Stiri despre transportul in comun din Timisoara
#521
Postat 05 martie 2011 - 20:51
#522
Postat 05 martie 2011 - 21:09
#523
Postat 09 martie 2011 - 11:45
Oricum pretul benzinei a luat-o razna..banuiesc ca si curentul electric va urma in scurt timp.
#524
Postat 09 martie 2011 - 12:08
#525
Postat 09 martie 2011 - 20:20
#526
Postat 09 martie 2011 - 21:07
#527
Postat 09 martie 2011 - 22:11
Nu mă număr printre susţinătorii cu orice preţ ai guvernului. Departe de mine gândul. În schimb, îmi place să cred că mi-am păstrat un minim de realism şi obiectivitate.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 09 martie 2011 - 22:11
#528
Postat 09 martie 2011 - 22:38
Pe de altă parte o criză vine acut şi loveşte multiple sectoare de economie. America a fost lovită de criză direct, pentru că produceau "valoare" printr-o creştere artificială a preţurilor imobiliare, odată cu spargerea acelei bule nu le-a rămas decât să crească masa monetară fără o acoperire în realitate. De ce credeţi că economia Chinei reprezintă o forţă enormă la momentul de faţă? Tocmai pentru că asiaticii încă produc şi vând, au o monedă foarte ancorată în realitate.
Noi resimţim o recesiune dată de devalorizarea dolarului şi a fost teama că vom "pierde" pieţele în dolari, dar exportatorii români continuă să aibă aceleaşi volume ca şi în anii trecuţi şi sunt în continuare pe "+" Firma Frigoglass din Timiş produce în continuare la capacitate maximă, Dacia aţi văzut clar că e pe creştere ... Dacă nu vor cădea bănci datorită creditelor de consum nerecuperabile, este posibil să nu fim într-o situaţie excesiv de proastă.
#529
Postat 09 martie 2011 - 23:07
Aceasta postare a fost editata de emilut: 09 martie 2011 - 23:07
#530
Postat 10 martie 2011 - 06:56
emilut, la 09 martie 2011 - 23:07, a spus:
Se pare ca acesta este mersul lumii. Sa fim optimisti si sa ne bucuram ca nu s-a apelat la principiul "razboiului necesar"..parca 30 de ani au trecut intre cele doua razboaie mondiale nu? Si ele au fost o metoda mult mai brutala si care a cauzat infinit mai multa suferinta de "reglare" a numarului populatiei si de "consum" a acumularilor. Dupa care s-a "reconstruit"...din plin...ceea ce fireste a generat..cresterea economica.
#531
Postat 10 martie 2011 - 12:52
Citeaza
Informaţiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul ARPM Timişoara, localitatea Timişoara, B-dul Liviu Rebreanu nr. 18-18A şi la sediul Primăriei Municipiului Timişoara, jud. Timiş, localitatea Timişoara, str. C.D. Loga nr.1, în zilele de luni-joi, între orele 800 – 1630, vineri între orele 800 – 1400 . Observaţiile publicului se primesc zilnic la sediul ARPM Timişoara.
#532
Postat 10 martie 2011 - 13:25
Florin.B RATT, la 10 martie 2011 - 12:52, a spus:
Citeaza
Municipiul Timişoara anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul „Extindere linie cale tramvai Moşniţa, Programul Operaţional Regional POR 2007-2013, Axa 1”, propus a fi amplasat în Timişoara – Moşniţa Nouă – Moşniţa Veche, jud. Timiş.
Pai sa inteleg ca tramvaiul va merge si pana la Mosnita Veche?!...sau...
#533
Postat 10 martie 2011 - 17:12
#534
Postat 10 martie 2011 - 17:41
#535
Postat 10 martie 2011 - 19:26
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 10 martie 2011 - 19:34
#536
Postat 10 martie 2011 - 19:31
#537
Postat 10 martie 2011 - 19:37
A retinut cineva concret?
#538
Postat 10 martie 2011 - 19:45
#539
Postat 10 martie 2011 - 19:47
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 10 martie 2011 - 19:47
#540
Postat 10 martie 2011 - 20:13
Personal, cred ca daca nu a mers linia se autobuz metropolitana, nu va merge (nu va fi rentabil, volumul de calatori va fi foarte mic, etc) nici tramvaiul, dar vom vedea...