STP Timișoara Forum: Autobuzele Mercedes Conecto G - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (77 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Autobuzele Mercedes Conecto G Evaluare topic: ***** 5 Voturi

#1061 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 16 decembrie 2010 - 21:23

Vezi postareacseh_17, la 14 decembrie 2010 - 15:38, a spus:

GARÁJ, garaje, s. n. 1. Clădire sau încăpere (special amenajată) pentru adăpostirea (și întreținerea ori repararea) autovehiculelor. 2. (în sintagma) Linie de garaj = linie ferată pe care sunt dirijate vagoanele când trebuie să staționeze mai multă vreme într-o gară sau care face legătura între locul de încărcare și descărcare a vagoanelor și liniile pe care circulă efectiv trenurile

Acelasi DEX'98


Deci teoretic si la tramvaie putem folosi garaj. Insa din cate stiu eu depou se refera strict la cladirea de intretinere, reparatii etc. , iar garaj la curtea de depozitare si parcare (fie tramvaie, autobuze sau troleibuze). :clap2:

Ca să terminăm cu dilema asta, denumirea de garaj se foloseşte pt locul de parcare şi întreţinere a vehiculelor care circulă pe cauciucuri, iar cea de depou este atribuită locului de parcare şi întreţinere a vehiculelor care circulă pe şine. Până acum, garajul de troleibuze era numit impropriu depou, probabil din cauză că ţine de partea de transport electric.
0

#1062 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 16 decembrie 2010 - 22:57

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 16 decembrie 2010 - 15:14, a spus:

Sistemul de inregistrare video:

Atasament cam bus.jpg


Cata memorie are? Si acesta, ca la troleibuze, a doua zi inregistrarea se suprapune peste cea dinainte, prima pierzandu-se?
0

#1063 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 decembrie 2010 - 00:04

320 GB. La 1 fps se inregistreaza 560 de ore. Cand cheia e luata, sistemul nu inregistreaza.

Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 17 decembrie 2010 - 17:26
Motiv editare: Am corectat datele initiale.

0

#1064 Useril este offline   Ciulea0 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 10 octombrie 10

Postat 17 decembrie 2010 - 12:17

Deja am vazut ca unele autobuze incep sa se detrerioreze; la unul soferul a blocat o usa din fata, cealalta practic de izbeste de rama cand se deschide, altuia i s-a desprins panoul de sub primul monitor ( peretele soferului). Nu stiu care autobuze, dar stiu sigur ca erau pe 33.
0

#1065 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 decembrie 2010 - 14:54

La un articulat de pe 40 (nu am retinut numarul) panoul din spate (LCD-ul) era stins.
0

#1066 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 decembrie 2010 - 17:37

Vezi postareaCiulea0, la 17 decembrie 2010 - 12:17, a spus:

i s-a desprins panoul de sub primul monitor ( peretele soferului).

Asta e ceva banal. Panoul se introduce intr-un lacas in partea inferioara si se zavoreste cu o cheie patrata in partea superioara. Daca nu este pozitionat corect in partea de jos, se desprinde usor din fixarile superioare. Se repozitioneaza corect in doua minute.

Vezi postareaNDY, la 17 decembrie 2010 - 14:54, a spus:

La un articulat de pe 40 (nu am retinut numarul) panoul din spate (LCD-ul) era stins.

Azi pe 40 au fost doar B26ZYL si B26ACJ. La verificarea din 12.12.2010 ambele erau ok. :)
Daca iti aduci cumva aminte care din cele doua era sau circuli din nou cu el, anunta-ma (e posibil ca defectul sa se manifeste cu intermitente. In garaj ambele se prezentau ok)
0

#1067 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 decembrie 2010 - 20:45

Imi pare rau, nu m-am uitat la numar :) . Insa stiu sigur ca al doilea LCD era stins.
Cat timp a stationat la posta erau amandoua stinse. A pornit, a plecat, s-a aprins primul LCD, insa al doilea a continuat sa ramana stins pana la mall (cand am coborat).
0

#1068 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 18 decembrie 2010 - 02:17

Pe un E7, soferul s-a chinuit vreo 2-3 minute sa inchida ultmele 2 usi, de ce ?
Cand le inchidea, ele se deschideau si tot asa.
0

#1069 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 18 decembrie 2010 - 08:45

Cred ca am fost cu celaqsi autoubuz. Nu doar ultimele 2, ci si a 2-a, si ultima.
0

#1070 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 18 decembrie 2010 - 08:55

Se pare că există oarece probleme legate de temperatură. Un coleg s-a plâns că uşa 2 nu i se închide atunci când în autobuz este foarte cald. În schimb, funcţionează perfect când temperatura este mai moderată. Nu mai pricep nimic. La curs ni s-a spus că toate sistemele sunt concepute de aşa natură încât să reziste la o gamă foarte variată de temperaturi.
PS. Dezobişnuiţi-vă de a mai spune: pe un E7, pe un 33, şamd. Autobuzele circulă pe liniile la care sunt planificate în ziua respectivă, aproape niciodată aceleaşi, astfel încât acest sistem de identificare este foarte neconstructiv.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 18 decembrie 2010 - 09:04

0

#1071 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 decembrie 2010 - 11:09

Vezi postareaalecs, la 18 decembrie 2010 - 02:17, a spus:

Pe un E7, soferul s-a chinuit vreo 2-3 minute sa inchida ultmele 2 usi, de ce ?
Cand le inchidea, ele se deschideau si tot asa.

Se intampla cand usile se lovesc prea tare una de cealalta. Senzorii sunt pacaliti, crezand ca e cineva prins in usa. Normal, acestia comanda deschiderea imediata a usii.
0

#1072 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 18 decembrie 2010 - 13:46

Nu cunosc sistemul de protecţie a călătorilor, instalat pe noile autobuze. Pot doar să vă spun, că "C"-urile nu sunt dotate cu senzori. În cazul lor, anularea comenzii de închidere a uşilor se realizează prin intermediul unor micro-contacte pneumatice, alimentate prin nişte furtunaşe de dimensiunea celor de la perfuziile medicale, care furtunaşe fac legătura între chederele uşilor şi respectivele contacte. Chederele sunt perfect etanşe, astfel încât cea mai mică diferenţă de presiune este receptată de contactele care trimit un nou impuls electrovalvei.
Pt că vechile Mercedesuri sunt deja ieşite din garanţie, nu mă feresc să mărturisesc că am rezolvat problema uşilor rebele, prin simpla tăiere cu cuţitul a buclucaşelor furtunaşe.
Nu mă avânt în presupuneri, dar, dacă este vorba de acelaşi sistem, rezolvarea poate fi una dintre cele mai simple. Şi anume, aceea pe care tocmai am descris-o. Nu este nevoie ca firmei furnizoare să îi fie aduse la cunoştiinţă aceste minuscule amănunte.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 18 decembrie 2010 - 13:52

0

#1073 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 decembrie 2010 - 14:26

Si daca prin aceasta metoda "ingenioasa" un calator este prins intre usi, cine e de vina? :jos:
0

#1074 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2371
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 18 decembrie 2010 - 15:00

de vina ar fi neatentia calatorului. am mers cu tramvaiele timis 15 ani in epoca comunista, si inca ceva ani in "democratie" si te rog sa ma crezi ca nu am vazut mai mult de 4 oameni in toti acesti ani care sa fie "prinsi" de usa...se pare ca fara atitia senzori si tehnologie instinctul de conservare functioneaza muuuult mai bine
0

#1075 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 18 decembrie 2010 - 15:19

Vezi postareaNDY, la 18 decembrie 2010 - 14:26, a spus:

Si daca prin aceasta metoda "ingenioasa" un calator este prins intre usi, cine e de vina? :jos:

1. Ar fi din vina călătorului care, deşi vede că uşa se închide, insistă totuşi să o forţeze.
2. Uşile sunt acţionate pneumatic, adică forţa de închidere nu poate fi fatală (nici măcar vătămătoare) doritorilor de senzaţii tari.
3. Niciun şofer sau vatman, nu pleacă din staţie până nu se asigură că toate uşile s-au închis corespunzător. Doar n-o fi chiar atât de prost să-şi creeze voluntar probleme.
4. De foarte multă vreme, nu am auzit ca vreun călător să sufere din cauza respectivă.
5. Propune tu o soluţie viabilă pt rezolvarea situaţiei. Hai să tragem pe dreapta, toate autobuzele care suferă de acest sindrom. Cu ce veţi mai circula???????
6. Frânele autobuzului, rămân oricum blocate până la închiderea completă a tuturor uşilor. Aşa că, în afară de o oarecare sperietură pricinuită călătorului întârziat, nimic rău nu se poate întâmpla.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 18 decembrie 2010 - 16:10

0

#1076 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 decembrie 2010 - 18:29

Vezi postareaemilut, la 18 decembrie 2010 - 15:19, a spus:

3. Niciun şofer sau vatman, nu pleacă din staţie până nu se asigură că toate uşile s-au închis corespunzător. Doar n-o fi chiar atât de prost să-şi creeze voluntar probleme.


Sper ca ai glumit cand ai spus asta :) . 80% din vatmani pornesc inainte sa se inchida usile si deschid usile inainte sa opreasca.

Nu ma refeream doar la situatiile de acel gen; daca este aglomeratie si calatorii stau lipiti de usi, exista un risc foarte mare ca unul din ei sa fie prins intre usi. Si oricum, la urma urmei, daca dispunem de tehnologie de ultima generatie, de ce sa ne batem joc de ea? Desigur, aici ar trebui sa intre si "pasarea" celor abilitati, adica sa rezolve orice probleme apar in sistemul de inchiderea al usilor. Daca spuneti ca acest lucru se intampla prea des fara niciun motiv, o adresa catre producator ar trebui sa fie luata in vedere.
0

#1077 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 18 decembrie 2010 - 19:29

Şi totuşi, ce ne facem în cazul în care tehnologia îşi bate ea joc de noi? Şi până a veni producătorul să rezolve problemele, ce vă veţi face voi? Veţi circula din an în paşti, cu vechile Conecto.
Domnule, eu nu ţin neaparat să descalific tehnologia de ultimă oră instalată pe noile autobuze. Departe de mine gândul. Mă refeream strict la situaţia reală, cea din teren.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 18 decembrie 2010 - 19:30

0

#1078 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 18 decembrie 2010 - 20:38

Vezi postareaemilut, la 18 decembrie 2010 - 15:19, a spus:

6. Frânele autobuzului, rămân oricum blocate până la închiderea completă a tuturor uşilor. Aşa că, în afară de o oarecare sperietură pricinuită călătorului întârziat, nimic rău nu se poate întâmpla.



Pune-mi ca ai glumit, ca daca este asa am ras pe cinste :happy:
In caz contrar, te-as ruga sa intrebi 10 colegi de pe 10 diferita autobuze si revin-o cu un raspuns!

Sincer nu tin minte cum sta treaba la autobuzul tau(din cate tin minte la tine chiar nu pleaca), insa la MAJORITATEA aceasta facilitate lipseste cu desavarsire! De ce? Simplu domnii soferi, au scos niste sigurante... Na pe asta sa aud o explicatie logica :)
0

#1079 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 decembrie 2010 - 21:32

Daca vorbim despre noile Conecto G (conform topicului in care scriem), aceasta facilitate functioneaza. Autobuzul nu se misca fara ca usile sa fie inchise. (la fel si pe troleibuzele Skoda)
Pe Conecto G avem un FPS (o unitate programabila, calculator, cum vreti sa-i spuneti) care se ocupa si de usi. Nu poate fi eliminat sau sa i se scoata o siguranta. :)
0

#1080 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 18 decembrie 2010 - 23:55

Pe troleibuz este buton, pe care l-am prezentat in topicul respectiv, care deserveste la inchiderea usilor, in timp ce troleibuzul porneste. Poate si la Conecto C este asa? Dar la Conecto G? Eu zic ca ar trebui sa fie pentru inchiderea fortata a usilor. :)
0

Arata acest topic


  • (77 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi