
Oradea - Nagyvárad - Großwardein jud. Bihor
#223
Postat 01 mai 2011 - 20:47
#224
Postat 01 mai 2011 - 20:57
#226
Postat 01 mai 2011 - 21:15


#229
Postat 02 mai 2011 - 15:53
Gygyman6, la 01 mai 2011 - 21:15, a spus:


Din cate am inteles suveica " lucreaza " doar in timpul vacantelor scolare si la anumite ore .
Nu stiu care e logica sau secretul . Probabil Cristi Sau Manu ne pot lamuri .
#230
Postat 02 mai 2011 - 17:21
Sper ca e mai clar. Daca mai sunt intrebari nu ezitati!
#231
Postat 02 mai 2011 - 18:02
cseh_17, la 02 mai 2011 - 17:21, a spus:
Sper ca e mai clar. Daca mai sunt intrebari nu ezitati!
Da, am eu o nelamurire. Am vazut in filmulet ca usile sunt pe partea stanga fata de directia de mers si atunci intreb, postul respectiv de conducere a fost realizat in depoul OTL sau asa a fost facut tramvaiul din fabrica? De obicei tramvaiele bidirectionale au usi pe ambele parti, doar la comenzi (de fabricatie) speciale cand circula pe linie simpla au usi doar pe o parte (cazuri exceptionale si mai rare).
Oricum, am impresia ca unii membri din conducerea OTL sunt oarecum impatimiti de tramvaie, sunt fani ai tramvaielor si astfel au ajuns ca HOBBY-ul sa le fie si meseria de baza sau invers, si-au transformat meseria in HOBBY, cine stie?...Se vede ca pun accent mare pe tramvaie. N-ar fi rau daca si la noi s-ar intampla asa...si nu ma refer neaparat la achizitia de tramvaie noi...
#232
Postat 02 mai 2011 - 18:30
#233
Postat 02 mai 2011 - 18:43
Modelul este un T4D-ZD, din Magdegburg. Revin cu informatii...
#234
Postat 02 mai 2011 - 19:06
Mi-am adus aminte de suveica noastra de acum cativa ani cand doua Timisuri (motoare) au fost puse (legate) fund la fund (scuzati) si s-au transformat intr-un tramvai bidirectional numai ca un vagon avea usile pe o parte iar celalalt pe cealalta parte si astfel in functie de sensul de mers, ba un vagon era cu calatori iar celalalt gol, ba invers...cel cu vatman avea calatori, mai pe scurt...solutie originala... Iata ca cei de la OTL au achizitionat un tramvai pentru astfel de necesitati...Iarasi BRAVO LOR daca lucrurile stau asa...
#235
Postat 02 mai 2011 - 19:14
#236
Postat 02 mai 2011 - 19:38
mile, la 02 mai 2011 - 19:06, a spus:
Mi-am adus aminte de suveica noastra de acum cativa ani cand doua Timisuri (motoare) au fost puse (legate) fund la fund (scuzati) si s-au transformat intr-un tramvai bidirectional numai ca un vagon avea usile pe o parte iar celalalt pe cealalta parte si astfel in functie de sensul de mers, ba un vagon era cu calatori iar celalalt gol, ba invers...cel cu vatman avea calatori, mai pe scurt...solutie originala... Iata ca cei de la OTL au achizitionat un tramvai pentru astfel de necesitati...Iarasi BRAVO LOR daca lucrurile stau asa...
Treaba e ca ei au achizitionat singrurul astfel de tramvai din lume (1), si (2) avem poze cu el in acest topic la paginile anterioare!

#238
Postat 02 mai 2011 - 21:38
mile, la 02 mai 2011 - 19:06, a spus:
Nu a avut niciodată uşi pe ambele pări. Celălalt post de conducere s-a realizat la Magdeburg, unde, probabil, vagonul era folosit pe tronsoane cu flux foarte redus de călători (cum e Sinteza - Pod CFR).
Mai există şi T4D-uri şi remorci B4D cu uşi pe ambele părţi, dar un singur post de conducere (se puneau spate în spate 2 T4D, eventual cu un B4D la mijloc), au circulat la Dresden şi Halle (1000 mm). Le găsiţi la Galaţi, Botoşani şi Arad.
Întrebare de baraj (deşi oarecum off-topic): cum ajunge la depou?
a) merge cu ,,spatele" peste macazul de la Pod CFR şi apoi o ia înainte şi întoarce acolo?
b ) la ultima cursă întoarce în buclă la Sinteza?
Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 02 mai 2011 - 21:38
#239
Postat 03 mai 2011 - 16:12
cseh_17, la 02 mai 2011 - 19:38, a spus:

OK., Sorry. Dupa ce am postat (postarea respectiva) m-am gandit ca poate este si vreo poza cu suveica cu pricina (desi le-am parcurs - pozele), dar recunosc ca mi-a fost un pic greu (a se citi lene) sa ma intorc sa le revad. Le-am revazut acum toate (ultimele postate) pozele si am tras urmatoarea concluzie; desi nu mi-au displacut niciodata TATRELE acum am inceput sa ma "indragostesc" de ele. Am mers cu ele la Bucuresti prin '81 -'82, la Arad, dar tot pe vremuri, prin '76 - '79 (mergeam la piata de vechituri de la Arad, treceam cu tramvaiul pe langa Fabrica de Strunguri daca nu ma insel) si anul trecut (in vara) la Oradea. Am vrut sa prind un Siemens ULF dar am prins doua Tatre (una la dus, alta la intors iar ULF-ul statea in bucla de la Nuferilor sau Nufarului). Il inteleg pe deplin pe Manu Vatmanu cu "obsesia" lui pentru TATRE...

Totodata aveam impresia ca "suveica" de la Oradea ar fi cu doua vagoane (gandul imi zbura la suveica noastra). Va "reprosez" ca n-ati insistat mai mult cu pozatul postului secundar de condus, si interior si exterior, tocmai pentru ca este o raritate. Oricum, se poate face un album frumos cu pozele facute. Chiar va invidiez...in sensul bun,... daca exista asa ceva?...


Dr2005, la 02 mai 2011 - 21:38, a spus:
Mai există şi T4D-uri şi remorci B4D cu uşi pe ambele părţi, dar un singur post de conducere (!!??) (se puneau spate în spate 2 T4D, eventual cu un B4D la mijloc), au circulat la Dresden şi Halle (1000 mm). Le găsiţi la Galaţi, Botoşani şi Arad.
Întrebare de baraj (deşi oarecum off-topic): cum ajunge la depou?
a) merge cu ,,spatele" peste macazul de la Pod CFR şi apoi o ia înainte şi întoarce acolo?
b ) la ultima cursă întoarce în buclă la Sinteza?
1) Spunea cseh_17 intr-o postare anterioara ca ar fi avut usi pe ambele parti dar ca cele din stanga au fost date jos (in acest context am scris cele citate), respectiv ca s-a facut o modificare, dar a specificat ca informatia nu este certa. Cred ca a "umblat" la acea postare si a modificat-o usor. Nici nu conteaza prea mult in situatia de fata.
2) Pai nu devenea un tramvai bidirectional avand doua T4D puse spate in spate, eventual cu B4D intre ele si cu usi pe ambele parti?...
3) La intrebari de baraj nu raspund...

#240
Postat 03 mai 2011 - 17:46
2.) Nu este bidirectional. Este exact modelul suveica (fara postul de conducere din spate, insa cu usi pe ambele parti). Se puneau 2 T4D una dupa cealalta si gata...
Tatra #1031 ARAD
3.) Ultima tura, se intoarce in bucla de la Sinteza. Iese si intra prima in depou...