STP Timișoara Forum: Stiri despre transportul in comun din Timisoara - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (142 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • Ultima »

Stiri despre transportul in comun din Timisoara

#621 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2373
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 17 iunie 2011 - 13:14

Vezi postarealloner, la 17 iunie 2011 - 10:02, a spus:

Naspa. De mult am vrut sa intreb, care-i logica la chestia asta? Noi ceilalti, care nu mai suntem scolari, nu intram in vacanta si totusi va trebui sa asteptam mai mult prin statii.


Logica este una comerciala. Elevii sunt cei mai "numerosi" pasageri pesemne (chiar daca merg gratuit). Pensionarii sunt si ei numerosi, dar ei au timp... Totul se subordoneaza criteriilor economice..
0

#622 Useril este offline   lloner 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 240
  • Inregistrat: 27 martie 08

Postat 17 iunie 2011 - 14:00

Pai atunci ar trebui sa "avem prioritate" noi astia care chiar platim bilete si abonamente si nu mergem gratis.
0

#623 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 iunie 2011 - 15:46

Transportul există, nu este tăiat complet. Doar că odată cu scăderea volumului de călători plătitori trebuie să scadă şi numărul curselor.

Apropo, faptul că Primăria decontează abonamentele elevilor şi studenţilor înseamnă că aceştia au FIX aceleaşi drepturi ca un om care munceşte. Aceiaşi bani îi încasează regia şi după un copil şi după un adult. Cel puţin în teorie ...
0

#624 Useril este offline   lloner 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 240
  • Inregistrat: 27 martie 08

Postat 17 iunie 2011 - 16:03

Pai n-a zis nimeni ca n-ar avea aceleasi drepturi. N-a zis nimeni sa se rareasca cursele in timpul scolii. Problema e ca rarirea asta ne va afecta pe noi ceilalti. Daca e s-o iei asa, si noi avem FIX aceleasi drepturi ca si ei, deci nu vad de ce s-ar scoate unele curse doar pt ca elevii si studentii nu mai merg la scoala.
0

#625 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 17 iunie 2011 - 16:12

Vezi postarealloner, la 17 iunie 2011 - 16:03, a spus:

... deci nu vad de ce s-ar scoate unele curse doar pt ca elevii si studentii nu mai merg la scoala.

Elevii nu mai merg, studenți mai merg mult timp.
0

#626 Useril este offline   lloner 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 240
  • Inregistrat: 27 martie 08

Postat 17 iunie 2011 - 16:15

Vezi postareaandy, la 17 iunie 2011 - 16:12, a spus:

Elevii nu mai merg, studenți mai merg mult timp.


In fine. Care or fi. Oricum, ideea am inteles-o, mai putini platitori, mai putine curse, desi nu-mi place situatia. Si noi avem dreptul sa ajungem la timp la servici. Ma gandesc ca majoritatea curselor scoase sunt dimineata.
Am o curiozitate totusi, elevii si studentii pe timpul vacantei beneficiaza de gratuitate? Adica daca un elev/student isi face abonament in timpul vacantei, acesta este gratuit sau il plateste din buzunar?
0

#627 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2373
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 17 iunie 2011 - 17:04

Vezi postarealloner, la 17 iunie 2011 - 16:15, a spus:

.
Am o curiozitate totusi, elevii si studentii pe timpul vacantei beneficiaza de gratuitate? Adica daca un elev/student isi face abonament in timpul vacantei, acesta este gratuit sau il plateste din buzunar?


Din cate stiu eu, beneficiaza. "calitatea" de elev nu inceteaza pe perioada vacantei, asa cum tot angajati suntem chiar daca suntem in concediu..

Oricum ne invartim intr-un cerc vicios, nu sunt sigur cati elevi sau studenti valideaza. Deci singurul criteriu decent pe care il vad eu, este sa se planifice numarul de unitati STRICT dupa statistica validarilor, si nu dupa alte criterii arbitrare (vacante)..Daca sisteml de taxare raporteaza ca exista 'cerere' de unitati de transport mai mare pe anumite linii sau segmente orare, am putea sa folosim aceasta statistica..

Aceasta postare a fost editata de BogdanTm: 17 iunie 2011 - 17:08

0

#628 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 iunie 2011 - 18:18

Dacă s-ar planifica curse conform cu statistica validărilor, atunci în luna August ar fi câte o maşină pe traseu. Pe orice linie. Poate cu indulgenţă două tramvaie pe fiecare sens pe linia 4. Şi două 33/40 dimineaţa între 7 şi 8.

Nici măcar angajaţi nu mai sunt atâţia pe perioada verii, între iunie şi august se tot iau concedii şi scade volumul de transport enorm. Mai rămân pensionarii rătăcăţi ...

Aceasta postare a fost editata de dAImon: 17 iunie 2011 - 18:18

0

#629 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 iunie 2011 - 21:06

Asa este. Cel mai bine s-ar ignora total acele statistici, pentru ca de cativa ani incoace au produs doar "haos" (putine trenuri, intervale mari, multe trenuri fara remorca etc.).

Insa uitati ce ideea mi-a venit: pensionarii au gratuit, da? (ma rog, si toti ceilalti care mai au). Propunerea mea este sa plateasca pretul intreg pentru abonament, iar la fiecare validare sa li se scada o anumita suma din totalul abonamentului pe acea luna. Astfel, dupa n validari, abonamentul chiar sa fie gratuit. In acest fel nu vor mai exista acei "eu nu validez ca nu ma obliga nimeni".
0

#630 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2373
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 17 iunie 2011 - 22:29

Nu cred ca este o idee functionala, pentru ca abonamentul general e tocmai in ideea de a permite calatorii NELIMITATE CA SI NUMAR pe perioada de timp (7 zile, 15 zile, 30 zile). Eventual o solutie ar putea fi pentru categoriile "subventionate" sa se introduca o forma de abonament cu NUMAR FIX de calatorii in perioada de timp (in genul abonamentelor cu 62 de calatorii la Metrorex in Bucuresti). Cu alte cuvinte, Primaria "subventioneaza" sa zicem 62 de calatorii pe luna pentru pensionari, elevi, studenti, etc..La consumarea lor, se incarca portofelul electronic, sau se incheie o alta forma de abonament..
0

#631 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 iunie 2011 - 23:40

Pai da, in sensul acesta ziceam; voi ziceati mai sus ca aceste categorii sa aiba un numar fix de calatorii. Atunci, zic eu, s-ar rezolva totul si am iesi din acest cerc vicios.

Aceasta postare a fost editata de NDY: 17 iunie 2011 - 23:41

0

#632 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2373
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 18 iunie 2011 - 00:19

Vezi postareadAImon, la 17 iunie 2011 - 18:18, a spus:

Dacă s-ar planifica curse conform cu statistica validărilor, atunci în luna August ar fi câte o maşină pe traseu. Pe orice linie. Poate cu indulgenţă două tramvaie pe fiecare sens pe linia 4. Şi două 33/40 dimineaţa între 7 şi 8.

Nici măcar angajaţi nu mai sunt atâţia pe perioada verii, între iunie şi august se tot iau concedii şi scade volumul de transport enorm. Mai rămân pensionarii rătăcăţi ...


Daca statistica validarilor asa arata, DE CE NU? Doar ca sa isi faca "norma de kilometrii sau de ture" soferii si vatmanii? De ce sa "plimbam" vehicule goale aiurea? Nu tocmai aceasta a fost una din ideile de baza ale implelentarii sistemului de ticketing? optimizarea graficului de circulatie? Daca nu tinem cont de loc de ele..inseamna ca toate acele statistici colorate frumos pot fi doar folosite de conducerea primariei cand viziteaza toi-toi sau dixie..si ca o buna parte din milioanele de euro cheltuite pe acest sistem si implementarea lui sunt fara efecte vizibile si imediate.. Pentru calatorul de zi cu zi cea mai vizibila si folositioare optiune ar fi cea de vizualizare a timpului cand vehiculul ajunge in statie ( asta daca are norocul sa domicilieze intr-un cartier sau zona cu astfel de afisaje...daca nu...soarta)..De fapt ce sa mai suferim..s-au aruncat milioane de euro in ultimii ani si pe "sponsorizarea" brandului local fotbalistic..care a reusit performanta istorica sa ajunga din prima liga in liga trei...deci..unde s-a dus mia...duca-se si suta..
0

#633 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 iunie 2011 - 11:35

Vezi postarealloner, la 17 iunie 2011 - 16:15, a spus:

In fine. Care or fi. Oricum, ideea am inteles-o, mai putini platitori, mai putine curse, desi nu-mi place situatia. Si noi avem dreptul sa ajungem la timp la servici. Ma gandesc ca majoritatea curselor scoase sunt dimineata.


Vezi postareaBogdanTm, la 18 iunie 2011 - 00:19, a spus:

Daca statistica validarilor asa arata, DE CE NU? Doar ca sa isi faca "norma de kilometrii sau de ture" soferii si vatmanii? De ce sa "plimbam" vehicule goale aiurea?


Bogdane, îi explici tu lui lloner mai în detaliu cum ar trebui să fie? Că mi se par interese conflictuale aici ... :lol:
0

#634 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 iunie 2011 - 11:47

Vezi postareaBogdanTm, la 18 iunie 2011 - 00:19, a spus:

Daca statistica validarilor asa arata, DE CE NU? Doar ca sa isi faca "norma de kilometrii sau de ture" soferii si vatmanii? De ce sa "plimbam" vehicule goale aiurea? Nu tocmai aceasta a fost una din ideile de baza ale implelentarii sistemului de ticketing? optimizarea graficului de circulatie? Daca nu tinem cont de loc de ele..inseamna ca toate acele statistici colorate frumos pot fi doar folosite de conducerea primariei cand viziteaza toi-toi sau dixie..si ca o buna parte din milioanele de euro cheltuite pe acest sistem si implementarea lui sunt fara efecte vizibile si imediate.. Pentru calatorul de zi cu zi cea mai vizibila si folositioare optiune ar fi cea de vizualizare a timpului cand vehiculul ajunge in statie ( asta daca are norocul sa domicilieze intr-un cartier sau zona cu astfel de afisaje...daca nu...soarta)..De fapt ce sa mai suferim..s-au aruncat milioane de euro in ultimii ani si pe "sponsorizarea" brandului local fotbalistic..care a reusit performanta istorica sa ajunga din prima liga in liga trei...deci..unde s-a dus mia...duca-se si suta..


Vatmanii/Soferi lucreaza la norma de ore , fie ca o fac pe traseu , sau in depou curatand jegul lasat de alti . E ca replica aceea: " Eu n-am semnat pentru asta " .
0

#635 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 19 iunie 2011 - 12:08

Citeaza

| 16 - 19 iunie 2011 | Mircea PAVELESCU
Fostul arhitect-şef al Timişoarei, Dan Radoslav, atacă alternativa de transport cu vaporetto

Bega este improprie transportului în comun

Totuşi, există scepticism legat de utilizarea Begăi ca alternativă la transportul în comun. “Reabilitarea din zonă este corectă, trebuia făcută de mult timp, însă ideea utilizării acelor ambarcaţiuni pentru transport în comun nu e fia­bilă. În vecinătatea canalului sunt parcuri, sunt foarte multe zone verzi de agrement. Or, acest lucru nu va mai fi posibil dacă se vor utiliza acele am­barcaţiuni de pe Bega pentru transport în comun. Acest transport în comun presupune existenţa unor noduri de acti­vitate şi o anumită circulaţie care va distruge spaţiile verzi care sunt de-a lungul canalu­lui”, spune Radu Radoslav, fost arhitect-şef al Timişoarei.

În opinia sa, modelul trans­portului în comun pe apă nu poate fi adus şi aplicat la Timi­şoara fără să se ţină cont de realitatea locală. “E o confuzie, din punctul meu de vedere. E precum acei români care în 1848 au vizitat Parisul şi s-au întors acasă cu obişnuinţa de a se parfuma, uitând însă să se spele. Dacă s-a văzut în altă par­te acest model, şi este funcţio­nal, asta nu înseamnă că va funcţiona şi la Timişoara. Cana­­lul Bega nu poate fi folosit pentru transport în comun”, susţine fostul arhitect-şef al oraşului.

Timpolis

Asa sa fie? Cred ca daca statiile ar fi amplasate langa sau sub poduri, problemele mentionate n-ar aparea. Dar, ma rog, poate ma insel.
0

#636 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2373
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 19 iunie 2011 - 16:00

Ma indoiesc si eu de adevarul absolut a celor afirmate de domnul arhitect. Mai ales ca una este arhitectura, si altceva specializarea in sisteme de transport. Mai degraba e refulare determinata de demiterea sa de catre conducerea primariei..sau alte interese personale .. Nu vad de ce daca se fac statii la picioarele podurilor, circulatia ar afecta mediul..si spatiul verde.
0

#637 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 19 iunie 2011 - 17:43

Vezi postareaWegmann, la 19 iunie 2011 - 12:08, a spus:

Timpolis

Asa sa fie? Cred ca daca statiile ar fi amplasate langa sau sub poduri, problemele mentionate n-ar aparea. Dar, ma rog, poate ma insel.



Nu te inseli deloc. Am sustinut mereu ca statiile trebuie facute sub poduri impuscandu-se mai multi iepuri deodata (acoperis in statie, iluminat obligatoriu sub poduri, curatenie obligatorie sub poduri, posibilitate de deplasare pietonala in orice directie, chiar si pentru subtraversarea arterelor mari - vezi Michelangello si altele), numai fostul nu vede nimic bun in asta, in schimb a facut acele insule imense pe Circumvalatiunii in dreptul Billei si la intrarea in Faufland prin spate, acele insule sunt mostenire de la radoslav, ex-marele arhitect sef al orasului...Totusi spune in final ca-i doar o parere personala...
Astazi am fost intr-o plimbare pe maluri si daca n-ar fi fost in desfasurare actiunea cu ratustele, malurile ar fi fost cam pustii in schimb lui ii este frica ca va fi prea multa lume,...In general strazile centrale au fost pustii la orele 12 - 15, numai in zona Operei era ceva lume,....De multe ori am impresia ca orasul s-a cam pustiit....M-as bucura sa vad multa lume iesita pe malurile Begai si asat nu numai in zona centrala ci si prin Iosefin si prin Badea Cartan, cu maluri amenajate, cu terase, etc.,...
0

#638 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 iunie 2011 - 20:45

Lume iese foarte multa, insa doar prin Operei, Unirii si imprejurimi. Pana sa iti faca placere sa iesi intr-o zona ca Badea Cartan sau Iosefin fara sa fii atacat de tigani, aurolaci sau smecherasi va mai trece mult timp. Mai ales ca pe acolo nu ai niciun motiv sa iesi. Sa vezi ce? O piata, mizerie, balarii si sosea.
Privind din celalalt punct de vedere, am ramas placut impresionat de cat de bine se prezinta Centrul dupa ora 20...forfota mare, frumos luminat, terasele pline, parcurile in general la fel, ba chiar si destui straini...din ce in ce mai aproape de un oras european :suporter viola: .

Aceasta postare a fost editata de NDY: 19 iunie 2011 - 20:45

0

#639 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 iunie 2011 - 09:07

Vezi postareaNDY, la 19 iunie 2011 - 20:45, a spus:

Lume iese foarte multa, insa doar prin Operei, Unirii si imprejurimi. Pana sa iti faca placere sa iesi intr-o zona ca Badea Cartan sau Iosefin fara sa fii atacat de tigani, aurolaci sau smecherasi va mai trece mult timp. Mai ales ca pe acolo nu ai niciun motiv sa iesi. Sa vezi ce? O piata, mizerie, balarii si sosea.

Interesante păreri, dar eu unul nu le găsesc bazate pe realitate. Nu de alta dar trăiesc în Dâmboviţa şi trec des prin Iosefin. Nimic ieşit din comun nu se întâmplă pe acolo, în afară că e un cartier sordid populat de oameni mai degrabă săraci.

Cam de asta nici nu vedeţi terase nu-ştiu-cum şi chestii fancy, nimeni din Iosefin n-ar fi suficient de prost să dea 6-10 lei pe o bere (preţuri cum sunt în Unirii spre exemplu).
0

#640 Useril este offline   lloner 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 240
  • Inregistrat: 27 martie 08

Postat 20 iunie 2011 - 12:24

Vezi postareaBogdanTm, la 17 iunie 2011 - 17:04, a spus:

Din cate stiu eu, beneficiaza. "calitatea" de elev nu inceteaza pe perioada vacantei, asa cum tot angajati suntem chiar daca suntem in concediu..


Daca e adevarat mi-ar placea sa vad o statistica cu cati elevi isi fac abonament in timpul vacantei. Pentru ca eu banuiesc ca mai toti isi fac abonament si in vacanta, pt ca e gratis si din varii alte motive, astfel ca logica cu mai putini platitori si cu orarul de vacanta nu se mai explica.
0

Arata acest topic


  • (142 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi