STP Timișoara Forum: București - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

București

#861 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 04 iunie 2011 - 21:55

Pai tocmai asta de a trimite soferi/vatmani in traseu la un interval stabilit.
0

#862 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 04 iunie 2011 - 22:04

Dar daca soferii au graficul nu ar mai trebui sa-i trimita dispecerii la anumite intervale, asa cum se proceda la noi pe vremuri cand nu veau soferii grafice, sau nu se pot respecta deloc graficele din cauza traficului?
0

#863 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 04 iunie 2011 - 22:25

Apar situaţii de trafic când nu se pot respecta graficele... şi atunci trebuie să iasă cineva să le spună şoferilor să nu plece în trenuleţ toate 10 maşinile...
Deasemenea, e nevoie de cineva care să confirme cursele, s-a demonstrat că, cel puţin înainte de Citaro, autobuzele se ,,evaporau" de pe unele trasee, eventual plecau de la un capăt şi ,,dispăreau", după care reveneau la ora la care trebuia la capătul cu dispecere. Cu toate astea, există şi linii fără dispecer, chiar linii centrale, gen 601, de aia şoferii merg cum vor, ba se strâng 2 maşini una după alta, ba vin la 3 minute, ba vin la 25...
0

#864 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 04 iunie 2011 - 23:12

La noi totusi soferii sunt "mai" constienti, ba chiar urla la cel din urma daca se tine dupa el cand se merge "la pierdere", chiar fara sa le trimita mesaje dispecerii.
Nici unuia nu-i convine sa mearga full la distanta si sa-si vada colegii pe sens opus in stilul "trenulet".:up_arow:
0

#865 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 04 iunie 2011 - 23:37

Pai sunt soferi si soferi. Sunt soferi care (acum cei drept mai putin) se tin strans in curul celui din fata. Si stati linistit ca atunci cand vine cel din spate il cam apostrofeaza ca "ia dat gol".
0

#866 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 06 iunie 2011 - 01:17

601-uri... numai aşa le văd:

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 06 iunie 2011 - 01:18

0

#867 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 17 iunie 2011 - 18:51

De duminică se deschide circulaţia pe Pasajul Basarab: http://www.ratb.ro/c...1.php?nrcom=147

[quote name='"RATB"]Odată cu introducerea în exploatare a Pasajului Basarab' date=' începând cu data de 19.06.2011, linia 34 va funcţiona pe traseul actual între :Calea Vitan" şi "Banu Manta", apoi pe un traseu prelungit pe Şos. Nicolae Titulescu, Pasajul Basarab, Şos. Orhideelor, Bd. G-ral Vasile Milea, Bd. Timişoara, Cal. 13 Septembrie, Bd. Ghencea, până la terminalul "Ghencea".[/quote']

Programul de circulaţie este o bătaie de joc imensă:
Fisier atasat  34.png (26.3K)
Number of downloads: 16

Şi programul actual... se observă intervalele de succedare mult mai bune. Şi totul pentru că ţin morţiş să nu bage Tatre la Basarab!
Fisier atasat  34a.PNG (23.65K)
Number of downloads: 16
0

#868 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 18 iunie 2011 - 20:55

Şi s-a deschis şi pasajul:

0

#869 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 iunie 2011 - 21:07

Oau ! Am stat si am privit , foarte tare , chiar nu ma gandeam .

Masini de epoca , WV Transporter 2 :wub: , Trabante , Dacia 1100 , femei ... -_-

Chiar a fost fain , cred ca e ceva mai nou asa in Romania , dar mi-a placut . Prima oara ma gandeam la raposatu' cand am vazut parada cu soldati ... dar cand au aparut motoarele si restu' :lol:
0

#870 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 iunie 2011 - 09:52

Fisier atasat  8_61c6e4bd5b.jpg (53.44K)
Number of downloads: 15 Foto EVZ.

Si...date tehnice:

- Lungime totală : 1.450 de metri;

- Înălţime: 80 de metri;

- Valoarea proiectului: 160.738.329 de euro.
0

#871 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 19 iunie 2011 - 10:37

Vezi postareaRaoul94, la 18 iunie 2011 - 21:07, a spus:

[...] Prima oara ma gandeam la raposatu' cand am vazut parada cu soldati ... [...]

De curiozitate, cati ani aveai tu la revolutie?
0

#872 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 iunie 2011 - 10:53

Cred ca rezultatul da cu minus... :suporter viola:
0

#873 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 iunie 2011 - 11:16

Vezi postareaChagall, la 19 iunie 2011 - 10:37, a spus:

De curiozitate, cati ani aveai tu la revolutie?


