București
#801
Postat 13 aprilie 2011 - 23:39
Cum să renunţe la dispeceri? Să nu se mai fure motorină? Să nu se mai meargă la cursă pierdută (că vatmanii şi şoferii sunt plătiţi cu ora) şi să nu se mai intre în depou pe motiv că nu stă fisa de 5 bani în butonul de anulat anti-patinajul?
#802
Postat 14 aprilie 2011 - 10:25
#803
Postat 15 aprilie 2011 - 00:56
#804
Postat 15 aprilie 2011 - 18:05
#805
Postat 16 aprilie 2011 - 01:09
Să tot mergi din Baicului la Gara de Nord, în condiţiile în care ai autogara de dube spre toate zonele ţării acolo... şi RATB îţi pune la dispoziţie transport de la Vasile Pârvan la Gară o dată pe oră (!): http://www.ratb.ro/d...LE%20PARVAN.pdf
#806
Postat 18 aprilie 2011 - 12:20
http://transportbucu...i.ro/blog1.html
Ea va fi trimisă pe hârtie (are mai multă credibilitate aşa), deci, din păcate, singurul mod de a o semna e să ne întâlnim faţă în faţă.
#807
Postat 16 mai 2011 - 21:08
Citeaza
Trecatorii din statia de autobuz de la Piata Romana au avut parte de o supriza "porno" duminica seara.
O firma de telefonie mobila a instalat ecrane LCD menite sa informeze populatia cu privire la transportul public. Acestea ruleaza de obicei informatii de interes general insa, uneori, lucrurile nu merg asa cum ar trebui, erorile de Windows fiind des intalnite.
Astfel, in seara de duminica trecatorii au fost surprinsi de o eroare mai putin intalnita. Pe ecrane rula un film porno.
Compania Orange, detinatoarea panourilor, a declarat:
"Monitoarele sunt ale noastre, publicul are acces liber la Internet si oricine poate tasta orice cuvant. Noi am introdus niste filtre care sa impiedice accesul la site-urile pentru adulti, dar se pare ca nu sunt suficiente. Vom verifica aceste filtre pentru a preveni astfel de evenimente in viitor", ne-au declarat oficialii Orange
Sursa 9am.ro
#808
Postat 16 mai 2011 - 21:19



#809
Postat 16 mai 2011 - 23:32
Chestia asta s-a întâmplat şi pe meleagurile noastre acum doi ani: http://complextm.blo...-am-gresit.html
Aceasta postare a fost editata de dAImon: 16 mai 2011 - 23:33
#811
Postat 17 mai 2011 - 12:09


#812
Postat 17 mai 2011 - 12:35
Florin.B RATT, la 17 mai 2011 - 12:09, a spus:


Ar merge sistemul "pay per view"


#813
Postat 17 mai 2011 - 15:42
INCREDIBIl!




Number of downloads: 23
Pro TV
#815
Postat 17 mai 2011 - 18:33

P.S. Stiu ca adresa apare si pe Profilul meu

Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 17 mai 2011 - 18:34
#817
Postat 17 mai 2011 - 21:08
La noi s-au tot anulat primele şi ultimele curse (puţini mai depăşesc 8 ore jumate), pentru că ce era peste 8 ore era considerat oră suplimentară şi plătit dublu (şi triplu în zi de sărbătoare legală sau week-end) - deşi unor şoferi şi vatmani le convenea să facă şi 10 ore pe zi, că ajungeau şi la 3000 RON salariu cu atâtea ore suplimentare - , iar pauză de masă se dă la toate turele ,,normale" (,,trenuri" cum le spuneţi voi) de minim 20 de minute, în general în jur de 9:30 pentru sch. 1 şi 18:30 pentru sch. 2.
Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 17 mai 2011 - 21:08
#819
Postat 18 mai 2011 - 17:55
Eu aici, in gandirea mea, am fost darnic (totusi ca sofer prgramul ar trebui revizuit fata de un muncitor la fabrica, sa zic). Situatia prezenta e mai "dura" cu vatmanii si soferii. Se mai lucreaza si 10 ore, la multe trenuri de peste 8 ore nu se acord pauza de masa, etc.
Ore suplimentare nu se mai platesc. Ajungi sa lucrezi gratis daca nu tii socoteala orelor.
Aici, tot ce e peste 8 ore, nu e considerat ora suplimentara, ci ora "normala", care se aduna la norma.
In acest domeniu, nici nu vad cum sa faci programe fixe de maxim 8 ore, cat timp ai vehicule care circula de la 04:30 la 00:30, plus cu minutele de acces/retragere si minutele acordate in depou, vine prpgramul intreg / zi, in intervalul 04:00 - 01:00.
Din cate am observat de-a lungul anilor, ei acorda pauza de masa daca intri in depou dupa ora 22 sau daca iesi inainte de ora 5:30, indiferent ca lucrai mai mult de 8 ore. Adica un fel de: "Asta termina la ora 21, chiar daca o lucrat mult are cu ce sa plece de la serviciu sa mance (in sensul ca nu trebuie sa stea dupa personal la ora 01)." E doar o parere.
Sambata si duminica, dupa mine, nu ar trebui sa se acorde schimbul III. Ar trebui sa lucreze in weekend cat mai putini vatmani/soferi, chiar daca orele lucrate + minutele regie ajung la 10 ore, e in favoarea soferului, care ar trebui rasplatit ca lucra sambata si duminica. Tot parerea mea.
Dr2005, la 17 mai 2011 - 21:08, a spus:
In alea 10:42 ore sunt incluse minutele din depou, acces/retragere, P.M., de la sfarsitul programului, dar tot in alea 10:42 ore sunt incluse si minutele din depou si acces/retragere, pe care vatmanul nu le "lucreaza" daca schimba colegu' direct in traseu.
