STP Timișoara Forum: Accidente - incidente - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (119 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Accidente - incidente Accidente, incidente si deraieri care implica tramvaie Evaluare topic: ***** 3 Voturi

#1221 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 09 aprilie 2011 - 17:04

Iar pentru cei care doresc sa cunoasca calea ferata, materialu rulant, etc fara a fi dezinformat sau edus in eroare, ii invit cu cea mai mare placere sa citeasca railnet.ro

Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 09 aprilie 2011 - 17:18
Motiv editare: Atac la persoana

0

#1222 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 aprilie 2011 - 17:20

Stimati colegi,
va rog sa evitati pe viitor disputele personale. Ce am sters din postul anterior nu are legatura cu forumul si subiectele tratate aici, era doar un atac la persoana.


:coolpics:
0

#1223 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 10 aprilie 2011 - 12:50

HALOOO! :)
0

#1224 Useril este offline   manu vatmanu 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 352
  • Inregistrat: 08 aprilie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:TIMISOARA
  • Interese:PASIUNEA MEA TRAMVAIELE

Postat 16 aprilie 2011 - 18:34

Va salut si iata ca prezint o noua deraiere care sa produs pe linia 4 la deviator dupa macazu elastic .Deocamdata nu se cunosc cauzele deoarece a deraiat remorca .Vagonu motor a trecut de macaz dar remorca nu sa mai inscris in calea de rulare si a deraiat dupa incrucisare (inima )si a fost trasa cateva traverse care au fost schimbate azi noapte in data de 15/16 .A fost inlocuita si sina .Am sa va tin la curent cu cauza deraieri B) Pe traseu Torontal BIF4/5 a circulat autobuz iar vagoanele 4 au fost deviate spre centru .

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC00547_resize.JPG
  • Imagine atasata: DSC00549_resize.JPG
  • Imagine atasata: DSC00550_resize.JPG
  • Imagine atasata: DSC00554_resize.JPG
  • Imagine atasata: DSC00552_resize.JPG
  • Imagine atasata: DSC00551_resize.JPG
  • Imagine atasata: DSC00548_resize.JPG
  • Imagine atasata: DSC00555_resize.JPG

0

#1225 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 16 aprilie 2011 - 18:52

Sau vatmanul a accelerat prea mult inainte sa treaca si remorca de macaz? (Multe asemenea situatii am vazut, pentru o recuperare incredibila de 2 sec.)
0

#1226 Useril este offline   manu vatmanu 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 352
  • Inregistrat: 08 aprilie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:TIMISOARA
  • Interese:PASIUNEA MEA TRAMVAIELE

Postat 16 aprilie 2011 - 19:21

Se poate .Poate remorca a intrat in balans si este usor sa fie aruncata afara si graba vatmanilor .Ex pe linia 5 dupa schimbarea macazului de la Madona , paraca sunt la curse sau plans si localnici care stau aproape care ne-au spus ca se sperie din cauza zgomotului mai ales seara care este facut din cauza vitezei .
0

#1227 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 16 aprilie 2011 - 19:21

Se mai folosesc traverse de lemn? Care-i avantajul lor? Am observat ca si la CFR la multe macaze se prefera inca lemnul in detrimentul betonului armat.
0

#1228 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 17 aprilie 2011 - 03:19

Lemnul are avantajul că e mai uşor de prelucrat, ţinând cont că la macaze lungimea traverselor nu e fixă, iar ecartamentul nu e nici el fix (valabil şi pentru curbe), fiind practicată o supralărgire, în caz contrar osiile înţepenindu-se în curbă. Prin urmare, pentru beton trebuie făcut totul pe comandă specială, ceea ce costă, în schimb lemnul poate fi ,,găurit" corespunzător chiar la faţa locului, în funcţie de configuraţia macazului sau a curbei. În plus, betonul precomprimat se ,,decomprimă" în timp şi lărgeşte ecartamentul (şi lemnul face exact opusul... se strânge B)) ). Am observat că, în domeniul feroviar, au început să apară şi pe la noi macaze pe traverse de beton, fiind montate în unele staţii de pe Bucureşti - Constanţa (în altele s-au montat cu traverse de lemn... care a putrezit şi acum se trece cu 30 km/h pe directă şi 15 în abatere).

Apropo de lemn, pentru a nu putrezi, a nu fi atacat de cari şi a nu se strânge, el trebuie periodic impregnat cu o soluţie specială... care a fost interzisă în UE! Aşa că C.F.R. nu o mai poate folosi (unele districte de linii mai au stocuri şi folosesc, dar de achiziţionat nu se mai achiziţionează), prin urmare se întâmplă ce se întâmplă. Nu ştiu care e situaţia la Timişoara, dar pe la Bucureşti a cam început să se aleagă praful de traversele de lemn, inclusiv cele montate prin 2005, tocmai pentru că nu prea mai e soluţie de impregnat şi nici nu se mai poate aduce.

Şi tot apropo de lemn, România exportă traverse astfel tratate... spre China, India, ex-URSS...
0

#1229 Useril este offline   dawin45 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 30 mai 10

Postat 17 aprilie 2011 - 06:28

Inca ceva cam pe acelas traseu,langa coanda,s-o blocat un 6,si a stat cred ca peste 40 de minute,ca mecanici nu-i mai puteau porni motoru,evident s-a facut coada,de fapt ce o fost cu 6-ele ala?(tot ridicau conctactul de alimentare)
pe tabele nu s-a afisat nimic,dar nici nu s-au introdus autobuze,sau mijloace de rezerva,inclusiv tramvaie de pe alte linii sa inlocuiasca sau sa le zica macar la calatorii,ca-i accident/defectiune in statii.

Aceasta postare a fost editata de dawin45: 17 aprilie 2011 - 06:31

0

#1230 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 17 aprilie 2011 - 07:07

Vezi postareaDr2005, la 17 aprilie 2011 - 03:19, a spus:

Lemnul are avantajul că e mai uşor de prelucrat, ţinând cont că la macaze lungimea traverselor nu e fixă, iar ecartamentul nu e nici el fix (valabil şi pentru curbe), fiind practicată o supralărgire, în caz contrar osiile înţepenindu-se în curbă. Prin urmare, pentru beton trebuie făcut totul pe comandă specială, ceea ce costă, în schimb lemnul poate fi ,,găurit" corespunzător chiar la faţa locului, în funcţie de configuraţia macazului sau a curbei. În plus, betonul precomprimat se ,,decomprimă" în timp şi lărgeşte ecartamentul (şi lemnul face exact opusul... se strânge :D) ). Am observat că, în domeniul feroviar, au început să apară şi pe la noi macaze pe traverse de beton, fiind montate în unele staţii de pe Bucureşti - Constanţa (în altele s-au montat cu traverse de lemn... care a putrezit şi acum se trece cu 30 km/h pe directă şi 15 în abatere).

Apropo de lemn, pentru a nu putrezi, a nu fi atacat de cari şi a nu se strânge, el trebuie periodic impregnat cu o soluţie specială... care a fost interzisă în UE! Aşa că C.F.R. nu o mai poate folosi (unele districte de linii mai au stocuri şi folosesc, dar de achiziţionat nu se mai achiziţionează), prin urmare se întâmplă ce se întâmplă. Nu ştiu care e situaţia la Timişoara, dar pe la Bucureşti a cam început să se aleagă praful de traversele de lemn, inclusiv cele montate prin 2005, tocmai pentru că nu prea mai e soluţie de impregnat şi nici nu se mai poate aduce.

Şi tot apropo de lemn, România exportă traverse astfel tratate... spre China, India, ex-URSS...

Multumesc pentru raspuns.
Esti o adevarata enciclopedie in domeniu si un castig pentru forumul nostru. B)
0

#1231 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 aprilie 2011 - 10:25

@ dawin45 Mesajele pe panouri nu se afiseaza automat in asemenea cazuri. E la latitudinea dispecerului central daca afiseaza acest lucru sau nu. Timpii de asteptare afisati insa, trebuie sa creasca mult.
0

#1232 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 17 aprilie 2011 - 11:53

Am contopit topicele despre cele 2 deraieri cu cel despre accidente.
0

#1233 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 aprilie 2011 - 13:22

Vezi postareaDr2005, la 17 aprilie 2011 - 03:19, a spus:

Apropo de lemn, pentru a nu putrezi, a nu fi atacat de cari şi a nu se strânge, el trebuie periodic impregnat cu o soluţie specială... care a fost interzisă în UE! Aşa că C.F.R. nu o mai poate folosi (unele districte de linii mai au stocuri şi folosesc, dar de achiziţionat nu se mai achiziţionează), prin urmare se întâmplă ce se întâmplă. Nu ştiu care e situaţia la Timişoara, dar pe la Bucureşti a cam început să se aleagă praful de traversele de lemn, inclusiv cele montate prin 2005, tocmai pentru că nu prea mai e soluţie de impregnat şi nici nu se mai poate aduce.

Şi tot apropo de lemn, România exportă traverse astfel tratate... spre China, India, ex-URSS...

Din moment ce U.E. şi-a permis să interzică substanţa respectivă mă gândesc că există deja o soluţie alternativă. Înţeleg că alte ţări folosesc beton cu toate neajunsurile lui? Sau există şi o a treia variantă?
0

#1234 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 aprilie 2011 - 21:14

Manu, deraierea aceea cand s-a produs? Sambata, inainte de pranz? Daca da, probabil de aceea circulau autobuze pe linia 4.
Oricum, e ciudat, s-a schimbat linia tocmai ca a deraiat nu de mult 3704. Acum si 3716. Ar trebui sa fie un semn pentru municipalitate sa grabeasca putin procedura de a reabilita tronsonul Torontal - Balta Verde. Apropo de asta, se mai stie ceva concret?
0

#1235 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 17 aprilie 2011 - 22:58

Probabil există altă soluţie, dar există şi traverse speciale din beton pentru curbe strânse şi macaze, plus că betonul rezistă mai mult şi nu trebuie impregnat. Prin urmare se trece peste ,,micile neajunsuri" şi se foloseşte beton.
0

#1236 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 aprilie 2011 - 17:39

Mai degraba un incident decat accident, nu am vazut sa fie nimeni ranit. Sper sa se inteleaga ce e in imagine, am avut doar telefonul la mine.

Imagine atasata: IMG_0131.jpg
0

#1237 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 aprilie 2011 - 18:45

Sa intelegem ca a cazut copertina statiei? :) A fost lovita de un vehicul?
0

#1238 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 aprilie 2011 - 18:52

Da, probabil vreun tir "i-a facut vant" si a deramat-o, eu eram la plimbare prin zona si mi-a atras atentia tramvaiul care statea de ceva timp acolo si nu intra in statie.
0

#1239 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 19 aprilie 2011 - 08:09

Mie imi da impresia ca toata statia a cazut, nu doar copertina... :)
0

#1240 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 aprilie 2011 - 09:08

Pai la aia ii spunem noi copertina.
0

Arata acest topic


  • (119 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi