STP Timișoara Forum: Piste pentru biciclete in Timisoara - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (38 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Piste pentru biciclete in Timisoara Evaluare topic: ***** 2 Voturi

#121 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 10 iunie 2011 - 07:32

Probabil autoritatile se gandesc ca-s prea stufoase procedurile pentru obtinerea de fonduri europene pentru niste trotuare si ca nu merita efortul...
0

#122 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 10 iunie 2011 - 08:50

Vezi postareaWegmann, la 09 iunie 2011 - 22:19, a spus:

In TM toti mai au de invatat. Automobilistii, biciclistii si pietonii. Dar, credeti-ma - e posibil. Si nici nu e foarte greu. Mai are de invatat si primaria. Nu ajunge sa desenezi niste dungi pe trotuare care oricum sunt praf. Investitia n-ar fi imensa si fonduri europene capeti destul de lejer daca ai cat decat un plan serios . Inteleg ca-s depasiti de autostrazi sau alte investitii consistente-dar niste trotuare?



Cea mai pertinenta abordare a subiectului.
Nu cred ca ar muri nici un biciclist daca n-ar avea voie sa circule intre Opera si Catedrala, cel putin in urmatorii 10 - 15 ani pana (poate) devenim (invatam cum spunea Wegmann) cu totii mai civilizati.
Interesant este faptul ca unii dintre voi dati sfaturi parintilor cu copii (mici) cand voi insisi sunteti inca copii, e adevarat, copii mari. Va veti schimba optica cand veti avea si voi la randul vostru copii. Cum poti sta linistit tu ca parinte cu copil mic prin centru daca exista pericolul sa treaca pe acolo un biciclist cascat, ai fi mai degraba stresat (la maxim). Ma refer la parintii responsabili. Ar trebui ca Piata Victoriei lasata doar pentru pietoni (deocamdata). Mi-e teama ca nu cumva la anul sa vad biciclisti circuland si prin Parcul Copiilor. Trebuie sa existe macar doua - trei locuri (vezi si Parcul Botanic) unde copii sa se poata desfasura in voie, si asa au parte de destule oprelisti in ceea ce ii priveste.
Personal, mai nou sunt mai mult biciclist decat automobilist, am avut si eu candva varsta voastra, am avut si doi copii mici, acum am (bineinteles) doi copii mari, si toate astea ma fac sa abordez lucrurile din ... mai multe puncte de vadere...ajungand la concluzia de mai sus...
0

#123 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 10 iunie 2011 - 10:52

@Chagall: Autoritatile gandesc? Ar fi o noutate. Eu nu-s "expert cu diploma", insa sunt convins ca pentru multe detalii as gasi o rezolvare mai buna decat cea a lui "Dr. Ion sau Gheorghe" - specialist in urbanistica a primariei (oricine ar fi ala la ora actuala).
P.S.: Ca tot se plimba ei cu drag prin Europa pe banii cetateanului - ce ar fi sa mearga in Olanda sau in unele orase germane si sa se plimbe cu bitigla? Asa doar ca sa vada cum se face treaba nu doar de ochii lumii. Si, da, centrul l-as lasa exclusiv pietonal. Exista destule stradute unde poti ocoli sau ajunge destul de aproape de centru. Sau Unirii. Exista zone unde nici bitiglele n-ar trebui sa aiba acces. Asta v-o spune un biciclist inrait.

Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 10 iunie 2011 - 11:24

0

#124 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 iunie 2011 - 17:13

Vezi postareamile, la 10 iunie 2011 - 08:50, a spus:


a) Civilizarea nu are loc spontan şi de la sine. Dacă-i dai omului obiecte şi ai încredere în el poate ajunge să le respecte. De altfel lucrul ăsta se vede cel mai bine la autobuzele noi, mult mai puţin vandalizate decât tramvaiele vechi. Dacă am avea tramvaie noi pariez că nu ar ajunge vandalizate.

:) Problema se poate pune din ambele direcţii. Eu unul am văzut TOŢI bicicliştii fiind atenţi în trafic şi mai degrabă temători decât agresivi. Vorba aia, un biciclist neatent are toate şansele să fie acroşat de vreun şofer sau să i se deschidă o uşă de maşină în faţă, să i se taie banda de către şoferi ş.a.m.d.

c) Subestimaţi copiii mici, totuşi. Dacă-i până acolo şi un câine mai mare şi prea entuziast îi poate doborî la pământ şi din greşeală îi poate lovi cu capul de caldarâm. E drept - sunt departe de a fi părinte, dar situaţia descrisă nu îmi pare a fi periculoasă ...

Vezi postareaWegmann, la 10 iunie 2011 - 10:52, a spus:

Si, da, centrul l-as lasa exclusiv pietonal. Exista destule stradute unde poti ocoli sau ajunge destul de aproape de centru. Sau Unirii. Exista zone unde nici bitiglele n-ar trebui sa aiba acces. Asta v-o spune un biciclist inrait.

Dă şi tu exemple de ce.
0

#125 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2361
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 10 iunie 2011 - 17:37

Circulatia cu biciclete in centru este "delicata". Oricum daca avem in vedere planurile de reabilitare a zonei..cel putin cativa ani va fi greu si ca pietoni sa circulam in acea zona...daca se aproba lucrarea. DAR...pornind de la DEFINITIE...un spatiu PIETONAL...inseamna ca circula DOAR pietonii acolo...nu masini, nu mopede, nu biciclete..nu..orice alte vehicul DOAR pietonii.
0

#126 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 11 iunie 2011 - 00:12

Vezi postareadAImon, la 10 iunie 2011 - 17:13, a spus:

c) Subestimaţi copiii mici, totuşi. Dacă-i până acolo şi un câine mai mare şi prea entuziast îi poate doborî la pământ şi din greşeală îi poate lovi cu capul de caldarâm. E drept - sunt departe de a fi părinte, dar situaţia descrisă nu îmi pare a fi periculoasă ...



Chiar daca biciclistii sunt, sa zicem, foarte atenti, copii mici o zbunghesc brusc in orice directie si se pot "arunca" singuri in fata bicicletelor si in asemenea situatii nici biciclistul s-ar putea sa nu mai poata face nimic. Cu alte cuvinte, si biciclistii ar circula oarecum stresati daca centrul ar fi plin de lume, precum se intampla la anumite ore, si parintii ar fi stresati stand cu ochii cand pe odrasla lor, cand privind in jur sa nu vina vreun biciclist sau cum bine ai spus, vreun caine de talie mare si poate chiar fara botnita. Deci in loc sa te recreezi, te stresezi.
In urma cu o luna, doua, am participat la Verde pentru Biciclete si sustin cu toata taria creearea pistelor (de calitate) pentru biciclisti, dar mai sunt si pieton din cand in cand si atunci ma lupt si pentru drepturile acestora. De ce n-am putea sa avem doua, trei piete din oras doar pietonale. Ma gandesc ca avem deja cateva canise (utilizate doar de caini...cu stapani...) si nu putem avea doua trei piete doar pietonale, adica oamenii pietoni n-ar merita atata lucru la nivelul unui oras ca Timisoara...
Si cum a spus si Wegmann, poti ajunge foarte, foarte aproape de aceste piete pietonale pe stradutele laterale, sau poti merge pe langa bicicleta daca chiar vrei sa treci prin zona pietonala.
Interesant este faptul ca multi dintre noi (si eu mai ales) ii criticam pe soferii care vor sa intre cu masina in magazin, daca ar putea, nu-si pot lasa masina la o oarecare distanta si sa parcurga pe jos 100 - 200 m. Iata ca probabil exista si asemenea biciclisti care tin neaparat sa treaca prin centrul lung de 200 si ceva de metri, pedaland...Cand spun asta, nu ma gandesc la tine, dAImon, ci cu siguranta exista si astfel de mentalitati...
In concluzie, daca avem aproape 100 km (!?) de piste de biciclete, hai sa avem si 1 KM de zone (exclusiv) pietonale...Ar fi chiar atat de greu...
0

