București
#861
Postat 04 iunie 2011 - 21:55
#862
Postat 04 iunie 2011 - 22:04
#863
Postat 04 iunie 2011 - 22:25
Deasemenea, e nevoie de cineva care să confirme cursele, s-a demonstrat că, cel puţin înainte de Citaro, autobuzele se ,,evaporau" de pe unele trasee, eventual plecau de la un capăt şi ,,dispăreau", după care reveneau la ora la care trebuia la capătul cu dispecere. Cu toate astea, există şi linii fără dispecer, chiar linii centrale, gen 601, de aia şoferii merg cum vor, ba se strâng 2 maşini una după alta, ba vin la 3 minute, ba vin la 25...
#864
Postat 04 iunie 2011 - 23:12
Nici unuia nu-i convine sa mearga full la distanta si sa-si vada colegii pe sens opus in stilul "trenulet".

#865
Postat 04 iunie 2011 - 23:37
#866
Postat 06 iunie 2011 - 01:17
Fisiere atasate
-
IMG_8045.jpg (119.69K)
Number of downloads: 24
Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 06 iunie 2011 - 01:18
#867
Postat 17 iunie 2011 - 18:51
[quote name='"RATB"]Odată cu introducerea în exploatare a Pasajului Basarab' date=' începând cu data de 19.06.2011, linia 34 va funcţiona pe traseul actual între :Calea Vitan" şi "Banu Manta", apoi pe un traseu prelungit pe Şos. Nicolae Titulescu, Pasajul Basarab, Şos. Orhideelor, Bd. G-ral Vasile Milea, Bd. Timişoara, Cal. 13 Septembrie, Bd. Ghencea, până la terminalul "Ghencea".[/quote']
Programul de circulaţie este o bătaie de joc imensă:

Number of downloads: 16
Şi programul actual... se observă intervalele de succedare mult mai bune. Şi totul pentru că ţin morţiş să nu bage Tatre la Basarab!

Number of downloads: 16
#869
Postat 18 iunie 2011 - 21:07
Masini de epoca , WV Transporter 2


Chiar a fost fain , cred ca e ceva mai nou asa in Romania , dar mi-a placut . Prima oara ma gandeam la raposatu' cand am vazut parada cu soldati ... dar cand au aparut motoarele si restu'

#870
Postat 19 iunie 2011 - 09:52

Number of downloads: 15 Foto EVZ.
Si...date tehnice:
- Lungime totală : 1.450 de metri;
- Înălţime: 80 de metri;
- Valoarea proiectului: 160.738.329 de euro.
#874
Postat 19 iunie 2011 - 21:23
#875
Postat 19 iunie 2011 - 22:06
#876
Postat 20 iunie 2011 - 03:15
#878
Postat 03 iulie 2011 - 15:56
Ceva filme şi poze de la inaugurare:
Reportaj: http://transportbucu.../reportaj2.html
#879
Postat 05 iulie 2011 - 14:38
Călătorie de la Bazilescu la Jiului:
Trenuri în staţia Jiului:
Trenuri în staţia Parc Bazilescu:
#880
Postat 05 iulie 2011 - 15:09
http://www.ratb.ro/c...1.php?nrcom=155
În vederea executării lucrărilor de reabilitare a sistemului rutier de pe Strada Liviu Rebreanu, pe tronsonul cuprins între B-dul Camil Ressu şi B-dul Nicolae Grigorescu, începând cu data de 05.07.2011, liniile de transport RATB din zonă vor fi modificate astfel:
Linia de tramvaie 19 se suspendă. Călătorii nu vor fi afectaţi de această măsură, întrucât vor putea folosi tramvaiele liniilor 23, 34 (viitoarea linie1), precum şi autobuzele liniei 330.
Linia de tramvaie 23 va funcţiona pe traseul de bază între „Zeţari” şi intersecţia B-dul Camil Ressu / Str. Liviu Rebreanu, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, prin B-dul Camil Ressu, B-dul Theodor Pallady, până la „Complex RATB Titan”.
Linia de autobuze 330 va funcţiona pe traseul de bază între Piaţa Presei şi intersecţia Şoseaua Mihai Bravu / Şoseaua Iancului, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Şoseaua Mihai Bravu, B-dul Camil Ressu, Str. Liviu Rebreanu, B-dul 1 Decembrie 1918, „FAUR Poarta 4”.
Autobuzele vor efectua opriri pe B-dul 1 Decembrie 1918 (în staţiile liniilor 101 şi 311), pe Str. Liviu Rebreanu (în staţiile liniilor 311 şi 335 şi în staţiile nou înfiinţate, amplasate în apropierea staţiilor de tramvai), precum şi pe Şoseaua Mihai Bravu (în staţiile liniei 135).
Cu această ocazie, din data de 05.07.2011, linia 34 va deveni linia 1 şi va fi prima linie de tramvaie cu un traseu inelar, având un singur terminal, „Poşta Vitan”.
Tramvaiele vor circula de la „Poşta Vitan”, pe Calea Vitan, Şoseaua Mihai Bravu, Şoseaua Ştefan cel Mare, B-dul Iancu de Hunedoara, Şoseaua Nicolae Titulescu, Pasaj Basarab, Şoseaua Orhideelor, B-dul Vasile Milea, B-dul Timişoara, Şoseaua Progresului, Str. Dr. Constantin Istrate, Şoseaua Viilor, Calea Şerban Vodă, B-dul Gheorghe Şincai, Str. Nerva Traian, B-dul Octavian Goga, revenind la „Poşta Vitan”.
Abonamentele eliberate pentru fosta linie 34 vor fi valabile pe noua linie 1.
De asemenea, abonamentele eliberate pentru liniile 19 şi 23 vor fi valabile şi pe liniile 1 şi 330, pe tronsoanele comune.