STP Timișoara Forum: Sugestii transport - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Reguli postare in aceasta sectiune

Va rog sa veniti doar cu sugestii concrete, sau cu exemple concrete de probleme cu care v-ati confruntat in calatoria cu vehiculele RATT. Postari la modul general (gen: "schimbati si voi tramvaiele alea vechi" :), nu sunt acceptate si vor fi sterse, utilizatorul urmand a primii avertisment. Doar in acest sub-forum se pot face sugestii pentru imbunatatirea serviciilor. Daca se doreste un raspuns oficial, reclamatiile se depun la registratura regiei
  • (14 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »

Sugestii transport Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#181 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 05 octombrie 2010 - 22:07

La autobuze nu mai conteaza nr. de parc, pentru ca toate foile (de planificare, de parcurs, de reparatii, de revizii) se fac pe baza nr. de inmatriculare.
Din cate tin eu minte, nr. de parc erau pentru dispecerii din traseu, pentru a le fi usor de vazut vehiculul, pentru a nota ora sosirii in statia respectiva a dispecerului.
Acum cu GPS nici la troleibuze nu vor mai fi si probabil nici la viitore tramvaie noi.
0

#182 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 05 octombrie 2010 - 22:49

Vezi postareaNDY, la 05 octombrie 2010 - 20:53, a spus:

As avea si eu o sugestie: nu se poate introduce o numerotare "alternativa" a autobuzelor (si chiar si a troleibuzelor)? Sa aiba numerele de parc la fel ca tramvaiele, usor de tinut minte. Pentru ca, in special la autobuze, identificarea e mai greu de facut :)

Aveţi la îndemână numerele de înmatriculare. Ca şi la troleibuze, dealtfel.
Sunt la fel de uşor de memorat, mai ales că e necesar să reţii doar ultimele două cifre, primele 3 fiind identice la toate utilajele.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 05 octombrie 2010 - 22:53

0

#183 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 octombrie 2010 - 00:44

Vezi postareaemilut, la 05 octombrie 2010 - 22:49, a spus:

Aveţi la îndemână numerele de înmatriculare. Ca şi la troleibuze, dealtfel.
Sunt la fel de uşor de memorat, mai ales că e necesar să reţii doar ultimele două cifre, primele 3 fiind identice la toate utilajele.

Lucrul ăsta nu-l observasem. Bine de ştiut! :)
0

#184 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 octombrie 2010 - 07:54

Totusi, trebuie retinut ca la ultimele 5 autobuze cumparate, numerele sunt de genul 505xx
0

#185 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 octombrie 2010 - 19:24

Nici eu n-am stiut, Emilut. Merci de pont :( Acum probabil ca voi retine putin mai usor si autobuzele :)
0

#186 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 08 decembrie 2010 - 20:02

Linia E2 se putea face un program mai simplu, la care nu se mai faceau intarzieri. In loc de 24 mnin, program haotic, maine se facea un program simplu:
Ex. plecari AEM: Minute: 00, 25, 50 -- 15, 40 -- 05, 30, 55 s.a.
Tura s-ar fi facut75 min ceea ce ar fi suficient. Minutele in plus s-ar fi alocat la capatul 2, Stuparilor.
Iar unde nu e varful:
Ex. plecari AEM: Minute: 00, 35 -- 10, 45 s.a.
Tura de 70 min, ca oricum e in afara orelor de varf. (orele 9 - 14)
Dupa ora 20 e ok tura de 60 min, caci se poate, dar nu mai repede de ora 20 cum e acum!
0

#187 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 decembrie 2010 - 21:25

Din cate am inteles, e posibil sa avem Conecto G si pe E2 (de saptamana viitoare). Sa vedem daca nu vor fi atunci modificari ale graficului.
0

#188 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 09 decembrie 2010 - 12:53

Pe linia E2 se poate sa circule doar Conecto C, nu e chiar insuportabil de calatorit, daca nu s-ar face intarzieri. Se poate sa fie pe traseu doar autobuze solo, doar la grafic trebuie umblat. Repet, tura sa fie de 75 min (interval de 25 min), iar cateva minute sa fie alocate si capatului 2, Stuparilor, pentru o eventuala recuperare a unei intarzieri, si totul ar fi OK.:coolpics:
Mai bine s-ar lasa G-urile pentru liniile 33, 40, E1 (! - doar articulate ar trebui), E5, E7 si E8, unde e nevoie adavarat de ele.

Autobuzele G consuma foarte mult! E pacat, caci dupa ora 20.00 circula aproape goale, cand ar fi suficient sa circule doar autobuze solo. Mare pacat e ca nu se poate face in asa fel incat G-urile sa circule doar in orele de varf sau doar pana la ora 20.00. Ar implica foarte mult, sa nu mai fie soferi titulari pe autobuze, la ora 20.00 ar trebui sa exista un alt schimb, trenurile cu autobuze G sa fie schimbate cu autobuze C, articulatele sa ramana fixate pe varfuri si anumite trenuri, etc...:rolleyes:
0

#189 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 decembrie 2010 - 20:02

Vin si eu cu o intrebare: oare chiar e atat de util acel Conecto G pe E5? Si la fel, sunt necesare doar Conecto G pe E7?
Din ceea ce am observat eu nu, iar acel autobuz de pe E5 si cateva din cele de pe E7 ar intra foarte bine pe liniile 33 si 40, pe care in ultimele 2 zile am vazut si 2 Conecto C consecutive, arhipline...
0

#190 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 09 decembrie 2010 - 20:12

Eu zic ca da, nu chiar la toate turele sunt oameni, dar pe E5 trebuie articulat. Nu toti calatorii urca de la Sinaia. De cate ori am mers cu el erau destui calatori.
Depinde de statistici, daca ne ofera cineva.:)
0

#191 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 09 decembrie 2010 - 21:59

E7 la orele de varf este plin !!!
E5, am fost de multe ori cand iesea din oras aproape gol (ma refer de cand s-au bagat articulatele).
Nu ar fi declo rea ideea lui Visor ca acestea sa circule doar la orele de varf.
0

#192 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 10 decembrie 2010 - 12:23

Chiar daca acest lucru nu se observa prin centru, dar la statia Bd. Dambovita cand urca multimea de oameni care tot timpul il asteapta acolo, E7 era supraplin cand erau autobuze solo.
0

#193 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 13 decembrie 2010 - 20:46

Sugestie modificare linia 21, cu traseul:

Cartier Plopi - Uzina de Apa (de la intersectia aceea, stanga spre Kuncz, pe Str. Campului) - Caprioarei - Levantica - Herodot - Apateu - Torac - Pindului - Stefan cel Mare (nu mai are rost portiunea Fabrica de Bere - Ciclop - P-ta Varful cu Dor, ci dreapta pe str. Stefan. O. Iosif - Baba Dochia) - Printul Turcesc - I. Vulcan - Uzina de Apa - Cartier Plopi.
Astfel nu va mai fi nevoie de doua autobuze, ci doar unul, cu exceptie varful de dimineata deo tura/doua, ca suplimentar.
Ca argument dau un exemplu: timpii pentru toate statiile necesari unei ture:
Traseul poate sa inceapa de pe I. Vulcan:

I. Vulcan pl. - 00.00
Uzina de Apa - 00.01
Rudolf Walther - 00.02
Albastrelelor - 00.04
Jokai Mor - 00.05
Martir C. Popescu - 00.07
SC. Gen. Plopi sos. - 00.08 (pauza de 2 min)
Sc. Gen. Plopi pl. - 00.10
Albastrelelor - 00.12
Rudolf Walther - 00.14
Uzina de Apa - 00.15
Caprioarei - 00.16
Levantica - 00.17
Herodot - 00.18
Apateu - 00.19
Torac - 00.20
Pindului - 00.21
Stefan cel Mare - 00.23
Printul Turcesc - 00.26
I. Vulcan sos. - 00.27 (pauza de 3 min.)
I. Vulcan pl. - 00.30

TOTAL TURA - 30 min.

Acest program este pentru orele de varf, in rest se poate sa fie tura de 40, 45, 50 min, cum este acum in afara orelor de varf.

In Zile Nelucratoare, combinat cu L28 ar fi:
I. Vulcan - Uzina de Apa - Cartier Plopi - Uzina de Apa - Cartier Kuncz - Stefan cel Mare - Printul Turcesc - Uzinei (cap. L28) - ... - Cartier Crisan - Aleea Ghirodei - ... - Uzinei (cap. L28) - I. Vulcan; cu clasicul interval de 80 min.
0

#194 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 17 decembrie 2010 - 00:01

Sugestie modificare grafic linia de tramvai 9:

Tura de 55 min sa devina 60 min. Nr. tramvaielor sa ramana ca si acum:
- sch. I: 4 trenuri + 1 varf;
- sch. II: 4 trenuri,
astfel incat pe traseu sa fie in ordinea aceasta la intervare orare:
- orele 05.00 - 07.00: 3 trenuri + 1 varf, interval de 15 min;
- orele 07.00 - 09.00: 4 trenuri + 1 varf, interval de 12 min;
- orele 09.00 - 20.00: 4 trenuri, interval de 15 min;
- orele 20.00 - 00.00: 3 trenuri, interval de 20 min.

Sambata + Duminica:
- sch. I: 4 trenuri;
- sch. II: 3 trenuri.
- orele 05.30 - 08.00: 3 trenuri, interval de 20 min;
- orele 08.00 - 17.00: 4 trenuri, interval de 15 min;
- orele 17.00 - 00.00: 3 trenuri, interval de 20 min.
0

#195 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 17 decembrie 2010 - 00:42

Sugestie modificare grafic al celor doua varfuri de la schimbul II de pe linia 14:
- intrarea lor in traseu sa se faca mai repede cu o jumatate de ora, si anume incepand cu ora 12.30;
- terminarea serviciului ambelor varfurilor incepand cu ora 20.30.

sau, pentru o mai buna economie:
- iesirea in traseu ca in prezent;
- taierea ultimei ture la ambele varfuri.
Astfel, in loc de intrarea lor in garaj in jurul orei 21, ele sa intre la 20. Intre ora 20 si 21, varfurile merg cu foarte putini calatori, iar pe sensul Lipovei - Gara - Depou extrem de putini, deoarece timpul de troleibuzul precedent este foarte mic => se poate circula fara cele doua troleibuze varf. Concluzia asta am tras-o dupa cateva luni de circulat pe aceasta linie la acele ore.

Parere personala: ar fi mai buna varianta 1 caci aglomeratia incepe acum dupa ora 12, fata de acum cativa ani cand era dupa ora 13, iar orele lucrate ar fi tot 8 ore (12.30 - 20.30) si totodata nu ar deregla graficul mult la ora 20.30 cand tura se micsoreaza.
0

#196 Useril este offline   Miki P. 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 17 decembrie 10

Postat 17 decembrie 2010 - 18:40

Buna,

as dori sa va intreb daca cumva ruta liniei 40 se poate prelungi pana la UMT; suntem mai multi calatori in zona care am avea nevoie de o legatura directa pana la Iulius Moll.

Multumesc.
0

#197 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 decembrie 2010 - 18:59

Nu cred sa fie fiabil asa ceva. Pur si simplu ar trebui ca 40-ul sa devieze de pe traseul actual fara a exista o continuitate a acestuia (ar trebui sa intoarca la muzeul satului). O varianta ar fi modificarea liniei 46, dar asta e la latitudinea primariei.
0

#198 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 decembrie 2010 - 01:36

Sincer, nici nu ştiu unde aş putea posta, rog mutaţi dacă există alt topic mai potrivit:

Citeaza

Între strada caraghios botezată Canal Bega şi maidanul meu cu extratereştri se află Colonia. Vreo douăzeci de case ghemuite, peticite, necăjite. Toate cu termopane, însă. Şi, printre ele, cam tot atâtea rulote, vagoane, cutii de lemn transformate în dormitoare, coşmelii şi cocoloaşe lipite de pereţii caselor ca să mărească spaţiul locativ. Semne clare de boom demografic. În petecul de curte rămas, îţi sare-n ochi câte-un „accent estetic”: o barză de metal înfiptă în beton, o inimioară de burete pe geam, o baltuţă secată, dar cu pietre aranjate „în cascadă”. Şi multe rufe pe sârmă. Fiindcă romii din micuţa colonie din Plopi - poate ghipteri, nu ştiu- sunt ţigani curaţi. Cele mai multe dintre bulendrele puse la uscat sunt hăinuţe de copii. Cum trec zilnic prin Colonie (de când un rumân deştept mi-a blocat ieşirea spre podul Ghirodei trăgând un şanţ ca să şantajeze primăria să-i plătească bucăţica de drum care trece pe pământul lui), sunt un fel de taxi-gratis pentru ţigani. Aşa, ca- ntre vecini.

Plouă zbiciuit, a lapoviţă, şi cei doi „clienţi” înghesuiţi în matiz, printre bogu şi shinaiele mele, vor şi ei „până mai încolo, în sat”, adică în cartierul periurban Plopi. Conversaţia începe invariabil cu „staţi la vile? Sunteţi a lu’ domnu’ arhitectu’ ****re, nu?” şi, previzibil, continuă cu dejtu’ pe rană. „Că nu ne bagă şi nouă autobuz până aici, parcă noi nu ni-s oameni pântru Ciuhandru. Baremi dacă nu pentru noi, pentru ăi mici. Dimineaţa şi la amiază, să nu meargă şi ei pe jos la şcoală. Autobuzul vine numa’ până la canal Bega la jumate, cât ar fi să mai o ţâră de drum? Da’ di ce să se deranjeze pântru nişte ţâgani”. Femeia are simţ critic, bărbatul o domoleşte temător. Amândoi trăznesc a tutun.

Câţi copii sunt aici în Colonie, întreb. „Mulţi, doamnă, câţi o dat Domnu’”. Păi câţi o dat? O sută? „Să tot fie, cine să ştie? Că fiecare familie are şi cinci, alţii şi 7 şi 8, nu –i mai numără nimeni”. Câţi merg la şcoală? „Păi , aşa, mai des, merg vreo 30-40. Dar mai îs şi alţii care nu merg. Şi care îs de grădiniţă. Şi care nu-s scrişi”. Sunt mulţi, frumoşi, oacheşi şi veseli şi când dă soarele ies pe maidan şi se hârjonesc ca puii de mâţe prin praf. Vara se scaldă, ca-n Rai, sub podeţul care desparte Colonia de „lumea civilizată” cu autobuz. „Avem un vecin care are căruţă şi cal şi când n-are de lucru dimineaţa îi mai suie pe copii, claie, trizăci în căruţă, şi îi cară la şcoală. Când plouă, punem o prelată de cort pe ei să nu-i ude şi ei să pişcă şi chirăie dedesubt. Când ajung la şcoală, în Plopi, ăilalţi copii strigă: or viniţ ţâganiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii”...

Articolul original aici. Dacă înţelege cineva unde se află respectivul loc, rog indicaţi. Sugestia de transport se referă, evident, la ce am marcat cu bold :)
0

#199 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 22 decembrie 2010 - 09:33

Din ce am scos eu, e vechea zona unde mergea 44... Kunzc?!? :)
0

#200 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 22 decembrie 2010 - 17:37

:)
- in Plopi nu sunt doar tigani, sunt mai multi romani decat rromi, atmosfera fiind una de sat, nu una de Kunz!
- in Kunz, da, sunt tigani in mare parte, dar exista L21 care are si capatul acolo (la 200 m maxim de Canalul Bega, unde iarasi merge tot 21 la intoarcere)!
- L21 traverseaza intregul cartier Kunz, la fel si Plopi, care e problema?
- la orele de varf dimineata sunt doua autobuze la interval 20-25 min plus un al 2-lea varf suplimentar, care vine la 5 min dupa tren, 2 ture -> deci 3 autobuze
- la orele de varf la amiaza, sunt iarasi 2 autobuze, interval 30 min, exact cat e nevoie, autobuzele circuand nu goale, nici supraaglomerate. Again: Care e problema?
- cred ca articolul se refera la categorii de cartiere inferioare, cu tigani, pilda n-am gasit-o...
Traseul L21 este in forma de U. Forma sa este:
Plopi - Oras - Kunz

Capatul din Kunz este la 200m maxim de Uzina de Apa, pe unde autobuzul merge/vine din Plopi.
Deci daca, capatul din Kunz ar fi mai lung, spre Uzina de Apa, s-ar fi format un cerc. Traseul este in asa fel incat nu mai exista portiuni "libere" pe strada principala a cartierului pe unde sa nu circule autobuzul.
0

Arata acest topic


  • (14 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi