București
#761
Postat 18 noiembrie 2010 - 21:06
http://www.realitate...ean_773607.html
Metrourile din Capitală pot deraia oricând, susţine un profesor universitar
Incidentul petrecut miercuri seara între staţiile de metrou Unirii şi Timpuri Noi se poate repeta în orice moment, trage un semnal de alarmă prof. dr. Ioan Sebeşan, şeful catedrei de Material Rulant de la Facultatea de Transporturi Bucureşti. Directorul Metrorex, Gheorghe Udrişte, neagă acuzaţiile.
"Rularea corectă a unui tren depinde de contactul dintre roţi şi şină. Roţile au anumite tipuri de profiluri, numit de uzură, pe când în cazul şinelor există profiluri standardizate", a explicat pentru B365.ro prof. dr. Ioan Sebeşan, şeful catedrei de Material Rulant de la Facultatea de Transporturi Bucureşti.
Profilurile de roţi ale acestor metrouri noi au dus la deteriorarea şinelor, susţine Ioan Sebeşan, adăugând că a fost consultat de Metrorex pe această temă, fără ca opinia sa să fie luată în seamă. Şeful de catedră spune că deraierea unor alte metrouri se poate produce oricând, asta în condiţiile în care la metroul bucureştean nu se respectă normele tehnice de siguranţa circulaţiei.
Directorul Metrorex, Gheorghe Udriște, a respins acuzaţiile formulate de Ioan Sebeşan, negând că trenurile Bombardier ar deteriora şinele.
#763
Postat 22 noiembrie 2010 - 01:39
La IVA este standardizat un profil de uzură şi se comandă roţile direct aşa.
#764
Postat 02 decembrie 2010 - 04:34

S-au făcut tot felul de ,,experimente"... s-a dat cu lopata în catenară (

Ceva poze: http://www.forum.met...t=1197&start=14
Pe scurt: a fost JALE, să vedem ce va fi azi...
Câteva autobuze ce au asigurat transportul călătorilor. Cele care nu aveau în memorie linia 641 circulau cu tot felul de ,,improvizaţii"... ori urla şoferul pe geam la fiecare staţie că e în locul tramvaiului, ori era o hârtie scrisă cu pixul şi lipită în parbriz, ori nu se făcea nimic (călătorii de pe 41 sunt obişnuiţi ca atunci când nu vine tramvaiul mult timp şi apare un autobuz cu inscripţia ,,Cursă specială" , ,,RATB", ,,Defect", ,,Transport tehnologic", ,,Cursă specială: ELEVI" să sară în el). Deasemenea, autobuzele opreau unde credeau şoferii de cuviinţă... unele opreau doar în dreptul staţiilor de tramvai, altele doar în staţiile de autobuz de pe traseu, unele opreau în ambele cazuri, unele mergeau pe linie pe Bd. Mărăşti şi opreau la peron...
Fisiere atasate
-
4117_452.jpg (372.06K)
Number of downloads: 20 -
4270_01_157.jpg (367.86K)
Number of downloads: 21 -
4270_02_197.jpg (387.59K)
Number of downloads: 19 -
4355_182.jpg (378.26K)
Number of downloads: 17 -
4937_121.jpg (458.31K)
Number of downloads: 17
#765
Postat 02 decembrie 2010 - 20:21
Care e legatura intre linia 41(tramvai) si 641(autobuz)

#766
Postat 02 decembrie 2010 - 20:40
#767
Postat 02 decembrie 2010 - 21:32
De exemplu cum a fost in cazu liniei 41 au afisat 641 .
#768
Postat 02 decembrie 2010 - 21:32
La RATB liniile sunt impartite astfel:
1->59 Tramvaie
60->99 Trolebuze
100->399 Autobuze Urbane
400->499 Autobuze Interurbane
600->699 Linii Naveta(Exceptie liniile 601,682)
78X Liniile Expres(780/782)
Nu toate indicativele sunt acoperite.
Aceasta postare a fost editata de Eta Floreasca: 02 decembrie 2010 - 21:34
#770
Postat 04 decembrie 2010 - 04:33
62-1353-2, la 02 decembrie 2010 - 21:38, a spus:


Mexicani sau nu, cumpără mai multe bilete decât arienii din oraş

682 a apărut ca linie navetă când s-a desfiinţat 153 (care era linie preorăşenească, dar tarifată ca linie urbană... aşa erau toate liniile care nu depăşeau Centura + cele de Măgurele şi Jilava) pentru a acoperi Cartierul Andronache. La început întorcea prin Str. Cornişor, după aia a fost băgat de cealaltă parte a Şos. Andronache, pe unde circulă şi acum (cu mici modificări... în 2006, de exemplu, Ikarusurile întorceau din 3 mişcări; când s-au băgat Citaro s-a mai modificat traseul, să nu mai fie necesare atâtea manevre). Oricum, Citaro-ul e o apariţie inedită în decorul, pe alocuri, rural din cartier. Nu la fel de pitoresc ca Citaro-ul între ghetourile din Zăbrăuţi, dar tot e interesant.
#771
Postat 04 decembrie 2010 - 15:17
Cel de-al doilea traseu era Bucur Obor->Cartier Andronache.Dupa o mica perioada a fost prelungit trecand prin tot cartierul si iesint pe str. Gherghitei.Pe atunci era deservit cu 4 RdS in Timpu saptamanai si 2 in weekend tot de catre Floreasca.
Cel de-al treilea si traseul curent este Baicului->Cartier Andronache.Capatul din Andronache a ramas la fel,insa cel de la Bucur Obor a fost mutat la Baicului.Turatia era aceasi.
Cand au inceput sa vina MB Citaro linia a fost preluata de catre cei de la Pipera.Turatia aceasi doar ca era deservita de Pipera cu Citaro.
Anu trecut pe cand cei de la Pipera au inceput sa mai scape Dafuri pe aceasta linie si asta a dus la decizia ca linia sa treaca la Titan.Cu timpu acestia au suplimetat linia undeva pe la 7 autobuze in timpu saptamani desigur tot cu Citaro.
Aceasta postare a fost editata de Eta Floreasca: 04 decembrie 2010 - 15:18
#772
Postat 06 decembrie 2010 - 20:08


#773
Postat 08 decembrie 2010 - 21:54
Ce linii isi au capatul in piata Montreal?
#774
Postat 08 decembrie 2010 - 22:33
- tramvaie: 41, 42
- autobuze: 105, 148, 149, 261, 304, 330
Prin P-ţa. Montreal mai trece şi 780. Câţiva metri mai încolo, în P-ţa. Presei mai găseşti şi 131, 331, 335, 783.
[Imaginea este de pe Google Earth]
Fisiere atasate
-
Copy of untitled.PNG (1020.65K)
Number of downloads: 16
Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 08 decembrie 2010 - 22:35
#775
Postat 11 decembrie 2010 - 21:44
#777
Postat 12 decembrie 2010 - 01:25
A... vezi că validatoarele de cartele de metrou rămân, uneori, fără cerneală. E posibil să fie folosită de mai mult de 3 ori. Oricum... dacă ai drum pe la noi, nu strică să o încerci

#778
Postat 14 decembrie 2010 - 20:20
http://www.bizcity.r...a.html?id=46951
O fi pe bune? Are cineva informatii mai certe?...
#779
Postat 14 decembrie 2010 - 21:21
#780
Postat 14 decembrie 2010 - 21:33