Sugestii transport
#181
Postat 05 octombrie 2010 - 22:07
Din cate tin eu minte, nr. de parc erau pentru dispecerii din traseu, pentru a le fi usor de vazut vehiculul, pentru a nota ora sosirii in statia respectiva a dispecerului.
Acum cu GPS nici la troleibuze nu vor mai fi si probabil nici la viitore tramvaie noi.
#182
Postat 05 octombrie 2010 - 22:49
NDY, la 05 octombrie 2010 - 20:53, a spus:

Aveţi la îndemână numerele de înmatriculare. Ca şi la troleibuze, dealtfel.
Sunt la fel de uşor de memorat, mai ales că e necesar să reţii doar ultimele două cifre, primele 3 fiind identice la toate utilajele.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 05 octombrie 2010 - 22:53
#183
Postat 06 octombrie 2010 - 00:44
#184
Postat 06 octombrie 2010 - 07:54
#185
Postat 06 octombrie 2010 - 19:24


#186
Postat 08 decembrie 2010 - 20:02
Ex. plecari AEM: Minute: 00, 25, 50 -- 15, 40 -- 05, 30, 55 s.a.
Tura s-ar fi facut75 min ceea ce ar fi suficient. Minutele in plus s-ar fi alocat la capatul 2, Stuparilor.
Iar unde nu e varful:
Ex. plecari AEM: Minute: 00, 35 -- 10, 45 s.a.
Tura de 70 min, ca oricum e in afara orelor de varf. (orele 9 - 14)
Dupa ora 20 e ok tura de 60 min, caci se poate, dar nu mai repede de ora 20 cum e acum!
#187
Postat 08 decembrie 2010 - 21:25
#188
Postat 09 decembrie 2010 - 12:53

Mai bine s-ar lasa G-urile pentru liniile 33, 40, E1 (! - doar articulate ar trebui), E5, E7 si E8, unde e nevoie adavarat de ele.
Autobuzele G consuma foarte mult! E pacat, caci dupa ora 20.00 circula aproape goale, cand ar fi suficient sa circule doar autobuze solo. Mare pacat e ca nu se poate face in asa fel incat G-urile sa circule doar in orele de varf sau doar pana la ora 20.00. Ar implica foarte mult, sa nu mai fie soferi titulari pe autobuze, la ora 20.00 ar trebui sa exista un alt schimb, trenurile cu autobuze G sa fie schimbate cu autobuze C, articulatele sa ramana fixate pe varfuri si anumite trenuri, etc...

#189
Postat 09 decembrie 2010 - 20:02
Din ceea ce am observat eu nu, iar acel autobuz de pe E5 si cateva din cele de pe E7 ar intra foarte bine pe liniile 33 si 40, pe care in ultimele 2 zile am vazut si 2 Conecto C consecutive, arhipline...
#190
Postat 09 decembrie 2010 - 20:12
Depinde de statistici, daca ne ofera cineva.

#191
Postat 09 decembrie 2010 - 21:59
E5, am fost de multe ori cand iesea din oras aproape gol (ma refer de cand s-au bagat articulatele).
Nu ar fi declo rea ideea lui Visor ca acestea sa circule doar la orele de varf.
#192
Postat 10 decembrie 2010 - 12:23
#193
Postat 13 decembrie 2010 - 20:46
Cartier Plopi - Uzina de Apa (de la intersectia aceea, stanga spre Kuncz, pe Str. Campului) - Caprioarei - Levantica - Herodot - Apateu - Torac - Pindului - Stefan cel Mare (nu mai are rost portiunea Fabrica de Bere - Ciclop - P-ta Varful cu Dor, ci dreapta pe str. Stefan. O. Iosif - Baba Dochia) - Printul Turcesc - I. Vulcan - Uzina de Apa - Cartier Plopi.
Astfel nu va mai fi nevoie de doua autobuze, ci doar unul, cu exceptie varful de dimineata deo tura/doua, ca suplimentar.
Ca argument dau un exemplu: timpii pentru toate statiile necesari unei ture:
Traseul poate sa inceapa de pe I. Vulcan:
I. Vulcan pl. - 00.00
Uzina de Apa - 00.01
Rudolf Walther - 00.02
Albastrelelor - 00.04
Jokai Mor - 00.05
Martir C. Popescu - 00.07
SC. Gen. Plopi sos. - 00.08 (pauza de 2 min)
Sc. Gen. Plopi pl. - 00.10
Albastrelelor - 00.12
Rudolf Walther - 00.14
Uzina de Apa - 00.15
Caprioarei - 00.16
Levantica - 00.17
Herodot - 00.18
Apateu - 00.19
Torac - 00.20
Pindului - 00.21
Stefan cel Mare - 00.23
Printul Turcesc - 00.26
I. Vulcan sos. - 00.27 (pauza de 3 min.)
I. Vulcan pl. - 00.30
TOTAL TURA - 30 min.
Acest program este pentru orele de varf, in rest se poate sa fie tura de 40, 45, 50 min, cum este acum in afara orelor de varf.
In Zile Nelucratoare, combinat cu L28 ar fi:
I. Vulcan - Uzina de Apa - Cartier Plopi - Uzina de Apa - Cartier Kuncz - Stefan cel Mare - Printul Turcesc - Uzinei (cap. L28) - ... - Cartier Crisan - Aleea Ghirodei - ... - Uzinei (cap. L28) - I. Vulcan; cu clasicul interval de 80 min.
#194
Postat 17 decembrie 2010 - 00:01
Tura de 55 min sa devina 60 min. Nr. tramvaielor sa ramana ca si acum:
- sch. I: 4 trenuri + 1 varf;
- sch. II: 4 trenuri,
astfel incat pe traseu sa fie in ordinea aceasta la intervare orare:
- orele 05.00 - 07.00: 3 trenuri + 1 varf, interval de 15 min;
- orele 07.00 - 09.00: 4 trenuri + 1 varf, interval de 12 min;
- orele 09.00 - 20.00: 4 trenuri, interval de 15 min;
- orele 20.00 - 00.00: 3 trenuri, interval de 20 min.
Sambata + Duminica:
- sch. I: 4 trenuri;
- sch. II: 3 trenuri.
- orele 05.30 - 08.00: 3 trenuri, interval de 20 min;
- orele 08.00 - 17.00: 4 trenuri, interval de 15 min;
- orele 17.00 - 00.00: 3 trenuri, interval de 20 min.
#195
Postat 17 decembrie 2010 - 00:42
- intrarea lor in traseu sa se faca mai repede cu o jumatate de ora, si anume incepand cu ora 12.30;
- terminarea serviciului ambelor varfurilor incepand cu ora 20.30.
sau, pentru o mai buna economie:
- iesirea in traseu ca in prezent;
- taierea ultimei ture la ambele varfuri.
Astfel, in loc de intrarea lor in garaj in jurul orei 21, ele sa intre la 20. Intre ora 20 si 21, varfurile merg cu foarte putini calatori, iar pe sensul Lipovei - Gara - Depou extrem de putini, deoarece timpul de troleibuzul precedent este foarte mic => se poate circula fara cele doua troleibuze varf. Concluzia asta am tras-o dupa cateva luni de circulat pe aceasta linie la acele ore.
Parere personala: ar fi mai buna varianta 1 caci aglomeratia incepe acum dupa ora 12, fata de acum cativa ani cand era dupa ora 13, iar orele lucrate ar fi tot 8 ore (12.30 - 20.30) si totodata nu ar deregla graficul mult la ora 20.30 cand tura se micsoreaza.
#196
Postat 17 decembrie 2010 - 18:40
as dori sa va intreb daca cumva ruta liniei 40 se poate prelungi pana la UMT; suntem mai multi calatori in zona care am avea nevoie de o legatura directa pana la Iulius Moll.
Multumesc.
#197
Postat 17 decembrie 2010 - 18:59
#198
Postat 22 decembrie 2010 - 01:36
Citeaza
Plouă zbiciuit, a lapoviţă, şi cei doi „clienţi” înghesuiţi în matiz, printre bogu şi shinaiele mele, vor şi ei „până mai încolo, în sat”, adică în cartierul periurban Plopi. Conversaţia începe invariabil cu „staţi la vile? Sunteţi a lu’ domnu’ arhitectu’ ****re, nu?” şi, previzibil, continuă cu dejtu’ pe rană. „Că nu ne bagă şi nouă autobuz până aici, parcă noi nu ni-s oameni pântru Ciuhandru. Baremi dacă nu pentru noi, pentru ăi mici. Dimineaţa şi la amiază, să nu meargă şi ei pe jos la şcoală. Autobuzul vine numa’ până la canal Bega la jumate, cât ar fi să mai o ţâră de drum? Da’ di ce să se deranjeze pântru nişte ţâgani”. Femeia are simţ critic, bărbatul o domoleşte temător. Amândoi trăznesc a tutun.
Câţi copii sunt aici în Colonie, întreb. „Mulţi, doamnă, câţi o dat Domnu’”. Păi câţi o dat? O sută? „Să tot fie, cine să ştie? Că fiecare familie are şi cinci, alţii şi 7 şi 8, nu –i mai numără nimeni”. Câţi merg la şcoală? „Păi , aşa, mai des, merg vreo 30-40. Dar mai îs şi alţii care nu merg. Şi care îs de grădiniţă. Şi care nu-s scrişi”. Sunt mulţi, frumoşi, oacheşi şi veseli şi când dă soarele ies pe maidan şi se hârjonesc ca puii de mâţe prin praf. Vara se scaldă, ca-n Rai, sub podeţul care desparte Colonia de „lumea civilizată” cu autobuz. „Avem un vecin care are căruţă şi cal şi când n-are de lucru dimineaţa îi mai suie pe copii, claie, trizăci în căruţă, şi îi cară la şcoală. Când plouă, punem o prelată de cort pe ei să nu-i ude şi ei să pişcă şi chirăie dedesubt. Când ajung la şcoală, în Plopi, ăilalţi copii strigă: or viniţ ţâganiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii”...
Articolul original aici. Dacă înţelege cineva unde se află respectivul loc, rog indicaţi. Sugestia de transport se referă, evident, la ce am marcat cu bold

#199
Postat 22 decembrie 2010 - 09:33

#200
Postat 22 decembrie 2010 - 17:37

- in Plopi nu sunt doar tigani, sunt mai multi romani decat rromi, atmosfera fiind una de sat, nu una de Kunz!
- in Kunz, da, sunt tigani in mare parte, dar exista L21 care are si capatul acolo (la 200 m maxim de Canalul Bega, unde iarasi merge tot 21 la intoarcere)!
- L21 traverseaza intregul cartier Kunz, la fel si Plopi, care e problema?
- la orele de varf dimineata sunt doua autobuze la interval 20-25 min plus un al 2-lea varf suplimentar, care vine la 5 min dupa tren, 2 ture -> deci 3 autobuze
- la orele de varf la amiaza, sunt iarasi 2 autobuze, interval 30 min, exact cat e nevoie, autobuzele circuand nu goale, nici supraaglomerate. Again: Care e problema?
- cred ca articolul se refera la categorii de cartiere inferioare, cu tigani, pilda n-am gasit-o...
Traseul L21 este in forma de U. Forma sa este:
Plopi - Oras - Kunz
Capatul din Kunz este la 200m maxim de Uzina de Apa, pe unde autobuzul merge/vine din Plopi.
Deci daca, capatul din Kunz ar fi mai lung, spre Uzina de Apa, s-ar fi format un cerc. Traseul este in asa fel incat nu mai exista portiuni "libere" pe strada principala a cartierului pe unde sa nu circule autobuzul.