
Despre tramvaie in general
#1342
Postat 07 martie 2011 - 22:30
Cine stie ce poze sunt in aceasta lucrare! (se vede Saurer-ul):
http://www.joka-foto...tm?categoryId=2
#1343
Postat 08 martie 2011 - 13:17
#1344
Postat 14 martie 2011 - 20:36
Mai silentios de atat cred ca nici dupa ce a venit din Bremen nu a fost.
Nici nu vreau sa-mi mai aduc aminte ce sursa de poluare fonica si de iritare nervoasa era inainte.
Ca si schimbari am observat inlocuirea (cel mai probabil) rotilor, si repararea/inlocuirea motoarelor (si ele erau zgomotoase).
Bravo celor care au initiat acest proiect de anvergura (aici il includem si pe 3554!) si in aceeasi masura si celor care au muncit la atingerea acestui stadiu!
Bravo Bravo Bravo !


Si acum partea interesanta: care au fost pasii ?
Aceasta postare a fost editata de sorin_vd4ratt: 14 martie 2011 - 20:37
#1345
Postat 14 martie 2011 - 20:39

#1346
Postat 14 martie 2011 - 20:53
sorin_vd4ratt, la 14 martie 2011 - 20:36, a spus:
Ca si schimbari am observat inlocuirea (cel mai probabil) rotilor, si repararea/inlocuirea motoarelor (si ele erau zgomotoase).
...
Apropo de zgomote ciudate ale motoarelor in timpul mersului (la Wegmann-uri), ce cresc proportional cu viteza: acelasi lucru se-ntampla si la 3509 !
Se cunoaste cauza?
Aceasta postare a fost editata de sorin_vd4ratt: 14 martie 2011 - 20:54
#1348
Postat 14 martie 2011 - 21:08
sorin_vd4ratt, la 14 martie 2011 - 20:53, a spus:
Se cunoaste cauza?
Cat despre zgomot, este clar fenomenul "roti patrate", la cele infernale se mai adauga si aceea aparatoare transversala, care are un anumit joc. Daca ropata nu este 100% rotunda, este logic ca zgomotul, sa creasca proportional cu viteza, dat fiind rapiditatea schimbarii unghiului, si pozitia aceasta de a face contact cu linia.
#1349
Postat 14 martie 2011 - 21:15
cseh_17, la 14 martie 2011 - 21:08, a spus:
Da, sau ca are "talpa"

Dar nu la zgomotul asta ma refeream, ci la cel ce vine (se aude clar) de la motor (motoare).
Wegmann-urile - se stie - sunt vagoane a caror motoare sunt aproape, in mod normal de functionare, insesizabile auditiv.
Ei, unele din ele au ajuns sa fie chiar deranjant de sesizabile - vezi 3509: daca nu ai sti ca-i Wegmann, ai fi tentat sa spui ca-i Rathgeber sau Hansa.

Intr-o situatie similara a fost si 3510 - motorul scotea un sunet de parca ar fi fost 170 (nu stiu numele modelului), de exemplu, nu Wegmann, ceea ce, inca o data o spun, intr-un mod foarte laudabil, a fost remediat!
Intrebarea mea este: care este cauza acestor zgomote?

Aceasta postare a fost editata de sorin_vd4ratt: 14 martie 2011 - 21:18
#1350
Postat 15 martie 2011 - 09:30
#1351
Postat 15 martie 2011 - 12:27
#1352
Postat 15 martie 2011 - 12:35
#1355
Postat 15 martie 2011 - 13:30

Mda.
Poate s-ar schimba lucrurile daca s-ar veni cu idei si solutii in loc de comentarii ironice.
#1356
Postat 15 martie 2011 - 13:35
#1357
Postat 15 martie 2011 - 13:40
#1358
Postat 15 martie 2011 - 13:57
#1359
Postat 15 martie 2011 - 14:19
N-are legatura cu ce ziceam eu.
Dar sa lasam discutia asta ca n-are rost. La noi s-au anulat trenuri in mers, asa ca nu ma mai mir ca se intampla tot felul de ciudatenii. Speram doar sa se imbunatateasca cumva sistemul. O sa raman cu speranta.
Aceasta postare a fost editata de lloner: 15 martie 2011 - 14:25
#1360
Postat 15 martie 2011 - 14:28
Şi, cum ziceam, opţiunea era să aşteptaţi următorul tramvai şi să folosiţi biletele deja compostate.