Sigur dadea cu minus :suporter viola: , dar , am auzit destul povesti , am vazut destule documentare , clipuri , arhive ca sa imi fac o imagine de ansamblu .
0

#874 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 19 iunie 2011 - 21:23

Valoarea de 168 milioane de euro este cea iniţială, până la urmă s-a ajuns la vreo 300 milioane :!:
0

#875 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2373
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 19 iunie 2011 - 22:06

Bine ca in cele din urma s-a finalizat. Cu depasiri de costuri, cu depasiri de termene, dar EXISTA si e functional. Le dorim locuitorilor din Bucuresti sa se foloseasca cat mai mult timp de el..din tot ceea ce am citit, chiar era o necesitate pentru oras.
0

#876 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 20 iunie 2011 - 03:15

Au început deja să-l folosească, se stătea azi şi de câte 5 ori la stopurile de pe străduţele pe care se urcă pe pasaj... să vedeţi de mâine ce o să iasă.
0

#877 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 iunie 2011 - 07:08

Daca vreti sa vedeti detalii tehnice, costul initial si durata de executie prevazuta initial, descarcati documentul de mai jos:

Fisier atasat  pasaj.pdf (1.94MB)
Number of downloads: 5
0

#878 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 03 iulie 2011 - 15:56

După 23 de ani de chin, avem în sfârşit două staţii noi în cartierul Bucureştii-Noi: Jiului şi Parc Bazilescu:

Ceva filme şi poze de la inaugurare:

Reportaj: http://transportbucu.../reportaj2.html
0

#879 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 05 iulie 2011 - 14:38

Primele trenuri pe tronsonul nou:


Călătorie de la Bazilescu la Jiului:


Trenuri în staţia Jiului:


Trenuri în staţia Parc Bazilescu:

0

#880 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 05 iulie 2011 - 15:09

De azi nu mai avem tramvai în Ghencea! Evident, anunţul s-a dat ieri pe la ora 22, azi oamenii încă stăteau în staţie după 34:

http://www.ratb.ro/c...1.php?nrcom=155

În vederea executării lucrărilor de reabilitare a sistemului rutier de pe Strada Liviu Rebreanu, pe tronsonul cuprins între B-dul Camil Ressu şi B-dul Nicolae Grigorescu, începând cu data de 05.07.2011, liniile de transport RATB din zonă vor fi modificate astfel:

Linia de tramvaie 19 se suspendă. Călătorii nu vor fi afectaţi de această măsură, întrucât vor putea folosi tramvaiele liniilor 23, 34 (viitoarea linie1), precum şi autobuzele liniei 330.

Linia de tramvaie 23 va funcţiona pe traseul de bază între „Zeţari” şi intersecţia B-dul Camil Ressu / Str. Liviu Rebreanu, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, prin B-dul Camil Ressu, B-dul Theodor Pallady, până la „Complex RATB Titan”.

Linia de autobuze 330 va funcţiona pe traseul de bază între Piaţa Presei şi intersecţia Şoseaua Mihai Bravu / Şoseaua Iancului, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Şoseaua Mihai Bravu, B-dul Camil Ressu, Str. Liviu Rebreanu, B-dul 1 Decembrie 1918, „FAUR Poarta 4”.

Autobuzele vor efectua opriri pe B-dul 1 Decembrie 1918 (în staţiile liniilor 101 şi 311), pe Str. Liviu Rebreanu (în staţiile liniilor 311 şi 335 şi în staţiile nou înfiinţate, amplasate în apropierea staţiilor de tramvai), precum şi pe Şoseaua Mihai Bravu (în staţiile liniei 135).

Cu această ocazie, din data de 05.07.2011, linia 34 va deveni linia 1 şi va fi prima linie de tramvaie cu un traseu inelar, având un singur terminal, „Poşta Vitan”.

Tramvaiele vor circula de la „Poşta Vitan”, pe Calea Vitan, Şoseaua Mihai Bravu, Şoseaua Ştefan cel Mare, B-dul Iancu de Hunedoara, Şoseaua Nicolae Titulescu, Pasaj Basarab, Şoseaua Orhideelor, B-dul Vasile Milea, B-dul Timişoara, Şoseaua Progresului, Str. Dr. Constantin Istrate, Şoseaua Viilor, Calea Şerban Vodă, B-dul Gheorghe Şincai, Str. Nerva Traian, B-dul Octavian Goga, revenind la „Poşta Vitan”.

Abonamentele eliberate pentru fosta linie 34 vor fi valabile pe noua linie 1.

De asemenea, abonamentele eliberate pentru liniile 19 şi 23 vor fi valabile şi pe liniile 1 şi 330, pe tronsoanele comune.
0

Arata acest topic


  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi