Poze vechi din Timisoara
#181
Postat 20 decembrie 2010 - 22:10
#182
Postat 21 decembrie 2010 - 21:14
#183
Postat 21 decembrie 2010 - 23:30
#185
Postat 03 februarie 2011 - 21:33

#188
Postat 04 februarie 2011 - 11:22

Tramvaie:
4 - intorcea la AEM
5 - le fel intorcea la AEM
Trleibuze:
11 - intorcea la Baritiu
12 - lipseste
13 - nu iesea pana la piata de gros
14 - intorcea la Solventul
15 - intorcea inca in Girocului!
18 - lipseste
19 - intorceaa in Girocului
Autobuze:
21 - un traseu mai complex
24 - exista
28 - alt traseu
31 - mergea inca pana la Catedrala
32 - nu intra la Prefatim
34 - exista inca!
Observati cat de putin linii de autobuze aveam... Si totusi era bine. Mie ideea cu 24+32 mi se pare foarte utila! 32 venea din centru si mergea catre gara, iar 24 din Mocioni, pana la Chisoda. Cele 2 trasee se acoperea reciproc, si evitam ceea ce a patit Raoul adineaori. De ce s-a desfiintat?! Nu cred ca cineva ar avea o explicatie logica.
Inafara de antene radio, banuiesc ca unde intorcea 34 la Craiova, nu era inca nici Profi, si nici OMW. SI deacolo ar fii interesante poze. Si inca ceva de cand o fii harta?

#189
Postat 04 februarie 2011 - 12:38
#190
Postat 04 februarie 2011 - 20:31
cseh_17, la 04 februarie 2011 - 11:22, a spus:
4 - intorcea la AEM (clar greseala - confuzie cu L8)
5 - le fel intorcea la AEM (pe vremuri asa a fost)
Trleibuze:
11 - intorcea la Baritiu (pe vremuri asa a fost)
12 - lipseste (probabil vreo reparatie de canalizare sau de drumuri - putem stabili perioada la "Istoria Traseelor", perioada cand lipsea L12, dar celelalte trasee erau in configuratia asta)
13 - nu iesea pana la piata de gros (pe harta nu iese, acolo e bucla de la statia Gr. Alexandrescu)
14 - intorcea la Solventul (pe vremuri asa a fost)
15 - intorcea inca in Girocului! (asa am putea stabilii perioada realizarii hartii cu precizie)
18 - lipseste (cred ca e perioada intre: - cand s-a desfiintat "terminalul" de la Bastion (Schela de petrol de acum), astfel desfiintandu-se si L18 care-si avea capatul acolo,- si inainte sa fie infiintat de traseul actual)
19 - intorceaa in Girocului (asa am putea stabilii perioada realizarii hartii cu precizie)
Autobuze:
21 - un traseu mai complex (asa a fost de cand s-a infiintat pana anul trecut cand s-a modificat la starea actuala, doar unele statiile sunt pozitionate gresit)
24 - exista (avea traseul pana la Prefatim, avea curse in special pentru muncitorii de pe acolo)
28 - alt traseu (asa a fost de cand s-a infiintat si asa a si ramas sau ar fi ramas, doar ca dupa lucrarile care sunt acum va reveni probabil - iarasi unele statii puse gresit)
31 - mergea inca pana la Catedrala (Si prin 2006 inca mergea...)
32 - nu intra la Prefatim (nu avea de ce, ca de-aia era L24)
34 - exista inca! (a existat si dupa anul 2001 - mai precis se afla la "istoria Traseelor" pana cand a existat - s-a desfiintat din cauza ca mergea gol, chiar daca avea curse doar in orele de varf)
Observati cat de putin linii de autobuze aveam... Si totusi era bine. Mie ideea cu 24+32 mi se pare foarte utila! 32 venea din centru si mergea catre gara, iar 24 din Mocioni, pana la Chisoda. Cele 2 trasee se acoperea reciproc, si evitam ceea ce a patit Raoul adineaori. De ce s-a desfiintat?! Nu cred ca cineva ar avea o explicatie logica.
Care Chisoda, ca mergea pana la Prefatim (L23 era pentru Chisoda fix pe traseul 24, nu stiu cat de adevarat era asta sau greseala a hartii...), adica doar la o statie dinstanta de L32 de atunci, si oricum avea doar cateva curse/zi, numai in orele de varf... Pentru economie e ok acum. Cati ar vrea de la Gara Sud la Gara Nord? Iar din cartier oamenii vor in centru - P-ta Mocioni e ok. Oricum programul s-a redus drastic de atunci)
Inafara de antene radio, banuiesc ca unde intorcea 34 la Craiova, nu era inca nici Profi, si nici OMW. SI deacolo ar fii interesante poze.
Cand era OMV si Profi, si traseul 34 exista, pana la desfiintare facea roata dupa magazin (acolo avand statie, pe strada paralela cu Cluj) in sensul ceasului.
Si inca ceva de cand o fii harta?

Banuiesc ca intre 1990 si pana cand s-a construit Schela de Petron.
Viktor, la 04 februarie 2011 - 12:38, a spus:
Cred ca a avut o confuzie realizatorul.
Alta: Nu am auzit niciunde ca a fost vreodata 29 si 34 suprapuse (34 pana la UM; 29 - Giroc) avand ambii capatul la Craiova. Cine stie...
#191
Postat 04 februarie 2011 - 20:42
#192
Postat 04 februarie 2011 - 20:55
cseh_17, la 04 februarie 2011 - 20:42, a spus:
Parca 1996 scrie pe cladire. Atentie, nici METRO nu era!
18 vechi, era troleu?
Da, Bastion - Torontal
23, 24 si 32? 23 nu apare pe harta.
Pa harta nu a mai "trasat" liniile interurbane, capatul apare la P-ta Mocioni.
La fel 29 si 34. 29 nu apare pe harta.
La toate liniile interurbane doar la capat apare simbolul cu numarul de traseu.
Care sunt datele de la 23 24 si 29?
Uita-te la Istorie ca nu le mai stiu pe din cap.


http://www.ratt.ro/f...indpost&p=31537
#194
Postat 04 februarie 2011 - 21:20
#195
Postat 04 februarie 2011 - 21:26
din 1969 exista linia 29, cu capatul in Giroc, si celalat capat mutat din P-ta Unirii in P-ta Semenic in 1970, apoi 1990 str. Craiova, aici ramanand pana in 1994, cand s-a desfiintat, ca peste exact 2 ani, in 1996 sa se infiinteze linia 34 str. Craiova U.M .
Ciudat este ca 34 nu intra in comuna, chit ca RATT inca era singura pe acel traseu. Transgirocana a preluat traseul in 2001, cand firma a "pus mana" pe 4 Ikarusuri din ultimul lot de 260 cu usi "harmonica" au fost fabricate pentru RATB, si refuzate de acestia au ajuns la Giroc. Deci 34 a circulat impreuna cu Transgirocana pana in octombrie 2002. Asta explica lipsa calatorilor. Chisoda, adica 23 a fot preluata de aceeasi firma in 2001 cand RATT a renuntat la traseu, insa inca exista 24 pana in iulie 2005.
Insa poveste celor 4 Ikarusuri este mai ciudata si interesanta, si putem spune ca RATT si-a taiat craca de sub picioare. In 1997, cand cele 4 Ikarusuri au fost refuzate de Bucuresti, 2 au ajuns la Dumbravita, si 2 la Giarmata. Dumbravita a dorit sa-si preieie traseul, care urma sa intre in subordinea primariei. Nu a reusit acest lucru, autobuzele stand trase pe dreapta in garajul primariei 3 ani! A II-a incercare a primariei a venit in momentul in care RATT a comandat prima serie de Ikarusuri de la Omnibus, in vara lui 2000. Primaria Dumbravita a profitat de acest lucru si ne-a "furat" un Ikarus 280, cu 2 usi, identic cu cel din muzeu (331) . Acesta a intrat imediat in functiune , in 2001 februarie, cand RATT a pierdut linia 25. Acesta a fost anul in care cele 2 Ikarusuri noi, au ajuns la Transgirocana, si au inceput cursele. In 2005 si celalate 2 Ikarusuri de la Giarmata au ajuns la Transgirocana, acestia preluand si Chisoda. Deci RATT si-a facut-o cu mana ei, putem spune, chit ca e raman cateva semne de intrebare!?
1. Cum a reusit Dumbravita sa faca rost de acel articulat
2. Unde au fost cele 2 Ikarusuri de la Giarmata, deoarece ele nu au fost vazute niciodata acolo
3. De ce nu a reusit din prima Dumbravita sa-si introduca Ikarusurile?
P.S. AM aflat data hartii. Undeva intre '96 si 'mai 97
#196
Postat 04 februarie 2011 - 22:41
Daca gresesc , Forgive Me
