STP Timișoara Forum: Stiri despre transportul in comun din Timisoara - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (142 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • Ultima »

Stiri despre transportul in comun din Timisoara

#421 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 19 august 2010 - 15:43

Astazi in Agenda a aparut un articol destul de critic la adresa RATT. Deoarece m-am obisnuit sa fiu sceptic la ce publica presa, va invit sa-l cititi si sa va formati propria opinie.
0

#422 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 august 2010 - 16:52

Stirea aceasta a mai aparut, e declaratia data de dl. Goia cand a preluat conducerea de la dl. Stanescu.
0

#423 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 august 2010 - 17:44

„Se lucreaza deja la caietul de sarcini pentru vaporetto”, Vapo-cum, adica cumparam barci da tramvaie ciuciu :lol: . Si oricum titlul articolului e putin cam lung eu unul as fi taiat o parte ca sa arate asa :"Cine plateste oalele sparte? RATT", e evident ca Primaria e in spatele si acestei afaceri.
0

#424 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 19 august 2010 - 18:16

Parca si la tramvaie se lucreaza de 2 ani la caietul de sarcini...

E asa un "bulshit" toata povestea asta, primarul ii pune pe cei de la RATT sa intocmeasca inutil caiete de sarcini pt tramvaie si vaporase pe care ulterior nu le ia in considerare, in timp ce in taina primaria contacteaza o firma anume, firma respectiva pe baza modelelor pe care le are pe stoc sau in oferta face caiet de sarcini astfel incat sa-l avantajeze clar, iar primaria le ia cu copy/paste si le urca pe SEAP pt procedura de licitatie.

Exemplu concret in care s-a trecut peste parerea celor din interiorul RATT-ului ar fi firobuzele. RATT a innaintat necesarul de 30 articulate si 20 nearticulate, iar in realitate s-au achizitionat 50 nearticulate.
0

#425 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 19 august 2010 - 20:37

Mare dreptate zici, Chagall. Ma enerveaza ca Primaria ignora motivele, argumentele, parerile Regiei, doar pentru a iesi cat mai ieftin, de parca Primaria cunoaste mai bine transportul in comun decat RATT... Pacat ca e subordonata, daca era firma/ societate sunt sigur ca se putea face treaba gandita calumea, chiar cu personalul de la conducere de acum.
0

#426 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 19 august 2010 - 20:50

O firma privata cumpara de unde vrea, ei nu sunt obligati sa apeleze la licitatii. Daca si RATT-ul s-ar privatiza s-ar putea achizitiona direct fara licitatii chiar si vaporete solare sau de ce nu, pentru bastanii de pe Loga placate cu aur. :so pe iei:
0

#427 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 august 2010 - 00:36

Chagall zici tu bine acolo, dar ar fi destul de bine si o privatizare partiala, zic ceva in genu cum e la vecinii nostrii unguri, o firma are transportul electric (la noi sa zicem Primaria) iar autobuzele o alta firma dar care ar putea indeplinii anumite conditii propuse de Primarie. Oricum asta ar fi o solutie zic eu mai mult de evadatare de sub papucul administratiei de aici, cel mai bine ar fi un om care are experienta si care este autoritar si se poate opune Primariei si tampeniilor propuse de aceasta, nu cum este "catelul bine dresat" de acuma. Mie unul cel mai ciuda imi este de proasta informare, multa lume injura Ratt cand se intampla ceva fara sa stie ca Primaria e capul, sper totusi ca incetul cu incetul ca lumea sa inteleaga cine e defapt "capul rautatilor". Si mai am totusi o nelamurire, daca Primaria se tot tine tare cu zona metropolitana si asociata de transport metropolitana, de ce incearca sa distruga Regia cu datorii si servicii proaste, ma gandesc ca Ratt se va transforma in MTA nu vor face ceva de la 0.
Oricum nu am vazut sa se reduca sau contopeasca inca din reteua de autobuz, mi se pare o discriminare fata de tramvai si mai ales de troleibuz care a trecut si el printr-o criza mare inainte de skode.
0

#428 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 august 2010 - 11:44

Nu poţi evada de sub papucul administraţiei decât dând şpăgi sau având oameni influenţi. Din punctul ăsta de vedere un transportator privat nu ne-ar îmbunătăţi condiţiile de transport.
0

#429 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 20 august 2010 - 13:40

Vezi postareadAImon, la 20 august 2010 - 11:44, a spus:

Nu poţi evada de sub papucul administraţiei decât dând şpăgi sau având oameni influenţi. Din punctul ăsta de vedere un transportator privat nu ne-ar îmbunătăţi condiţiile de transport.

Domnii mei! Un lucru să vă fie cât se poate de clar, din start.
Nicio regie sau companie de transport public regulat, nu se poate menţine pe piaţă mai mult de (să zicem) 3 sau 4 luni, prin propriile forţe.
A se vedea cazurile principalelor societăţi de transport public din vest, finanţate sau subvenţionate în proporţie de până la 90% de la bugetele centrale sau locale. Peste tot, cheltuielile depăşesc înzecit încasările.
În cazul nostru, la mijloc se află banii publici dirijaţi de către primărie, adică viitoarele subvenţii care vor fi acordate ACELUI "INVESTITOR" care va pune mâna pe reţea.
Urban sau metropolitan, electric sau pe motorină, transportul public de persoane este din născare, nerentabil.
Nu vă uitaţi la societăţile private care asigură convenţiile cu diferitele firme contractoare. Acestea funcţionează 2 ore dimineaţa, 2 la prânz şi 2 seara. Şi tot fac faţă cu greu cerinţelor de exploatare. Priviţi mai cu interes la autobuzele lor. Cele care nu sunt noi nouţe, arată şi se comportă jalnic.
Ratt asigură transportul prin oraş la ore şi în zile în care încasările l-ar face să râdă şi pe un puştan de clasa a 4-a.
Repet, miza o constituie subvenţia. Iar firma (firmele) care se vor aventura în această afacere, trebuiesc privite ca potenţiale sugative ale banului public, încă de la început.
Mi-e imposibil să estimez costurile unei "regii" private. Am făcut un calcul extrem de succint al costului cu exploatarea, fără să includ şi mentenanţa sau salarizarea. Una peste alta, zilnic s-ar înregistra pierderi masive.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 20 august 2010 - 13:42

0

#430 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 23 august 2010 - 14:04

harta traseelor online
0

#431 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 23 august 2010 - 14:20

Mai au de lucrat la locatiile statiilor, actualizari ale traseelor si rutele pe strazile corespunzatoare...
0

#432 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 08 septembrie 2010 - 20:18

PENIBIL!!!!


"A pus gând rău staţiei de firobuz de pe strada Cluj"

Daniel Dancea

Miercuri 8 sep 2010

Ilena Silveanu spune că nu se lasă până nu mută staţia din faţa casei

Ileana Silveanu vrea să mute staţia de troleibuz de pe strada Cluj din cauza călătorilor care îi distrug gardul. Bătrâna nu a avut până acum sorţi de izbândă pentru că reprezentanţii primăriei susţin că au mutat staţia la cererea cetăţenilor.

Coşmarul Ilenei Silveanu, o bătrână de 77 de ani din Timişoara, a început în urmă cu aproximativ doi ani, când Primăria Timişoara a renovat trotuarul de pe strada Cluj, unde locuieşte bătrâna. Municipalitatea a schimbat pavajul, a trasat piste de biciclete, dar a mutat şi staţia de troleibuz mai aproape de casa femeii.

Staţia este una foarte importantă pentru că acolo opresc mai multe linii de transport, şi este mai mereu plină cu oameni. Tocmai asta o nemulţumeşte pe Ileana Silveanu, pentru că, în aşteptarea mijlocului de transport, oamenii se proptesc pe gardul casei, distrugându-l şi desprinzând tencuiala. „Ştiţi cât am dat anul trecut ca să vopsesc gardul? Am plătit 800 de lei. Să mute staţia de aici”, a spus femeia.

„Nesimţirea nu are limite”

Ileana Silveanu spune că printre cei care îi strică gardul sunt călători de toate vârstele. „De când cu libertatea asta, nesimţirea nu mai are limite”, a spus bătrâna. Aceasta a făcut o serie de adrese către primărie, dar eforturile i-au fost zadarnice. „Refugiul a fost mutat la cererea cetăţenilor, care au solicitat ca staţia de troleibuz să fie mai aproape de staţia de tramvai pentru cei care schimbă mijloacele de transport”, arată răspunsul primăriei. „Să-mi ia Culiţă Chiş (n.r. şeful Direcţiei de Drumuri) gardul în custodie şi să îmi plătească reparaţiile, dacă nu vrea să mute staţia”, a spus Ileana Silveanu.
Reprezentanţii unei firme de asigurări, vecini cu bătrâna, susţin că prezenţa staţiei acolo are avantaje şi dezavantaje. „Ne încurcă un pic oamenii la accesul cu maşini, dar e şi un avantaj pentru localizarea firmei”, a spus directorul societăţii.

Călătorii se opun mutării

Timişorenii care circulă de ani de zile cu mijloacele de transport de pe strada Cluj susţin că varianta aleasă de primărie pentru amplasarea staţiei este cea mai potirvită. „E foarte bine aici pentru că este aproape de staţia de tramvai. Putea să fie chiar mai aproape de intersecţie”, a spus o femeie care aştepta firobuzul."
0

#433 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 septembrie 2010 - 19:15

Tramvai deraiat la Timisoara
0

#434 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 14 decembrie 2010 - 13:56

Mi-a spus cineva, că a citit în "Agenda" că de la 1 ian 2011 vor mai beneficia de gratuitate doar pensionarii în vârstă de peste 70 de ani. Eu nu am găsit acel anunţ pe site.
Ştie cineva, ceva?
0

#435 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 decembrie 2010 - 14:09

Vezi postareaNDY, la 13 septembrie 2010 - 19:15, a spus:



Nui de mirare ca a deraiat tramvaiul, parca pica de pe o sina pe alta acolo iar vatmanii parca fac in ciuda infrastructurii mergand ca apucatii pe acolo, nu toti ,dar au fost rare diminetile in care sa nu tropie tramvaiul acolo.
0

#436 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 14 decembrie 2010 - 14:45

Vezi postareaemilut, la 14 decembrie 2010 - 13:56, a spus:

Mi-a spus cineva, că a citit în "Agenda" că de la 1 ian 2011 vor mai beneficia de gratuitate doar pensionarii în vârstă de peste 70 de ani. Eu nu am găsit acel anunţ pe site.
Ştie cineva, ceva?


Dai ultima pagina:
http://www.agenda.ro...mbrie-2010.html
0

#437 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 14 decembrie 2010 - 15:46

Mulţumesc. Iată, în sfârşit, o veste bună.
0

#438 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 14 decembrie 2010 - 19:08

vestea este buna, dar ma tem ca doar pentru beneficiarii ei. din articolul publicat pe tion (http://www.tion.ro/f...101213-02312347) care este mai complet decit cel din agenda, si cuprinde si date statistice ale trasnportului subventionat, reiese clar ca pretul acestor gratuitati si subventii a fost de "3.5 milioane" lei !!! doar in 2010..
gindeste-te cate piese de schimb s-ar putea cumpara de acesti bani, sau cum s-ar putea cu ei plati omeneste soferii care ar putea sa isi faca treaba mai linistiti .. dar grija primariei merge spre voturi..de aceea se transporta.."gratis"
0

#439 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 decembrie 2010 - 20:41

Protocolul si facilitatile acordate au fost plasate pe pagina web si pe cea dedicata sistemului de taxare.

Citeaza

Pensionarii, cetăţeni români cu domiciliul stabil sau reşedinţă în Municipiul Timişoara vor circula gratuit pe baza abonamentului general anual pe card eliberat de către R. A. T. Timişoara. Ridicarea cardului se va face pe bază de cupon de pensie împreună cu BI/CI sau acte doveditoare a reşedinţei, de la toate punctele de vânzare R.A.T.T. (chioşcuri de bilete şi Centrul de Gratuităţi cu sediul în Timişoara, Intrarea Doinei, nr. 2). Beneficiarii de Pensie de urmaş care nu sunt titulari ai dreptului, vor prezenta pe lângă talon, o adeverinţă emisă de Casa de Pensii, în acest sens, la Centrul de Gratuităţi al Regiei Autonome de Transport Timişoara

0

#440 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 decembrie 2010 - 06:31

Dacă s-a publicat orarul MTCurilor în noaptea dintre ani vă rog indicaţi unde.

În caz contrar, nu credeţi c-ar fi timpul unui anunţ în acest sens? :timeout:
0

Arata acest topic


  • (142 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi