STP Timișoara Forum: A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (148 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km

#361 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 04 decembrie 2010 - 16:58

Drumul Arad-Timişoara, restricţionat de autostradă

04.12.2010

Arad - Primele efecte ale autostrăzii Arad-Timişoara în privinţa circulaţiei. Construcţia acestui tronson (proiect realizat în proporţie de 30%) impune deja restricţii de circulaţie pe drumul naţional Arad-Timişoara (DN69).

Imagine postata

Totul se întâmplă pentru că s-a dat startul la construirea pasajului superior pentru autostrada Arad - Timişoara
Informaţia a fost oferită de Centrul Infotrafic din cadrul Inspectoratului General al Poliţiei Române, care informează că „traficul rutier pe DN69 este oprit între kilometri 55+600 şi 56+200 ( în judeţul Arad), circulaţia auto desfăşurându-se, provizoriu, pe o variantă de serviciu”.

Conducătorii auto sunt sfătuiţi de poliţişti să respecte semnificaţia indicatoarelor rutiere şi să conducă prudent. Pe varianta oferită acum şoferilor, limita de viteză este 40 km/h. Noile reguli de circulaţie de pe drumul naţional Arad-Timişoara vor dura până la finalizarea pasajului superior pentru autostrada Arad – Timişoara. Autorităţile nu au precizat însă când acest fapt se va produce.

Sursa: AradON
0

#362 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 decembrie 2010 - 18:29

Vezi postareadragomir, la 01 decembrie 2010 - 18:00, a spus:

Sincer e o bataie de joc...autostrada de pamant, ce sa zic?!
...acum ma luminez si eu de ce aluneca Autostrada Transilvania, pt k e facuta tot asa.....doamne sfinte, ce hotie.

Am vazut cateva documentare la nemti si cica nici ei nu mai fac din beton. Un strat superior din asfalt poros, prin care apa trece lejer (aratau o bucata de asfalt pusa pe un vas transparent si un neamt turna apa observandu-se clar cum apa patrunde lejer prin acest strat), sub acest strat este pietris si nisip pentru drenaj. Nu stiu ce se intampla daca apa din acesti pori ingheata. :eusa_think:
0

#363 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 04 decembrie 2010 - 20:30

Centura Aradului, stadiul lucrarilor la podul peste Mures. (update 04.12.2010)

autorul pozelor tavi - forum SSC

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata


Cam asa va arata podul cand va fi finalizat. :eusa_think:

sursa desenului nenea_hartia - forum SSC

Imagine postata
0

#364 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 decembrie 2010 - 12:17

Mi se pare usor ciudat. La Timisoara autostrada trece la 10 Km de marginea orasului iar la Arad trece la mai putin de 100 m de blocuri....cred ca ambele "solutii" sunt gresite, aici prea departe, acolo prea aproape,...
M-a surprins si faptul ca podul de peste Mures este curbat!!!, de obicei podurile "scurte" se fac drepte daca nu te incurca relieful sau alte "lucruri"...In orice caz, cred ca Falca va ramane in istoria Aradului, fie orasul, fie judetul...
0

#365 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 decembrie 2010 - 12:48

Cred ca intentia lui Falca e ca autostrada sa-i tina loc si de centura (partial)
0

#366 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 decembrie 2010 - 14:32

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 05 decembrie 2010 - 12:48, a spus:

Cred ca intentia lui Falca e ca autostrada sa-i tina loc si de centura (partial)


Asa si este, insa cu aceasta ocazie au si 4 intrari/iesiri pe autostrada la o populatie de 170.000 de locuitori fata de Timisoara cu doua int/ies la o populatie de vreo 300.000 de locuitori. Iar intrarea/iesirea de pe calea Aradului despre care se vorbeste mai des in ultimul timp va fi aiurea ca este o abatere destul de mare fata de traseele clasice, indiferent ca mergi spre vest ori est....
0

#367 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 decembrie 2010 - 17:50

Asta sesizam si eu la inceputul discutiei, dar lumea spune ca ar frana dezvoltarea orasului daca ar trece mai aproape. (replica mea era ca e deja destul de mare si sper sa nu-i ajungem niciodata pe bucuresteni)
0

#368 Useril este offline   dragomir 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 01 decembrie 10

Postat 05 decembrie 2010 - 18:21

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 04 decembrie 2010 - 18:29, a spus:

Am vazut cateva documentare la nemti si cica nici ei nu mai fac din beton. Un strat superior din asfalt poros, prin care apa trece lejer (aratau o bucata de asfalt pusa pe un vas transparent si un neamt turna apa observandu-se clar cum apa patrunde lejer prin acest strat), sub acest strat este pietris si nisip pentru drenaj. Nu stiu ce se intampla daca apa din acesti pori ingheata. :eusa_think:


Poate era vorba despre o simpla sosea (simpla in termeni germani). Nu exista autostrada pe pietris... ca nu rezista.
0

#369 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 11 decembrie 2010 - 18:02

S-a lansat azi și licitatia pentru tronsonul Lugoj-Deva. :coolspeak:


De pe www.e-licitatie.ro


Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar anunt de participare: 112856 / 11.12.2010
Denumire contract: „Proiectare si executie autostrada Lugoj-Deva – Lot 1” km 0+000 – km 27+400
Stare procedura: In desfasurare

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:

COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Punct(e) de contact: CNADNR SA - Directia Licitatii Contractare si Servicii Suport , Tel. 021.264.32.99 , In atentia: Dl. Horia NICOLAE, Director Licitatii Contractare si Servicii Suport , Email: licitatii.fn@andnet.ro , Fax: 021.264.32.98 , Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)

Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
„Proiectare si executie autostrada Lugoj-Deva – Lot 1” km 0+000 – km 27+400
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor

Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Romania, Judetul Timis
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile solicitate de Autoritatea Contractanta sunt descrise in cuprinsul Documentatiei de Atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)

45233110-3 - Lucrari de constructii de autostrazi (Rev.2)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu

II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
27,4 km autostrada.
A se vedea informatiile cuprinse in Documentatia de Atribuire.

Valoarea estimata fara TVA: 1,118,840,865 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
54 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice şi garantii solicitate
Garantie de participare: 21000000 Lei / 5000000 Euro. Garantie de buna executie – 10% din valoarea de contract acceptata, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul va fi finantat de Uniunea Europeana prin Fonduri de Coeziune in procent de 85% si de Guvernul Romaniei in procent de 15%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul atribuirii contractului, Acordul de Asociere va fi legalizat in conformitate cu prevederile art. 44 alin 2 din OUG nr. 34/2006,cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere semnata de catre reprez.legal,ca nu se afla în niciuna din sit.prev.la art.180 din OUG 34/2006 utilizand Form.1 din Sec.2 a DA; Declaratie pe proprie raspundere semnata de catre reprez.legal,ca nu se afla în niciuna din sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006 utilizand Form. 2 din Sec.2 a DA; Certif.de atestare fiscala privind indep.oblig.de plata a imp.si taxelor locale si alte venituri ale bug.local,si a imp,taxelor si contrib.de asig.soc la bug.general consolidat(ANAF)la data de 31.12.2010–a se vedea pct. 5.1.2.din Fisa de Date a Achizitiei.Capacit.de exerc. a activ.prof. (inreg): Declaratie pe proprie raspundere semnata de catre reprez.legal utilizand Form. 3 din Sec.2 din DA; certif.de inreg.(C.U.I.)emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial, in copie legaliz; Certif.Const. emis de ORC de pe langa Trib. teritorial care sa ateste ca ofertantul desf.activitati care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplic. Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, in orig(in copie legalizata numai in cond. in care in cuprinsul Certif.Const. se specifica faptul ca acesta este valabil si in copie legaliz) valabil la data prezentarii lui, in conformitate cu legisl. in vigoare. Pentru pers.jur/fizice straine este necesara prez.doc.edificatoare care dovedesc o forma de inreg.si,dupa caz, de atestare ori apart.din pdv prof.in conf.cu prev.legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
• Media rezultatului exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii (3) trei ani (2007, 2008, 2009);
• Media cifrei de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent infrastructurii de transport rutier* pe ultimii (3) trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie mai mare de 850000000 Lei.
• Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o singura declaratie bancara, in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 250000000 Lei, sau echivalent pentru o perioada de 6 luni, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul contractului.
• Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului Lichiditate Generala (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2009 de minim 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofert. a final. cu succes in ultimii 5 ani**) cel mult trei proiecte/contracte de lucrari de constr. in domeniul infrastructurii de transport rutier* (ITR) in care participarea ofertantului la acestea sa fi fost in valoare totala cumulata de minim 850.000.000 Lei, fara TVA;
2. Ofert. are drept de folosinta sau detine minim 2 statii de asfalt care nu vor avea vechime mai mare de 6 ani, avand capacitatea totala de productie de minim 600 tone/ora, care pot fi disponibilizate pentru acest contract, din care cel putin o statie este obligatoriu sa fie dotata cu instalatie pentru bitum modificat;
3. Ofert. are drept de folosinta sau detine instalatii de forat coloane de Ø1180 mm si instalatii de forat coloane de Ø1500 mm, instalatii care pot fi disponibilizate pentru acest contract;
4. Ofert. a executat in ultimii 5 ani**) lucrari de terasamente in domeniul ITR in cantitate de minim 1.500.000 mc;
5. Ofertantul a pus in opera in ultimii 5 ani**): a) mixturi asfaltice pe autostrazi si/sau drumuri nationale si/sau drumuri expres in cantitate de minim 450.000 tone; :04: strat de uzura pe autostrazi si/sau drumuri nationale si/sau drumuri expres in cantitate de minim 550.000 mp;
6. Ofertantul are drept de folosinta sau detine laborator autorizat (de minim gradul II) cu profile corespunzatoare (G.T.F; M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.) pentru lucrarile de ITR ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
7 . Ofertantul a finalizat cu succes lucrari de constructii/ reabilitari /modernizari de poduri si/sau pasaje si/sau viaducte aferente drumurilor nationale si/sau drumurilor expres si/sau autostrazilor, in ultimii 5 ani**), in valoare de 125.000.000 Lei, fara TVA; 8. Ofertantul a finalizat cu succes in ultimii 5 ani**), maxim 3 proiecte/contracte de elaborare Proiect tehnic si detalii de executie pentru lucrari de constructii/ reabilitari /modernizari drumuri nationale si/sau drumuri expres si/sau autostrazi, in lungime totala de minim 40 km din care un proiect/contract pentru elaborare proiect tehnic si detalii de executie pentru constructie noua de drumuri nationale si/sau drumuri expres si/sau autostrazi in lungime totala de minim 10 km; 9. Ofertantul detine sau are drept de folosinta asupra unui numar minim de echipamente disponibile pentru indeplinirea contractului; 10. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a utilizat in cadrul unui proiect/contract de executie de lucrari de ITR, in ultimii 5 ani, tehnologia de bitum modificat/componente alternative. Capacitatea profesionala: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorii experi cheie: A. Pentru activitatea de proiectare: I. Inginer de Drumuri – Sef Echipa proiectare. B. Pentru activitatea de lucrari: I. Coordonator de Proiect (Reprezentantul Antreprenorului); II. Coordonator de Proiect Adjunct: (Adjunctul Reprezentantului Antreprenorului); III. Persoana Responsabila cu Asigurarea Calitatii; IV. Sef de Santier. Cerintele minime (studii, limba, exp. prof. gen. si specifica) privind cei 5 exp. cheie sunt mentionate la pct. 5.4.1 - inf. privind capacit. prof. din FDA (Vol 1 sect. 1 din Doc. atrib.).
III.2.4) Contracte rezervate

Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii

Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire

Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii Pondere
1. Pretul ofertei 30 %
Descriere: Componenta financiara
2. Propunerea tehnica 70 %
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)

Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2011 14:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2011 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare

Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 16.05.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2011 15:00
Locul: CNADNR S.A. – CESTRIN , Bd. Iuliu Maniu, nr. 401A, sector 6, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte, in baza unei imputerniciri.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS-T - Constructia autostrazilor Nadlac- Arad, Orastie – Sibiu si Lugoj – Deva – Fondul de Coeziune Transport. Proiectul va fi finantat de Uniunea Europeana prin Fonduri de Coeziune in procent de 85% si de Guvernul Romaniei in procent de 15%.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
a) Din motive tehnice, Volumul 2 - Contractul, Volumul 3 – Caietul de sarcini, si Volumul 4 – ANEXE, parte componenta a Documentatiei de Atribuire, nu pot fi publicate la adresa de internet: www.e-licitatie.ro, Documentatia de Atribuire va fi disponibila gratuit in format electronic pe site-ul www.cnadnr.ro ; B) Moneda in care trebuie intocmita oferta – LEI; c) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac

Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 30081 , Romania , Tel. +4 (021) 310.46.41 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +4 (021) 310.46.42 , Adresa internet (URL): http:// www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere

Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr.5, Sector 4 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 050091 , Romania , Tel. +4 (021) 319.51.80, +40(021)319.51.81 +40(021)319.51.83 , Email: infocabuc@just.ro; relatiicab@just.ro , Fax: +4 (021) 319.51.76 , Adresa internet (URL): http://portal.just.r...?idInstitutie=2
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac

Serviciul Contencios din cadrul CNADNR SA.
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Tel. 021.264.34.07 , Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt 10.12.2010 15:14
0

#370 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 11 decembrie 2010 - 18:14

CNADNR a demarat licitatia pentru tronsonul Nadlac - Arad: Valoare-1,2 miliarde lei, durata contractului-4,5 ani :coolspeak:


Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) a lansat, vineri, licitatia pentru proiectarea si executia unuia dintre tronsoanele coridorului pan-european IV Nadlac-Constanta. Este vorba de portiunea de autostrada Nadlac-Arad, in lungime de 38,8 kilometri, valoarea acestuia fiind estimata la 993,6 milioane lei, fara TVA (n.red. peste 1,2 miliarde lei cu TVA). Proiectul este finantat prin fonduri europene. In ceea ce priveste criteriile de atribuire, pretul are o pondere de doar 30%, cea mai importanta fiind propunerea tehnica (70%). Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente este 14 februarie 2011.

Tronsonul este impartit in doua loturi: primul de la km. 0 pana la km. 22,2, iar al doilea de la km. 22,2 pana la km. 38,8. O firma va putea depune o oferta pentru un singur lot. "

UPDATE Durata contractului sau termenul pentru finalizare este de 54 luni incepand de la data atribuirii contractului", se arata in anuntul postat pe e-licitie.ro. In documentatia de atribuire se arata ca 54 de luni reprezinta 30 luni proiectare şi executia lucrarii, de la data de incepere a lucrarilor + minim 24 luni perioada de notificare a defectiunilor. Perioada de valabilitate a contractului incepe de la data semnarii contractului de catre ultima parte (Antreprenorul), include Durata de realizare a proiectarii şi de Executie a lucrarilor de 30 luni şi Perioada de Notificare a Defecţiunilor de minim 24 luni.


Imagine postata
0

#371 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 13 decembrie 2010 - 20:10

Costurile din infrastructura, mai mari decat cele estimate

12 decembrie 2010

[...] Aceeasi marire de pret cunoaste si viitoarea autostrada Timisoara - Lugoj, care de la 3,8 milioane de euro pe kilometru a ajuns la circa 9 milioane de euro pe kilometru.
De altfel, pentru urmatorii trei ani, ministrul transporturilor si infrastructurii, Anca Boagiu, si-a propus sa realizeze circa 300 de kilometri de autostrada, la un pret de 2,5 miliarde de euro. In ceea ce priveste diferentele de pret, explicatia consta in faptul ca standardele de cost sunt estimative si ca ele nu includ construirea tunelurilor sau a podurilor si costurile exproprierilor.

Sursa: timisoaraazi.ro
0

#372 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 decembrie 2010 - 21:18

Pai si din ce ai postat in septembrie reiese acelasi pret fantastic: aproape 100 de milioane € pentru 9,5 km de autostrada :) Noroc ca nu avem relieful Elvetiei pe aici ca ne taxau astia cu 100 de milioane de euro kilometrul.
0

#373 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 13 decembrie 2010 - 22:24

S-a scumpit şi autostrada

13.12.2010

ARAD. Segmentul de autostradă Nădlac-Arad a fost scos la licitaţie. Câştigătorul va fi anunţat în februarie.

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a scos la licitaţie tronsonul de autostradă Nădlac-Arad, parte a coridorului IV Paneuropean. Investiţia preconizată de către oficialii CNADNR se ridică la aproape un miliard de lei, respectiv 230 de milioane de euro. Potrivit caietului de sarcini, cei aproape 40 de kilometri de autostradă vor avea ca termen de execuţie 54 de luni. Dar ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, pare să ţină cu dinţii de declaraţiile date în legătură cu anul 2013, moment la care, din spusele ei, se va circula pe autostradă de la Nădlac şi până la Constanţa.

„Estimăm că autostrada Nădlac-Arad va fi finalizată mult mai repede decât prevede contractul, respectiv în 2013”, a declarat Boagiu. În susţinerea acestei afirmaţii ministrul a spus că lucrarea va fi împărţită pe două loturi, urmând să se încerce construcţia simultană a acestora. Societăţile interesate de această lucrare pot depune oferte până în data de 14 februarie 2011. Ofertele vor fi analizate de către reprezentanţii CNADNR, câştigătorul urmând să fie anunţat la sfârşitul lunii cu pricina. „Sperăm ca până în luna martie să fie deja semnat contractul”, a ţinut să precizeze Anca Boagiu.

Coridorul IV Paneuropean pare a fi principala prioritate a Ministerului Transportului pentru perioada următoare. Pe lângă tronsonul Nădlac-Arad, vor mai fi scoase la licitaţie şi alte segmente de autostradă de aici: Timişoara-Lugoj, Lugoj-Deva, Orăştie-Sibiu şi Deva-Orăştie.

În ceea ce priveşte costurile investiţiei, specialiştii spun că suma este una exorbitantă. Potrivit analiştilor, un kilometru de autostradă pe segmentul Nădlac-Arad va costa până la 7,3 milioane de euro, dublu faţă de un kilometru de autostradă realizat între Bucureşti şi Cernavodă. Şi asta cu toate că relieful este unul accesibil pentru constructori, fiind o zonă de câmpie. Aceştia mai spun că pe tronsonul Nădlac-Arad se va putea înainta în ritm de melc, cu cel mult 740 de metri de autostradă realizaţi în fiecare lună.

Autostrada Nădlac-Arad va fi realizată, în cea mai mare parte, din fonduri primite de la Uniunea Europeană (UE). Din cei aproape un miliard de lei, cât costă lucrarea, aproximativ 85 la sută vor fi plătiţi de UE, restul de 15 la sută fiind susţinuţi din bugetul propriu al CNADNR.

Sursa: AradON
0

#374 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 13 decembrie 2010 - 23:28

Postez si aici:

Vezi postareaMHN, la 13 decembrie 2010 - 23:23, a spus:

Nu sunt specialist dar din ce am citit acum in graba pe web si pe SSC, cred ca e o mare diferenta intre contractele care erau licitate pana acum iar ultimele anunturi pentru tronsoanele din CIV, respectiv aceasta bucata de centura.
Adica"
- pana acum contractele presupuneau executia unor lucrari dupa proiectul primit de la beneficiar, caz in care riscurile sunt ale ultimului;
- insa de cand a venit Boagiu, contractele se pare ca sunt dupa modelul "Turn-Key" sau "Design & Build", caz in care toate riscurile sunt ale Contractorului.
De aici si diferentele de costuri.

0

#375 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 14 decembrie 2010 - 15:16

De la ionut, de pe SSC:

Citeaza

"Spicuiri" din SF de la Nadlac-Arad:

Granita cu Ungaria:
Imagine postata

Nod Nadlac:
Imagine postata

Spatii servicii Pecica:
Imagine postata

Nod Pecica:
Imagine postata

Nod / continuare cu Arad bypass:
Imagine postata

0

#376 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 14 decembrie 2010 - 17:53

From SSC, by amst

Citeaza

Here are some pictures form the new stretch of A1 motorway at Sibiu:

(Credit to the Ro Government for pics: http://www.gov.ro/co..._a111201l1.html)

Imagine postata

Imagine postata

0

#377 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 15 decembrie 2010 - 16:18

Planse desenate Lugoj - Deva:

Traseul pentru toate cele 4 loturi:
Imagine atasata: A1-Lugoj-Deva-Traseu-1.png Imagine atasata: A1-Lugoj-Deva-Traseu-2.png Imagine atasata: A1-Lugoj-Deva-Traseu-3.png
Imagine atasata: A1-Lugoj-Deva-Traseu-4.png Imagine atasata: A1-Lugoj-Deva-Traseu-5.png

Noduri rutiere ale celor 4 loturi de pe A1:
Imagine atasata: A1-Lugoj-Deva-Nod-Balint.png Imagine atasata: A1-Lugoj-Deva-Nod-Dumbrava.png Imagine atasata: A1-Lugoj-Deva-Nod-Margina.png
Imagine atasata: A1-Lugoj-Deva-Nod-Dobra.png Imagine atasata: A1-Lugoj-Deva-Nod-Ilia.png Imagine atasata: A1-Lugoj-Deva-Nod-Soimus.png

Noduri rutiere ale drumului de legatura cu centura Lugojului (A6):
Imagine atasata: A1-Lugoj-Deva-Nod-Tipari.png Imagine atasata: A1-Lugoj-Deva-Nod-Lg-N.png
sursa: www.cnadnr.ro/Lugoj-Deva-Lot1
0

#378 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 15 decembrie 2010 - 18:13

Traseul Giarmata - Izvin - Sanovita

Giarmata - Izvin (Timisoara - Lugoj lot I)
Imagine atasata: A1-Traseu-Giarmata-Izvin.jpg

Izvin - Sanovita (Timisoara - Lugoj lot II)
Imagine atasata: A1-Traseu-Izvin-Sanovita-1.jpg Imagine atasata: A1-Traseu-Izvin-Sanovita-2.jpg Imagine atasata: A1-Traseu-Izvin-Sanovita-3.jpg

Nodurile:

Giarmata:
Imagine atasata: A1-Nod-Giarmata.jpg

Izvin:
Imagine atasata: A1-Nod-Izvin.jpg

Topolovatu Mare:
Imagine atasata: A1-Nod-TopolovatuMare.jpg

by Ionut
0

#379 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 15 decembrie 2010 - 20:31

In sfarsit!
0

#380 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 15 decembrie 2010 - 20:46

Licitatie Publica - Proiectare si executie autostrada Timisoara - Lugoj, Loturile 1 si 2

Anunt de participare numarul 112924/14.12.2010

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: CNADNR SA ? Directia Licitatii Contractare si Servicii Suport, Tel. 021.264.32.99, In atentia: Dl. Horia NICOLAE, Director Licitatii Contractare si Servicii Suport, Email: licitatii.fn@andnet.ro, Fax: 021.264.32.98, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie autostrada Timisoara - Lugoj, Loturile 1 si 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Romania, Judetul Timis.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile solicitate de Autoritatea Contractanta sunt descrise in cuprinsul Documentatiei de Atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233110-3 - Lucrari de constructii de autostrazi (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
9.5 km - Lotul 1 - ?Proiectare si executie autostrada Timisoara - Lugoj km 44+500 - km 54+000?;25.62 km - Lotul 2 - ?Proiectare si executie autostrada Timisoara - Lugoj km 54+000 ? km 79+625?.A se vedea informatiile cuprinse in Documentatia de Atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 878, 440, 574RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare 54 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot1:5300000 Lei / 1261914 Euro; Lot2:12230000 Lei / 2911904 Euro . Garantie de buna executie ? 10% din valoarea de contract acceptata, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul va fi finantat de Uniunea Europeana prin Fonduri de Coeziune in procent de 85% si de Guvernul Romaniei in procent de 15%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul atribuirii contractului, Acordul de Asociere va fi legalizat in conformitate cu prevederile art. 44 alin 2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere semnata de catre reprez.legal, ca nu se afla in niciuna din sit.prev.la art.180 din OUG 34/2006 utilizand Form.1 din Sec.2 a DA; Declaratie pe proprie raspundere semnata de catre reprez.legal, ca nu se afla in niciuna din sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006 utilizand Form. 2 din Sec.2 a DA; Certif.de atestare fiscala privind indep.oblig.de plata a imp.si taxelor locale si alte venituri ale bug.local, si a imp, taxelor si contrib.de asig.soc la bug.general consolidat(ANAF)la data de 31.12.2010?a se vedea pct. 5.1.2.din Fisa de Date a Achizitiei.Capacit.de exerc. a activ.prof. (inreg): Declaratie pe proprie raspundere semnata de catre reprez.legal utilizand Form. 3 din Sec.2 din DA; certif.de inreg.(C.U.I.)emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial, in copie legaliz; Certif.Const. emis de ORC de pe langa Trib. teritorial care sa ateste ca ofertantul desf.activitati care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplic. Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, in orig(in copie legalizata numai in cond. in care in cuprinsul Certif.Const. se specifica faptul ca acesta este valabil si in copie legaliz) valabil la data prezentarii lui, in conformitate cu legisl. in vigoare. Pentru pers.jur/fizice straine este necesara prez.doc.edificatoare care dovedesc o forma de inreg.si, dupa caz, de atestare ori apart.din pdv prof.in conf.cu prev.legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Media rezultatului exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii (3) trei ani (2007, 2008, 2009);? Media cifrei de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent infrastructurii de transport rutier* pe ultimii (3) trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie mai mare de: Pt. Lot1 - 260000000 LeiPt. Lot2 - 600000000 Lei? Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o singura declaratie bancara, in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim: Pt. Lot1 - 60000000 LeiPt. Lot2 - 150000000 Leisau echivalent pentru o perioada de 6 luni, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul contractului.? Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului Lichiditate Generala (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2009: Pt. Lot1 - de minim 100%;Pt. Lot2 - de minim 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofert. a final. cu succes in ultimii 5 ani**) cel mult doua proiecte/contracte de lucrari de constr. in domeniul infrastructurii de transport rutier* (ITR) in care participarea ofertantului la acestea sa fi fost in valoare totala cumulata de minim : - Lotul 1 ? 240.000.000 Lei, fara TVA; - Lotul 2 ? 550.000.000 Lei, fara TVA, din care cel putin un proiect/contract trebuie sa fie de constructie noua autostrada/drum national/ drum expres.2. Ofert. are drept de folosinta sau detine: - pentru Lotul 1 / Lotul 2 - minim 2 statii de asfalt care nu vor avea vechime mai mare de 6 ani, avand capacitatea totala de productie de minim 600 tone/ora, care pot fi disponibilizate pentru acest contract, din care cel putin o statie este obligatoriu sa fie dotata cu instalatie pentru bitum modificat;3. Ofert. are drept de folosinta sau detine: - pentru Lotul 1 / Lotul 2 - instalatii de forat coloane de Ø1180 mm si instalatii de forat coloane de Ø1500 mm, instalatii care pot fi disponibilizate pentru acest contract;4. Ofert. a executat in ultimii 5 ani**) lucrari de terasamente in domeniul ITR: - pentru Lotul 1 / Lotul 2 - in cantitate de minim 1.500.000 mc;5. Ofertantul a pus in opera in ultimii 5 ani**): - pentru lotul 1 : a) mixturi asfaltice pe autostrazi si/sau drumuri nationale si/sau drumuri expres in cantitate de minim 120.000 tone; :) strat de uzura pe autostrazi si/sau drumuri nationale si/sau drumuri expres in cantitate de minim 130.000 mp;
- pentru lotul 2 : a) mixturi asfaltice pe autostrazi si/sau drumuri nationale si/sau drumuri expres in cantitate de minim 300.000 tone; :rad_masa: strat de uzura pe autostrazi si/sau drumuri nationale si/sau drumuri expres in cantitate de minim 325.000 mp.6. Ofertantul are drept de folosinta sau detine: - pentru lotul 1 / Lotul 2 - laborator autorizat (de minim gradul II) cu profile corespunzatoare (G.T.F; M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.) pentru lucrarile de ITR ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
7 . Ofertantul a finalizat cu succes lucrari de constructii/ reabilitari /modernizari de poduri si/sau pasaje si/sau viaducte aferente drumurilor nationale si/sau drumurilor expres si/sau autostrazilor, in ultimii 5 ani**), in valoare de: - pentru Lotul 1 - 10.000.000 Lei, fara TVA; - pentru Lotul 2 ? 30.000.000 Lei, fara TVA. 8. Ofertantul a finalizat cu succes in ultimii 5 ani**), maxim 3 proiecte/contracte deelaborare Proiect tehnic si detalii de executie pentru lucrari de constructii/ reabilitari /modernizari drumuri nationale si/sau drumuri expres si/sau autostrazi, in lungime totala de minim: - pentru Lotul 1 -20 km din care un proiect/contract pentru elaborare proiect tehnic si detalii de executie pentru constructie noua de drumuri nationale si/sau drumuri expres si/sau autostrazi in lungime totala de minim 5 km;
- pentru Lotul 2 -40 km din care un proiect/contract pentru elaborare proiect tehnic si detalii de executie pentru constructie noua de drumuri nationale si/sau drumuri expres si/sau autostrazi in lungime totala de minim 10 km;9. Ofertantul detine sau are drept de folosinta: - pentru Lotul 1 / Lotul 2 - asupra unui numar minim de echipamente disponibile pentru indeplinirea contractului; 10. - Pentru lotul 1 / Lotul 2 - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a utilizat in cadrul unui proiect/contract de executie de lucrari de ITR, in ultimii 5 ani, tehnologia de bitum modificat/componente alternative. Capacitatea profesionala: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorii experi cheie: A. Pentru activitatea de proiectare: I. Inginer de Drumuri ? Sef Echipa proiectare. B. Pentru activitatea de lucrari: I. Coordonator de Proiect (Reprezentantul Antreprenorului); II. Coordonator de Proiect Adjunct: (Adjunctul Reprezentantului Antreprenorului); III. Persoana Responsabila cu Asigurarea Calitatii; IV. Sef de Santier. Cerintele minime (studii, limba, exp. prof. gen. si specifica) privind cei 5 exp. cheie sunt mentionate la pct. 5.4.1 - inf. privind capacit. prof. din FDA (Vol 1 sect. 1 din Doc. atrib.).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.02.2011 14:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.02.2011 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.02.2011 10:00
Locul: CNADNR SA ? CESTRIN Bd. Iuliu Maniu, nr. 401A, Sector 6, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte, in baza unei imputerniciri.

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS-T - Constructia autostrazilor Nadlac- Arad, Orastie ? Sibiu si Lugoj ? Deva ? Fondul de Coeziune Transport. Proiectul va fi finantat de Uniunea Europeana prin Fonduri de Coeziune in procent de 85% si de Guvernul Romaniei in procent de 15%.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
a) Din motive tehnice, Volumul 2 - Contractul, Volumul 3 ? Caietul de sarcini si Volumul 4 ? ANEXE, parte componenta a Documentatiei de Atribuire, nu pot fi publicate la adresa de internet: www.e-licitatie.ro, Documentatia de Atribuire va fi disponibila gratuit in format electronic pe site-ul www.cnadnr.ro ; :rad_masa: Moneda in care trebuie intocmita oferta ? LEI; c) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel. +4 (021) 310.46.41, Email: office@cnsc.ro, Fax: +4 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): http: // www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr.5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. +4 (021) 319.51.80, +40(021)319.51.81 +40(021)319.51.83, Email: infocabuc@just.ro; relatiicab@just.ro, Fax: +4 (021) 319.51.76, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=2
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios din cadrul CNADNR SA.
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 021.264.34.07, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2010 16:12

Sursa: licitatiipublice.clubafaceri.ro
0

Arata acest topic


  • (148 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi