Istoria noastra (comentarii si discutii)
#301
Postat 09 iunie 2011 - 10:08
#302
Postat 09 iunie 2011 - 16:05

Cseh, te rog sterge sondajul. Cred ca am cazut deja de acord mai multi ca vom strange date.
NDY, chiar daca nu ne editezi postarile, poti posta linistit in alt topic si, dupa ce ne mai "confruntam" cu amintiri

#303
Postat 09 iunie 2011 - 16:21
Nu te-a rugat pe tine nimeni special sa faci ceva. Nici nu s-a pus problema strangerii de date! Date exista, si mai pot fii stranse intr-un topic linistit! Ideea este alta. Daca se renteaza adaugarea lor in istorie. Parerea mea cea mai mare aberatie! Vine neatu si da 5 minute scroll pana gaseste informatia necesara, ca locul e ocupat de remorci si prostii. Treaba voastra.
#304
Postat 09 iunie 2011 - 16:34

Mie mi se pare ok, nu exagerat de important, dar peste cativa ani ar fi interesant sa afli si asa ceva despre vagoanele motor.
Cand au circulat in tandem am scris pentru ca mi s-a parut interesant si chiar am aflat toate, numai din poze si vazut.
#305
Postat 09 iunie 2011 - 16:38
Eu vreau doar sa va zic , ca daca nu voi o sa faceti munca aceasta cu remorcile , nu va mai agitati degeaba , eu chiar nu tin partea nimanui , dar daca se vrea se poate face si treaba cu remorciile , nu am avea nevoie neaparata de poze ci doar specificate acolo intr-un text care nu v-a ocupa prea mult spatiu dedicat unui Vagon Motor .
Mie personal , treaba asta mi se pare ok , sa stim de remorci , sa stim practic , istoria completa .
Pe aceasta cale tin sa va multumesc amandurora , pentru munca pe care o depuneti pe acest forum !

#306
Postat 09 iunie 2011 - 16:53
"199x - circula cu remorca yyyy
200x - circula fara remorca
- in toamna circula cu remorca zzzz"
#307
Postat 09 iunie 2011 - 21:39
@cseh: De ce esti tu asa convins ca neamtu' nu va aprecia faptul ca vor fi scrise si remorcile? Fac parte din istoria fiecarui vagon-motor si cu siguranta va fi uimit sa vada ce schimbari au mai fost facute prin depourile noastre fata de ceea cu ce era el obisnuit in Germania.
#308
Postat 09 iunie 2011 - 21:52
#309
Postat 09 iunie 2011 - 23:06
Viktor, la 09 iunie 2011 - 21:52, a spus:
Chiar sustin ideea lui Viktor! Deci daca atat tinetila remorci, faceti un topic separat, scrieti toate datele, si cand e gata, mutam la Istorie. Astfel impacam si neamtu, si minoritatea de pe forum (eu si Chagall) si majoritatea (voi ceilalti).
Ce ziceti? Multumiti? Sau tineti in continuoare cu dintii de planul initial?
#310
Postat 10 iunie 2011 - 18:37

#311
Postat 10 iunie 2011 - 20:21
La final, topicul ajutator se sterge.
#313
Postat 11 iunie 2011 - 21:07


Ps. Prima poza cu 3534 nu este din 2010. Cred ca este de prin 2007.
#314
Postat 11 iunie 2011 - 23:42

Am gasit si eu una cu 3477, insa nu este facuta in Timisoara...sa o postez? Ma gandesc ca ar prinde bine o poza cu 3477 inainte sa fie vopsit.
#315
Postat 12 iunie 2011 - 11:56

#318
Postat 13 iulie 2011 - 23:53

#319
Postat 14 iulie 2011 - 09:45


#320
Postat 21 iulie 2011 - 21:38

Number of downloads: 93

Number of downloads: 97

Number of downloads: 117
Tramvai #321

Number of downloads: 146
Tramvai #325 + remorca

Number of downloads: 157
Autor: Doppler
*In filmarea lui Doppler apar mult mai multe MTC-uri.