Accidente - incidente Accidente, incidente si deraieri care implica tramvaie
#1182
Postat 01 martie 2011 - 19:19
#1183
Postat 01 martie 2011 - 20:30
Avem ocazia sa dam cu piciorul putin in RATT. Si sa va spun de ce!
Avem tramvaie carora li se scoate o bobina de 40kg (cupru pur) sub pretextul... economie! O fi! Si se mai iau cu o zgarcenie fara egal, 3-4 minute din grafic, pentru ca asa se vrea... Sa gasesti un motiv e usor, insa o explicatie logica niciodata!
Vatmanii sunt hamaliti, stres,nervi, si nimic logic...
Oricum situatia actuala e simpla. Victima a traversat in loc neregalumentar, a fost acrosat( din nefericire mortal), este vinovat, si cu asta basta! Eu nu as lua-o asa usor...
Cel care va citi, si se va simti intr-un fel sau altul atins, sa zica o rugaciune pentru victima! Dumnezeu sa-l odihneasca!
#1184
Postat 01 martie 2011 - 20:52
Oricum, urât accident, omul avea trecere de pietoni la pod, foarte aproape. Să traversezi în fugă două benzi de drum şi două şine de tramvai când afară e zăpadă şi posibil gheţus e de-a dreptul sinucigaş.

#1185
Postat 01 martie 2011 - 21:05
Voi stiati ca la Wegmann cosul, este LEGAT CU O SARMA in cabina vatmanului, pentru a nu se declansa?!?

Si voi stiti cum a "curs" informatia printre vatmani, colegi si RATT. Ca defapt a fost un Duewag, singurul tramvai fara cos, adica OKK, de ce sa minti asa ceva? Doar daca te simti nu?
#1186
Postat 01 martie 2011 - 21:12
#1187
Postat 01 martie 2011 - 21:16
#1188
Postat 04 martie 2011 - 21:14
cseh_17, la 01 martie 2011 - 21:16, a spus:
Apropo de portiunea intre UMT si gara... am fost uimit acum cam o luna sa observ ca in sfarsit s-au taiat boschetii de pe partea dreapta (cum mergi spre gara).
Acolo de fiecare data cand trecea un tramvai, oglinda ajungea aproape in pozitia in care e pusa cand se retrage in depou.
#1189
Postat 17 martie 2011 - 06:08
cseh_17, la 01 martie 2011 - 21:05, a spus:
Voi stiati ca la Wegmann cosul, este LEGAT CU O SARMA in cabina vatmanului, pentru a nu se declansa?!?
Peste tot se procedează aşa când e zăpadă, pentru că rişti să dai cu aparatul de salvare (că aşa se cheamă ,,coşul" ăla) într-un morman de zăpadă la viteză mare şi atunci se poate rupe şi, eventual, mai şi dai cu boghiul în el şi deraiezi destul de urât.
Dacă prin ,,bobina de 40kg de cupru" e vorba de solenoidul de frână (care e o bobină lungă şi îngustă), ea strânge o timonerie de frână pe 2 discuri, câte unul pe fiecare osie. Foarte eficient nu e, pentru că frânează mai repede boghiul pe care e aplicat decât frânează celelalte boghiuri, deci osia respectivă se va bloca şi va aluneca pe şină, făcând locuri plane pe bandaj. La Bucureşti e dezactivat pe majoritatea V3A-urilor, din motivele amintite mai sus. Pe de altă parte, chiar dacă ar fi funcţionat şi vatmanul acţiona simultan toate frânele, un tramvai nu se opreşte aşa uşor, mai ales pe şine ude. E o logică simplă, suprafaţa de contact între roată şi şină e foarte mică, deci şi aderenţa e mică.
Citeaza
Şi mai sinucigaş e să traversezi 2 benzi de drum şi 2 şine de tramvai cu căştile în urechi şi fără să te asiguri! Că altfel ai fi auzit tramvaiul şi ţi-ai fi dat seama că nu ai cum să treci.
#1190
Postat 21 martie 2011 - 20:47


#1191
Postat 21 martie 2011 - 20:52

Cred ca vagonu' nu se lasa pana nu deraiaza in fiecare saptamana acolo.

Aceasta postare a fost editata de Viktor: 21 martie 2011 - 20:54
#1192
Postat 21 martie 2011 - 21:18
#1194
Postat 21 martie 2011 - 22:03

Oricum imi pare rau pentru el, chiar imi place (si) acest tip (model) de tramvai, bine inteles ca fara alb-violet...care-i strica tot farmecul...
#1195
Postat 21 martie 2011 - 22:24
mile, la 21 martie 2011 - 22:03, a spus:

Oricum imi pare rau pentru el, chiar imi place (si) acest tip (model) de tramvai, bine inteles ca fara alb-violet...care-i strica tot farmecul...
Din pacate , doar 2418 si 2502 . Mai este si 830 pe lista preferatelor

Venind vorba , motivul casarii lui 2518 ?
Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 21 martie 2011 - 22:28
#1196
Postat 21 martie 2011 - 22:29
Consultaticu incredere Istoria!

#1198
Postat 23 martie 2011 - 16:48
Si anume:
Cand s-a petrect accidentul era zapada, insa nici unde in oras numai era de vreo inaltime care sa dernajeze functionarea fara probleme a cosurilor de salvare! Insa totusi acestea era legate! in cabina vtmanului. Mi se pare o aberatie (chiar daca vinovatul era victima, ce de obicei pe la noi) va vatmanul sa primeasca doar o luna de munca in depou (stiu din surse oficiale) pentru ca a iesit cu tramvaiul cu cosul legata, chiar daca circumstantele nu o cereau... De ce? Pentru ca in aceeasi zi spre seara, aproape TOATE Wegmannuriel, aveau cosurile lasata normal...
Nu vi se pare ciudat!?
SI totusi unde legatura cu Iasi? Simplu acolo daca se va dovedi ca tramvaiul avea probleme, atucni vatmanul va avea de suferit!
#1199
Postat 05 aprilie 2011 - 19:47
#1200
Postat 06 aprilie 2011 - 08:29