Nu prea circul pe acolo, insa E5 nu tot pe acolo merge? Mai ramane si expresul, in paralel? Oricum, nu prea vad de ce fiecare 33 trebuie sa mearga pana acolo; dupa parerea mea, chiar e risipa. Nu sunt atatia oameni care sa mearga in acea directie. Cel putin nu atat de des
Linia 33
#281
Postat 01 iulie 2011 - 18:25
Nu prea circul pe acolo, insa E5 nu tot pe acolo merge? Mai ramane si expresul, in paralel? Oricum, nu prea vad de ce fiecare 33 trebuie sa mearga pana acolo; dupa parerea mea, chiar e risipa. Nu sunt atatia oameni care sa mearga in acea directie. Cel putin nu atat de des
#282
Postat 01 iulie 2011 - 18:27
Unde vor face pauza de masa autobuzele, stationarile, pauzele dinaintea intrarii in traseu, "depasirile", avand in vedere ca e doar o statie de coborare/urcare la sensul giratoriu.
Inca o data, pentru ce folos de acum E5? Se vor pierde bani din incasarile biletelor, fiindca L33 e o linie normala, practic E5 va avea incasari foarte mici, doar pentru cei care merg la Metro. In final o sa se constate ca incasarile sunt mai mici raportate la lungimea traseului si motorina consumata.
Chiar erau calatori care urcau la Pod Cl. Sagului!
#283
Postat 01 iulie 2011 - 18:28
Cei care îşi fac aprovizionarea la "Real", se deplasează preponderent cu maşinile din dotare. Rămâne de văzut cât de justificată va fi fost decizia.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 01 iulie 2011 - 18:28
#285
Postat 01 iulie 2011 - 22:45
Ce nu luaţi voi în calcul este că Real Sud (Şagului) nu este nici pe departe la fel de vizitat precum Real Nord (Aradului). Având în vedere explozia de marketuri din interiorul oraşului, acel Real riscă să rămână complet fără clienţi. Probabil este o încercare disperată de-a lor de a atrage clienţi...
Eu unul mă bucur că, uite, se mai scoate un ban - cât timp regia deţine suficiente unităţi cât să nu lase alte linii descoperite.
#286
Postat 02 iulie 2011 - 06:16
In ceea ce priveste Real 2, din start au avut putini clienti..a fost infiintat in perioada in care economia mergea putin mai bine, si probabil au mizat pe puterea de cumparare a celor din localitatile limitrofe (Sag, Parta)..dar ma indoiesc ca se pot lauda cu vanzari prea bune.. Cei de la Real 3 (de la aeroport) fac oferte de decontare a biletelor de autobuz la cumparaturi de minim 50 de lei)..
#287
Postat 02 iulie 2011 - 09:43
#288
Postat 02 iulie 2011 - 10:08
dAImon, la 01 iulie 2011 - 22:45, a spus:
Acum are, numa uita-te putin la programul E8 ce s-a schimbat... ieri(!), cat de rarifiat a devenit.
Asta e ca atunci cu liniile conventie. Subtiaza cateva linii pentru traseele "platite".
Eu raman cu propunerea la vechea structura a liniei, cu mentiunea ca programul E5 sa fie din ora in ora sau chiar 30 min la orele 14 - 18, daca tot vrea Real-ul clienti.
#289
Postat 02 iulie 2011 - 11:09
Pe de alta parte, dupa parerea mea, intotdeauna cand la capetele de linii catre exteriorul unei localitati ti se umple mtc-ul cu 20-30 % din capacitate, inseamna ca acea linie se poate duce mai in afara,...Este posibil ca peste 10 ani capatul lui 33 (sau E 33) sa fie stabilit la viitorul sens giratoriu care va fi construit la intersectia cu viitoarea centura de vest, dincolo de Metro...
#290
Postat 02 iulie 2011 - 11:36
#291
Postat 02 iulie 2011 - 12:10
mile, la 02 iulie 2011 - 11:09, a spus:
Dar nu prin prelungirea unei linii cu cele mai mici intervale de circulatie catre un magazin sau doua de parca ar fi un cartier de blocuri, mai ales cand exista deja un traseu pe acolo cu program care se putea ajusta usor, circuland tot un singur autobuz, care pe deasupra era si expres, cu biletele majorate -> tot in favoarea regiei.
O alta piedica este terminalul liniei, la care Podul Cl. Sagului era perfect pentru o linie cu cele mai mici intervale de circulatie din oras, nu un simplu sens giratoriu cum e cel de la Real/Praktiker.
mile, la 02 iulie 2011 - 11:09, a spus:
Se poate recupera prin controale pentru o mana de calatori din fiecare autobuz care circula la 5 minute pe portiunea Cl. Sagului - Real?
Dar cum ramane cu pierderea banilor pe motorina atator curse de autobuze?
Pierderea se recupereaza numai in cazul in care profitul pe contractul (daca exista) de la magazine este mai mare decat motorina consumata pe portiunea Pod Sagului - Real + validarile tot pe aceasta portiune + scaderea validarilor de pe E5 (care avea bilete de valoare mai mare decat are L33).
Iar daca numai din aceasta cauza s-a preferat prelungirea traseului atunci afirmatia:
mile, la 02 iulie 2011 - 11:09, a spus:
cade.
La orice retea de transport public, liniile urbane cu frecventa redusa si autobuze multe raman in oras. Pentru transportul in afara orasului/catre un magazin/alta localitate/parc etc. se prefera infiintarea unui alt traseu, cu nume diferit, ori cu acelasi nume dar barat, la frecvente reduse fata de cele din oras si, cateodata, cu tarife diferite.
#292
Postat 02 iulie 2011 - 12:45
Citeaza
Mai mult am sustinut prelungirea lui E1 catre Real, avand o frecventa mai redusa si un bilet mai scump, deci mai rentabil pentru ... regie, lucru pe care-l sustin si acum.
Restul de intrebari adreseaza-le conducerii care a luat aceasta masura. Poate au motivatia lor.
Mai intreaba-i de ce arunca banii pe fereastra de 8 iulie ?... Stau prea bine cu incasarile?...
Citeaza
Tocmai am semnalat si eu acest aspect.
Citeaza
Redusa sau marita?...
#294
Postat 04 iulie 2011 - 08:41
de mult n-am mai intrat pe aici,
si cand am intrat am facut numai reclamatii,
acum vreau sa multumesc si sa felicit,
eu de obicei merg cu E5, pana dupa pod, la peco,
acum voi lua 33-ul
sunt foarte incantata de aceasta decizie.
#295
Postat 04 iulie 2011 - 09:24
mile, la 02 iulie 2011 - 11:09, a spus:
Pentru asta singura solutie ar fi instalarea de turnicheti la usi, ca pt urcare sa se activeze doar la validare iar la coborare prin impingere. Dar deja e SF.
#296
Postat 05 iulie 2011 - 09:36
lloner, la 04 iulie 2011 - 09:24, a spus:
Defapt e prostie... Uita-te in topicul dedicat pentru Bucuresti, sa vezi cat de bine a functionat ideea la ei...
#298
Postat 05 iulie 2011 - 10:18
cseh_17, la 05 iulie 2011 - 09:36, a spus:
Daca n-a mers la Bucuresti, nu inseamna neaparat ca nu merge nicaieri. Cred ca exista si functioneaza in niste orase din vest, dar nu stiu care.
#299
Postat 05 iulie 2011 - 12:32
Aceasta postare a fost editata de emilut: 05 iulie 2011 - 12:39
#300
Postat 05 iulie 2011 - 12:34
emilut, la 05 iulie 2011 - 12:32, a spus:
Pai da, de aia ziceam ca e SF. N-o sa tina asa ceva la noi niciodata.

Ajutor











