STP Timișoara Forum: Tramvaie noi - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (42 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Tramvaie noi Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#481 Useril este offline   Ciulea0 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 10 octombrie 10

Postat 05 decembrie 2010 - 22:38

Cand incepe licitatia pentru alegerea modelului?
0

#482 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2373
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 05 decembrie 2010 - 22:57

Licitatia va fi organizata de Primarie, DACA in bugetul aprobat pentru anul viitor va fi prevazuta o suma pentru achizitionarea de tramvaie. Daca aceasta suma nu va fi prevazuta in buget..licitatia se va amina...pe anii..viitori.
0

#483 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 ianuarie 2011 - 01:27

Am auzit ca sunt planuri pt aducerea la vara a 4-5 vagoane noi din Germania pt linia 9, termen pana la care trebuie facuta bucla de la AEM.
Si ca vor fi trimisi vatmani + translator pt training.
0

#484 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 ianuarie 2011 - 10:28

Pai, nici nu a fost licitatia inca. Nu se pot pur si simplu "aduce vagoane noi din Germania".
0

#485 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 16 ianuarie 2011 - 10:34

Vezi postareasorin_vd4ratt, la 16 ianuarie 2011 - 01:27, a spus:

Am auzit ca sunt planuri pt aducerea la vara a 4-5 vagoane noi din Germania pt linia 9, termen pana la care trebuie facuta bucla de la AEM.
Si ca vor fi trimisi vatmani + translator pt training.

Iar incepem cu tot feluri de zvonuri auzite "de la porumbei"?
0

#486 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 ianuarie 2011 - 13:40

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 16 ianuarie 2011 - 10:28, a spus:

Pai, nici nu a fost licitatia inca. Nu se pot pur si simplu "aduce vagoane noi din Germania".


Doar nu insinuezi ca daca nu a fost inca licitatia nu poate exista cineva care sa stie exact care va fi outcome-ul acesteia ?
0

#487 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 ianuarie 2011 - 17:48

Insinuezi (inainte de a incepe licitatia) ca aceasta va fi aranjata? :)
0

#488 Useril este offline   Ciulea0 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 10 octombrie 10

Postat 19 ianuarie 2011 - 23:26

DACA se vor cumpara tramvaie noi, atunci cum vor fi platite? Primim fonduri europene, sau ne milogim la BRD pt o noua finantare?
0

#489 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 ianuarie 2011 - 23:43

Stiu doar ca nu le va plati RATT ci primaria.
0

#490 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 ianuarie 2011 - 12:50

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 16 ianuarie 2011 - 17:48, a spus:

Insinuezi (inainte de a incepe licitatia) ca aceasta va fi aranjata? <_<

Insinuezi ca inca mai ai sperante sa nu fie asa?
0

#491 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 ianuarie 2011 - 13:52

Eu zic ca asta se numeste "teoria conspiratiei" (apare foarte des in filmele americane <_< In viata reala, totul e mult mai simplu)
0

#492 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 ianuarie 2011 - 14:12

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 23 ianuarie 2011 - 13:52, a spus:

Eu zic ca asta se numeste "teoria conspiratiei" (apare foarte des in filmele americane <_< In viata reala, totul e mult mai simplu)

Eu zic ca Romania , daca ar trebui marcata pe harta globului pt ceva , ar trebui foarte strident marcata sa fie pentru cel mai complex exemplu de punere in practica a teoriei.
Iar achizitia prin licitatie nu face exceptie. Iar o asemenea licitatie cum este cea despre care vorbim , e pueril sa crezi ca se desfasoara ca la carte.
0

#493 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 ianuarie 2011 - 17:39

Vezi postareasorin_vd4ratt, la 23 ianuarie 2011 - 14:12, a spus:

e pueril sa crezi ca se desfasoara ca la carte.

Multam' pentru apreciere <_<
Cred ca ai putea lucra cu succes pentru un ziar de scandal sau pentru un post de televiziune gen 0TV. Sa sti ca o licitatie va fi masluita cu mult inainte de a avea loc si de a vedea cine sunt ofertantii (nici caietul de sarcini nu a fost inca intocmit), tine de domeniul lor.
0

#494 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 ianuarie 2011 - 21:33

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 23 ianuarie 2011 - 17:39, a spus:

Multam' pentru apreciere <_<
Cred ca ai putea lucra cu succes pentru un ziar de scandal sau pentru un post de televiziune gen 0TV. Sa sti ca o licitatie va fi masluita cu mult inainte de a avea loc si de a vedea cine sunt ofertantii (nici caietul de sarcini nu a fost inca intocmit), tine de domeniul lor.


Multam de aprecierea intoarsa :coolspeak:
Nu m-am referit la licitatia asta in mod special. Vorbeam despre modul de desfasurare a licitatiilor ca si metodologie , daca se poate numi asa ceea ce fac romanii. Si cum RATT-ul / Primaria TM nu fac exceptie de la sistemul nostru bine infipt , nici licitatia nu va face exceptie de la abordarea bine infipta a licitatiilor specifica sistemului.
0

#495 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 24 ianuarie 2011 - 13:28

Acum incepem sa discutam "discutii"...?
0

#496 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 31 ianuarie 2011 - 15:13

Ca tot vorbeam de necesitatea unor tramvaie noi, iata doua grafice care prezinta situatia actuala a parcului:

Imagine atasata: tram.jpg

Varsta media a parcului actual este de 41 de ani
0

#497 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 31 ianuarie 2011 - 15:36

Totusi la punere in functiune lista nu este completa. Mai sunt vagoane care au sosit in 2007,2009 si 2010. Oricum este interesat graficul.
0

#498 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 februarie 2011 - 22:48

Pai apar si acelea pe grafic, doar legenda nu e completa - probabil nu a incaput toata (uite-te cu atentie, pe grafic sunt 12 nuante, iar la legenda sunt doar 9 => exact cei 3 ani mentionati de tine mai sus).
0

#499 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 02 februarie 2011 - 23:23

Da chiar. Merci mult pentru atentionare Paul. Se pare ca nu am fost atent <_< .
0

#500 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 23 februarie 2011 - 12:17

Loganul tramvaielor, produs în uzinele RATB

Bucureşti
Macheta tramvaiului Imperio a fost prezentată astăzi de directorul RATB, Adrian Criţ.

Imagine atasata: imperio.jpg

Regia Autonomă de Transport Bucureşti, împreună cu Asta Vagoane Arad şi Siemens, va produce tramvaiul Imperio, care se doreşte a fi cel mai ieftin din Europa, costul nedepăşind două milioane de euro. În luna octombrie, prototipul celui mai ieftin tramvai va circula pe linia lui 41. Va avea o capacitatea de 300 de locuri, aer condiţionat şi podea joasă.
Tramvaiul produs în uzina RATB-ului nu va rămâne însă în Bucureşti decât dacă municipalitatea decide să îl cumpere. „RATB le va cumpăra la preţul stabilit, minus cota de profit ce revine Regiei din vânzarea acestora. Noi îl producem pentru a-l vinde în toată lumea. Preţul va fi cu adevărat competitiv, în vreme ce un astfel de vehicul de transport public se vinde cu 2,5 milioane de euro, noi intenţionăm ca preţul noului tramvai să nu depăşească două milioane de euro”, a declarat, ieri, directorul RATB, Adrian Criţ.
Afacerea presupune un parteneriat între regie şi Astra Vagoane Arad, companie care deţine licenţa Siemens pentru producerea vehiculului. Reprezentanţii RATB şi Astra au refuzat să discute despre costurile unei astfel de investiţii. „Sumele sunt confidenţiale. Noi vom pune la dispoziţie uzina care va fi modernizată cu bani de la Siemens şi forţa de muncă, iar Astra vine cu tehnologia şi know how-ul. În felul acesta, cei 150 de lucrători implicaţi în proiect îşi vor păstra locurile de muncă iar Regia va rămâne cu investiţia”, a mai spus Criţ, precizând că în ultimii ani muncitorii nu au mai avut de lucru la reparaţii pentru că au fost achiziţionate maşini noi.
Halele de la Uzina RATB nu au mai fost reabilitate sau modernizate de cel puţin 20 de ani. Prin noul acord va fi modernizată doar una dintre secţiile Regiei. Parteneriatul va fi încheiat pe o perioadă de 10 ani şi trebuie aprobat de Consiliul General al Municipiului Bucureşti.

Testat pe linia lui 41

Prototipul Imperio va ieşi pe poarta Regiei în luna octombrie şi va fi testat pe linia 41. Până la sfârşitul anului vor fi construite primele patru-cinci tramvaie, iar apoi producţia va ajunge la 30-40 de bucăţi anual. Tramvaiul va avea patru corpuri şi va putea transporta circa 300 de călători, 60 dintre ei având loc pe scaun. Mijloacele de transport nu vor fi produse în totalitate în România, o parte dintre piese vor fi importate.
În uzina RATB-ul se mai fabrică structura de rezistenţă pentru tramvaiele care circulă în Viena. În acest sens, la sfârşitul anului trecut, directorul RATB a încheiat un contract cu Andreas Schwendemann, directorul Diviziei Trasport Public Siemens, prin acre se obliga ca în vara acestui an să finalizeze primele trei module pentru tramvai, iar în 2012 să se facă şi celelalte 60.
Tramvaiele vieneze sunt renumite pentru faptul că dispun de cea mai joasă podea din lume, ceea ce este convenabil pentru vârstnici, persoane cu handicap şi călători care îşi transportă copiii în căruţ. Acest contract aduce RATB-ului 60 de milioane de euro şi ajută la păstrarea unei părţi dintre angajaţi. În acest moment, regia are 12.000 de angajaţi fiind cel mai mare anhajator din Bucureşti şi al şaptelea din ţară.

Tramvaiul Bucur, pe şine în primăvară

Modelul podelei joase a fost adoptat şi de RATB care va lansa în această primăvară cele patru tramvaie Bucur care au fost finanţate de municipalitate. Anul viitor vor fi fabricate alte 15 tramvaie de acest tip. Tramvaiele vechi vor fi recondiţionate, iar în toamna acestui an, directorul RATB a declarat că va face cu expoziţie cu acestea. Pe viitor, Regia doreşte achiziţia de maşini de capacitate mai mică pentru transportul de noapte.

Sursa: Adevarul de seara


Am impresia ca daca aceste proiecte se infaptuiesc, atunci si in Timisoara vor circula aceste tramvaie (ma refer la Imperio), atat din cauza raportului pret/calitate cat si a faptului ca din punct de vedere economic este "sanatos" sa cumparam cu prioritate produse care au inglobata in ele macar si o fractie de participare autohtona. Mai ramane de discutat ce capacitate sa aiba aceste tramvaie facute pentru Timisoara. Ma gandesc ca trei segmente (respectiv doua articulatii) ar fi suficiente pe linii mai aglomerate ( 1, 2, 4, 8, 9) iar pe celelalte ar fi poate indeajuns si cele cu o articulatie (doua segmente), respectiv pe 3 ?!, 5, 6, 7, sau toate sa fie la fel (cu doua articulatii) pentru a nu fi probleme cand se muta de pe un traseu mai putin aglomerat pe altul mai aglomerat si invers...Gata, s-a rezolvat... ;) :rad_masa: ...

Aceasta postare a fost editata de mile: 23 februarie 2011 - 12:20

0

Arata acest topic


  • (42 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi