STP Timișoara Forum: Autobuzele Mercedes Conecto G - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (77 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Autobuzele Mercedes Conecto G Evaluare topic: ***** 5 Voturi

#1101 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 02 ianuarie 2011 - 19:41

Dupa cum ne-a explicat si Emil, din cauza diferentei mari de temperatura interior-exterior. Cand e prea cald inauntru se intampla asta. Chiar astazi am observat si eu treaba asta (pe 40).
0

#1102 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 ianuarie 2011 - 20:00

Vezi postareaVisor, la 02 ianuarie 2011 - 19:41, a spus:

Dupa cum ne-a explicat si Emil, din cauza diferentei mari de temperatura interior-exterior. Cand e prea cald inauntru se intampla asta. Chiar astazi am observat si eu treaba asta (pe 40).

Nu inteleg ce influenta ar putea avea diferenta mare de temperatura asupra refuzului usilor de a se inchide.
0

#1103 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 02 ianuarie 2011 - 20:05

La Mercedesurile scurte ne-a explicat cauza, dar aici e bizar. -_-
0

#1104 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 04 ianuarie 2011 - 07:38

Vezi postareaVisor, la 02 ianuarie 2011 - 20:05, a spus:

La Mercedesurile scurte ne-a explicat cauza, dar aici e bizar. <_<

Că e bizar, e foarte clar. Îmi permit să presupun (nu mă avânt în afirmaţii, pt că sunt total depăşit de situaţie), că, de vină e sistemul de protecţie a călătorilor.
Turcii au "bunul" obicei de a monta senzori şi relee dimensionate la limită. Cea mai mică fluctuaţie de voltaj, amperaj sau (probabil) temperatură, conduce la funcţionarea lor defectuoasă. Pt a se depista adevărata cauză a malfuncţionării, se poate dezactiva (de probă) acel sistem. Zic eu.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 04 ianuarie 2011 - 09:06

0

#1105 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 ianuarie 2011 - 08:53

Cum am mai spus: computerele programabile (FPS-urile) nu sunt usor de pacalit, dar de proba, probabil, se poate dezactiva aceasta functie cu ajutorul aparatului de diagnoza. De asemenea se pot citi cu acesta datele trimise de acesti senzori.
0

#1106 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 04 ianuarie 2011 - 09:15

Domnule Florin, sper să nu aveţi neplăcuta surpriză de a constata că respectivii senzori, sunt de fapt nişte pârlite de limitatoare amplasate pe cilindrii pneumatici care acţionează sistemul de închidere-deschidere a uşilor.
Să mă ţineţi la curent, vă rog.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 04 ianuarie 2011 - 09:15

0

#1107 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 ianuarie 2011 - 10:25

Bun, normal ca nu ma astept sa fie senzori cu infra-rosu, laser sau eu mai stiu ce alte chestii SF <_< Totusi, chiar niste simple switch-uri pot trimite FPS-ului o succesiune logica de impulsuri in urma carora acesta comanda usile. De aceea spun ca e posibil sa fie mai greu de pacalit, dar poate ma insel. (nu am studiat mecanismul respectiv)
0

#1108 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 05 ianuarie 2011 - 02:53

N-or fi senzori optici care detectează călătorii aflaţi în raza lor? Nemţii montau aşa ceva din anii '70 la tramvaie, mă gândesc că şi turcii îi pot folosi în anul 2010... Mă gândesc (e doar o presupunere) că s-ar putea aburi cumva...
0

#1109 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 ianuarie 2011 - 11:34

Exista senzori IR la fiecare usa, dar fac parte din sistemul de numarare calatori comandat suplimentar de RATT.
0

#1110 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 05 ianuarie 2011 - 14:38

Astăzi la ora 12:51 autobusul cu nr B 27 ACJ avea pe primul ecran neafișate stațile, al doilea ecran stins, sistemul de anunțare a staților oprit.
0

#1111 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 ianuarie 2011 - 14:49

Multumim pentru sesizare. Sistemul de anuntare nu se poate opri, dar nu functioneaza daca soferul nu schimba sensul la capatul liniei. Totusi, din cele descrise de tine, e posibil ca sistemul sa nu mai functioneze corespunzator.
0

#1112 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 06 ianuarie 2011 - 15:08

Astăzi B27 ABT, avea afișat pe ecran:
8 Pod Calea Sagului
Str Iepurelui la stația curentă - de la UVT pâaă la Veteranilor(unde am coborât).
Sistemul de anunțare al staților era oprit.
Frumos slideshow-ul.
0

#1113 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 06 ianuarie 2011 - 15:35

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 04 ianuarie 2011 - 10:25, a spus:

Bun, normal ca nu ma astept sa fie senzori cu infra-rosu, laser sau eu mai stiu ce alte chestii SF :ok: Totusi, chiar niste simple switch-uri pot trimite FPS-ului o succesiune logica de impulsuri in urma carora acesta comanda usile. De aceea spun ca e posibil sa fie mai greu de pacalit, dar poate ma insel. (nu am studiat mecanismul respectiv)

Întrebare:
- Dacă la plecarea din staţie, şoferul constată că un călător întârziat doreşte să urce, şi deschide din nou una dintre uşi, sistemul nu o interpretează ca pe o nouă oprire (staţie)?

Aceasta postare a fost editata de emilut: 06 ianuarie 2011 - 15:36

0

#1114 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 ianuarie 2011 - 21:41

:ok: Nu conteaza. Sistemul lucreaza acum dupa odometru (stie distantele intre statii, din masuratorile mele) si anunta in functie de distanta ramasa pana in statia urmatoare.

@andy Ai vazut slideshow-ul nou, cel cu harta inclusa?
0

#1115 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 ianuarie 2011 - 21:53

Florin ( Sau Cine Stie ) imi poti raspunde la urmatoarele 2 intrebari ?

1. Care sunt gazele emanate de un Conecto G ? Am auzit ca nu elimina CO2 si ceva mai " inofensiv " .

2. Am auzit ( Din Zvonuri ) ca motorina este amestecata cu o substanta la alimentare ( Nu stiu de ce si cum ) , prima oara m-am gandit la ulei , dar nu cred ca asta este .

Mersi in avans :ok:
0

#1116 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 ianuarie 2011 - 21:56

Noxele corespund normelor Euro 5

In catalizator (cand acesta este suficient de cald) se injecteaza uree (AdBlue) Tehnologia se numeste in cazul Mercedes BlueTech. In catalizator, oxizii de azot sunt transformaţi în azot şi vapori de apă. Procesul se numeste in engleza: selective catalytic reduction, prescurtat SCR.
0

#1117 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 06 ianuarie 2011 - 22:05

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 06 ianuarie 2011 - 21:41, a spus:

@andy Ai vazut slideshow-ul nou, cel cu harta inclusa?


Da. Nu sar putea scurta sau făcute 2 separate(ține mai mult decât distanța dintre o stație și afișarea stației curente nu mai funcționează bine).
0

#1118 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 ianuarie 2011 - 22:13

Doua nu se pot face, dar avem promisiune de la Gorba sa se intrerupa slideshow-ul cand se anunta statia urmatoare (daca sistemul are probleme tehnice sau nu e setat sensul, slide-ul va merge in continuare. Harta am setat-o sa fie afisata 25 de secunde, daca e mai putin de atat, nu prea ai timp sa citesti ce te intereseaza. De asemenea, citatul din HCL e afisat 10 secunde, din aceleasi motive.
0

#1119 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 07 ianuarie 2011 - 11:29

Astazi in jurul orei 10 autobul B 27 JGO(daca nu ma insel)pe E7 a fost inplicat intr-un accident rutier inainte de podul Mihai Viteaza dinspre posta mare. :coolspeak:
Nush cine a fost devina ori soferul(era tanar) sau taximetristul, dar dupa cum arata unde o ajuns taxiul banuiesc ca el este devina. :blink:
Nici bine nu le-am primit si deja unu a fost inplicat intr-un accident destul de serios.
Las pozele sa vorbeasca
Imagine atasata: 110107_103823.jpg Imagine atasata: 110107_104404.jpg] Imagine atasata: 110107_104418.jpg
Imagine atasata: 110107_105556.jpg Imagine atasata: 110107_104443.jpg
0

#1120 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 07 ianuarie 2011 - 13:47

Exista RCA sau CASCO, asa ca nu-i stres, se repara...
0

Arata acest topic


  • (77 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi