troleibuzele 12, 13, 16, 17
#1
Postat 23 mai 2008 - 22:13
#2
Postat 23 mai 2008 - 23:23
Linia 17 autobuze a fost introdusa in contextul in care parcul de troleibuze devenise foarte deficitar si insuficient.
Poate ofera cineva dinspre RATT si un raspuns avizat la prolema expusa de tine.
#3
Postat 24 mai 2008 - 12:24
#4
Postat 24 mai 2008 - 14:51
#5
Postat 26 mai 2008 - 00:32
#6
Postat 26 mai 2008 - 16:35
Problema este ca cei de mai sus nu sunt intotdeauna si cei care iau deciziile.
#7
Postat 27 mai 2008 - 00:12
caius, la May 24 2008, 15:51, a spus:

mai ales dupa-amiaza / seara, mergea firobusul gol, sau cu 2-3 oameni.
#8
Postat 29 mai 2008 - 20:33

#9
Postat 30 mai 2008 - 20:08
De ce nu se incearca gasirea unor argumente pentru care aceasta linie sa fie atractiva pentru calatori? (conditii de calatorie, grafice stabile, publice si respectate, etc.)
In schimb, despre troleibuzul 12 - de aproximativ 20 de ani - nu stii niciodata cu exactitate daca circula sau nu circula. Iar daca circula, este notoriu deja ca sansa ca el sa vina este egala cu cea de a castiga la loto, deci mai bine o iei pe jos.
Fratilor, nu se poate, la o linie care are un singur vehicul pe sens de mers (apreciez ca tura dureaza undeva in jur de 40-45 de minute), sa pretinzi ca lumea sa astepte 3/4 de ora doar de dorul de a da buluc in acest troleibuz. Este o copilarie sa supui calatorul (si clientul potential al lui 12) la o asteptare atat de mare care este pusa sub semnul incertitudinii (intrucat nu stii daca vei astepta 5 sau 45 de minute). Deci - ce inseamna "nu se justifica"...?
#11
Postat 30 mai 2008 - 20:39
Florin.B RATT, la May 30 2008, 21:18, a spus:


Ai dreptate. Mea culpa pentru exprimare! Citind post-ul lui AMD, imi amintisem de astfel de motive invocate public de reprezentanti ai RATT cu privire la anumite trasee care nu s-ar justifica. Am omis insa sa fac mentiunea cuvenita, care sa evoce distinctia intre parerea lui AMD si argumentele celor de la RATT la care ma refeream.
#12
Postat 30 mai 2008 - 22:32

#13
Postat 01 iunie 2008 - 08:42
#14
Postat 02 iunie 2008 - 16:07
#15
Postat 08 iunie 2008 - 12:53
#16
Postat 08 iunie 2008 - 15:53

#17
Postat 24 noiembrie 2008 - 15:28
...probabil ca ar trebui cumva regandit traseul si sa se reintroduca in circulatie faimoasa linia 12...
#18
Postat 24 noiembrie 2008 - 17:53