Autobuzele Mercedes Conecto G
#1101
Postat 02 ianuarie 2011 - 19:41
#1102
Postat 02 ianuarie 2011 - 20:00
Visor, la 02 ianuarie 2011 - 19:41, a spus:
Nu inteleg ce influenta ar putea avea diferenta mare de temperatura asupra refuzului usilor de a se inchide.
#1103
Postat 02 ianuarie 2011 - 20:05

#1104
Postat 04 ianuarie 2011 - 07:38
Visor, la 02 ianuarie 2011 - 20:05, a spus:

Că e bizar, e foarte clar. Îmi permit să presupun (nu mă avânt în afirmaţii, pt că sunt total depăşit de situaţie), că, de vină e sistemul de protecţie a călătorilor.
Turcii au "bunul" obicei de a monta senzori şi relee dimensionate la limită. Cea mai mică fluctuaţie de voltaj, amperaj sau (probabil) temperatură, conduce la funcţionarea lor defectuoasă. Pt a se depista adevărata cauză a malfuncţionării, se poate dezactiva (de probă) acel sistem. Zic eu.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 04 ianuarie 2011 - 09:06
#1105
Postat 04 ianuarie 2011 - 08:53
#1106
Postat 04 ianuarie 2011 - 09:15
Să mă ţineţi la curent, vă rog.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 04 ianuarie 2011 - 09:15
#1107
Postat 04 ianuarie 2011 - 10:25

#1108
Postat 05 ianuarie 2011 - 02:53
#1109
Postat 05 ianuarie 2011 - 11:34
#1110
Postat 05 ianuarie 2011 - 14:38
#1111
Postat 05 ianuarie 2011 - 14:49
#1112
Postat 06 ianuarie 2011 - 15:08
8 Pod Calea Sagului
Str Iepurelui la stația curentă - de la UVT pâaă la Veteranilor(unde am coborât).
Sistemul de anunțare al staților era oprit.
Frumos slideshow-ul.
#1113
Postat 06 ianuarie 2011 - 15:35
Florin.B RATT, la 04 ianuarie 2011 - 10:25, a spus:

Întrebare:
- Dacă la plecarea din staţie, şoferul constată că un călător întârziat doreşte să urce, şi deschide din nou una dintre uşi, sistemul nu o interpretează ca pe o nouă oprire (staţie)?
Aceasta postare a fost editata de emilut: 06 ianuarie 2011 - 15:36
#1114
Postat 06 ianuarie 2011 - 21:41

@andy Ai vazut slideshow-ul nou, cel cu harta inclusa?
#1115
Postat 06 ianuarie 2011 - 21:53
1. Care sunt gazele emanate de un Conecto G ? Am auzit ca nu elimina CO2 si ceva mai " inofensiv " .
2. Am auzit ( Din Zvonuri ) ca motorina este amestecata cu o substanta la alimentare ( Nu stiu de ce si cum ) , prima oara m-am gandit la ulei , dar nu cred ca asta este .
Mersi in avans

#1116
Postat 06 ianuarie 2011 - 21:56
In catalizator (cand acesta este suficient de cald) se injecteaza uree (AdBlue) Tehnologia se numeste in cazul Mercedes BlueTech. In catalizator, oxizii de azot sunt transformaţi în azot şi vapori de apă. Procesul se numeste in engleza: selective catalytic reduction, prescurtat SCR.
#1118
Postat 06 ianuarie 2011 - 22:13
#1119
Postat 07 ianuarie 2011 - 11:29

Nush cine a fost devina ori soferul(era tanar) sau taximetristul, dar dupa cum arata unde o ajuns taxiul banuiesc ca el este devina.

Nici bine nu le-am primit si deja unu a fost inplicat intr-un accident destul de serios.
Las pozele sa vorbeasca