#127 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 11 iunie 2011 - 09:49

@dAlmon: Eu momentan traiesc in "orasul biciclistilor" din Germania. E aproape ca in Olanda. De la bastanul de la Siemens sau proful universitar pana la plodul de 3 ani cam toti circula cu bitigla. Sistemul functioneaza deoarece:

1.La pretul la care in TM se trage o dunga aici probabil se reface juma de trotuar
2. Populatia e educata. Din gradinita invata deja cum sa se comporte in trafic
3. Amenzile. Lipsa ochi de pisica - 30 EUR Mers seara fara lumina - 50 EUR Prins in zona pietonala - 100EUR Beat pe bitigla - adio carnet de sofer

Si, da, exista piete unde n-ai acces cu "magarul". Insa orice straduta laterala are cel putin un rastel la colt de strada.

P.S.: Eu inca n-am copii, insa am doi nepotei de 3 resp. 2 ani. Apreciez sa am piete pur pietonale unde aia mici pot zburda in voie fara riscul de a fi accidentati. In restul orasului in trafic se comporta (cel putin pana acum) mai constienti decat multi adulti.

Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 11 iunie 2011 - 10:05

0

#128 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 12 iunie 2011 - 08:09

Ministerul Mediului va lansa un proiect pentru realizarea de piste pentru biciclişti

10 Iunie 2011

Ministerul Mediului va lansa, luna viitoare, un proiect pentru stimularea realizării de piste pentru biciclişti. Laszlo Borbely, prezent ieri la Arad, a explicat că acest program naţional va ajuta primăriile care intenţionează să realizeze aceste piste, fiind destinat nu doar municipiilor şi oraşelor. În opinia sa, programul ii va ajuta pe cei care vor găsi soluţii pentru realizarea de piste, nu doar prin marcarea cu vopsea a unor trotuare ci fie prin lăţirea carosabilului, fie a trotuarelor existente, fie prin găsirea de alte soluţii pentru biciclişti. Un proiect oferit drept model de Laszlo Borbely vizează digul râului Mureş, unde poate fi realizată o pistă pentru biciclişti care ar lega oraşele Târgu Mureş şi Reghin, proiect ce se poate materializa prin participarea primăriilor localităţilor pe raza cărora se află digul respectiv. Bugetul iniţial al programului pentru realizarea de piste pentru biciclişti va fi de 50 milioane lei, sumă care ar putea fi suplimentată dacă va exista interes pentru acest gen de proiect.

Sursa: Ziua de Vest
0

#129 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 13 iunie 2011 - 12:02

Hai ca am dezbatut destulde OK, pana acum acest subiect! Si sunt 100% deacord cu domnul mile.

Insa as fii si mai multumit daca ar aparea si in presa un articol despre aceasta tema. Deoarece subiectul este unul delicat, si intradevar cum am spus-o si mai sus, inafara de cateva persoane care insista sa treaca neaparat cu bicicleta prin centru, multi condamna aceasta decizie, pripita zic eu, a primariei...
0

#130 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 iunie 2011 - 13:25

Este foarte simplu: cei care au bicicleta vad acest lucru ca pe ceva normal, care trebuia sa existe de la inceput, iar cei care nu au bicicleta acuza Primaria pentru aceasta decizie. La urma urmei chiar nu vad care anume ar putea fi problema aceea asa de mare. Nu vin biciclete cu 50km/h in coloana ca sa nu te poti plimba in voie. Trece o bicicleta la 5 minute, si aceea parca mai mult sta.
Iar referitor la centru pietonal, ar trebui ca toata zona Cetate sa fie strict pietonala; adica fara biciclete, dar si fara masini, cam ca in toate orasele vestice. Atata timp cat tot Centrul este sufocat de masini, nu prea poti numi nimic pietonal acolo. De exemplu, e un adevarat test de prudenta daca vrei sa traversezi strada Vasile Alecsandri sau Eugeniu de Savoya in jurul pranzului: multe masini, multe claxoane, inghesuiala samd.
A spus cineva ca se poate ajunge aproape de Centru pe stradutele din jurul acestuia. Sa stai la coada dupa masini pe o strada ingusta, timp de 5-6 semafoare nu e o afacere; pe trotuare nu poti merge, piste nu sunt, iar pe sosea se va gasi tot timpul un destept care sa te claxoneze, poate chiar sa te si impinga putin cu masina ca, vezi Doamne, ei trebuie sa te depaseasca, chiar daca toate celalalte masini stau. Asadar, nici in varianta asta nu e atat de simpla pe cat ati crezut initial.
In concluzie, daca exista respect reciproc, ambele tabere vor "supravietui" impreuna :so pe iei: .
0

#131 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 13 iunie 2011 - 14:10

Vezi postareaNDY, la 13 iunie 2011 - 13:25, a spus:

Este foarte simplu: cei care au bicicleta vad acest lucru ca pe ceva normal, care trebuia sa existe de la inceput, iar cei care nu au bicicleta acuza Primaria pentru aceasta decizie. La urma urmei chiar nu vad care anume ar putea fi problema aceea asa de mare. Nu vin biciclete cu 50km/h in coloana ca sa nu te poti plimba in voie. Trece o bicicleta la 5 minute, si aceea parca mai mult sta.




1) Am (si) bicicleta si tot acuz primaria.

2) Suficient ca sa fi stresat cat timp stai pe acolo.
0

#132 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 iunie 2011 - 22:07

Nu uitati ca mai sunt si cei cu rolele, care din punctul meu de vedere sunt mai "dementi" decat biciclistii (asta ca sa folosesc un epitet mentionat anterior).
In fine, eu mi-am spus punctul de vedere, ma retrag. Legea oricum e data, asa ca "stresul" nu va mai fi optional :so pe iei: Eu zic doar sa urmarim cate incidente se vor petrece, si abia apoi vom putea trage concluzia daca am exagerat sau nu...
0

#133 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 iunie 2011 - 12:16

Sunt si biciclist si roller si pieton .

Ca pieton tot timpul cand merg prin oras , am grija sa nu merg pe pista de biciclete si daca mai sunt cu cineva chiar le atrag atentia , iar daca chiar este nevoie sa fac " o depasire " ma asigur spate > fata inainte sa fac asta .

Chiar astazi am venit pe jos pe L. Rebreanu - AEM > Martirilor si era gol tot trotuarul dar din fata venea o femeie cu o fetita si in spatele ei alte doua femei si mergeau exact dar exact pe pista de biciclete :) si nu puteai sa zici ca era umbra sau ceva , pur si simplu sunt inapti mintal .

Ca roller , nu ma incumet cu rolele prin oras , sau inca nu am curajul sa fac asta , oricum pistele de biciclete nu prea pot fi folosite in acest scop deoarece majoritatea sunt facute din placi/caramizi dinacelea din beton si risti sa te impiedici foarte des , iar singura sansa e sa o iau pe drum , iar la aglomeratia din oras , nu ma incumet sa incurc traficul si nici nu imi asum riscul de a fi accidentat , astfel incat ma plimb cu rolele doar la stadion si pana acolo o iau printre blocuri pe strazi nu prea circulate . Singura sansa as aveao sambata seara sau duminica cand traficul este mai redus .

Ca biciclist imi stiu drepturile dar si obligatiile , tot-timpul merg pe pistele de biciclete acolo pe unde sunt facute , mai sunt unii unde cu toate ca este pista de bicicleta pe marginea trotuarului ei tot merg pe drum , si cand vad pe cineva pe pista aplic propria metoda , mai nebuneasca ii pot zice , pedalez cat pot de tare si cand ajung in dreptul lor apas frana astfel incat sa se auda sunetul de cauciuc si o iau intr-o parte , astfel oprindu-ma la 90 de grade fata de subiect , ei bineintels se sperie si nu cred ca o sa mai mearga pe pista de biciclete un timp ( scurt , as putea zice ) dar nu sunt absurd , cateodata inteleg daca cineva este pe pista cu un scop anume . Cand ma apropii de o zona mai circulata si cu copii reduc viteza si sunt foarte atent in jur , o iau incet si ma asigur sa nu lovesc pe nimeni .
0

#134 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2361
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 14 iunie 2011 - 16:44

Ai dreptate...partial. Am observat ca in ultima vreme se accentueaza "spiritul de turma"...adica daca merg 5 oameni impreuna..merg aliniati...ca la defilare. Deseori strabat portiunea dintre Piata Consiliul Europei si Parcul Botanic..cu trotuar LAT si cu pista de bicicleta frumos si clar marcata...daca ma grabesc si am in fata asemenea "obstacol"..am doua alternative..ori ii ocolesc..pe pista de biciclete..ori trec printre ei..ca si "Titanicul"...moment in care risc un conflict iminent..pentru ca mi se serveste replica "nu ai loc sa ocolesti"? pur si simplu in "mintea lor geniala" nu asimileaza faptul ca pista de bicicleta e SEPARATA de portiunea de trotuar..
0

#135 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 19 iunie 2011 - 14:14

Citeaza

În Timiş, peste 60 de accidente, anual, în care sunt implicaţi biciclişti

Circa 60 de accidente de circulaţie în care sunt implicaţi biciclişti se înregistrează anual în Timiş. Deşi numărul accidentelor se menţine ridicat, cel al victimelor pare să fie în scădere.

Datele înregistrate de Poliţia Ru­tieră mai arată că, de cele mai multe ori, vinovaţi de producerea acciden­telor rutiere cu biciclişti sunt şoferii.

Însă accidentele, fie ele uşoare sau grave, au avut ca şi cauze principale de produ­cere neasigurarea la schimbarea benzii de circulaţie şi necordarea de prio­ritate.

Totuşi, spun poliţiştii, sunt şi foarte multe cazuri în care cei care se de­pla­sează pe bicicletă nu cunosc normele elementare de circulaţie. “Mulţi merg pe intuiţia de moment. Se uită în stân­ga şi în dreapta, şi atât. Nu ştiu că trebuie să semnalizeze cu braţul când schimbă direcţia, de exemplu”, spune comisa­rul-şef Nicolae Istrat, de la Serviciul Poliţiei Rutiere Timiş.

Ofiţerul afirmă că la necunoaşterea regulilor de circu­laţie se adaugă, uneori, şi probleme tehnice, în majoritatea cazurilor bici­cletele nefiind echipate corespunzător, nu au elemente reflectorizante pe spiţe şi, prin urmare, nu pot fi observate noap­tea. Mai grav este faptul că unii biciclişti se urcă în stare de ebrietate pe vehiculul cu două roţi sau nu poartă vesta reflectorizantă pe timp de noapte, la fel cum refuză să poarte casca de protecţie, pe care Poliţia Rutieră o re­comandă, dar nu o poate impune, pen­tru că în România acest element de siguranţă nu este obligatoriu.

Pistele pentru biciclişti, insuficiente

O altă cauză a accidentelor de circulaţie în care sunt implicaţi biciclişti este reprezentată de lipsa benzilor speciale destinate circu­laţiei bicicletelor, fapt care îi obligă pe participanţii la traficul pe două roţi să intre pe carosabil, expunân­du-se astfel pericolelor de accidentare.

Reprezentanţii Municipalităţii dau asigurări că aceste probleme se vor rezolva în viitor, când se vor realiza piste pentru biciclişti peste tot unde se vor face lucrări de reabilitare a trotuarelor, acolo unde lăţimea acestora va permite, vizate fiind Calea Torontalului, bulevardul Liviu Rebreanu, zona Pădurea Verde, Pieţele Unirii şi Libertăţii şi zona Catedralei Mitropolitane.


Pentru toată știrea click aici.
Sursa: Timpolis

Este o problema gravă, pistele fiind insuficiente trebuie să te aventurezi și pe carosabil. Cred că dacă fiecare bicicletă nouă ar venii cu un pliant cu regulile minime de circulație ce trebuie îndeplinite de cei pe 2 roți, lumea(unii) ar încerca să le respecte.
0

#136 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 20 iunie 2011 - 03:13

Se spunea (o pagină mai în urmă) că în Bucureşti e voie pe biciclete în parcuri. Parţial adevărat, s-au trasat piste în unele parcuri, dar oricum sunt în mijloc, deci ai de traversat juma' de parc. Evident, s-au trasat doar de formă şi cum niciun biker nu vine în parc să se plimbe 100 m înainte şi înapoi pe aceeaşi alee, a ieşit o varză gigantică, unde fiecare (pieton ori biciclist) circulă pe unde vrea... în genral, cei de pe bicle sunt atenţi la cei fără, deci sistemul funcţionează şi accidentele sunt rare. O singură dată am fost abordat de un miliţian comunitar, care mă tot ameninţa că n-am voie în parc, că scrie pe o placă la intrare... vroiam să traversez un părculeţ pe care nu aveam cum să-l ocolesc, iar în capătul pe unde am intrat eu nu scria nimic. Până la urmă l-am lăsat pe ăla în durerea lui şi am luat-o mai departe.
Adevărata problemă apare în trafic, nu la slalomul printre copii din parc. Sunt mulţi, foarte mulţi pietoni care merg pe pistele de biciclişti (aplic şi eu metoda aia cu frânatul cu scârţ - cel puţin atât timp cât depinde de o biclă închiriată de la Student Bike şi nu-s cauciucurile mele - dar nu are efect întotdeauna), iar unde nu merg pietoni, nu sunt prcticabile pistle (borduri înalte, maşini parcate, chioşcuri (!) sau mic.ro mobile amplasate pe ele). Şi dacă vrei să scapi de pietoni, îţi rămâne ca alternativă carosabilul, unde pe şoferi, în mare parte, îi doare-n posterior de biciclişti. Mă uitam azi la ,,minunatul" Pasaj Basarab, inaugurat cu mare pompă ieri. Numai claxoane, că rampele sunt înguste şi dacă nimereşti un biciclist la urcare, nu ai loc să îl depăşeşti. Evident, şoferii forţau trecerea pe banda 2, unde erau deja alte maşini, care treceau razant pe lângă bordura ce delimitează şinele de tramvai, iar biciclistul risca să dea cu pedalele în parapet sau să-l ia cineva în bot. Mai e şi problema maşinilor parcate... degeaba stai la semafor regulamentar, când după intersecţie e şir de maşini parcape pe banda 1 şi chiar 2 (!). Nu te lasă nici dracu' să le depăşeşti, deci, practic, mai stai un stop acolo aşteptând să se oprească fluxul auto.
0

#137 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 21 iunie 2011 - 15:14

Cea mai "lungă" pistă din oraș :


0

#138 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 21 iunie 2011 - 15:45

Asta e pe bune, nu e photoshop? Daca da, is buni de Guinness Book.
0

#139 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 iunie 2011 - 15:51

Vezi postareaWegmann, la 21 iunie 2011 - 15:45, a spus:

Asta e pe bune, nu e photoshop? Daca da, is buni de Guinness Book.


A uitat sa specifice ca pista se afla in Complexul Stundentesc > Cluj , statia lui 16 , 19 , 15 .

Si acolo pista este intrerupta prin " Stop " deoarece se afla statia , iar continuarea incepe dupa statie ...

Ti-am facut un " desen " in Paint + poza din Google Earth - Street View , pentru lamurire :pace:

Imagine atasata: piste.jpg

Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 21 iunie 2011 - 15:57

0

#140 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 25 iunie 2011 - 16:53

Pe bicicleta de lemn Czirjak Sandor vrea să ajungă până în Budapesta
0

Arata acest topic


  • (38 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi