Daily facts Tramvaie, linii, defectiuni, etc.
#484
Postat 03 iunie 2011 - 20:36
3477, 3552 pe linia 6.
2034 din nou pe linia 1.
#485
Postat 03 iunie 2011 - 21:43
#486
Postat 03 iunie 2011 - 22:39

Ca o mica paranteza, stateam si ma gandeam: acum niste ani aveam foarte multe tramvaie in schema BSAG (cele cu botul colorat). Era foarte usor sa le distingi si exista o anume diversitate. Anul trecut inca mai aveam destule: 3510, 3536, 3540 - rosii; 3521, 3543 - albastre; 3514, (3518) - verzi; 3519, 3547 - galbene. Inca mai aveau acea "personalitate" Wegmann-urile noastre. Astazi...dintr-o mare violeta le mai distingem pe 3510, 3540 si 3519. Cam acestea ar fi ultimele. Si tinand cont ca 3519 si 3540 nu sunt departe de un RK si de o vopsire...

#487
Postat 03 iunie 2011 - 23:43
NDY, la 03 iunie 2011 - 22:39, a spus:

Ca o mica paranteza, stateam si ma gandeam: acum niste ani aveam foarte multe tramvaie in schema BSAG (cele cu botul colorat). Era foarte usor sa le distingi si exista o anume diversitate. Anul trecut inca mai aveam destule: 3510, 3536, 3540 - rosii; 3521, 3543 - albastre; 3514, (3518) - verzi; 3519, 3547 - galbene. Inca mai aveau acea "personalitate" Wegmann-urile noastre. Astazi...dintr-o mare violeta le mai distingem pe 3510, 3540 si 3519. Cam acestea ar fi ultimele. Si tinand cont ca 3519 si 3540 nu sunt departe de un RK si de o vopsire...

Si totusi fiecare tramvai , fie ca e Hansa fie ca e Wegmann are ceva aparte care poate fi distins ... spre deosebire de troleibuze si autobuze . Cu timpul incepi sa inveti numerele tramvaielor , si nu e foarte greu sa le distingi de la departare cu toate ca poti confunda unele serii de tramvaie ( In Special Hansele ) care arata la fel si totusi au ceva diferit


Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 03 iunie 2011 - 23:45
#488
Postat 04 iunie 2011 - 17:13

In fine, nu vreau sa dezvolt subiectul aici, nu e locul potrivit. A fost doar o mica paranteza.
#489
Postat 04 iunie 2011 - 21:58
NDY, la 04 iunie 2011 - 17:13, a spus:

In fine, nu vreau sa dezvolt subiectul aici, nu e locul potrivit. A fost doar o mica paranteza.
De cate ori trebuie sa repet tuturor ca ma cheama RAOUL , oare de ce am nick-ul asa ? Ca sa fiu mai smecher sau ?
Ideea era ca , cu toate ca majoritatea tramvaielor sunt acum alb-violete , sunt foarte simplu de distins , iar la majoritatea lor pot asocia " imaginea " cu numarul de parc de la o distanta destul de mare .
#490
Postat 04 iunie 2011 - 22:40

Nu, ideea era ca nu ai prins tu ce vroiam sa spun. Dar daca insisti, voi mai posta inca o data offtopic. Am spus ca tramvaiele aveau o personalitate, erau unice in felul lor, tocmai prin felul in care au venit din Germania. Iar daca vagonul motor se asemana, exista o mare sansa sa se deosebeasca prin schema remorcii. Stiai ca 'verde cu Ceresit' e pe linia 4, 'rosu cu Ceresit' e pe linia 1, 'rosu cu Brithouse' e rezerva s.a.m.d. Tramvaiele aratau mai "curat" prin schema in care erau "imbracate" si mereu urmareai in traseu sa vezi daca azi circula Wegmann-ul verde, sau cel galben...Pe cand acum acea personalitate a fost stearsa, toate imbraca acelasi mov spalacit, care se murdareste repede si care este de o calitate proasta...nimeni nu zice ca nu poti deosebi tramvaiele vopsite in mov, fiecare are particularitatea lui (doar sunt vopsite de romani - iti dai seama ca nu vei intalni macar doua tramvaie care sa aibe numerele pozitionate in acelasi loc)
In speranta in care am terminat cu offtopicul, am vazut ca pe 3465 se contureaza incet siluetele mijloacelor de transport in comun de la noi. Si arata chiar foarte bine avand in vedere ca sunt pictate manual! Abia astept sa il vad in traseu...
#491
Postat 05 iunie 2011 - 21:29
NDY, la 04 iunie 2011 - 22:40, a spus:

Mai sunt oamenii pe care ii cheama Raoul stai linistit. Daca el are scris nickname-ul asa mi se pare normal sa il respecti, la fel cum el ti-l respecta pe al tau.
El a inteles ideea pe care ai expus-o tu mai sus, dar ti-a explicat ca si acum poti recunoste vagoanele, chiar daca ele sunt vopsite in alb si violet(si plus ca violetul este diversificat

#492
Postat 05 iunie 2011 - 21:31
3529+3742 a circulat, de asemenea, pe linia 4.
3525 si 3552 pe linia 6.
3454r pe linia 9.
#493
Postat 05 iunie 2011 - 22:30
#494
Postat 06 iunie 2011 - 19:33

171 din nou pe linia 4.
#495
Postat 07 iunie 2011 - 19:05
Mercedes Conecto G - Astazi pe E2 .
Mercedes Conecto G - Astazi pe 13 .
Se Contureaza ceva ?
#496
Postat 08 iunie 2011 - 14:52
A plecat din statia Martirilor cu viteza melcului ( cu dureri abdominale si care nu a mai fost de ceva zile la baie ) a ajuns in statie , am urcat , se face verde , vatmanul da sa plece , se aude un bubuit , probabil a picat automatul , intr-un final tramvaiul o ia din loc , oprim in statia Sudului . La fel , se face verde , se auzea cum vatmanul muta contoliera dar nici o reactie din partea tramvaiului , aproape de culoarea rosie pornim din loc . Chiar vroiam sa zic , m-am decis sa i-au si eu tramvaiul azi si tocmai acuma nu vrea

Acum cand am plecat de la scoala am zarit de departe un tramvai pe L9 in schema veche cu portocaliu dar nu am reusit sa il recunosc , oricum o fata noua pe L9 .
P.S. Am uitat sa specific mirosul de ars care a inceput de la Sudului pana am coborat , unde este tramvaiul acum ?
Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 08 iunie 2011 - 14:53
#497
Postat 08 iunie 2011 - 15:25
3471 este tot pe linia 9.
#498
Postat 08 iunie 2011 - 20:08

In plus, 3552 din nou pe linia 6.
#499
Postat 08 iunie 2011 - 21:27
#500
Postat 08 iunie 2011 - 22:29
