
Autobuzele Mercedes Conecto G
#1301
Postat 01 aprilie 2011 - 08:23

#1304
Postat 01 aprilie 2011 - 15:34
dAImon, la 01 aprilie 2011 - 14:12, a spus:
Inca ma mir cum pot exploata unii astfel de evenimente pentru a incerca sa faca niste banuti "cinstiti"...
#1305
Postat 01 aprilie 2011 - 17:39
(scuza-ți calitatea, au fost făcute în mers)
Aceasta postare a fost editata de andy: 01 aprilie 2011 - 17:41
#1309
Postat 01 aprilie 2011 - 19:36
Dar totusi butoanele acelea nu sunt pentru deschiderea usilor ci pentru anuntarea intentiei de a cobora , iar calatori sunt instruiti iarasi gresit , o sa abuzeze de acel buton . Trebuie facuta o campanie de educare ceva

Deci Prima usa e doar pentru urcare .
Deschiderea usilor se face de catre sofer .
Folosirea butoanelor rosii aflate in autobuz se foloseste doar atunci cand sunt calatori putin iar soferul daca nu observa pe nimeni in statie el pleaca mai departe . E modelul nemtia .
Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 01 aprilie 2011 - 19:37
#1311
Postat 01 aprilie 2011 - 20:35
Florin.B RATT, la 01 aprilie 2011 - 19:26, a spus:


Raoul94, la 01 aprilie 2011 - 19:36, a spus:
Dar totusi butoanele acelea nu sunt pentru deschiderea usilor ci pentru anuntarea intentiei de a cobora , iar calatori sunt instruiti iarasi gresit , o sa abuzeze de acel buton . Trebuie facuta o campanie de educare ceva

Deci Prima usa e doar pentru urcare .
Exact, și cum șoferul oprește autobusul la capătul stației nu urcă nimeni pe prima ușă.
Raoul94, la 01 aprilie 2011 - 19:36, a spus:
Folosirea butoanelor rosii aflate in autobuz se foloseste doar atunci cand sunt calatori putin iar soferul daca nu observa pe nimeni in statie el pleaca mai departe . E modelul nemtia .
Mi se pare bună intenția. Dar poate se trezește un călător că vrea să coboare exact când e stația, ce face călătorul, coboară la următoarea?
#1313
Postat 01 aprilie 2011 - 22:20
#1314
Postat 02 aprilie 2011 - 07:12
andy, la 01 aprilie 2011 - 20:35, a spus:
Dacă doarme, e treaba lui. Doar n-o să vină şoferul la fiecare staţie, să-i întrebe pe fiecare în parte dacă binevoiesc să coboare. Butoanele trebuie folosite imediat după plecarea din staţia precedentă, sau cu cel puţin 10 secunde înainte ca maşina să intre în perimetrul staţiei.
Aşa se procedează în vest.
#1315
Postat 02 aprilie 2011 - 11:58
emilut, la 02 aprilie 2011 - 07:12, a spus:
Aşa se procedează în vest.
Da,asa se procedeaza in vest. Dar in situatia cand butoanele rosii sunt blocate intentionat de soferi pentru a nu fi "deranjati" de apasarea lor, cum trebuie procedat?
#1316
Postat 02 aprilie 2011 - 12:59
Pt cazul în care nu cunoşti problema, respectivele butoane nu au menirea de a deschide uşile, ci doar aceea de a da un semnal acustic şi (sau) luminos şoferului.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 02 aprilie 2011 - 12:59
#1317
Postat 02 aprilie 2011 - 14:29
andy, la 01 aprilie 2011 - 17:39, a spus:
(scuza-ți calitatea, au fost făcute în mers)
Nu prea inteleg formularea din prima poza... SUN SI COBOR ...adica EU sun si cobor ?!...mi-e un pic neclar...dar mai mult ma deranjeaza acest gen de "instiintari" neoficiale, lipite cu Scotch, din proprie initiativa a soferilor...Normal ar fi ca regia sa comande niste abtibilde cu mesajele respective (probabil necesare) care sa fie OK si din punct de vedere estetic. Nu pot costa o avere. La autobuze noi tot cu metehne vechi. Eu unul sunt satul de vesnicele improvizatii, chiar nu putem scapa de aceste obiceiuri,...
Aceasta postare a fost editata de mile: 02 aprilie 2011 - 15:57
#1318
Postat 02 aprilie 2011 - 14:44
mile, la 02 aprilie 2011 - 14:29, a spus:
Dpdv gramatical, expresia este improprie. "Sun pt că doresc să cobor" ar fi mai potrivit.
Oricum, nici colantele oficiale nu au avut mai multă priză la călători. Am observat în nenumărate rânduri cum aceştia citeau pe litere inscripţia fără a se obosi să-i dea curs.
#1319
Postat 03 aprilie 2011 - 06:51
emilut, la 02 aprilie 2011 - 12:59, a spus:
Ba pot fi blocate... ori sunt sparte cu ciocanul în garaj sau date jos (în ambele cazuri fiind înlocuite de o bucată de leucoplast pe bară) ori se aplică superglue. Metodele astea s-au aplicat la Bucureşti încă din primele zile de Citaro.
Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 03 aprilie 2011 - 06:51
#1320
Postat 03 aprilie 2011 - 07:38
Dr2005, la 03 aprilie 2011 - 06:51, a spus:
Exact asta doream sa mentionez si eu.. Mi s-a intimplat de cel putin 3 ori in autobuze diferite ca la ore de seara, cand eram singurul care dorea sa coboare la o statie si incercam sa apas acel buton sa constat ca nu poate fi apasat. Dar de fiecare data domnul sofer ma vedea in oglinzi stand in dreptul usii si oprea in statie. Oricum, avind in vedere ca nu memorasem concret numarul autobuzelor, nu mai avea rost sa continui argumentatia. Dar ma bucura faptul ca totusi ceea ce am observat e corect,faptul ca butoanele se pot bloca (chiar si prin improvizatii).
Aceasta postare a fost editata de BogdanTm: 03 aprilie 2011 - 07:40