AC-ul in autobuze
#221
Postat 23 iunie 2011 - 21:45
#222
Postat 24 iunie 2011 - 12:48
#224
Postat 26 iunie 2011 - 13:02
cseh_17, la 24 iunie 2011 - 12:48, a spus:
Economie? Climei i se alocă o cotă de consum distinctă. Cât de prost să fie şoferul care să se expună atât temperaturilor sufocante şi mirosurilor din autobuz, cât şi riscului de a da cu subsemnatul?
NDY, la 23 iunie 2011 - 21:45, a spus:
E cam greu să fentezi sistemul. Atât şoferii, cât şi dispecerii, sunt supuşi unor controale inopinate. Cei care nu pornesc clima (dacă e funcţională) se prezintă a doua zi la emisiunea "Iartă-mă".
Aceasta postare a fost editata de emilut: 26 iunie 2011 - 13:02
#225
Postat 26 iunie 2011 - 13:50
#226
Postat 26 iunie 2011 - 17:49
emilut, la 26 iunie 2011 - 13:02, a spus:
E cam greu să fentezi sistemul. Atât şoferii, cât şi dispecerii, sunt supuşi unor controale inopinate. Cei care nu pornesc clima (dacă e funcţională) se prezintă a doua zi la emisiunea "Iartă-mă".
Hi hi! Traiti voi cu falsa impresie ca e ok totul. Eu sunt cel care acum un an a auzit povestea unui sofer care povestea cum "se umple sacul bob cu bob". In fine, probabil ca s-au mai schimbat treburile, insa eu raman cam sceptic.
#227
Postat 26 iunie 2011 - 17:58
#228
Postat 26 iunie 2011 - 18:08
#229
Postat 26 iunie 2011 - 18:20
Dacă te aşezi pe scaunele de deasupra motorului, ai toate motivele să îl înjuri pe şofer, deşi acesta nu are nicio vină.
Sper ca iniţiativa de care ne vorbea domnul Florin, să se materializeze cât mai curând. E vorba de activarea (dezactivarea) climei prin comandă digitală de la dispeceratul central.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 26 iunie 2011 - 18:24
#230
Postat 26 iunie 2011 - 18:58
#231
Postat 26 iunie 2011 - 20:01
#232
Postat 26 iunie 2011 - 20:15
#233
Postat 27 iunie 2011 - 08:10
cseh_17, la 26 iunie 2011 - 20:01, a spus:
Există situaţii în care, deşi clima funcţionează, nu curge strop de apă de condens. Nu ştiu exact care ar fi explicaţia, dar cred că are legătură cu umiditatea din aer.
#234
Postat 27 iunie 2011 - 08:14
caddy, la 26 iunie 2011 - 20:15, a spus:
De setat se setează doar la troleibuze. În cazul autobuzelor, ori merge, ori nu merge. Şoferul dispune de un singur buton ON/OFF, plus cele 3 trepte de viteză a ventilatoarelor. Dar, cu cât turaţia acestora este mai mare, cu atât aerul livrat este mai puţin rece.
#235
Postat 27 iunie 2011 - 09:59
emilut, la 27 iunie 2011 - 08:10, a spus:
Sunt mai multi factori care influenteaza producerea condensului:
-umiditatea din cupeu
-pozitia clapetelor recirculare/aer proaspat
-diferenta foarte mare de temperatura intre aerul ventilat si evaporator
-la turatie mai mare a ventilatoarelor, condensul produs este mai putin decat in cazul turatiei mici.
#236
Postat 01 iulie 2011 - 18:25
De acum, reclamaţiile referitoare la (ne)funcţionarea climei, se vor adresa exclusiv dispeceratului central. Şoferii nu vor mai putea fi traşi la răspundere. A început campania de montare a dispozitivelor care vor permite pornirea-oprirea climei, prin comandă de la stăpânire.
Până în prezent, au fost "rezolvate" aproximativ 18 -20 de "G"-uri. Procesul se află în plină desfăşurare.
#240
Postat 04 iulie 2011 - 14:37
Florin.B RATT, la 01 iulie 2011 - 19:01, a spus:
Ieri, am lucrat pe linia 32, cu autobuzul 41631, căruia i se operase modificarea necesară activării sistemului de climatizare direct de la dispecerul central. La ora 11:30 am primit mesajul pt pornirea climei. Curios fiind, să văd dacă sistemul funcţionează fără aportul meu, nu am executat comanda, aşteptând activarea de la "centru". După trecerea a cca 45 de minute, am recurs la comanda manuală, pt că cea mult incantată refuza să se producă.
Ce mi-a scăpat? Atunci când am vorbit cu cei din staff-ul care a montat "modificarea", mi s-a spus că nu vom mai avea nicio atribuţiune în pornirea climei.
Se aşteaptă montarea pe toate autobuzele "C" pt a fi activată?
Aceasta postare a fost editata de emilut: 04 iulie 2011 - 14:40

Ajutor












