STP Timișoara Forum: Accidente - incidente - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (119 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Accidente - incidente Accidente, incidente si deraieri care implica tramvaie Evaluare topic: ***** 3 Voturi

#1201 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 aprilie 2011 - 13:39

Tramvai deraiat, circulatie blocata pe liniile 4 si 6 din Timisoara

Citeaza

Tramvaiele nu au mai circulat miercuri dimineaţă, preţ de aproape două ore, pe liniile 4 şi 6. Un vagon a sărit de pe şine pe bulevardul Cetăţii din Timişoara.

Tramvaiele care se îndreaptau spre Calea Torontalului au fost deviate din Piaţa 700, pe traseul Piaţa Maria – Catedrală – „Banatul” – AEM. RATT a pus la dispoziţia călătorilor care circulau pe traseul Calea Torontalului – Calea Bogdăneştilor autobuze, până la staţia Balta Verde.

Imagine postata

@tion .
0

#1202 Useril este offline   George1000 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 21 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Braila

Postat 06 aprilie 2011 - 15:03

Bravo RATT. In Braila daca se intampla asa ceva, Braicar NU FACEA NIMIC. Lasa calatorii cu ochii in soare 3 ore!
0

#1203 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 aprilie 2011 - 21:17

Imi inchipui ce puhoi de lume urca in 5, la Balta Verde, intr-un singur vagon...Macar au mai suplimentat linia?
0

#1204 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 07 aprilie 2011 - 15:58

Ca de obicei era de asteptat sa se intample asa ceva din moment vagonu este depasit fizic si moral.
Nu stiu cum de mai lasa AFER sa circule asa ceva .
0

#1205 Useril este offline   iulius 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 12 decembrie 10

Postat 07 aprilie 2011 - 19:55

din pacate nu au alte vagoane asa ca circula cu ce au.Trist, dar adevarat
0

#1206 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 aprilie 2011 - 20:49

Totusi, partea buna este ca vagonul a fost reparat. L-am vazut azi si nu mai troncane! :lol: Sa speram ca de data asta si tine reparatia!
0

#1207 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 07 aprilie 2011 - 21:08

Vezi postarea62-1353-2, la 07 aprilie 2011 - 15:58, a spus:

Nu stiu cum de mai lasa AFER sa circule asa ceva .


Te pomenesti ca la voi, in iubita vostra capitala nu deraiaza Tatrele, care sunt si mai depasite fizic si moral sau marele Bucur LF?
In primul rand nu vagonul sau remorca sunt devina ci linia, care acolo este foarte veche.
In al doilea rand Wegmann-urile sunt vagoane care daca sunt bruscate risca sa deraieze. Daca, cu un astfel de vagon intri tare intr-o curba stransa sau daca franezi in curba risca sa cada automat de pe sine. Sunt vagoane elegante si finute si nu sunt facute pentru curbele si liniile din Timisoara.
Niciodata nu compara o Tatra cu un Wegmann. Daca vrei sa le compari, comparale cu Hansele, Duewag-uri sau cu Rathgeber-urile.
0

#1208 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 aprilie 2011 - 21:10

Vezi postareaViktor, la 07 aprilie 2011 - 21:08, a spus:

Te pomenesti ca la voi, in iubita vostra capitala nu deraiaza Tatrele, care sunt si mai depasite fizic si moral sau marele Bucur LF?
In primul rand nu vagonul sau remorca sunt devina ci linia, care acolo este foarte veche.
In al doilea rand Wegmann-urile sunt vagoane care daca sunt bruscate risca sa deraieze. Daca, cu un astfel de vagon intri tare intr-o curba stransa sau daca franezi in curba risca sa cada automat de pe sine. Sunt vagoane elegante si finute si nu sunt facute pentru curbele si liniile din Timisoara.
Niciodata nu compara o Tatra cu un Wegmann. Daca vrei sa le compari, comparale cu Hansele, Duewag-uri sau cu Rathgeber-urile.


Ai facut o mare greseala , Wegmann-urile NU sunt net superioare Hanselor , Duewagurilor sau Rathgeberurilor .

Toate sunt cam in aceiasi oala , diferenta de cativa ani , oricum nu putem compara Tatrele cu tramvaiele timisene .

Tatrele sunt bune in unele aspecte iar tramvaiele noastre in altele , dar nici intr-un caz nu putem spune ca sunt asa depasite precum zice cineva mai sus .
0

#1209 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 07 aprilie 2011 - 21:17

@Raoul

Nu am zis ca sunt net superioare.:lol: Am spus doar ca sunt sensibile, iar daca le bruschezi deraiaza foarte repede. Eu tocmai am laudat Hansele, Duewag-urile si Rathgeber-urile pentru rezistenta lor si ca nu deraiaza la prima curba :)).
0

#1210 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 aprilie 2011 - 21:18

Vezi postareaViktor, la 07 aprilie 2011 - 21:17, a spus:

@Raoul

Nu am zis ca sunt net superioare.:lol: Am spus doar ca sunt sensibile, iar daca le bruschezi deraiaza foarte repede. Eu tocmai am laudat Hansele, Duewag-urile si Rathgeber-urile pentru rezistenta lor si ca nu deraiaza la prima curba :)).


Da , dar ai zis ca " Daca vrei sa le compari, comparale cu Hansele, Duewag-uri sau cu Rathgeber-urile. "

Deci tu ai spus ca Tatrele sunt depasite , si sa le compare cu cele de mai sus . Deci ?
0

#1211 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 07 aprilie 2011 - 21:31

I-am explicat de ce sa le compare cu celalate.
El spunea ca Wegmann-urile sunt depasite. Nu cotest ca sunt batrane, dar si Tatrele sunt la fel de batrane.
Faceam referire la rezista ati deraiare. Daca ar fi sa fie comparate Tatra-Hansa(ambele sunt la fel de reziste ), Tatra-Duewag(idem),Tatra-Rathgeber(idem),Tatra-Wegmann(Tatra ar castiga fara doar si poate).
0

#1212 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 07 aprilie 2011 - 21:32

Viktore la tatre se fac RG si RK pe cand la astea ale voastre nu au vazut RK, LF fiind primu model intotdeuna va avea bube ca tot ce este nou se va testa pe el.
0

#1213 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 aprilie 2011 - 21:35

Vezi postarea62-1353-2, la 07 aprilie 2011 - 21:32, a spus:

Viktore la tatre se fac RG si RK pe cand la astea ale voastre nu au vazut RK, LF fiind primu model intotdeuna va avea bube ca tot ce este nou se va testa pe el.


Iti recomand sa citesti topicul " Poze din depoul Damboviţa şi fostul depou Take Ionescu " :lol:
0

#1214 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 07 aprilie 2011 - 21:38

alea nu sunt RG sau RK, poate RG da dar RK nu se fac la voi, nici macar nu stiti notiune de RK .
0

#1215 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 aprilie 2011 - 21:41

Vezi postarea62-1353-2, la 07 aprilie 2011 - 21:38, a spus:

alea nu sunt RG sau RK, poate RG da dar RK nu se fac la voi, nici macar nu stiti notiune de RK .



Tipic Bucurestean , mandru de el si de orasul lui , si nu zi ca nu e asa , daca era altfel raspundeai intr-un mod mai diplomat .

Ooo, Tu , Mare Bucurestean zi-ne ce e ala un RK ?
0

#1216 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 07 aprilie 2011 - 21:42

La noi nu deraiază Tatrele că e linia bună pe unde circulă... pe unde avem dale de beton, de exemplu, nu o să vezi manipulanţii mergând cu 60 km/h, cum merg pe linie tip CF în stare bună. În ultima vreme, nu prea am mai avut deraieri în linie dreaptă, nici măcar pe dale de beton. În schimb, au fost n deraieri la macaze automate care se resetează cu tramvaiul pe ele (şi atunci un V3A devine V2A :lol: ) sau pe care vagoanele nu se înscriu bine (fie din cauza uzurii acelor macazului, fie din cauza buzelor bandajelor prea tocite), iar acum vreo câteva zile a deraiat un V3A în linie dreaptă din cauza jocului prea mare în crapodine (ceea ce a făcut conducerea RATB să expertizeze tot parcul şi să tragă ceva vagoane la gard, după cum au făcut acum câteva luni când au găsit Tatre cu roţi rotite faţă de osie şi fără marcaj prin care să se observe uşor acest lucru).

Că veni vorba de Tatre, cel mai ,,nasol" incident a fost acum vreo 2 ani, când s-a rupt axul cardanic la un vagon. Rezultatul a fost o blocare de vreo 6 ore (nu i-a dus capul să pună vagonul pe cărucior sau să aducă alt boghiu de la depou, cel puţin 3 ore cât am stat eu lângă el nu s-au gândit).

În concluzie, Tatrele se ţin mult mai bine şi produc mai puţin blocaje decât V3A-urile (cam zilnic rămâne un V3A cu un reductor blocat, de nu-l mai mişti de acolo decât dacă pui boghiul pe cărucior), nu mai zic de federe blocate (federul este frâna de staţionare cu resort... se defrânează manual, cu cheia, dar poţi topi garnitura de frână din material compozit şi iese un fum înnecăcios), dar dacă ,,anulezi" mai multe federe rişti să nu mai stea vagonul pe loc, deci dacă ai mai mult de unul anulat, nu prea mai ai ce căuta în traseu.

N-are rost să se arunce acuze la adresa tramvaielor, dar unii nu au ce face şi ce spune. Faza cu ,,depăşirea morală" e o invenţie politică, nu există tehnic ,,depăşire morală".

---
LFul e un prototip, deci a stat mult pentru omologări, iar acum stă mult pentru tot felul de verificări care i se mai fac, înaintea finalizării primelor tramvaie de serie (care vor apărea în câteva luni). Probleme... de natură mecanică nu prea a avut (bine... e cam lat şi ,,rade" bordurile, dacă putem numi asta problemă), mai mult a stat pentru softuri şi alte kkt-uri din astea rezolvabile cu un laptop şi un softist priceput.

Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 09 aprilie 2011 - 22:47

0

#1217 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 aprilie 2011 - 21:47

Multumim Dr2005 pentru un raspuns cat de poate de diplomat si interesant . Dai un alt exemplu de Bucurestean ( Bine - Crescut ) . :lol:

Ai cativa fani Tatra aici pe forum :)
0

#1218 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 07 aprilie 2011 - 22:08

Deşi off-topic:

Cu dedicaţie... astea sunt ,,inimile" unei Tatre: motoarele electrice de traţciune TE 022 B, cu o putere nominală de 40 kW. Fiecare motor acţionează o singură osie, prin intermediul unui ax cardanic.

Imagine atasata: Depoul Militari-042.jpg

Apropo de Tatre, pe 23.09.2009 a fost o deraiere frumoasă... datorită construcţiei crapodinelor, nu a zburat de pe boghiuri, ba chiar a putut pleca pe roţile lui de acolo, prin forţe proprii. E drept, au adus alt vatman pentru ,,remorcă", care a mers tot prin forţe proprii la depou.
[pozele sunt de pe un forum la care nu este obligatorie precizarea sursei, totuşi, din bun simţ (ceea ce administratorii acelui forum nu au), voi face şi asta, este vorba de www.tramclub.org]
Imagine atasata: 3_105.jpg
Imagine atasata: 2_117.jpg

Şi efectele:
Imagine atasata: 1_880.jpg
0

#1219 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 aprilie 2011 - 06:56

2030 acum in Torontalului, probabil iar s-a intamplat ceva prin Ronat.

EDIT: Rectific, dimineata nu era postat anuntul de pe prima pagina.

Aceasta postare a fost editata de NDY: 08 aprilie 2011 - 12:59

0

#1220 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 08 aprilie 2011 - 12:41

Ba nene, tu mai citesti si restul forumului?? Daca nu atunci, numai raspandi prostii! :regulamentul:

Vezi postareaViktor, la 07 aprilie 2011 - 21:08, a spus:

Sunt vagoane elegante si finute si nu sunt facute pentru curbele si liniile din Timisoara.



BA finutule... vorbesti de un tramvai de cel putin 40 de ani, nu de o femeie... :rad_masa: :rad_masa:

Cat despre acest conflict reiscat B-TM, sper sa-i punem capat ACUM! :regulamentul:
0

Arata acest topic


  • (119 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi