București
#781
Postat 14 decembrie 2010 - 23:14
#783
Postat 21 decembrie 2010 - 18:02
- timp de parcurs: 72 minute / semicursa :shock:
- nr. ture: 23, dar unul s-a defectat si au ramas 22
- interval de succedare: 2 - 30 de minute, in functie de depou, cumulandu-se evenimentele din P-ta. Eroii Revolutiei cu placerea sadica a vatmanilor de la Dep. Giurgiului de a merge numai in trenulet, cum fac si pe 25
- calatorii inca sunt bulversati... majoritatea inca asteapta 11 pe Bd. Ghencea si Cal 13 Septembrie, apoi umplu 47-le - daca se nimereste pe acolo - si coboara la Trafic Greu sa ia un 11 (nu ca vatmanii i-ar astepta atunci cand ii vad ca fug, de exemplu cel de pe #4048)
- calatorii care vin dinspre Berceni incep sa bata in usi si sa le forteze la intersectia cu 13 Septembrie cand vad ca usile nu se deschid si tramvaiul nu o ia pe unde erau obisnuiti. 80& din calatori coboara acolo (respectiv urca, pentru celalalt sens).
- intre Cal. 13 Septembrie si Cal. Plevnei tramvaiele merg aproape goale, oamenii inca prefera 139 sau 105, in functie de destinatie.
- pe Cal. Giulesti se circula cu tramvaiele incarcate pana la refuz, dar la Cal. Plevnei si Grozavesti se golesc, calatorii imprastiindu-se spre 105, 133, 178 sau metrou, dupa posibilitati
- vagoanele CH-PPC patineaza LA GREU peste tot, in schimb vagoanele V3A-93 si V3A-93M de Faur circula foarte bine, fara probleme majore de patinaj. Insa CH-PPC-urile vor ramane minim 3, fiind ordin de sus
- cum lui Oprescu nu ii plac Tatrele, pentru 11 s-au luat turele de Giurgiu de pe 23 (vreo 14 - 15 bucati). In locul lor, s-au pus ture de Titan scoase de pe 14, inlcouite cu ture de Colentina scoase de pe 46, inlocuite cu ture de Victoria, care cica are exces de parc.
#784
Postat 21 decembrie 2010 - 19:24
#785
Postat 21 decembrie 2010 - 23:24

#787
Postat 23 decembrie 2010 - 18:09
cseh_17, la 21 decembrie 2010 - 19:24, a spus:
E o urmare a finalizării liniei pe SUB pasaj pe o parte din Şos. Orhideelor. Şi o mare bătaie de joc faţă de călătorii din Ghencea, care nu mai au tramvai. Am făcut 3 sesizări, la 2 primind răspuns că ,,reţeaua de transport e caracterizată de stabilitate" şi ,,trebuie să revenim pe traseele tradiţionale". Ce mai: bătaie de joc, pe bani publici!
#789
Postat 30 martie 2011 - 17:56
Citaro cred ca va fi reparat in maxim 30 de zile, avantaju ca se afla in garantie .
#790
Postat 30 martie 2011 - 18:46
Treaba asta durează uneori câteva luni doar pentru o zgârietură pe un autoturism, d'apoi pentru refăcut botul unui autobuz!
#791
Postat 11 aprilie 2011 - 02:37

Pe viitor vor reveni şi tramvaiele... deşi tare îmi e că vor alege soluţia (foarte PROASTĂ) de acum 4 ani, cu 12 şi 35 acolo, din care 12 va dubla 80% din 11 şi va circula numai după 11, deşi parcul de tramvaie e mai mic cu 23 de bucăţi ca acum 4 ani. Nu mai zic de 35, care ar duce la desfiinţarea unei linii foarte utile - 25 - în condiţiile în care ar putea să ducă spre Militari traseul 34 (că oricum va traversa podul) şi să lase 25ul la locul lui. Tot legat de soluţii proaste, e posibil ca 34 să treacă Pasajul şi să se ducă... în Ghencea!
Să se răspundă la întrebarea: la ce interval va circula acest 34? Momentan vine la 4 minute, dar nu trece prin Piaţa Danny Huwe, unde faza pentru tramvaie ţine 10 secunde şi vine o dată la 3 minute şi pe unde mai trec şi 8, 11 şi 47. Nu mai zic că cei din Ghencea vor să meargă în centru cu tramvaiul (ba chiar au apărut prin tramvaie stickere cu ,,Vrem linia 27 în Ghencea"), nu la gară.
Cu toate sesizările la RATB, precum cea pe care urmează s-o dăm în scurt timp ( https://docs.google....=CNCOynA&pli=1# ) tot nu cred că se va face ceva bine în domeniul transportului în comun.
#793
Postat 11 aprilie 2011 - 23:04
#794
Postat 12 aprilie 2011 - 01:49
Dispeceri sunt... o groază. Desigur, renatabilizare în opinia lui Criţ înseamnă reducerea parcului circulant, chiar cu 200 de ture peste noapte. El nu se gândeşte că concediul forţat în care sunt trimişi şoferii tot RATBul îl suportă... în schimb, avem încă dispeceri la cap de linie, în loc să îi trimită la vândut bilete (că nu vând... degeaba zici că e cap de linie, dacă tanti de la bilete - la capetele de linie unde e şi casă de bilete, că nu e la toate! - nu e acolo, adio bilet) şi să facă dispecerizarea prin GPS. Dar, deh, bani pentru staţii radio nu sunt, că s-au pompat în fundul firmei UTI pentru SAT, se pompează în ICPE-SAERP, se pompează în adăposturi acoperite de staţie puse sub pod (!), se pompează în curse nerentabile şi trasee făcute aiurea, se pompează în salariile şefilor.
#795
Postat 12 aprilie 2011 - 12:40
#796
Postat 12 aprilie 2011 - 13:35
#798
Postat 13 aprilie 2011 - 07:59
#799
Postat 13 aprilie 2011 - 10:20