Despre tramvaie in general
#1301
Postat 13 decembrie 2010 - 19:06
#1302
Postat 13 decembrie 2010 - 19:17
Dr2005, la 13 decembrie 2010 - 19:06, a spus:
Nu mai stiu despre ce spunea cseh. El ar fi singurul care ar putea sa ne scoata din scrutinurile astea de banuieli.
#1303
Postat 13 decembrie 2010 - 20:39

Propun sa inchidem discutia pe aceasta tema pana nu vine cineva cu date concrete
#1304
Postat 18 decembrie 2010 - 19:33

#1308
Postat 21 decembrie 2010 - 00:12
#1310
Postat 21 decembrie 2010 - 22:54
La 3476 de ce i-a fost data jos remorca totusi?
#1311
Postat 05 ianuarie 2011 - 14:28
#1314
Postat 05 ianuarie 2011 - 23:21
#1316
Postat 15 februarie 2011 - 21:39





#1317
Postat 15 februarie 2011 - 22:41
sorin_vd4ratt, la 15 februarie 2011 - 21:39, a spus:





Pai aproape toate vagoanele cu reclama la medlife (exceptandu-le pe 3443 si 3461) au avut rk anul trecut. Cel de care zici tu, este 3471+3609(el a avut rk la sfarsitul lui ianurie si a iesit din rk pe la inceputul lui martie, deci ar putea sa il bage), iar resturile de la reclama, sunt defapt locuri reparate si vopsite .
#1318
Postat 16 februarie 2011 - 19:45
“Pentru RATT, 2011 va fi, ca şi anul precedent, unul de tranziţie, astfel încât toţi banii care ne intră, tot ceea ce încasăm, va fi direcţionat spre a facilita un transport în comun care să ofere calitate şi siguranţă călătorilor” a declarat Cosmin Bradu, purtătorul de cuvânt al regiei locale de transport.
Lucrările de reparaţii, întreţinere, plata salariilor şi, fireşte, cea a tranşelor la datoriile pe care RATT le mai are la bugetul de stat sau către furnizori, acestea sunt întrebuinţările anunţate ale sumelor care vor intra în acest an în contul regiei.
Aşadar, parcul RATT nu îşi va mări în niciun caz numărul de tramvaie, troleibuze sau autobuze, călătorii urmând să foloseasca aceleaşi mijloace de transport, bune-rele, ca şi până acum. În ceea ce priveşte parcul auto, conducerea regiei pare mulţumită atât de consistenţa sa numerică cât şi de cea calitativă, toate autobuzele aflate în circulaţie pe liniile urbane fiind, în opinia celor de la RATT, la nivelul impus de un transport european.
Cât despre personal, cu toate că, atât în 2009 cât şi în 2010, sute de angajaţi erau trimişi în şomaj tehnic pe o perioadă de trei luni, iar în toamna trecută au avut loc şi disponibilizări masive - 409 persoane- pentru 2011 n-au fost anunţate, cel puţin deocamdată, asemenea măsuri, numărul angajaţilor regiei rămânând la acelaşi nivel, de circa 1100 de persoane.
Marius Horescu
sursa TION>RO
#1319
Postat 16 februarie 2011 - 20:28

#1320
Postat 17 februarie 2011 - 21:48