STP Timișoara Forum: Istoria noastra (comentarii si discutii) - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (38 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Istoria noastra (comentarii si discutii)

#201 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 31 decembrie 2010 - 12:14

Singurul care poate sa iti puna e Paul85.
La 3515(in Milka) remorca este 3751(pozele sunt de vara asta).
Si la 3707 dau cu presupusul ca vagonul motor ar putea fi 3511.
0

#202 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 ianuarie 2011 - 00:40

La 3515 in schema BSAG cel mai probabil este 3717. Cu acea remorca a circulat destul de mult la inceput.
In cazul lui 3707, sunt 2 variante posibile: 3505 (asa au circulat initial 3505+3707), sau chiar 3507 (au circulat si in formula 3507+3707, dar foarte putin timp). Ambele perechi (vagon si remorca, 05 si 07) au avut aceasta schema de culoare asa ca e greu de spus. Prima varianta e mai plauzibila (3507 a fost vopsit destul de repede in galben). 3511 nu poate fi. Acesta a fost vopsit portocaliu in 2005 (poza e din 2006) si avea reclama.
0

#203 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 ianuarie 2011 - 13:01

Multumesc pentru raspunsuri -_-
0

#204 Useril este offline   manu vatmanu 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 352
  • Inregistrat: 08 aprilie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:TIMISOARA
  • Interese:PASIUNEA MEA TRAMVAIELE

Postat 23 februarie 2011 - 16:25

O mica parte din istoria vag timis milioane de multumirii .Superbe pozele nu mai am cuvinte mi-a adus aminte de cateva vagoane cand mergeam la practica si la scoala in Freidorf .Pacat trebuia oprite toate si nu casate si in locul biserici sa se fii facut un mic muzeu cu toate timisurlie care au circulat in Timisoara.Amintirea cu timisu prototip este la mine acasa compusa din doua machete de metal facute de fabrica si a treia abia astept sa o primesc de la un domn care a lucrat acum 45 de ani la noi

Fisiere atasate


0

#205 Useril este offline   manu vatmanu 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 352
  • Inregistrat: 08 aprilie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:TIMISOARA
  • Interese:PASIUNEA MEA TRAMVAIELE

Postat 23 februarie 2011 - 16:43

Si cateva poze dar scuzti calitatea ,sunt cateva gt4f cand au venit in depou1 = vagonu de servici 271 si din depou 2 ;) :rad_masa: :respekt:

Fisiere atasate


0

#206 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 24 februarie 2011 - 11:49

Ce s-a intamplat cu prototipul asta? A fost vreodata construit, a fost casat etc...?

Fisiere atasate


0

#207 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 24 februarie 2011 - 13:23

Da, versiunea articulata, cu care a si circulat si domnul mile.

Aceasta varianta nu, ea a existat doar sub forma din poza! A fost casat in 2000.
0

#208 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 24 februarie 2011 - 15:32

Vezi postareacseh_17, la 24 februarie 2011 - 13:23, a spus:

Da, versiunea articulata, cu care a si circulat si domnul mile.

Aceasta varianta nu, ea a existat doar sub forma din poza! A fost casat in 2000.

Cu versiunea articulata am circulat si eu. :respekt:
0

#209 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 februarie 2011 - 19:36

Asa lovite au ajuns la 3504 si 3513?...
0

#210 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 25 februarie 2011 - 12:15

Vezi postareaChagall, la 24 februarie 2011 - 15:32, a spus:

Cu versiunea articulata am circulat si eu. :respekt:



Chagall, cati anisori ai avut cand ai circulat cu 229?... :respekt: ...(nu te supara, glumesc)..
Cand te-ai referit la acea caroserie, chiar am vrut sa spun ca era a lui 229, dar imediat apoi am vazut ca nu-i de la un articulat, dar seamana mult cu caroseria lui 229, ca ulterior sa aflam de la cseh_17 ca s-a construit doar caroseria si ca nu a fost terminata niciodata.
Lucruri interesante!...
L-am mai vazut in acea perioada pe 229 circuland fara calatori dar in interior erau trei-patru persoane cu usile de la dulapioare (tablouri electrice ??!!) deschise si cu tot felul de aparate de masura conectate prin fire. Dac nu ma insel, acel "dulap" era imediat in spatele cabinei vatmanului pe stanga ca si la unele firobuze DAC. Am retinut niste discutii ca ar fi ceva aparatura pe baza de tiristoare, adica ceva nou fata de ce era pana atunci, deduceam eu....adica mai trebuiau puse la punct niste probleme, dar se pare ca nu s-a reusit acest lucru, dovada fiind faptul ca tramvaiul 229 a disparut cu desavarsire...
Oare nu mai exista persoane care au participat intr-un fel sau altul la constructia acestui tramvai si care sa ne poata da mai multe amanunte...
0

#211 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 25 februarie 2011 - 13:23

Vezi postareamile, la 25 februarie 2011 - 12:15, a spus:

Chagall, cati anisori ai avut cand ai circulat cu 229?... :respekt: ...(nu te supara, glumesc).. [...]

Eram in clasa a doua. :respekt:
Tin minte ca-l vedeam zilnic pe linia 7, iar eu cum mergeam de la scoala (Balcescu) pana acasa (la Olimpia), ma uitam cu regret cum colegii mei de clasa care stateau in Sagului, luau acel tramvai articulat. Tin minte ca cateodata urcam pe acel tramvai de la Balcescu si mergeam o statie cu el, dupa care o luam pe jos inapoi si luam 6-le sau 8-ul pana acasa.
0

#212 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 februarie 2011 - 18:07

Superbe pozele Cristi :timeout: :P . De multe dintre schemele de culori si reclame de pe Timisuri imi amintesc si eu, dar din pacate eram mult prea mic pe vremea aia sa ma pun sa fac poze (si nici nu erau pe-atunci aparate foto si telefoane cu camera pe toate gardurile). Oricum, mie mi se parea super-interesant si frumos sa le vad pe toate cu diverse reclame si culori.
Cateva elemente care mi-au sarit in ochi din pozele cu Hansele de pe 4: 3435 cu remorca, si remorca 3625 care la vremea respectiva era atasata vagonului 3467 (cred ca singurul Hansa care a circulat si cu care nu avem poze). Pacat ca e cu spatele si nu se vede vagonul motor.
Si alte aspecte: linia 1 tren 7, in conditiile in care tura era de 60 de minute la vremea respectiva (deci un interval de sub 9 minute, si nu in orele de varf). De asemenea linia 8 tren 5 si linia 4 tren 8 + varfuri (deci, clar, mult mai multe vehicule pe traseu decat acum + timpi de parcurgere a unei ture mai scurti). La linia 4 tin minte cand eram mic ca am vazut chiar tabla cu trenul 10 (X), dar asta cu mult inainte de sosirea Hanselor.
Astept cu nerabdare si cealalta jumatate :D

Aceasta postare a fost editata de Paul85: 25 februarie 2011 - 18:07

0

#213 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 25 februarie 2011 - 19:45

Si eu sper sa-mi mai trimita inca o transa. :timeout:
Iata de unde l-am descoperit:

- Pagina site-ului lui cu privire la Romania:
http://tibert.ch/bahn/bahn_ro.html

- Si continutul paginii Romaniei:
http://tibert.ch/ro/RO.html
0

#214 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 25 februarie 2011 - 20:15

Felicitari Visor si cseh_17. :P :timeout:

Ati observat ca in poze de pe linkul de mai sus apar si cele 2 locomotive apartinand fabricii de bere?

Fisier atasat  1995.05.20 Timis D26.jpg (263.08K)
Number of downloads: 107Fisier atasat  1995.05.20 Timis D32.jpg (276.08K)
Number of downloads: 136
Fisier atasat  1996.05.21 Timis D27.jpg (271.72K)
Number of downloads: 108

Cea albastra momentan este expusa in curtea Fabricii de Bere, iar cea galbena sta abandonata in spate.

E vorba de
- Locomotiva Electrica
si de
- #3 - Locomotiva electrica


P.S. Daca are cineva acces in curtea Fabricii de Bere sau un aparat foto cu zoon puternic, recomand sa-i faca o poza si pt forum.
0

#215 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 februarie 2011 - 21:38

@Paul: cand ai timp si daca stii, ne poti spune care sunt perechile Hanselor din acele imagini (la multe se vede doar vagonul motor sau remorca)? Merci :P

Oricum, poza cu 3439 e... :timeout: Prima poza in care se vede bine vagonul (sau cel putin prima care o vad eu).
0

#216 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 26 februarie 2011 - 19:07

Da, e prima cu partea cu usi sa putem vedea reclama si pe partea dreapta. Pe stanga avem poza lui Ingo si una din arhiva regiei.:coolspeak:
0

#217 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 28 februarie 2011 - 10:02

Din pacate alte poze nu mai are, nici cu troleibuze sau autobuze.:coolspeak:
Speram sa ne mai trimita Ingo.
0

#218 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 martie 2011 - 02:55

Vezi postareaNDY, la 25 februarie 2011 - 21:38, a spus:

@Paul: cand ai timp si daca stii, ne poti spune care sunt perechile Hanselor din acele imagini (la multe se vede doar vagonul motor sau remorca)? Merci :)

Oricum, poza cu 3439 e... :coolspeak: Prima poza in care se vede bine vagonul (sau cel putin prima care o vad eu).


Incerc, dar nu garantez 100%:

3420+3601 (cel mai probabil din ce imi amintesc eu), dar reclama respectiva mai era si pe 3615,3616 si 3617.
3422+3608 sigur.
3435: e mai greu, fiind multe remorci simple, fara reclama: 3612, 3621, 3626 sau 3627.
3439+3602 (eu doar cu aceasta remorca l-am vazut).
3441: nu stiu. Au fost mai multe remorci cu reclama respectiva (3635 si 3638 aveau sigur reclama), dar ar putea chiar sa fie una din remorcile cu care ulterior a fost mutat in depoul TI (3628,3629 sau 3636, desi eu tin minte ca remorcile astea nu aveau reclama), - linia 4 apartinea la vremea respectiva de depoul Dambovita.
3611: vagonul motor este alb, fara reclama, deci ar putea fi: 3434, 3444 sau 3465.
si in ultima poza cu Hanse:
3467+3625 si 3463+3616 (asa au venit, si cam in acelasi timp au fost si introduse in circulatie cele 2 perechi).
0

#219 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 martie 2011 - 14:07

Merci mult! :coolspeak:
0

#220 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 10 martie 2011 - 11:21

Vezi postareaChagall, la 25 februarie 2011 - 20:15, a spus:

P.S. Daca are cineva acces in curtea Fabricii de Bere sau un aparat foto cu zoon puternic, recomand sa-i faca o poza si pt forum.







Iata poze cu locomotiva din curtea Fabricii de Bere, dar la o calitate mai inferioara...
Poate voi primi si la o calitate mai superioara,...

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de mile: 10 martie 2011 - 12:18

0

Arata acest topic


  • (38 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi