STP Timișoara Forum: Cu RATT pe Bega - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (11 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Cu RATT pe Bega Vis sau realitate? Vom vedea peste 2 ani.

#181 Useril este offline   George1000 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 21 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Braila

Postat 01 ianuarie 2011 - 12:36

Logica achizitiei e ca timisoreanul de rand, sarac lipit care va deveni din an in an mai sarac, sa nu fie silit sa scoata din buzunar pe o calatorie ce traverseaza BEGA cam 10 lei. Adica 2 lei ajunge de acasa pana la malul Begai, apoi schimba cu vaporul plateste 6 lei, apoi sa schimbe inca un autonbuz inca 2 lei. Deci 10 lei in total, in loc sa dea doar 2 lei si sa mearga direct. Daca nu se va cumpara ceea ce am sugerat eu macar sa ca ca abonamentele RATT indiferent de tipul lor sa fie valabile si pe vapoarele ce traverseaza Bega sau un bilet speial cu pret cel mult dublu decat un blet normal, de durata 90 min care o data compostat in autobuz sa fie valabil si pe vapor si in autobuzul urmator de pe malul celalat.

Aceasta postare a fost editata de George1000: 01 ianuarie 2011 - 12:38

0

#182 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 01 ianuarie 2011 - 15:29

Clar ar trebui integrate vapoarele in sistemul de ticketing (de fapt si liniile metropolitane ar trebui integrate mai bine, dar asta e iarasi alta poveste) Insa in rest ajung vaporase standard. Eventual cu clima si cu usi glisante (pentru un transfer rapid al calatorilor) Statiile (daca tot nu le vor sub poduri) ar trebui sa fie cu acoperis si iluminate seara (din partea mea si cu o reclama).

Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 01 ianuarie 2011 - 15:32

0

#183 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 aprilie 2011 - 18:31

Canalul Bega este din nou navigabil, se asteapta vaporasele la Timisoara

Citeaza

Canalul Bega este de marţi din nou navigabil, cel puţin pe porţiunea care străbate municipiul Timişoara. Va mai trece însă o vreme până când timişorenii vor putea beneficia de investiţiile de 20 de milioane de euro, primăria pregătind acum licitaţia pentru achizionarea a patru vaporaşe, care vor fi folosite pentru transport în comun pe apă.


Foto+Alte detalii @tion.ro

Devine oficial :rad_masa: Vin alegerile la primarie :suporter viola:
0

#184 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 13 aprilie 2011 - 11:20

Era vorba parca de 6 vaporase. Vad ca acum se vorbeste de patru...si daca unul se defecteaza, raman trei, altul isi face pauza de masa, raman doua, ceea ce te poate face sa renunti sa astepti vaporasul, insa avantajul cel mare ar fi ca nu se pot bloca in trafic si ca nu stau la nici un semafor, si daca se monteaza si panouri de afisare a timpului de asteptare, care (timp) ar trebui sa fie mult mai exact decat la tramvaie din motivele enumerate mai sus, iata ca vom putea avea un transport in comun (pe apa) deosebit de atractiv cu conditia ca tariful unei calatorii sa nu fie mai mare decat la o cursa Expres iar intregul sistem (si cel de ticketing) sa fie integrat cu cel al Ratt-ului...
Sunt tare curios sa vad si locatia statiilor...
0

#185 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2373
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 13 aprilie 2011 - 11:50

Imi doresc sa le vad cat mai curind plutind...dar sa nu uitam ca si pentru autobuzele articulate..de cand s-a formulat ideea pina au inceput sa circule..au trecut vreo 2 ani. Se va face licitatie (care licitatie 99 % va fi contestata)...si tare ma tem ca mai repede de 3-4 ani nu le vom vedea "la treaba"..poate peste 4 ani...la urmatoarele alegeri locale..Doamne ajuta sa nu fie asa..dar...e Romania..
0

#186 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 13 aprilie 2011 - 11:58

De data asta sunt mai optimist si cred ca pana la anul, adica pana in iunie anul viitor, vor fi aduse vaporasele urmand ca in vara-toamna sa le dea si drumul si asta din cauza alegerilor locale din iunie si a celor parlamentare in noiembrie-decembrie...Daca un mandat ar fi de doi sau trei ani, am "castiga" mai multe...
0

#187 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2373
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 13 aprilie 2011 - 13:10

Perfect de acord cu tine. Ideea lui Andrei Gheorghe nu era asa de rea...in momentul in care un anumit partid castiga alegerile locale TOTI primarii din toate localitatile sa se inscrie in acel partid...asa macar nu vom mai asista la discriminari in repartizarea fondurilor..
0

#188 Useril este offline   Goldmember 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 10 decembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 aprilie 2011 - 15:55

As fi curios daca se dau gratuitati de transport cu vaporasele pt pensionari si studenti.Introducerea transportului public pe bega va scoate la "concurs"si noi locuri de munca si specializari in domeniu(carmaci,mateloti,salvamari).O sa faca RATT cursuri de specializare pt aceste meserii?

Aceasta postare a fost editata de Goldmember: 13 aprilie 2011 - 15:58

0

#189 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 aprilie 2011 - 17:27

Pe vremuri il aveam pe capitanul "Pelicanului" pe statele de plata :rad_masa: Imi aduc aminte ca am montat antena si statia de emisie-receptie la bordul vaporasului. Sper doar sa nu dam vre-o gaura unde nu trebuie daca vom monta ceva echipamente pe noile vaporase. :censored:
0

#190 Useril este offline   Goldmember 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 10 decembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 aprilie 2011 - 17:38

parca vad pe OBC-urile viitoarelor vaporase mesaje de genul:"Atentie,grup de ratuste in deriva la Iosefin"sau de ce nu..."Atentie grafic" :naughty1:
Oricum e bine ca s-a concretizat cat de cat treaba sta cu Bega navigabila,nu stiu daca vom putea vorbi de un profit insa cu siguranta va fi o atractie turistica si o activitate suplimentara pt pretecerea timpului liber a unora dinte concetateni.

Aceasta postare a fost editata de Goldmember: 13 aprilie 2011 - 17:46

0

#191 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 aprilie 2011 - 20:50

Pe OBC vom avea mesajul "Pentru a deschide schimbul apropiati cardul de carmaci" :naughty1:
0

#192 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2373
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 13 aprilie 2011 - 21:41

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 13 aprilie 2011 - 20:50, a spus:

Pe OBC vom avea mesajul "Pentru a deschide schimbul apropiati cardul de carmaci" :naughty1:


si mesaj de avertizare "barca cu motor de 200 cp in Freidorf " :rad_masa:
0

#193 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 aprilie 2011 - 23:33

Respectiv COD ROŞU dacă îşi ia Adrian Cocoană barcă cu motor vreodată.

Acum c-am terminat de visat să revenim la expectativă.
0

#194 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 septembrie 2011 - 21:36

Cu dedicatie pentru domul Mile .

Fisier atasat  24-09-11_1547.jpg (619.37K)
Number of downloads: 69
0

#195 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 24 septembrie 2011 - 21:56

Da, multumesc mult. De-as vedea cat mai multe asemenea vaporase pe Bega....
Ai si niste date despre poza?...
0

#196 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 septembrie 2011 - 22:19

Eram doar in trecere , poza fiind facuta de pe podul Michelangelo .

Barca era verde si scria ceva in genul " Bega Tour " pe ea .
0

#197 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 decembrie 2011 - 20:06

Circulatia pe Canalul Bega in Timisoara ramane inca doar un vis! In urmatorii doi ani nu vor aparea vaporasele pe Bega !

Dupa marele tam-tam ne trezim la realitate .

Citeaza

TIMISOARA. Directia Apelor Banat colaboreaza cu Primaria Timisoara si Consiliul Judetean Timis pentru a gasi solutii de navigare pe canalul Bega, dar in urmatorii ani nu se poate face nimic. Nici spre sarbi nu vom naviga prea curand!

Stefan Sandu, directorul Directiei Apelor Banat, precizeaza ca circulatia pe Bega, in perimetrul Timisoarei, nu este inca posibila. Principalul impediment il reprezinta lipsa infrastructurii de navigatie.

”E prematur sa vorbim de vaporase pe Bega. In primul rand este nevoie de un port unde acestea sa stea in timpul noptii. Apoi avem nevoie de o pompa de carburant, de o statie service si asa mai departe. Nu putem pur si simplu sa cumparam vaporase si sa ne plimbam pe Bega”, spune Stefan Sandu.

El adauga si faptul ca Podul Michelangelo este construit la un nivel mai apropiat de luciul apei decat celelalte poduri din Timisoara. Iar acest lucru este o piedica in achizitia de vaporase pentru ca exista riscul ca acestea sa nu poata trece pe sub pod.

Directorul Apelor Banat spune ca mingea este, in acest moment, in terenul autoritatilor locale si judetene, el aratandu-se deschis oricaror sugestii pentru gasirea unei solutii de navigare pe canalul care imparte Timisoara in doua.

Un port ar putea fi construit in zona Solventul, iar circulatia ar putea deveni atat o alternativa la mijloacele de transport in comun, cat si o atractie turistica a capitalei Banatului.

Ecluza la Sanmihai
Stefan Sandu explica si care sunt piedicile ce stau in calea navigatiei pe Bega pana la vecinii sarbi: crearea unui nod hidrotehnic la Sanmihai si a unei ecluze care sa permita trecerea vaporaselor spre Serbia.

”In primavara lui 2012 va avea loc licitatia pentru nodul hidrotehnic la Sanmihai, iar daca totul merge asa cum trebuie, 2014 este termenul de executie. Abia dupa finalizarea acestuia putem vorbi despre realizarea ecluzei si, implicit de circulatia spre Serbia”, spune Stefan Constantin Sandu.


Link: OpiniaTM
0

#198 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 27 ianuarie 2012 - 01:51

Citeaza

Cu RATT pe Bega Vis sau realitate? Vom vedea peste 2 ani.


Si am vazut...
Acesta este numele topicului si a fost deschis in 3 octombrie 2008.
2 ani s-au implinit in octombrie 2010 iar acum ne aflam la 3 ani si 3 luni distanta iar perspectiva implinirii acestui vis este si mai indepartata si se indeparteaza tot mai mult pe zi ce trece, pentru ca mutii de la primarie au amutit de tot, nici nu mai pomenesc nimic. "Rusinica"...
0

#199 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2373
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 28 mai 2013 - 15:52

Vaporasele pe Bega, o poveste cu sfarsit indepartat. De ce nu se vor plimba timisorenii prea curand cu vaporetto de Venetia!?

Nici gand de plimbari cu vaporetto de Venetia pe Bega. Cel putin in urmatorii ani. Motivul? Primaria nici macar nu a inceput lucrarile pentru reabilitarea malurilor Begai, lucrari care vor dura mai bine de 2 ani. Iar vaporasele cu siguranta nu vor fi cumparate si lansate pe canal inainte ca aceste lucrari sa fie gata. Ne asigura chiar viceprimarul Dan Diaconu.

Se discuta inca de pe vremea vechii administratii despre vaporase care sa ii plimbe pe timisoreni pe Bega. Promisiunile autoritatilor locale s-au dovedit a fi doar… valuri pe Bega. La inceput era vorba de 8 ambarcatiuni, apoi numarul lor a fost redus la 4, urmand ca, in cele din urma, sa aflam ca se cumpara doar… 2. Cu aceste vaporase s-ar putea nagiva, asadar, de la Solventul pana la Uzina de Apa, urmand sa fie amenajate si mai multe statii de unde sa fie preluati sau unde sa fie lasati, dupa caz, calatorii.

Pana sa ne plimbam cu vaporasele va mai curge multa apa pe Bega, desi canalul a fost curatat. In primul rand, trebuie amenajate statiile, care sunt incluse in proiectul pentru reabilitarea malurilor raului. Apoi ar fi nevoie de un spatiu unde sa fie lasate ambarcatiunile peste noapte.

Reabilitarea malurilor Begai, in linie… intrerupta

Ca sa atragem turisti care sa se plimbe cu vaporasele pe Bega este nevoie de o investitie serioasa pentru primul canal navigabil din Romania. Cam de peste 10 milioane de euro, bani care vin, de altfel, de la Uniunea Europeana. UE ne da bani sa renovam malurile Begai, sa facem piste de biciclisti si alei pietonale, dar si statii pentru vaporase. Dar cum nimic nu merge cum trebuie, mai avem de asteptat pana sa inceapa lucrarile, desi implementarea proiectului a inceput in toamna anului 2012, cu intocmirea documentatiei si demararea licitatiei.
Suntem la a doua licitatie pentru gasirea unui constructor, dupa ce prima a esuat. Iar vaporasele nici nu intra in calcul pana cand nu sunt gata lucrarile, cu termen final luna iulie a anului 2015. O spune chiar viceprimarul Dan Diaconu. Pe de alta parte, nici nu sunt bani pentru ambarcatiunile care ar urma sa deschida transportul in comun pe Bega, mai ales ca se discuta despre vaporase electrice.

„Nu este oportun in momentul de fata sa cumparam vaporase inainte de finalizarea proiectului de reabilitare a malurilor Begai. Proiectul urmeaza sa reintre in licitatie dupa o incercare esuata. Dupa terminarea acestui proiect, in momentul in care si statiile pentru vaporetto incluse in proiect vor fi amplasate pe Bega, urmeaza sa fie achizitionate in mod obligatoriu, pentru ca este finalitatea proiectului facut de catre Primaria Timisoara. Ambarcatiuni se vor lua fara discutie, este follow-up-ul proiectului. Nu am stabilit cate, vom decide in functie de bugetul anului in care se va finaliza proiectul si de tipul de propulsie pe care intentionam sa il aiba acestea. Momentan se prefera cel electric, insa pentru ca acest lucru sa devina obligatoriu mai este nevoie de o hotarare de consiliu local”, a declarat pentru opiniatimisoarei.ro Dan Diaconu.

Bega e pregatita

opiniatimisoarei.ro a mai scris de nenumarate ori despre acest subiect. Oricum, se poate discuta despre deschiderea completa a navigatiei pe Bega doar cand este finalizata reabilitarea nodului hidrotehnic de la Sanmihai si, implicit, refacuta ecluza de la Sanmihaiu Roman.

Inainte de toate ne-ar trebui insa si un regulament de functionare si exploatare a canalului Bega, la care se lucreaza deja de vreme buna. Acesta ar trebui facut de specialistii din primarie, care lucreaza impreuna cu cei de la Administratia Bazinala de Apa si de la Capitania Portului inca din 2011.

„Punctul de intoarcere al vaporaselor este stabilit, in Timisoara trebuie realizat un regulament de functionare si de exploatare a canalului Bega. Participa la el Administratia Bazinala de Apa Banat, Capitania Portului Timisoara si Primaria. Se lucreaza la el in momentul de fata. Canalul Bega este o cale navigabila, in regulament se va specifica ce tipuri de ambarcatiuni pot circula pe Bega, cu ce viteza sa poate circula, unde se intorc. Capitania o sa faca o balizare a canalului, vor fi semne unde vor intoarce vapoarele, unde stationeaza”, a declarat pentru opiniatimisoarei.ro Ervin Luci, director Administratia Bazinala de Apa Banat.

Cu toate astea, Bega e pregatita pentru vaporetto de Venetia, daca facem abstractie de aceste amanunte nu foarte costisitoare.

„In momentul de fata nu pot circula vaporase, doar cand e gata regulamentul. Speram ca anul acesta il vom termina, dupa terminarea regulamentului vaporasele ar putea circula. Bega e pregatita”, ne-a mai spus Ervin Luci.

Nu sunt bani pentru ecluza de la Sanmihai

Lucrarile la ecluza de la Sanmihai, care permite trecerea ambarcatiunilor pana in Serbia, au inceput demult. Aceasta a trecut prin reparatii, insa mai trebuie cumparate echipamentele necesare. Nu sunt bani. Administratia Bazinala de Apa Banat a primit anul acesta doar 1,4 milioane de lei de la Ministerul Mediului, doar pentru investitii. Doar 80.000 au venit pentru punerea in siguranta a nodului hidrotehnic de la Sanmihai.

„S-a terminat reparatia la ecluza, fara porti, si s-a pus pe uscat stavila, in vederea inceperii lucrarii de reparatii. In momentul de fata, apa este deviata prin ecluza, pentru ca stavila sa fie pe uscat pentru a reparata. In momentul de fata nu ne afecteaza cu nimic. Vaporasele pot sa circule pana acolo, dar trebuie reparat practic tot nodul hidrotehnic. Ele pot fi intoarse, nodul hidrotehnic este pentru a permite vaporaselor din amonte – deci la Sanmihai se produce o diferenta de nivel; se tine un nivel in Timisoara si in aval un nivel pentru ca digurile sa nu aiba o inaltime foarte mare in aval. Deci noi tinem pe sectoare un anumit nivel de apa si ca sa treci de la un nivel ridicat la un nivel mai scazut, trecerea se face prin ecluza. Intra vaporul in ecluza si apoi coboara. Vaporasele o sa circule pana la granita cu Serbia. Faptul ca nu functioneaza nodul hidrotehnic – vaporasele pot circula doar de la Timisoara la Sanmihai, unde se pot intoarce si pot veni inapoi, fara sa poata cobori prin ecluza in aval”, a explicat Ervin Luci pentru opiniatimisoarei.ro

Potrivit directorului de investitii de la Administratia Bazinala de Apa Banat, acum mai trebuie investit in echipamente. Spera la fonduri europene.

„31.498.000 de lei este valoarea investitiei totale doar la ecluza de la Sanmihai – asta inseamna o stavila cilindrica de 15 metri lungime, inseamna 2 stavile mai mici, inclusiv echipament de manevra, amenajare amonte si avan. 4 milioane a costat doar devierea – 4.342.000 lei au fost decontate doar – pentru deviere prin ecluza, reparatii la ecluza – pereti, prag, consolidare – si realizarea unui prag deversor care sa mentina nivelul apei in Timisoara. Anul acesta avem doar 80.000 de lei, nu ne ajung banii, o sa discutam cu cei de la minister, ca nu se poate altfel. Incercam sa obtinem fonduri europene, asta este speranta noastra acum, sa ne dea fonduri europene si sa demaram”, a spus Dumitru Hepes pentru opiniatimisoarei.ro.

Cat despre vaporase, daca abia in iulie 2015 (n.r. conform proiectului) vor fi gata lucrarile, cine stie cata vreme va mai trece pana ca Primaria Timisoara sa faca rost de bani sa cumpere mult asteptatele ambarcatiuni.

sursa: opiniatimisoarei.ro

:plang: :plang: :plang: :plang: :plang: :plang: :plang: :plang:
0

#200 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 29 mai 2013 - 08:07

O porcarie mare!!!... :nervos: :nervos: :nervos:
0

Arata acest topic


  • (11 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi