STP Timișoara Forum: Linia 9 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (18 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Linia 9 Evaluare topic: ***** 2 Voturi

#101 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 octombrie 2010 - 11:18

La faza cu " taranismul " ai dreptate ... Oricum mai toti suntem niste tarani ( Nu ma refer la sensul celalalt al cuvantului ) Suntem " tarani de oras " :coolspeak: . Cat despre validarea de fiecare data cand urc in vreun mijloc de transport , raspunsul este: DA! , mi-a intrat deja in relflex chestia asta , singura chestie care ma enerveaza este atunci cand statia " e full " de calatori , si cand sa urci tre' sa stai dupa toate babele si toti mosi care stau juma de ora sa valideze , astfel pierzandu-se timp de ambele parti ( Eu si Vatman respectiv Sofer ) . La chestia cu taierea unui proces verbal ... De ce sa plateasca o amenda cand poti da 2-3 lei acolo si scapi ( De ce sa fie fraieri ) Sti cum e in Romania ... Daca se poate ... Hai sa o facem !

Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 14 octombrie 2010 - 11:19

0

#102 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 14 octombrie 2010 - 12:51

Vezi postareaRaoul94, la 14 octombrie 2010 - 11:18, a spus:

De ce sa plateasca o amenda cand poti da 2-3 lei acolo si scapi ( De ce sa fie fraieri ) Sti cum e in Romania ... Daca se poate ... Hai sa o facem !

Mărturisesc că aici m-ai lăsat în ceaţă. Pe de o parte, le ţii hangul celor care îi şpăguiesc pe controlori, iar pe de cealaltă, îi acuzi pe aceştia pt că acceptă şpaga. Sau, n-am prins eu nota de ironie. Lucru foarte posibil.
Pe vremea când nu eram angajt la RATT, am fost prins de control fără bilet. Pt că nu mi-a plăcut mutra controlorului, şi modul în care mi s-a adresat, am refuzat să-i dau 25 de lei (era pe vremea lui Ceauşescu) şpagă, şi l-am făcut să-mi scrie proces verbal pt 100 de lei. Aşa, d'al dracu'. Şi eu fără sută, dar şi el fără 25. Şi nu mi-a părut rău. Există situaţii în care satisfacţia morală cântăreşte mai mult decât un prezumtiv câştig material.
0

#103 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 octombrie 2010 - 19:59

Incep cu o paranteza: Emilut, voi si cand mergeti cu autobuzel de "noapte" (al angajatilor) trebuie sa validati? :coolspeak: E doar o ironie la adresa faptului ca sunteti sofer si tot nu aveti dreptul de a nu plati calatoria pe care o efectuati... :)

Si eu sunt pro legii, nu este moral pentru societate sa-i mituiesti pe controlori. Insa aici vine obisnuita lege a lui Murphy: daca 10 ani am avut zilnic bilet, si se intampla ca o data, din graba, sa nu imi iau, atunci ma prinde controlul...
Insa imi amintesc o singura exceptie pe care am facut-o de la aceasta regula...Era la inceputul introducerii cardului, cand, din neatentie, am crezut ca mai am o zi de valabilitate a abonamentului, insa m-am inselat...in dimineata cu pricina, la ora 6 am fost dat jos, si dat fiind faptul ca intarziam la o sesiune de comunicari, i-am aruncat in graba o hartie domnului si am fugit...apoi toata ziua mi-am reprosat acest lucru :) .
0

#104 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30195
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 octombrie 2010 - 19:13

Si eu am preferat sa platesc o amenda pentru "61 km/h" decat sa-i dau spaga politistului respectiv. El incerca sa traga de timp si sa ma abureasca dar i-am spus sa scrie rapid procesul verbal ca ma grabesc si de aceea am mers cu "61 km/h". Dezamagirea lui m-a uns pe suflet si nici nu mi-a pasat de cei 50 de lei. (atat era amenda pe vremea aia) :)
0

#105 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 15 octombrie 2010 - 22:07

Vezi postareaNDY, la 14 octombrie 2010 - 19:59, a spus:

Incep cu o paranteza: Emilut, voi si cand mergeti cu autobuzel de "noapte" (al angajatilor) trebuie sa validati? :naughty1: E doar o ironie la adresa faptului ca sunteti sofer si tot nu aveti dreptul de a nu plati calatoria pe care o efectuati... :)

Teoretic, DA. Motivul invocat de conducere este acela că astfel se poate monitoriza numărul de utilizatori ai respectivului autobuz.
Practic, nimeni nu îl respectă sau bagă în seamă. De fapt este o stupizenie. Şoferul face traseul de noapte, indiferent de numărul angajaţilor care îl folosesc. Într-o anumită zi pot fi 20 de angajaţi care pleacă de la serviciu sau care vin la serviciu, iar în următoarea, să nu fie niciunul. Multe trenuri sau vârfuri au ieşirea din garaj (depou) mai târziu, şi e posibil ca oamenii să vină la lucru cu maşina sau cu transportul în comun.
0

#106 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 16 noiembrie 2010 - 22:30

Buuun, linia 9. O linie pe care cu totii o stim ca si o linie problema, din punctul de vedere al timpului necesar parcurgerii unei semiture, respectiv o tura. Azi am avut ocazia din diverse motive, sa fac de 3x traseul AEM-Dambovita (sau invers). Si tot uitandu-ma la semafore, si gandind putinam realizat 2 lucruri banale, care insa ar putea schimba complet desfasurarea lucrurilor, 2 chestiuni pentru care avem posibilitati tehnice, si foarte important! nu ar trebui sa modificam NICI o secunda din temporizarea orcarui semafor, si nici unda verde(care nu este perfecta) s-ar pastra...

Sa luam cateva lucruri pe care il stim cu totii:

- directia dinspre AEM spre Dambovita (la masini) are unda verde!
- o semitura pe linia 9 dureaza aprox ~30 min. (nu stiu timpul exact)
- luand acelasi sens si pentru tramvaie, constatam ca ordinea la verde este urmatorul: unda verde (directia AEM-DB), tramvaiul si soseaua care intersecteaza!

Ce ar trebui facut:


1.- plecam de la AEM.
2.- tramvaiul are o medie de 40-45 km/h (difera de model/stare tehnica) pana la prima statie, cea de la LIDO.
3.- ajuns aici, pana face tramvaiul staia, se face verde si pelaca. Aici nu am schimba nimic!
4.- ajuns la Billa, observam ca trebe asteptat aprox 5-7 sec. pana la verde. Deobicei vatmanii incetinesc, si asa nu 5.trebuie sa opreasca. Il putem lasa asa.
6.- statia de la Judetean. Aici deobicei volumul de calaltori este ridicat, si fiind si o intersectie, care face parte dintr-o alta unda verde, nu am modifica nimic. Insa deaici ar incepe Totul!
7.- staita de la Martirilor. Tramvaiul are verde cu o intarziere de aporx. ~3-5 sec. fata de semaforul din unda verde, masinile care fac stanga avand semafor separat. Aici ar trebui modificat in felul urmator! 1. verde sa-l aiba unda verde. Imediat dupa cei care fac stanga. 3. Tarmvaiul 4.restul intersectiei. De ce? Simplu distanta fiind mica de la statia anterioara, la acelasi verde dupa unda verde deacolo, ei au calulat o intarziere de parcurgere a distantei, si au dat verde la tramvai (intre timp incheindu-se verdele pentru restul intersectiei la Martirilor) insa nu au luat in considerare statia deaici. Deci daca nu ar fii statia totul era OK.
8.- semaforul urmator: cel de la cimitir. Aici la fel. Schimbam ordinea si am rezolvat totul. Actual mente avem asa: unda verde, tramvai, intersectie. Schimbam in tramvai, unda verde si intersectie, si am rezolvat. Explicatie.
9.- Salcamilor. Aici iarasi avem aceeasi probleama. Tramvaiul nu are viteza destulde mare incatsa se ajunga la un nivel in care sa fie imediat dupa unda verde, avand verde inainte sa ajunga in statie, fiind nevoit sa astepte tura urmatoare. Daca schimbam oridinea si in locul tramvaiului, lasam restul intersectiei, si abia apoi tramvaiul, acesta va ajunge in statie, o face, si apoi pleaca! Dar deoarece aici in sensul invers functioneaza sistemul actual, punem un senzor care simte ca tramvaiul este in statie (avem asa ceva in Iosefin, la depoul de trolee, etc). Astfel incat tramvaiul ajunge din pricina semaforarelor anterioare, in momentul in care unda verde se face rosu, daca senzorul detecteaza ceva , da drumul la intersectie (asta s-ar intampla oricum) si daca este tramvai imediat dupa ii da verde, in caz contrar mareste timpul de verde al intersectiei, cu timpul e la tramvai.
10. Drubeta. Aici, unda verde care vine pe sensul nostru, adica AEM-DB, avand sens unic, catre Lidia, dam drumul tramvaiului, deodata cu unda verde! Asa adaugam cateva sec de verde, care actualmente sunt utilizati de tramvai, intersectiei.
11. Semaforul de imediat dupa. Aici iar avem o problema, distanta fiind mica, si unda verde avand verde si la stanga, teoretic nu putem evita stationarea tramvaiului. Insa imediat dupa...
12. Brancoveanu. Distanta lunga, viteza iarasi la 40-45km/h. Ajunsi acolo, prindem verde la tramvai, fiind nevoit sa mai stam o tura. Schimbam ordinea cu intersectia, si avem timp pentru a face statia.
13. str. Hebe. Aici din nou punem un senzor, si schimbam ordinea intersectiei cu tramvaiul.
14. statia urmatore. Aiciinevitabilul se petrece din nou. Deci nu schimbam nimic, tramvaiul stand din nou.
15. Si in final ultimul semafor. Aici calea Sagului, nu face parte din nici o unda verde, deci linistit acordam tramvaiului prioritate. Si anume actualmente cand ajunge in statie, unda verde pleaca peste 10 sec. Dar tramvaiul mai sta 5. si cand pleaca unda verde inca are verde. Deci simplu dam drumul tramvaiului impreuna cu unda verde.


Povestea se cam termina aici. Recunosc sistemul este departe de perfect, dar muuult mai bun decat cel actual. Sitotodata recunosc ca este defectuos pentru sensul invers, insa este mai bun decat cel actual (repet) si s-ar castiga de la 2 la 5 minute!

Astept pareri, completari, observatii!
0

#107 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 noiembrie 2010 - 23:24

Felicitari pentru munca depusa! :coolspeak:

Anul trecut prin vara am avut si eu ocazia de a circula des pe tronsonul AEM-Brancoveanu cu linia 9. Ce am observat eu este faptul ca la multe dintre semafoarele amplasate intre statii, semaforul pentru tramvai se schimba in rosu cu putin timp inainte de ajungerea tramvaiului, iar cand ajungea tramvaiul la semafor, in general, era verde la masinile de pe Rebreanu, urma apoi verde pentru masinile de pe strada cu care se intersecta bulevardul, iar in final, verde din nou pentru tramvai. Astfel, tramvaiul astepta aproape un ciclu intreg de semafor de fiecare data. Exact ce spui tu, in multe cazuri, daca se schimba ordinea (dupa verde pe Rebreanu sa vina verde pt tramvai si abia apoi pentru strada cealalta) s-ar castiga ceva timp. O alta observatie (dar care poate este gresita sau doar mi s-a parut) ar fi faptul ca in actuala forma a semafoarelor, aceeasi distanta (AEM-Brancoveanu) se parcurge mai lent pe directia AEM-Brancoveanu, si putin mai rapid pe retur (Brancoveanu-AEM).
0

#108 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 16 noiembrie 2010 - 23:44

Cea mai buna ideie este ca semafoarele sa fie reglate ca in timpul week-endului. Atunci temporizare este mult mai mica iar semafoarele sunt in asa fel reglate in cat, cand se aproapie tramvaiul de el sa treaca, sa nu mai astea aiurea.
Deci mai mult nu este nevoie decat atat. Deja tind sa cred ca am cerut marea cu sarea :coolspeak: .
0

#109 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 17 noiembrie 2010 - 00:06

Vezi postareaPaul85, la 16 noiembrie 2010 - 23:24, a spus:


Exact ce spui tu, in multe cazuri, daca se schimba ordinea (dupa verde pe Rebreanu sa vina verde pt tramvai si abia apoi pentru strada cealalta) s-ar castiga ceva timp.

Asa este acuma, este verde pe rebreanu, dupa verde la tramvai, iar mai apoi la masinile de pe strazile cu care se intersecteaza.
0

#110 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 17 noiembrie 2010 - 16:57

Vezi postareaViktor, la 16 noiembrie 2010 - 23:44, a spus:

Cea mai buna ideie este ca semafoarele sa fie reglate ca in timpul week-endului. Atunci temporizare este mult mai mica iar semafoarele sunt in asa fel reglate in cat, cand se aproapie tramvaiul de el sa treaca, sa nu mai astea aiurea.
Deci mai mult nu este nevoie decat atat. Deja tind sa cred ca am cerut marea cu sarea :coolspeak: .


Care parte din NU SE SCHIMBA NIMIC din acutala temporizare nu ai pins-o? Ceea ce spui tu nu este de Timisoara, si Romania... Ceea ce am explicat eu , este defat osolutie lejera, si aplicabila fara nici o schimbare majora, sau calcule noi...
0

#111 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 17 noiembrie 2010 - 17:42

La solutia adusa de tine este nevoie de bani pentru a monta acei senzori, iar cum bani nu sunt sau nu vor sa fie nu se va monta asa ceva. Tu crezi ca vatmanii nu le-au spus la sefi cand au fost sedinte, de acest lucru? Poti sa fi sigur ca da, iar lor li sa raspuns direct ca nu sunt bani.
0

#112 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 06 decembrie 2010 - 16:02

Apoi, vorba unu vatman: Tre sa fii IDIOT rau sa lovesti un tramvai pe linia lui 9 -_- -_- :intrebare:
0

#113 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 06 decembrie 2010 - 16:19

Garatat doar cu o performanta iesita din comun reusesti acest lucru...

Aceasta postare a fost editata de Viktor: 06 decembrie 2010 - 16:19

0

#114 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 decembrie 2010 - 20:21

Dar totusi, cum/unde le-ar fi putut lovi? Presupun ca doar printr-un contact cu vreo masina...Insa la cate semafoare sunt pe linia aia, care, si asa nu prea are legatura cu soseaua...
0

#115 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 decembrie 2010 - 21:18

Mersi Viktor :intrebare: , eu presupun ca ori la iesirea din AEM , ori in preajma la Dambovita sau La Bazar in intersectie ... Ramane de vazut , oricum facem prea mult offtopic un mod cred ca ar trebui sa mute ultimele 4 postari ( inclusiv a mea ) la Daily Facts -_-
0

#116 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 06 decembrie 2010 - 21:46

Doar intr-o masina poate sa dea ca altfel nu au cum sa fie asa de lovite.
In 3527 a dat o masina care a virat la stanga, in zona la BILLA(desi stiu foarte bine ca nu au voie sa vireze la stanga ei se baga). In 3529 a intrat(exact la statia Transilvania, unde se intalneste cu 7) o zapacita cu masina(ea nu s-a mai uitat in stanga daca vine tramvaiul ci doar in dreapta sa vada daca mai vine vre-o masina). Cand a vazut ca din dreapta nu mai vine nicio masina a plecat direct in fata lui -_- .
3540 a fost lovit la statia Martirilor(el mergea spre Judetean). Acolo tot o zapacita sa bagat pe rosu si a intrat direct in el...
De cate ori nu am avut ocazia sa vad cum o gramada de dobitoci se baga cu masina pe linie sau trec de pe o parte pe alta pe unde ii apuca. Doar cand se trezesc cu tramvaiele in nas atunci isi aduc aminte ca pe acolo mai trece si asa ceva.
Tind sa cred ca in opinia multora tramvaiele sunt niste cutii de chibrituri, sau de multe ori ei cred ca tramvaiele ii vad si cred ca opresc imediat, dar nu se gandesc vreodata ca tramvaiul merge fier pe fier si nu poate opri ca o masina :intrebare: .

Aceasta postare a fost editata de Viktor: 06 decembrie 2010 - 21:55

0

#117 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 07 decembrie 2010 - 00:46

Dar sunt si foarte multi vatmani care pe linia 9, trec pe rosu, indiferent de trafic etc.
Nu o data am patit sa fac stanga la cate una din strazi si sa ma trezesc la mm de tramvai...sunt si multi vatmani de vina, nu doar soferii.
0

#118 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 07 decembrie 2010 - 12:41

Si oare de ce trec pe rosu? Ca nu au ce face? Graficele sunt concepute in asa fel in cat sa fugi toata ziua, iar semafoarele sunt reglate in asa fel incat sa ii tina cat mai mult la semafor. Abia seara dupa ora 21:00 semafoarele isi schimba temporizarea, adica cand e prea tarziu si nu mai iti este de niciun folos. Ei au nevoie ca semafoarele sa functioneze asa de dimineata pana seara cand se retrage ultimul tramvai, nu numai dupa ora 9.
Deja devenim :intrebare: , asa ca, rog un moderator sa mute aceste postari in topicul dedicat liniei 9. Multumesc
0

#119 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 07 decembrie 2010 - 19:48

Vezi postareaViktor, la 07 decembrie 2010 - 12:41, a spus:

Si oare de ce trec pe rosu? Ca nu au ce face? Graficele sunt concepute in asa fel in cat sa fugi toata ziua, iar semafoarele sunt reglate in asa fel incat sa ii tina cat mai mult la semafor. Abia seara dupa ora 21:00 semafoarele isi schimba temporizarea, adica cand e prea tarziu si nu mai iti este de niciun folos. Ei au nevoie ca semafoarele sa functioneze asa de dimineata pana seara cand se retrage ultimul tramvai, nu numai dupa ora 9.
Deja devenim :offtopic: , asa ca, rog un moderator sa mute aceste postari in topicul dedicat liniei 9. Multumesc

Da, dar asta nu inseamna ca trebuie sa se bage pe rosu, si sa incurce alte masini :timeout:
0

#120 Useril este offline   iulius 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 12 decembrie 10

Postat 12 decembrie 2010 - 21:48

Victor are dreptate , graficele sunt foarte stranse ca timp, dar nici sa treci pe rosu nu e o solutie...ar trebuii sa stea la toate semafoarele si poate mai se adauga cateva minute la grafic........poate...dar e greu pentru ca sunt vatmani care cu orice pret vor sa respecte graficul( altadata impulsionati si de dispeceri)
0

Arata acest topic


  • (18 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi