STP Timișoara Forum: București - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

București

#781 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 14 decembrie 2010 - 23:14

Bani.Deja am inetels ca sa reparat calumea o hala de la URAC si acolo vor fi facute aceste caroseri. Am tot ce mai ramane este sa se cumpere anumite echipamente necesare constructiei caroserieilor.
0

#782 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 15 decembrie 2010 - 03:38

Pentru care deja se organizează licitaţii...
0

#783 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 21 decembrie 2010 - 18:02

Aproape a trecut prima zi cu 11 pe acest traseu ,,traditional" (exprimare oficiala), Giuleşti - Romprim (că în Ghencea nu merităm transport civilizat, chiar dacă plătim aceleaşi abonamente). Concluzii trase dupa o cursa:

- timp de parcurs: 72 minute / semicursa :shock:
- nr. ture: 23, dar unul s-a defectat si au ramas 22
- interval de succedare: 2 - 30 de minute, in functie de depou, cumulandu-se evenimentele din P-ta. Eroii Revolutiei cu placerea sadica a vatmanilor de la Dep. Giurgiului de a merge numai in trenulet, cum fac si pe 25
- calatorii inca sunt bulversati... majoritatea inca asteapta 11 pe Bd. Ghencea si Cal 13 Septembrie, apoi umplu 47-le - daca se nimereste pe acolo - si coboara la Trafic Greu sa ia un 11 (nu ca vatmanii i-ar astepta atunci cand ii vad ca fug, de exemplu cel de pe #4048)
- calatorii care vin dinspre Berceni incep sa bata in usi si sa le forteze la intersectia cu 13 Septembrie cand vad ca usile nu se deschid si tramvaiul nu o ia pe unde erau obisnuiti. 80& din calatori coboara acolo (respectiv urca, pentru celalalt sens).
- intre Cal. 13 Septembrie si Cal. Plevnei tramvaiele merg aproape goale, oamenii inca prefera 139 sau 105, in functie de destinatie.
- pe Cal. Giulesti se circula cu tramvaiele incarcate pana la refuz, dar la Cal. Plevnei si Grozavesti se golesc, calatorii imprastiindu-se spre 105, 133, 178 sau metrou, dupa posibilitati
- vagoanele CH-PPC patineaza LA GREU peste tot, in schimb vagoanele V3A-93 si V3A-93M de Faur circula foarte bine, fara probleme majore de patinaj. Insa CH-PPC-urile vor ramane minim 3, fiind ordin de sus
- cum lui Oprescu nu ii plac Tatrele, pentru 11 s-au luat turele de Giurgiu de pe 23 (vreo 14 - 15 bucati). In locul lor, s-au pus ture de Titan scoase de pe 14, inlcouite cu ture de Colentina scoase de pe 46, inlocuite cu ture de Victoria, care cica are exces de parc.
0

#784 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 decembrie 2010 - 19:24

Sa intelegem ca acest "traseu" este o urmare a pasajului Basarab?
0

#785 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 decembrie 2010 - 23:24

Era pe Antena 3 o stire cum ca RATB scumpeste calatoria cu 50 de bani de la 1 ianuarie. (nu va mai spun ca imaginile de pe ecran aratau un troleibuz de pe linia 16 din Timisoara :coolspeak: )
0

#786 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 22 decembrie 2010 - 17:47

:) :D Si unii de la noi tot RATB ii zice la RATT...
0

#787 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 23 decembrie 2010 - 18:09

Vezi postareacseh_17, la 21 decembrie 2010 - 19:24, a spus:

Sa intelegem ca acest "traseu" este o urmare a pasajului Basarab?


E o urmare a finalizării liniei pe SUB pasaj pe o parte din Şos. Orhideelor. Şi o mare bătaie de joc faţă de călătorii din Ghencea, care nu mai au tramvai. Am făcut 3 sesizări, la 2 primind răspuns că ,,reţeaua de transport e caracterizată de stabilitate" şi ,,trebuie să revenim pe traseele tradiţionale". Ce mai: bătaie de joc, pe bani publici!
0

#788 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 24 martie 2011 - 20:48

Se pare ca nici Bucuresti-ul nu a scapat de accidente.
http://www.realitate...ini_817349.html
0

#789 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 30 martie 2011 - 17:56

Autobuzu avea maxim 50 km\h iar este vina nu apartine un totalitate a soferului ratb ci si a celui cu utilitara.
Citaro cred ca va fi reparat in maxim 30 de zile, avantaju ca se afla in garantie .
0

#790 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 30 martie 2011 - 18:46

Nu are treabă garanţia, că nu s-a lovit autobuzul din vina producătorului. Trebuie constatare de la Miliţie, apoi de la asigurator apoi asiguratorul despăgubeşte RATBul (de fapt, plăteşte service-ul) şi dă în judecată vinovatul (adică şoferul) să recupereze paguba (+alte comisioane). Când asiguratorul aprobă plata, autobuzul merge la service-ul autorizat şi începe reparaţia sa, el fiind returnat proprietarului NUMAI după plata reparaţiei.
Treaba asta durează uneori câteva luni doar pentru o zgârietură pe un autoturism, d'apoi pentru refăcut botul unui autobuz!
0

#791 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 11 aprilie 2011 - 02:37

De azi, 11.04.2011, se redeschide circulaţia pe sub Pasajul Basarab, pe Şos. Orhideelor, pe ultimul tronson rămas închis, cel între Cal. Giuleşti şi Gara Basarab. Cu ocazia asta, vor circula pe acolo liniile 105, 178 şi 635 (ca acum 4 ani). Celelalte trasee de autobuz rămân la Fluviului, din logicul motiv că nu e încă montată cabina dispeceratului de la cap de linie :)

Pe viitor vor reveni şi tramvaiele... deşi tare îmi e că vor alege soluţia (foarte PROASTĂ) de acum 4 ani, cu 12 şi 35 acolo, din care 12 va dubla 80% din 11 şi va circula numai după 11, deşi parcul de tramvaie e mai mic cu 23 de bucăţi ca acum 4 ani. Nu mai zic de 35, care ar duce la desfiinţarea unei linii foarte utile - 25 - în condiţiile în care ar putea să ducă spre Militari traseul 34 (că oricum va traversa podul) şi să lase 25ul la locul lui. Tot legat de soluţii proaste, e posibil ca 34 să treacă Pasajul şi să se ducă... în Ghencea!
Să se răspundă la întrebarea: la ce interval va circula acest 34? Momentan vine la 4 minute, dar nu trece prin Piaţa Danny Huwe, unde faza pentru tramvaie ţine 10 secunde şi vine o dată la 3 minute şi pe unde mai trec şi 8, 11 şi 47. Nu mai zic că cei din Ghencea vor să meargă în centru cu tramvaiul (ba chiar au apărut prin tramvaie stickere cu ,,Vrem linia 27 în Ghencea"), nu la gară.

Cu toate sesizările la RATB, precum cea pe care urmează s-o dăm în scurt timp ( https://docs.google....=CNCOynA&pli=1# ) tot nu cred că se va face ceva bine în domeniul transportului în comun.
0

#792 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 aprilie 2011 - 18:02

Vezi postareaDr2005, la 11 aprilie 2011 - 02:37, a spus:

nu e încă montată cabina dispeceratului de la cap de linie :)


Nu aveti monitorizare prin GPS? Mai aveti dispeceri la capete de linie?
0

#793 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 11 aprilie 2011 - 23:04

Exista si monitorizare prin GPS. Insa sa preferat pastrarea dispecerilor pentru ca nu toate autobuzele/trolebuzele au montate stati,iar in cazul intarzierilor(cea ce in traficul bucurestean sunt foarte dese)se prefera ca dispeceri sa-i trimita pe soferi in cursa la un interval bine stabilit astfel incat sa se recupereze intarzierea.Cand se vor monta stati pe toate vehiculele acestia vor fi trimisi in dispeceratul central de unde se vor monitoriza toate liniile cum trebuie.
0

#794 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 12 aprilie 2011 - 01:49

Monitorizare GPS doar pe Citaro şi Irisbus... că modulele de GPS de la SAT nu fac 2 bani.

Dispeceri sunt... o groază. Desigur, renatabilizare în opinia lui Criţ înseamnă reducerea parcului circulant, chiar cu 200 de ture peste noapte. El nu se gândeşte că concediul forţat în care sunt trimişi şoferii tot RATBul îl suportă... în schimb, avem încă dispeceri la cap de linie, în loc să îi trimită la vândut bilete (că nu vând... degeaba zici că e cap de linie, dacă tanti de la bilete - la capetele de linie unde e şi casă de bilete, că nu e la toate! - nu e acolo, adio bilet) şi să facă dispecerizarea prin GPS. Dar, deh, bani pentru staţii radio nu sunt, că s-au pompat în fundul firmei UTI pentru SAT, se pompează în ICPE-SAERP, se pompează în adăposturi acoperite de staţie puse sub pod (!), se pompează în curse nerentabile şi trasee făcute aiurea, se pompează în salariile şefilor.
0

#795 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 12 aprilie 2011 - 12:40

dr2005 ai uitat ca traiesti in romania la noi, totul se face invers de cat este normal .
0

#796 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 12 aprilie 2011 - 13:35

Bun si nu se putea folosi sistemul de mesaje pe OBC? Noi nu mai avem statii radio decat pe masinile de interventie.
0

#797 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 13 aprilie 2011 - 04:24

Păi noi avem OBCuri?

SATul are doar un display text cu 2 rânduri:

Imagine postata

Iar ,,OBC"-ul de Citaro şi Irisbus nu cred că ştie de mesaje:
Imagine postata
0

#798 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 aprilie 2011 - 07:59

Inainte de a da drumul sistemului de la noi, ai nostri au fost intr-o vizita la Bucuresti sa vada ce aveti acolo si au venit inapoi foarte impresionati de ce au vazut. Credeam ca aveti echipamente mai sofisticate decat ale noastre.
0

#799 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 13 aprilie 2011 - 10:20

Dragos ala ce ai zis tu ca e OBC de fapt este o interfata C90++ pentru Thoreb.Din ea poate fi controlat atat afisjul exterior, cat si cel interior de anuntare a statiilor si monitorizarea GPS.
0

#800 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 aprilie 2011 - 10:53

Da, clar. Seamana cu ce avem noi pe Skode (BUSE)
0

Arata acest topic


  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi