emilut, la 04 decembrie 2010 - 08:24, a spus:
Pe de altă parte, nu cred ca RATT să fi fost dispusă să aloce tone de combustibil, doar pt ca şoferii să se deprindă cu comenzile. Iar dacă şoferii s-ar fi plimbat cu "G"-urile prin oraş, cine ar mai fi deservit traseele în acest timp? Cei care au avut norocul să apuce cele 30 de minute, au făcut-o în timpul lor liber, nefiind plătiţi.
Atunci când au fost puse în circulaţie vechile Mercedes, eu lucram cu KKZ. Fără vreun avertisment prealabil, am fost trimis să preiau în traseu un Merţan, la ora de schimb. Am urcat în autobuzul plin cu călători, fără să ştiu de unde să-l apuc. Comenzile de bază le ştiam, fiind identice cu cele ale majorităţii autovehiculelor, în schimb, mi-am prins urechile la partea de butoane. Dacă voiam să claxonez, porneam ştergătoarele, când am vrut să aprind luminile în cupeu am pornit căldura, şi mă rog, alte alea.
Manualele de utilizare sunt scrise în limba engleză, şi nici pe acelea nu le-am primit. Deşi bănuiesc că nu le-ar fi fost utile nici cunoscătorilor de engleză pt că bănuiesc abundenţa termenilor tehnici specifici. Promisele traduceri nu au ajuns încă la noi.
Lista cu viitorii şoferi ai "G"-urilor a fost ţinută la secret, din motive care îmi scapă. Cei care urmau să le preia, au fost anunţaţi în seara zilei de 29 noiembrie. În 30 le-au alimentat, iar pe 1 dec au ieşit cu ele la lucru. Nici azi nu se cunosc numele celor care vor conduce cele 10 autobuze încă neînmatriculate.
Incepi prin a ma acuza ca exagerez cu ceea ce zic, insa termini cu un ton oarecum aprobator. Ceea ce ma face doar sa cred ca pana la finalul mesajului, ai inteles totusi si ceea ce vroiam eu sa subliniez. Nici mie nu mi se par normale toate lucrurile acelea, tocmai de aceea le-am si scris. Ai ajuns si tu la aceeasi concluzie, insa prin propriile argumente. Nu a fost normal sa te "arunce" asa in traseu, nu a fost normal sa nu se stie acea lista, iar despre faptul ca autobuzul s-a stricat...nu mai comentez nimic.