STP Timișoara Forum: Istoria noastra (comentarii si discutii) - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (38 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Istoria noastra (comentarii si discutii)

#241 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 09 aprilie 2011 - 21:18

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 09 aprilie 2011 - 10:13, a spus:

La descarcarea primelor tramvaie din Germania, am facut pentru RATT trei role de film color. Filmele au fost predate d-lui Marcu (director la vremea aceea) in ideea de a le developa si a obtine pozele. Din pacate nu am vazut niciodata acele poze si nici nu stiu ce s-a intamplat cu ele. :coolpics:
Daca voi avea ocazia sa ma intalnesc cu dansul, o sa-l intreb daca nu are sa ne imprumute (pentru scanat) niste poze. :uimit2:


Ati mai zis ceva de un domn, cand a fost intalnirea...
0

#242 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 aprilie 2011 - 21:55

Da, spunea ca le scaneaza si le posteaza el pe forum. O sa-l mai rog din nou sa-si faca timp pentru asta.
0

#243 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 10 aprilie 2011 - 09:35

Poze din ce perioada?:)
0

#244 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 aprilie 2011 - 09:56

Nu stiu, poate chiar dinainte de '89.
0

#245 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 aprilie 2011 - 13:00

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 10 aprilie 2011 - 09:56, a spus:

Nu stiu, poate chiar dinainte de '89.


Descarcare de tramvaie din Germania inainte de '89?
0

#246 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 25 aprilie 2011 - 13:02

Sunt doua seturi de poze.
Pozele despre care vorbea dl. Florin de dinainte de '89 nu sunt cele facute de dnsul la descarcare, ci sunt alte poze, ale unui domn, cunoscut de dl. Florin.
0

#247 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 25 aprilie 2011 - 16:54

Corect. Cele facute de mine sunt din '95.
0

#248 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 27 aprilie 2011 - 18:54

Vezi postareaVisor, la 23 aprilie 2011 - 19:30, a spus:

Nu mai stiu unde am gasit poza si nici autorul nu cunosc.

Asta nu-i cumva "L2 - Locomotiva electrica"?
0

#249 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 28 aprilie 2011 - 10:25

Cele 2 nici macar nu sunt acelasi model, cel galben/alb fiind mai lunguiet...
0

#250 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 28 aprilie 2011 - 10:49

Modelul L1 este cel mai "scurt". Lungimea cabinei este de doar o fereastra si usa. Apoi au trecut la modelul L2, un pic mai lunga, cabina avand doua ferestre si usa. Dupa care au construit o versiune mai puternica L3 si 7 si in final #4, un design elegant. Interesant numerele lor: L3 si nr. 7, chiar daca erau acelasi model, desi puteau redenumi direct L4 pe #7, caci #4 a fost construit la multi ani distanta mai tarziu.
0

#251 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 28 aprilie 2011 - 11:23

Vezi postareaVisor, la 28 aprilie 2011 - 10:42, a spus:

[...]
Inseamna ca si L3 tot model T.7 ar trebui sa fie. :uimit:

Da, asa este. ;)

Felicitari pentru ideea cu reorganizare si pentru munca imensa depusa. :down:
0

#252 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 28 aprilie 2011 - 14:57

Ammm... Si totusi L2 asta unde se afla? Ca nu-mi dau seama... E in interiorul Fabricii de bere?
0

#253 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 28 aprilie 2011 - 15:45

Vezi postareacseh_17, la 28 aprilie 2011 - 14:57, a spus:

Ammm... Si totusi L2 asta unde se afla? Ca nu-mi dau seama... E in interiorul Fabricii de bere?

Da, reconditionat si expus un curte.
0

#254 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 28 aprilie 2011 - 17:54

Deci acela e... Si totusi cum au reusit sa-i fure o poza... Ca astia il tin de parca e secret de stat... :uimit:
0

#255 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 aprilie 2011 - 20:27

Totusi, mie ceva imi scapa. De ce se discuta atat despre niste locomotive intr-un subforum dedicat istoriei transportului in comun? Din cate vad, acele locomotive nu au transportat calatori, ci marfa, erau utilizate de fabrici (din pozele postate de Visor)
0

#256 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 aprilie 2011 - 20:41

Daca te uiti in Monografia din '69 la pagina 48 o sa intelegi de ce apare in istoria noastra :uimit:

Download aici. (atentie insa, fisierul are 18 Mb deci nu te astepta sa se deschida instantaneu)
0

#257 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 29 aprilie 2011 - 10:23

Vezi postareaChagall, la 28 aprilie 2011 - 11:23, a spus:

Da, asa este. :rad:

Felicitari pentru ideea cu reorganizare si pentru munca imensa depusa. :steag stema poli:


Din pacate s-a renuntat la idea cu ordinea vehiculelor in functie de numarul de circulatie, caci cseh_17 nu e de acord. Au fost multe discutii pe tema asta (cearta), dar au fost sterse. Nu cred ca le-ai prins.:)
0

#258 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 29 aprilie 2011 - 16:05

Da, le-am ratat...
0

#259 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 01 mai 2011 - 09:21

Firobuz P7

Fisiere atasate


0

#260 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 01 mai 2011 - 10:35

E F7. Cred ca de la Firobuzul nr. 7.

Fisiere atasate


0

Arata acest topic


  • (38 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi