Infrastructura tramvaielor
#261
Postat 21 noiembrie 2010 - 12:17
#262
Postat 21 noiembrie 2010 - 13:01
#263
Postat 21 noiembrie 2010 - 13:16
pe de alta parte, in cazul in care situatia se datoreaza comoditatii vatmanilor, avem inca un exemplu (alaturi de cel cu anuntarea vocala a statiilor in troleibuze) in care un efort financiar insemnat nu este fructificat si folosit pentru ca pur si simplu NU AU CHEF niste angajati..carora conducerea regiei este incapabila sa le IMPUNA acest lucru.
#264
Postat 21 noiembrie 2010 - 13:23
BogdanTm, la 21 noiembrie 2010 - 13:16, a spus:
pe de alta parte, in cazul in care situatia se datoreaza comoditatii vatmanilor, avem inca un exemplu (alaturi de cel cu anuntarea vocala a statiilor in troleibuze) in care un efort financiar insemnat nu este fructificat si folosit pentru ca pur si simplu NU AU CHEF niste angajati..carora conducerea regiei este incapabila sa le IMPUNA acest lucru.
Tu nu crezi ca e mai simplu sa stai in cabina si sa actionezi un " mini-joystick " ca sa schimbi macazul ? Crezi ca ei prefera sa coboare jos in ploaie cu ranga ? Daca ar merge macazul nu cred ca l-ar face nimeni cu ranga ...

Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 21 noiembrie 2010 - 13:29
#265
Postat 21 noiembrie 2010 - 13:27
SImplu trebe in primul rand sa te obresti exact pe recetroul dintre sine. Apoi sa te opresti complet aproape ca sa te joci cu joytickul, ca apoi sa iti dai seama ca ai ratat receptorul, si trebe sa opresti sa cobori cu ranga. Ei nu suna simplu nu?
Daca majoritatea vatmanilor sunt apropae incapabili sa nimereasca acel receptor... Fratilor puneti-le un semn in dreptul careia trebe oprit si gata....
#266
Postat 31 decembrie 2010 - 17:46
http://www.trampictu...ttgar/zacke.htm
Mai jos in dreapta undeva, este o poza cu un macaz. Eu nu pricep cum poate acel vehicol feroviar sa o ia pe directia inainte tinand cont de toata varza ce-i acolo la nivelul macazului.
#267
Postat 31 decembrie 2010 - 18:10
Nu cred ca subiectul necesita un topic separat, asa c l-am mutat aici!
#268
Postat 31 decembrie 2010 - 18:18
cseh_17, la 31 decembrie 2010 - 18:10, a spus:
Nu cred ca subiectul necesita un topic separat, asa c l-am mutat aici!
De fapt cred ca in dreptunghiul rosu din partea de sus din poza atasata sunt 4 parti mobile, nu una singura. (2 bucati de sina, si 2 bucati de cremaliera)
Aceasta postare a fost editata de sorin_vd4ratt: 31 decembrie 2010 - 18:24
#269
Postat 02 ianuarie 2011 - 19:01
#274
Postat 24 ianuarie 2011 - 13:38
dAImon, la 24 ianuarie 2011 - 10:27, a spus:

Probabil neadaptarea vitezei la conditiile de drum.
NDY, la 24 ianuarie 2011 - 13:09, a spus:

Ba da, era unul care mergea

Chagall, la 24 ianuarie 2011 - 13:26, a spus:
Asigurarea vinovatului (RCA acopera si asemenea probleme). Cei de pe "Controlul circulatiei" au datele respectivului.
#276
Postat 24 ianuarie 2011 - 20:25
Florin.B RATT, la 24 ianuarie 2011 - 09:32, a spus:



In jurul orei 22:00 eram in vagonul 2030 linia 5, nu am stiu ca e aparatura de comanda a macazului, am crezut ca e vreo cutie de a lui romtelecom (nu am dat importanta)
#280
Postat 25 ianuarie 2011 - 18:09

Dejaba, tot ranga e baza!