Cand se mai intampla asta , sa ma duc la sofer si sa ii spun sa o porneasca ?
Autobuzele Mercedes Conecto G
#1161
Postat 30 ianuarie 2011 - 23:28
Cand se mai intampla asta , sa ma duc la sofer si sa ii spun sa o porneasca ?
#1163
Postat 31 ianuarie 2011 - 11:07
#1165
Postat 31 ianuarie 2011 - 12:43
#1166
Postat 31 ianuarie 2011 - 17:48
#1167
Postat 31 ianuarie 2011 - 17:58
#1168
Postat 31 ianuarie 2011 - 18:42
Ciulea0, la 31 ianuarie 2011 - 17:48, a spus:
Prima usa se deschide pe jumatate multumita soferilor, care inchid cu cheia jumatatea lor... Cat despre plecare cu usa deschisa ma indoiesc...
#1169
Postat 31 ianuarie 2011 - 18:50
Raoul94, la 31 ianuarie 2011 - 11:19, a spus:
Nu vă mai aprindeţi aşa! Vă spun ce mi-au spus şi mie, alţii. Şi s-a adeverit.
Dacă în rezervor nivelul motorinei se află la sub 50% din capacitatea acestuia, siroco-ul (Webasto) nu primeşte combustibil. Adicătelea, nu funcţionează. Voi chiar credeţi că şoferilor le convine să conducă autobuzul timp de 8 - 10 ore stând în frig?
O altă variantă ar fi aceea că autobuzul tocmai intrase în traseu, iar agentul de răcire (sau încălzire, după caz) nu atinsese încă temperatura necesară furnizării de căldură. Din câte am înţeles de la colegi, în cazul conecto-urilor G, în condiţii de ger, agentul atinge cele 80°C abia după cca 45 de minute de mers în sarcină, chiar şi cu aportul încălzitorului auxiliar.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 31 ianuarie 2011 - 18:53
#1170
Postat 31 ianuarie 2011 - 18:56
#1171
Postat 31 ianuarie 2011 - 19:02
andy, la 31 ianuarie 2011 - 17:58, a spus:
Te asigur ca daca se putea era afisat de mult.
#1172
Postat 31 ianuarie 2011 - 19:03
cseh_17, la 31 ianuarie 2011 - 18:42, a spus:
Atât "G"-urile, cât şi "C"-urile pot circula cu uşile deschise. Există un sistem de avarie care le permite deplasarea la garaj în cazul în care una sau mai multe uşi sunt defecte. În schimb, uşile nu pot fi manevrate (închidere, deschidere), în timpul mersului. Dacă se pleacă cu una dintre uşi deschisă, e nevoie de o oprire pt a o închide. Senzorii de mişcare, aceeaşi care sunt responsabili pt declanşarea ABS şi a ASR, amplasaţi la fiecare roată, blochează sistemul de manevrare a uşilor atunci când viteza de deplasare depăşeşte 3 km/h.
#1173
Postat 31 ianuarie 2011 - 19:09
cseh_17, la 31 ianuarie 2011 - 18:56, a spus:
Eşti sigur? Dacă şoferul avea căldură, trebuia să fie caldă toată instalaţia. Postul de pilotaj se află chiar la extremitatea opusă sursei de căldură. Motorul, în cazul nostru.
#1174
Postat 31 ianuarie 2011 - 19:09
emilut, la 31 ianuarie 2011 - 18:50, a spus:
Nu stiu daca chiar la 50%, dar intr-adevar, daca nivelul carburantului e scazut, siroco-ul nu porneste. Din cate am observat, acest lucru se intampla la aprinderea/afisarea martorului "rezerva combustibil prea mica"
#1175
Postat 31 ianuarie 2011 - 19:10
De ce crezi ca as avea motivul sa mint? (sa nu folosesc asa un cuvant urat, sa infloresc?)
#1176
Postat 31 ianuarie 2011 - 19:12
emilut, la 31 ianuarie 2011 - 19:09, a spus:
Din experienta, (am lucrat de multe ori in frig pana sistemul incepe sa incalzeasca
#1177
Postat 31 ianuarie 2011 - 19:14
#1178
Postat 31 ianuarie 2011 - 19:16
cseh_17, la 31 ianuarie 2011 - 19:10, a spus:
De ce crezi ca as avea motivul sa mint? (sa nu folosesc asa un cuvant urat, sa infloresc?)
Dacă e adevărat ce spui, nu înţeleg motivul pt care nu aplici regula deja ştiută. Data, ora, linia, staţia, sensul de mers şi numărul autobuzului. Pui mâna pe telefon şi.................
#1179
Postat 31 ianuarie 2011 - 19:16
O ora e destul de putin la aceste temperaturi. La -3°C afara, dupa 40 de minute aveam inauntru 5-6°C
#1180
Postat 31 ianuarie 2011 - 19:22
emilut Suni la cine? Da-ne si un numar, si daca sun, te intreb ca si om si prieten nu sofer, rezolv ceva?
Asta ca si o paranteza! Vineri am patit-o serios pe linia 17. In troleu sufla ... CLIMA! Nu e nici un fel de nenintelegere, nici ceva greseala. Geamurile erau inghetate de sus in jos, din cauza climei. Raoul94 cred ca a notat si numarul...

Ajutor















