Ostaficiuc este un boc (si) mai mic si nu face (aproape) nimic...si totusi lumea l-a ales dupa ce in mandatul trecut a facut acelasi lucru ....(aproape) nimic (esential)...bla bla bla, bla bla bla...8 ani irositi....si daca ar fi fost primar (vezi culoarea) tot nimic ar fi facut....apropo de cel de la Arad...
A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km
#521
Postat 27 mai 2011 - 09:55
Ostaficiuc este un boc (si) mai mic si nu face (aproape) nimic...si totusi lumea l-a ales dupa ce in mandatul trecut a facut acelasi lucru ....(aproape) nimic (esential)...bla bla bla, bla bla bla...8 ani irositi....si daca ar fi fost primar (vezi culoarea) tot nimic ar fi facut....apropo de cel de la Arad...
#522
Postat 27 mai 2011 - 14:04
mile, la 27 mai 2011 - 09:22, a spus:
...
Ciuhandu nu a primit bani nici macar cind PNT-CD a fost la guvernare, ceea ce spune tot despre capabilitatea si dorinta lor de a face ceva pt oras.
Chagall, la 27 mai 2011 - 09:30, a spus:
Ramin la convingerea ca nominalizarea unor mascarici sau perdanti din start denota faptul ca au facut blat cu Ciuhandu. De exemplu in 2004 PNL a nominalizat pe Bedrosian Laviniu, un ilustru necunoscut cu sanse zero.
O mica paranteza despte cit cistiga "tarii" din primaria TM:
Citeaza
...
adevarul
#525
Postat 30 mai 2011 - 20:53
#526
Postat 01 iunie 2011 - 06:54
Citeaza
Sursa: infrastructura.info
Este vorba de cladirea de mai jos care urmeaza sa fie demolata si la care cu 2 luni in urma s-au montat geamuri termopan.
#527
Postat 01 iunie 2011 - 16:44
Chagall, la 01 iunie 2011 - 06:54, a spus:
In orice tara normala cine a decis o asemenea investitie pt cladire care urma sa fie demolata s-ar alege cu o condamnare...
Cit despre autostrada, sa imi iertati scepticismul, dar atit timp cit nu o sa fie gata si TM-Lugoj-Deva, camioanele aflate in tranzit o sa mearga ca si inainte, pe malul Muresului...
Aceasta postare a fost editata de Doppler: 01 iunie 2011 - 16:45
#529
Postat 02 iunie 2011 - 22:18
02-Iunie-2011
Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor a anulat, în ultima zi a lunii mai, rezultatul licitaţiei organizate de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România pentru construirea şi proiectarea a 25 km de autostradă între Timişoara şi Lugoj – aşa-numitul “lot 2”.
Adjudecată, în 12 aprilie, de asocierea italiană “Tirrena Scavi”-“Societa Italiana per Condotte d'Acqua”-“Cossi Costruzioni” (cu o ofertă de 445,64 milioane de lei), licitaţia pentru “lotul 2” al tronsonului Timişoara – Lugoj a stabilit un record al numărului de contestaţii înregistrate, practic toţi ceilalţi ofertanţi depunându-şi nemulţumirile în instanţă.
Dintre aceştia, a ieşit în evidenţă firma franceză “Colas”, descalificată iniţial, pentru că ar fi propus un şef de şantier care nu avea vechime de 10 ani, cum cerea caietul de sarcini, ci de... 9 ani şi 11 luni – valoare obţinută însă prin scăderea nejustificată din vechimea în muncă a celui în cauză a concediilor şi weekend-urilor.
Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor a repus în dreptul de a participa la licitaţie atât firma “Colas”, cât şi societatea bucureşteană “Tehnologica Radion” (care a susţinut în contestaţia formulată pe 21 aprilie că firma câştigătoare nu ar întruni nici măcar cerinţele de calificare), urmând să comunice ulterior rezultatul reanalizării ofertelor.
Şi rezultatul licitaţiei pentru “lotul 1” al aceluiaşi tronson a fost contestat iniţial, însă firma nemulţumită, asocierea grecească “Aktor”-“Shapir”, şi-a retras ulterior plângerea. Astfel, pentru acest segment de circa zece kilometri, contractul de încredinţare a lucrărilor s-a putut semna la 20 mai, valoarea totală a operaţiunii de proiectare şi execuţie fiind de peste 210 milioane de lei (fără TVA), din care 85 la sută reprezintă contribuţia nerambursabilă acordată de Uniunea Europeană prin Fondul de Coeziune.
Câştigătorii, asociaţi în grupul “Spedition UMB”-“Tehnostrade”-“Carena Spa Impresa di Construzioni”, au la dispoziţie 120 de zile pentru realizarea proiectului tehnic şi alte 540 pentru execuţia propriu-zisă a tronsonului de autostradă, care va beneficia de o garanţie de 1.460 de zile.
Celălalt tronson timişean al Autostrăzii Vestului, care se întinde de la Lugoj până la limita de judeţ şi apoi spre Deva (în lungime totală de peste 27 kilometri), a fost de asemenea parafat la 20 mai, după ce a fost retrasă o contestaţie depusă – aici, miza contractului fiind de aproape 579 de milioane de lei (tot fără TVA).
Sursa: Renasterea Banateana
#530
Postat 04 iunie 2011 - 08:04


Practic acest tronson va lega Giarmata de Izvin, anuland intr-un fel centura Timisoarei (deja construita).
Lotul 2 (dintre Izvin si Iosifalau) cel mai probabil va fi scos la licitatie din nou doar anul viitor cel mai devreme.
#532
Postat 04 iunie 2011 - 16:27
vinterriket a spus:
&
nenea_hartia a spus:

Aceasta postare a fost editata de MHN: 04 iunie 2011 - 16:30
#534
Postat 04 iunie 2011 - 17:18
Din ceea ce spune nenea_hartia pe SSC, se pare ca nu.
Aceasta postare a fost editata de MHN: 04 iunie 2011 - 17:18
#537
Postat 05 iunie 2011 - 14:34
Filmuletul de saptamana trecuta, dar la o calitate mai buna, filmat in HD 720p!
#538
Postat 08 iunie 2011 - 15:56
Timisoara - Lugoj:
Giarmata (sfarsit Arad - Timisoara / inceput Timisoara - Lugoj):

Izvin:

Topolovat/Iosifalau:
#539
Postat 08 iunie 2011 - 15:57
Plansele desenate ale nodurilor rutiere:
[...]
MHN Edit: Au fost mutate in acest mesaj de pe prima pagina.
Aceasta postare a fost editata de MHN: 16 decembrie 2014 - 03:01
Motiv editare: Mutare imagini
#540
Postat 08 iunie 2011 - 15:59
Arad - Nadlac:
Nod rutier Arad bypass / Arad - Nadlac:


Pecica (DN7):

Nădlac:

Granita Romania/Ungaria:

Ajutor























