Linia Expres 7
#321
Postat 04 decembrie 2010 - 23:51
#322
Postat 05 decembrie 2010 - 15:01
BogdanTm, la 04 decembrie 2010 - 21:04, a spus:
conform logicii tale, urmeaza sa se renunte si la sistemul de climatizare ca doar si temperatura din masina...e doar o fitza in esenta....doar in epoca ceausescu am putut merge 30 de ani fara clima si nu a murit nimeni, nu? apoi putem renunta la fitza iluminatului interior...ca doar nu suntem orbi sa nu vedem unde e usa sa coborim...si tot asa...sincer si eu inteleg cind se exagereaza cu unele lucruri, si inteleg punctul de vedere al soferilor care datorita graficelor facute cu picioarele isi vad eliminata pauza de masa...dar...nu consider o "fita" sau o circotire..dorinta zic eu legitima de a fi folosit acest sistem.
Am înţeles, şi îmi fac autocritica. Am şi şters postarea. Recunosc, ieri m-am cam repezit. Dar, am şi eu o scuză. Alături de colegi, mă confrunt cu probleme care ţin de securitatea şi bunul mers al activităţii noastre. Foarte probabil, preocuparea faţă de sistemele cu adevărat importante de care depinde buna funcţionare a autobuzelor, m-a făcut să le trec în plan secund pe cele care ţin de aspectul lor exterior. Amintesc doar în treacăt, că majoritatea vechilor Mercedes au frânele ineficiente în proporţie de 50%. S-au adus anvelope, dar nu avem tamburi şi nici lacăţi de frânare. Unii şoferi sunt nevoiţi să regleze frânele la fiecare a doua tură, în traseu.
Mii de scuze.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 05 decembrie 2010 - 15:04
#323
Postat 05 decembrie 2010 - 19:01
#324
Postat 11 decembrie 2010 - 22:26
Poza realizata in 6.12.10 ora 13:51
Poza realizata in 7.12.10 ora 13:49
Ambele poze sunt facute in statia Pacii pe Andreescu, sensul spre Centru, respectiv spre Traian Grozavescu. Sper ca este meritul soferilor ca afisajul este cel corect in sensul ca-l schimba la capat de linie si nu circula toata ziua asa...
#325
Postat 11 decembrie 2010 - 23:28
#326
Postat 22 decembrie 2010 - 11:39
Se pare ca aceste afisaje electronice dau multa bataie de cap unor soferi...probabil dupa ce trece aceasta generatie de soferi (adica 15 - 20 de ani ca timp!) lucrurile se vor aseza....in mod sigur nu este vorba de toti soferii, unii probabil se straduiesc, dar multi nu-si dau minimul de interes, au impresia ca sunt platiti doar sa invarta de volan si nimic mai mult....cu acestia din urma nu poti progresa, bati pasul pe loc...
#327
Postat 22 decembrie 2010 - 12:19
Daca autobuzul era articulat, nu prea are scuze soferul. Codul e pur si simplu "7"
#328
Postat 22 decembrie 2010 - 12:37
#329
Postat 22 decembrie 2010 - 12:45
Aceasta postare a fost editata de Viktor: 22 decembrie 2010 - 12:47
#330
Postat 22 decembrie 2010 - 12:56
Aceasta postare a fost editata de mile: 22 decembrie 2010 - 13:00
#331
Postat 22 decembrie 2010 - 18:16
#332
Postat 22 decembrie 2010 - 18:31
#333
Postat 22 decembrie 2010 - 22:57
Pe vremuri se suplimenta numărul de mtc-uri în preajma unor astfel de "vacanţe".
Aceasta postare a fost editata de emilut: 22 decembrie 2010 - 23:00
#334
Postat 22 decembrie 2010 - 23:13
mile, la 22 decembrie 2010 - 12:56, a spus:
Nu mă pot abţine! Dobnule (b-ul vine de la răceală), scuze, încă mai există autobuze cărora nu li s-au "inoculat" progrămelu' cu liniile şi codurile aferente. Cată de te informează înainte da a ridica piatra. Hap-ciu!!!
#335
Postat 23 decembrie 2010 - 00:35
-daca era Conecto C, a introdus gresit codul. In loc de 035 sau 036 a folosit 017 sau 018 (cod care nu se mai foloseste de cand s-a renuntat la E7 barat)
-daca era Conecto G, din nou, in loc sa introduca codul L 007, probabil a accesat direct codul vechiului E7 barat, respectiv Z 017 sau Z 018 (altfel nu se explica afisarea eronata)
#336
Postat 25 decembrie 2010 - 22:46
#337
Postat 25 decembrie 2010 - 23:19
Dambovita 2a
Ora Minute
05 13 33 53
06 13 31 41 53
07 05 17 29 41 53
08 05 17 30 45
09 01 11 21 36 51
10 07 23 39 55
11 12 28 45
12 01 18 34 51
13 09 24 40 57
14 13 30 46
15 03 19 36 52
16 09 25 42 58
17 15 31 48
18 04 21 37 54
19 10 27 43
20 01 22 42
21 02 22 42
22 02 22 42
23 02 22 42
00 02
#338
Postat 30 decembrie 2010 - 14:19
emilut, la 22 decembrie 2010 - 23:13, a spus:
Cred ca b-ul vine de la mult ulei...de motor...ars...degeaba...ai grija sa nu te apuce si sughitu'... ...
#339
Postat 31 decembrie 2010 - 01:33
LA MULŢI ANI!!!
Aceasta postare a fost editata de emilut: 31 decembrie 2010 - 01:33
#340
Postat 31 decembrie 2010 - 18:13