Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 09 aprilie 2011 - 17:18
Motiv editare: Atac la persoana
Accidente - incidente Accidente, incidente si deraieri care implica tramvaie
#1221
Postat 09 aprilie 2011 - 17:04
#1222
Postat 09 aprilie 2011 - 17:20
va rog sa evitati pe viitor disputele personale. Ce am sters din postul anterior nu are legatura cu forumul si subiectele tratate aici, era doar un atac la persoana.

#1224
Postat 16 aprilie 2011 - 18:34

#1225
Postat 16 aprilie 2011 - 18:52
#1226
Postat 16 aprilie 2011 - 19:21
#1227
Postat 16 aprilie 2011 - 19:21
#1228
Postat 17 aprilie 2011 - 03:19

Apropo de lemn, pentru a nu putrezi, a nu fi atacat de cari şi a nu se strânge, el trebuie periodic impregnat cu o soluţie specială... care a fost interzisă în UE! Aşa că C.F.R. nu o mai poate folosi (unele districte de linii mai au stocuri şi folosesc, dar de achiziţionat nu se mai achiziţionează), prin urmare se întâmplă ce se întâmplă. Nu ştiu care e situaţia la Timişoara, dar pe la Bucureşti a cam început să se aleagă praful de traversele de lemn, inclusiv cele montate prin 2005, tocmai pentru că nu prea mai e soluţie de impregnat şi nici nu se mai poate aduce.
Şi tot apropo de lemn, România exportă traverse astfel tratate... spre China, India, ex-URSS...
#1229
Postat 17 aprilie 2011 - 06:28
pe tabele nu s-a afisat nimic,dar nici nu s-au introdus autobuze,sau mijloace de rezerva,inclusiv tramvaie de pe alte linii sa inlocuiasca sau sa le zica macar la calatorii,ca-i accident/defectiune in statii.
Aceasta postare a fost editata de dawin45: 17 aprilie 2011 - 06:31
#1230
Postat 17 aprilie 2011 - 07:07
Dr2005, la 17 aprilie 2011 - 03:19, a spus:

Apropo de lemn, pentru a nu putrezi, a nu fi atacat de cari şi a nu se strânge, el trebuie periodic impregnat cu o soluţie specială... care a fost interzisă în UE! Aşa că C.F.R. nu o mai poate folosi (unele districte de linii mai au stocuri şi folosesc, dar de achiziţionat nu se mai achiziţionează), prin urmare se întâmplă ce se întâmplă. Nu ştiu care e situaţia la Timişoara, dar pe la Bucureşti a cam început să se aleagă praful de traversele de lemn, inclusiv cele montate prin 2005, tocmai pentru că nu prea mai e soluţie de impregnat şi nici nu se mai poate aduce.
Şi tot apropo de lemn, România exportă traverse astfel tratate... spre China, India, ex-URSS...
Multumesc pentru raspuns.
Esti o adevarata enciclopedie in domeniu si un castig pentru forumul nostru.

#1231
Postat 17 aprilie 2011 - 10:25
#1232
Postat 17 aprilie 2011 - 11:53
#1233
Postat 17 aprilie 2011 - 13:22
Dr2005, la 17 aprilie 2011 - 03:19, a spus:
Şi tot apropo de lemn, România exportă traverse astfel tratate... spre China, India, ex-URSS...
Din moment ce U.E. şi-a permis să interzică substanţa respectivă mă gândesc că există deja o soluţie alternativă. Înţeleg că alte ţări folosesc beton cu toate neajunsurile lui? Sau există şi o a treia variantă?
#1234
Postat 17 aprilie 2011 - 21:14
Oricum, e ciudat, s-a schimbat linia tocmai ca a deraiat nu de mult 3704. Acum si 3716. Ar trebui sa fie un semn pentru municipalitate sa grabeasca putin procedura de a reabilita tronsonul Torontal - Balta Verde. Apropo de asta, se mai stie ceva concret?
#1235
Postat 17 aprilie 2011 - 22:58
#1237
Postat 18 aprilie 2011 - 18:45

#1238
Postat 18 aprilie 2011 - 18:52
#1239
Postat 19 aprilie 2011 - 08:09
