Multumim dl. mile!
Istoria noastra (comentarii si discutii)
#222
Postat 14 martie 2011 - 21:05
Insa avem si o "buba"! Cam ducem lipsa de poze recente. V-as ruga pe toti cei care aveti timp iesiti la pozat, si aduceti-ne "marfa" noua!
#223
Postat 14 martie 2011 - 21:48
#224
Postat 24 martie 2011 - 10:23
Fisiere atasate
-
custom-Centrul2_interbelic.jpg (294.5K)
Number of downloads: 127
#225
Postat 29 martie 2011 - 18:37

Vederea se afla in arhiva mea foto, in original si a fost donata de un coleg.
#226
Postat 29 martie 2011 - 18:47
Florin.B RATT, la 29 martie 2011 - 18:37, a spus:
Chiar , in ce an RATT a adoptat schema "clasica " cu galben alb si dunga neagra ? Mi-e DOR de acea schema pe care o consider MULT MAI REPREZENTATIVA decat "valurile" alb-violet.
#227
Postat 29 martie 2011 - 20:25
#228
Postat 29 martie 2011 - 20:42
#230
Postat 30 martie 2011 - 09:29
Oricum, preponderent (majoritar) era folosita culoarea galbena cel putin de prin '68 - 69 din ceea ce tin eu minte....
#231
Postat 01 aprilie 2011 - 10:46
DSC00123.JPG (706.72K)
Number of downloads: 97
Istoria ilustrata a Timisoarei de Octavian Lescu .
Citeaza
Tramvaiele electrice circuland in ambele sensuri pe liniile duble de pe Bulevardul 16 Decembrie 1989, fost Hunyadi Ut, in dreptul Bisericii Reformate din Piata Sfanta Maria, cu frumosul monument al Fecioarei. Recent a fost renovat imobilul Bisericii Reformate .
#233
Postat 01 aprilie 2011 - 12:26
#234
Postat 08 aprilie 2011 - 20:29
#235
Postat 08 aprilie 2011 - 21:59
cseh_17, la 08 aprilie 2011 - 19:48, a spus:
Poza 8: 1996-1997 , vechea asezare
Poza 9: Clar undeva prin 2000, avem deja noua schema RATT, pe tramvaiul din Bremen + noile afise cu "TV 2"
Poza 20: 1996-1997 , dar maidegraba 1997 ca avem deja numere noi de imatriculare!
Poza 6 e realizata pe strada Preyer. Ea dateaza cam din 2001. La fel si pozele 8 si 20.
Explicatia: in 1998, cum ai scris si tu, s-au inceput lucrarile pe tronsonul Piata Iosefin - B-dul Dambovita. Insa s-a scos linia doar pe un sens, si in 2001 s-a dat drumul o perioada de timp la circulatie, ambele sensuri folosind aceeasi linie intre Piata Iosefin si intersectia strazilor Preyer cu Mangalia. Daca te uiti cu atentie la poza 6, se observa ca una dintre linii (cea cu sensul spre Dambovita lipseste, locul fiind acoperit cu dale de beton). De asemenea in pozele 8 si 20 sunt surprinse tramvaie care au in fata o paleta (folosita pe post de semn ca dupa trecerea respectivului tramvai se putea da drumul tramvaielor pe celalalt sens). Asta se intampla prin 2001, mai exact incepand cu luna mai 2001. Intr-adevar este vechea asezare a liniei in Piata Iosefin, dar statia de la str. Iuliu Maniu era anulata.
De asemenea in poza 20, apare vagonul 291 cu numerele de parc scrise rotunjit. Aceasta schema de vopsire a nr de parc a fost introdusa incepand cu anul 1999 (la fel ca si foile galbene cu Tx (la Depoul2) si cu trenul scris cu cifre romane la Dep 1 - de aia 299 are III in fata, dar se vede ca este foaie noua si nu tabla de model vechi, cum are 295 I in poza 4), deci '96 nu are cum sa fie.
Poza 9 este realizata din nou mai tarziu, 2002. Hansa pe linia 3 a inceput sa circule din 2002. Primul Hansa care a circulat pe linia 3 a fost 3421 in data de 26.03.2002.
Aceasta postare a fost editata de Paul85: 08 aprilie 2011 - 22:00
#238
Postat 09 aprilie 2011 - 07:42
#239
Postat 09 aprilie 2011 - 10:13
Daca voi avea ocazia sa ma intalnesc cu dansul, o sa-l intreb daca nu are sa ne imprumute (pentru scanat) niste poze.

Ajutor
Acest topic e inchis















