STP Timișoara Forum: Autobuzele Mercedes Conecto G - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (77 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Autobuzele Mercedes Conecto G Evaluare topic: ***** 5 Voturi

#1081 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 decembrie 2010 - 00:01

Nu exista un buton care sa permita plecarea cu usa deschisa.
0

#1082 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 19 decembrie 2010 - 00:03

Nu sa plece cu usa deschisa, ci dupa activarea inchiderii "fortate" (dupa apasarea acelui buton) autobuzul sa poate pleca, in timp ce usile se inchid complet. Dupa cum ziceam, la troleibuze exista, dar cand dai cu "secul", dupa cum e poreclit acel buton, nu se mai activeaza sunetul de avertizare (piuiturile) ca se inchid usile.
0

#1083 Useril este offline   Ciulea0 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 10 octombrie 10

Postat 19 decembrie 2010 - 00:08

V-as sugera sa puneti la toate mijloacele de transport in comun cauciucuri sau lanturi antiderapante. Azi am fost cu masina in oras si cu greu am pornit de pe loc. Pana si franarile au fost dificile (era sa dau intr-o masina).
0

#1084 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 19 decembrie 2010 - 01:07

Tu ti-ai pus?... :) ...
0

#1085 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 decembrie 2010 - 10:34

Toate autobuzele Conecto sunt prevazute cu sisteme care ajuta in asemnea cazuri: ABS la franare si ASR la plecarea de pe loc.
Conecto G sunt echipate cu anvelope speciale pentru "Trafic Urban".
Pentru plecarea de pe loc iti recomand plecarea cat mai lejera, fara accelerare puternica, lasand ambreiajul cat mai usor. La franare, incearca sa folosesti exclusiv frana de motor (asta daca masina nu e echipata cu sistemele de care vorbeam mai sus)
0

#1086 Useril este offline   caddy 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 08 decembrie 10

Postat 19 decembrie 2010 - 14:11

nu prea imi vine sa cred ca are ASR ... eram ieri in statie asteptam 33 si vine E5 si cand pleaca de pe loc accelereaza si se invarteau in gol pana a prins putin asfalt...
0

#1087 Useril este offline   Goldmember 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 10 decembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 decembrie 2010 - 14:14

Vezi postareaVisor, la 19 decembrie 2010 - 00:03, a spus:

Nu sa plece cu usa deschisa, ci dupa activarea inchiderii "fortate" (dupa apasarea acelui buton) autobuzul sa poate pleca, in timp ce usile se inchid complet. Dupa cum ziceam, la troleibuze exista, dar cand dai cu "secul", dupa cum e poreclit acel buton, nu se mai activeaza sunetul de avertizare (piuiturile) ca se inchid usile.

Nu cred ca a poreclit cineva acel buton "secul"...asta asa se numeste,asa scrie pe el"SECU" care profine de la SECUritatea calatorilor la inchiderea usilor.
0

#1088 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 19 decembrie 2010 - 16:39

Vezi postareacaddy, la 19 decembrie 2010 - 14:11, a spus:

nu prea imi vine sa cred ca are ASR ... eram ieri in statie asteptam 33 si vine E5 si cand pleaca de pe loc accelereaza si se invarteau in gol pana a prins putin asfalt...

Toate autobuzele sunt dotate cu ASR. Problema e aceea că durează câteva secunde până când calculatorul citeşte datele primite de la senzorii de turaţie, amplasaţi la fiecare roată. E vorba de un întreg circuit care trebuie parcurs, de la roata care se învârte în gol, până la cuplarea sateliţilor din diferenţial.

Vezi postareacseh_17, la 18 decembrie 2010 - 20:38, a spus:

Pune-mi ca ai glumit, ca daca este asa am ras pe cinste :happy:
In caz contrar, te-as ruga sa intrebi 10 colegi de pe 10 diferita autobuze si revin-o cu un raspuns!

Sincer nu tin minte cum sta treaba la autobuzul tau(din cate tin minte la tine chiar nu pleaca), insa la MAJORITATEA aceasta facilitate lipseste cu desavarsire! De ce? Simplu domnii soferi, au scos niste sigurante... Na pe asta sa aud o explicatie logica :so pe iei:

Era vorba de Conecto G. Iar la "C"-uri, nu s-au scos siguranţele, ci s-au dezactivat prin acţionarea unuor simple butonaşe. La marea majoritate a "C"-urilor, nu s-au înlocuit limitatoarele defecte, astfel încât reactivarea repsectivei siguranţe ar duce la imposibilitatea de a urni autobuzele din loc. Am mai scris pe undeva, pe aici, că circuitul este realizat în serie, şi prezenţa unui singur limitator nefuncţional compromite întreg sistemul.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 19 decembrie 2010 - 17:02

0

#1089 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 decembrie 2010 - 18:10

Vezi postareacaddy, la 19 decembrie 2010 - 14:11, a spus:

nu prea imi vine sa cred ca are ASR ... eram ieri in statie asteptam 33 si vine E5 si cand pleaca de pe loc accelereaza si se invarteau in gol pana a prins putin asfalt...

Te rog sa ma crezi ca au. Cat de performant sau de eficient e, trebuie intrebati soferii.
Parerea unui sofer cu vechime si experienta o ai in postarea de mai sus :so pe iei:
0

#1090 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 19 decembrie 2010 - 19:02

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 19 decembrie 2010 - 18:10, a spus:

Parerea unui sofer cu vechime si experienta o ai in postarea de mai sus :so pe iei:

Computerul analizează în permanenţă diferenţele dintre valorile de turaţie ale tuturor roţilor. E normal să nu declanşeze ASR-ul la cea mai mică neîmperechiere, pt că ar însemna ca la cel mai uşor viraj acesta să intre în funcţiune, lucru total neindicat şi care ar duce inevitabil la distrugerea iremediabilă a transmisiei. Pt protejarea diferenţialelor (btw, unul costă cât un BMW second hand), există o marjă de toleranţă prevăzută iniţial. Tot legat de acest aspect, am observat că, în cazul în care se rulează cu turaţia minimă (relanti), în cazul executării unui viraj mai accentuat, computerul comandă accelerarea motorului pt a contracara procesul de frânare inerent unui astfel de viraj. Acelaşi lucru se întâmplă (dar inversat) şi în cazul rulării în regim de frână de motor.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 20 decembrie 2010 - 15:15

0

#1091 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 22 decembrie 2010 - 18:42

Probabil le vom vedea duse inapoi, sunt imobilizate si din cauza consumului enorm, din cate am auzit.
0

#1092 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 22 decembrie 2010 - 23:22

Ehehei, când v-am povestit de consumul de combustibil majorat cu cel puţin 30%, datorat transmisiei automate, nu m-aţi băgat în seamă. Acum să vă văd! Nu pot să îmi imaginez că armata de ingineri care fac parte din conducerea RATT nu aveau cunoştiinţă de acest aspect.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 22 decembrie 2010 - 23:23

0

#1093 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 27 decembrie 2010 - 21:43

De la Planet Benz:
http://mercedes-benz...-in-use-in.html
0

#1094 Useril este offline   coracao 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 25 octombrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 decembrie 2010 - 22:14

dar emilut, majoritatea soferilor de pe conecto simplu merg extrem extrem de subturat, si asta dauneaza motorului si mai ales sistemului de supraalimentare.aici macar motorul merge in parametrii corecti...am mers cu un conecto g iar soferul cred ca tinea piciorul pana in fundul acceleratiei non-stop cat timp mergea...inca soferii nu cred ca sunt obisnuiti cu ele, de-aia e si consumul mai mare, plus ca vremea e destul de nasoala...

Aceasta postare a fost editata de coracao: 27 decembrie 2010 - 22:14

0

#1095 Useril este offline   Ciulea0 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 10 octombrie 10

Postat 30 decembrie 2010 - 14:38

Ieri am circulat cu E1 si am observat ca ati pus slide-showu-ri pe ecrane. Frumoase poze. Nu puteti sa puneti si poze cu timisoara de-a lungul timpului (peisaje, cladiri)? Apropo, la apasarea butonului, scria pe ecran "Vehiculul opreste". Au tradus cei de la Evo, sau sunt cele proaspat bagate in circulatie?
Inca un lucru: la 33 cand e statia de capat doar scrie "Statie terminala. Calatorii" ce mai urma sa scrie?
0

#1096 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 decembrie 2010 - 15:08

Nu pot pune decat poze pe care le am din arhiva (am originalele). De tradus am tradus eu si apare doar la cele care au slide-ul. In curand le vom face pe toate sa scrie romaneste.
Trebuia sa scrie "calatorii sunt rugati sa coboare"
0

#1097 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 30 decembrie 2010 - 15:56

La nici unul nu scrie! Lipseste scrolul...

Ce ar fi sa le inlucuim cu un clasic si calduros "VALEA" :happy: :timeout:
0

#1098 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 decembrie 2010 - 18:40

Nu exista optiunea de a activa sau dezactiva scroll-ul. Trebuia sa se activeze in functie de lungimea textului.
0

#1099 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 ianuarie 2011 - 19:37

Am fost ieri dimineata cu 33-ul si am avut "norocul" sa dau peste un autobuz articulat nou-nout, proaspat scos din ambalaj, care ghiciti ce problema avea. Nu se inchideau usile din prima incercare. Nici din a doua, nici din a treia, nici dupa toate incercarile inlantuite de-a lungul a catorva minute bune la fiecare statie. Pur si simplu se inchideau pana maxim la jumatate, apoi se deschideau inapoi.

Nu mai mentionez nimic despre clima care mergea, sau despre nervii celor care vroiau sa se urce pe prima usa, aceea pe care soferul se ferea din cauza defectiunii sa o deschida.

Cine se va ocupa de remedierea situatiei acelui autobuz ? Si cand ?
0

#1100 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 02 ianuarie 2011 - 19:39

S-a mai discutat despre aceasta problema(nu este nici primul si nici ultimul care se strica), si chiar nu necesita un topic nou.Sunt cei de la EvoBus care vor repara autobuzele stricate.
0

Arata acest topic


  • (77 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi