Istoria noastra (comentarii si discutii)
#201
Postat 31 decembrie 2010 - 12:14
La 3515(in Milka) remorca este 3751(pozele sunt de vara asta).
Si la 3707 dau cu presupusul ca vagonul motor ar putea fi 3511.
#202
Postat 02 ianuarie 2011 - 00:40
In cazul lui 3707, sunt 2 variante posibile: 3505 (asa au circulat initial 3505+3707), sau chiar 3507 (au circulat si in formula 3507+3707, dar foarte putin timp). Ambele perechi (vagon si remorca, 05 si 07) au avut aceasta schema de culoare asa ca e greu de spus. Prima varianta e mai plauzibila (3507 a fost vopsit destul de repede in galben). 3511 nu poate fi. Acesta a fost vopsit portocaliu in 2005 (poza e din 2006) si avea reclama.
#204
Postat 23 februarie 2011 - 16:25
Fisiere atasate
-
DSC04073_resize.JPG (107.43K)
Number of downloads: 95 -
DSC04069_resize.JPG (106.77K)
Number of downloads: 105 -
DSC04070_resize.JPG (93.57K)
Number of downloads: 95
#205
Postat 23 februarie 2011 - 16:43



Fisiere atasate
-
breman3513_resize.JPG (127.09K)
Number of downloads: 78 -
breman 3504_resize.JPG (142.41K)
Number of downloads: 80 -
breman 3513 3465_resize.JPG (129.84K)
Number of downloads: 88 -
breman 3513 lateral_resize.JPG (116.4K)
Number of downloads: 83 -
breman 3521_resize.JPG (76.3K)
Number of downloads: 88 -
breman 3534 lateral_resize.JPG (64.76K)
Number of downloads: 88 -
breman 3534 reclama_resize.JPG (120.56K)
Number of downloads: 82 -
breman 3534 spate_resize.JPG (114.05K)
Number of downloads: 95 -
Dc10_resize.JPG (108.01K)
Number of downloads: 90 -
DSC00052_resize.JPG (139.55K)
Number of downloads: 89
#206
Postat 24 februarie 2011 - 11:49
Fisiere atasate
-
Timis3.jpg (210.95K)
Number of downloads: 113
#207
Postat 24 februarie 2011 - 13:23
Aceasta varianta nu, ea a existat doar sub forma din poza! A fost casat in 2000.
#210
Postat 25 februarie 2011 - 12:15
Chagall, la 24 februarie 2011 - 15:32, a spus:

Chagall, cati anisori ai avut cand ai circulat cu 229?...

Cand te-ai referit la acea caroserie, chiar am vrut sa spun ca era a lui 229, dar imediat apoi am vazut ca nu-i de la un articulat, dar seamana mult cu caroseria lui 229, ca ulterior sa aflam de la cseh_17 ca s-a construit doar caroseria si ca nu a fost terminata niciodata.
Lucruri interesante!...
L-am mai vazut in acea perioada pe 229 circuland fara calatori dar in interior erau trei-patru persoane cu usile de la dulapioare (tablouri electrice ??!!) deschise si cu tot felul de aparate de masura conectate prin fire. Dac nu ma insel, acel "dulap" era imediat in spatele cabinei vatmanului pe stanga ca si la unele firobuze DAC. Am retinut niste discutii ca ar fi ceva aparatura pe baza de tiristoare, adica ceva nou fata de ce era pana atunci, deduceam eu....adica mai trebuiau puse la punct niste probleme, dar se pare ca nu s-a reusit acest lucru, dovada fiind faptul ca tramvaiul 229 a disparut cu desavarsire...
Oare nu mai exista persoane care au participat intr-un fel sau altul la constructia acestui tramvai si care sa ne poata da mai multe amanunte...
#211
Postat 25 februarie 2011 - 13:23
mile, la 25 februarie 2011 - 12:15, a spus:

Eram in clasa a doua.

Tin minte ca-l vedeam zilnic pe linia 7, iar eu cum mergeam de la scoala (Balcescu) pana acasa (la Olimpia), ma uitam cu regret cum colegii mei de clasa care stateau in Sagului, luau acel tramvai articulat. Tin minte ca cateodata urcam pe acel tramvai de la Balcescu si mergeam o statie cu el, dupa care o luam pe jos inapoi si luam 6-le sau 8-ul pana acasa.
#212
Postat 25 februarie 2011 - 18:07


Cateva elemente care mi-au sarit in ochi din pozele cu Hansele de pe 4: 3435 cu remorca, si remorca 3625 care la vremea respectiva era atasata vagonului 3467 (cred ca singurul Hansa care a circulat si cu care nu avem poze). Pacat ca e cu spatele si nu se vede vagonul motor.
Si alte aspecte: linia 1 tren 7, in conditiile in care tura era de 60 de minute la vremea respectiva (deci un interval de sub 9 minute, si nu in orele de varf). De asemenea linia 8 tren 5 si linia 4 tren 8 + varfuri (deci, clar, mult mai multe vehicule pe traseu decat acum + timpi de parcurgere a unei ture mai scurti). La linia 4 tin minte cand eram mic ca am vazut chiar tabla cu trenul 10 (X), dar asta cu mult inainte de sosirea Hanselor.
Astept cu nerabdare si cealalta jumatate

Aceasta postare a fost editata de Paul85: 25 februarie 2011 - 18:07
#213
Postat 25 februarie 2011 - 19:45

Iata de unde l-am descoperit:
- Pagina site-ului lui cu privire la Romania:
http://tibert.ch/bahn/bahn_ro.html
- Si continutul paginii Romaniei:
http://tibert.ch/ro/RO.html
#214
Postat 25 februarie 2011 - 20:15


Ati observat ca in poze de pe linkul de mai sus apar si cele 2 locomotive apartinand fabricii de bere?

Number of downloads: 107

Number of downloads: 136

Number of downloads: 108
Cea albastra momentan este expusa in curtea Fabricii de Bere, iar cea galbena sta abandonata in spate.
E vorba de
- Locomotiva Electrica
si de
- #3 - Locomotiva electrica
P.S. Daca are cineva acces in curtea Fabricii de Bere sau un aparat foto cu zoon puternic, recomand sa-i faca o poza si pt forum.
#215
Postat 25 februarie 2011 - 21:38

Oricum, poza cu 3439 e...

#216
Postat 26 februarie 2011 - 19:07

#217
Postat 28 februarie 2011 - 10:02

Speram sa ne mai trimita Ingo.
#218
Postat 02 martie 2011 - 02:55
NDY, la 25 februarie 2011 - 21:38, a spus:

Oricum, poza cu 3439 e...

Incerc, dar nu garantez 100%:
3420+3601 (cel mai probabil din ce imi amintesc eu), dar reclama respectiva mai era si pe 3615,3616 si 3617.
3422+3608 sigur.
3435: e mai greu, fiind multe remorci simple, fara reclama: 3612, 3621, 3626 sau 3627.
3439+3602 (eu doar cu aceasta remorca l-am vazut).
3441: nu stiu. Au fost mai multe remorci cu reclama respectiva (3635 si 3638 aveau sigur reclama), dar ar putea chiar sa fie una din remorcile cu care ulterior a fost mutat in depoul TI (3628,3629 sau 3636, desi eu tin minte ca remorcile astea nu aveau reclama), - linia 4 apartinea la vremea respectiva de depoul Dambovita.
3611: vagonul motor este alb, fara reclama, deci ar putea fi: 3434, 3444 sau 3465.
si in ultima poza cu Hanse:
3467+3625 si 3463+3616 (asa au venit, si cam in acelasi timp au fost si introduse in circulatie cele 2 perechi).
#220
Postat 10 martie 2011 - 11:21
Chagall, la 25 februarie 2011 - 20:15, a spus:
Iata poze cu locomotiva din curtea Fabricii de Bere, dar la o calitate mai inferioara...
Poate voi primi si la o calitate mai superioara,...
Fisiere atasate
-
locomotiva 5.jpg (72.96K)
Number of downloads: 104 -
locomotiva 4.jpg (50.93K)
Number of downloads: 99
Aceasta postare a fost editata de mile: 10 martie 2011 - 12:18