Autobuzele Mercedes Conecto G
#1001
Postat 02 decembrie 2010 - 15:04
#1002
Postat 02 decembrie 2010 - 19:44
#1003
Postat 02 decembrie 2010 - 19:47
Părere personală: cam înghesuite. Multe scaune într-adevăr, dar culoarul între scaune e la fel de strâmt. Din afară dau senzaţia că sunt gigantice. Nu mă plâng, să ne ţină sănătoşi, dar nu sunt în nici un caz "nave spaţiale" capabile să ofere orgasm spontan sau să facă femeile să nască spontan

A, da, având în vedere culoarul strâmt e optimă ideea cu amplasarea validatorului de bilete la uşa 2. Sper să nu se schimbe vreodată poziţia.
#1005
Postat 02 decembrie 2010 - 20:09
#1006
Postat 02 decembrie 2010 - 21:22

#1008
Postat 02 decembrie 2010 - 21:52
O bilă albă domnului Florin, pt că a încercat să împace şi capra şi varza.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 02 decembrie 2010 - 21:52
#1009
Postat 02 decembrie 2010 - 22:45

Se vede si in pozele de mai jos, langa afisaj.
Am reusit partial afisarea unor litere in numele liniei. Din pacate pe TFT-uri nu apare acelasi lucru ca pe afisajul cu LED



#1011
Postat 03 decembrie 2010 - 14:14
#1012
Postat 03 decembrie 2010 - 19:38
emilut, la 01 decembrie 2010 - 23:19, a spus:
Maniera de conducere a unui astfel de autobuz diferă radical de cea prin care se manevrau Ikarusurile. Deocamdată, esenţial este să nu dea cu ele în stâlpi, sau să facă alte minuni. Cu celelalte hangarale, se vor pune ei la punct cât de curând. Puţintică răbdare, monşer.

Iar, în ce priveşte pregătirea autobuzelor pt intrarea în circulaţie, te asigur că echipele care s-au ocupat de problemă, au lucrat cu îndârjire, şi cu multe ore suplimentare. Nu te grăbi în a arunca cu piatra.
Daca a te astepta la lucruri de calitate, la 2 luni dupa ce acestea au fost anuntate cu surle si trambite, se cheama a fi pretentios, asa sa fie

Ti se pare normal ca un sofer ca a condus doar Ikarus-uri sa aiba voie sa puna mana doar 30 de minute pe un autobuz nou inainte sa transporte calatori? Ti se pare normal sa lasi in traseu un om cu o experienta sumara la volan, iar daca, Doamne fereste, se intampla ceva, ce face? Rasfoieste cartea tehnica? De asemenea, ti se pare normal sa cumperi autobuze de milioane de euro, sa dispui de o echipa specializata de service, sa tii autobuzele in garaj 2 luni, si ele tot sa aiba probleme? Pai daca nici in prima zi nu e totul functional, peste 2 ani la ce sa ma astept?
Inteleg ca esti sofer, si tocmai de asta vreau sa specific clar ca nu pe ei ii acuz. Ii acuz pe cei din conducere care din nou s-au dovedit a fi incapabili de a gestiona corect o situatie cap-coada.
#1013
Postat 03 decembrie 2010 - 22:01
Aceasta postare a fost editata de Goldmember: 03 decembrie 2010 - 22:02
#1014
Postat 03 decembrie 2010 - 22:16
#1017
Postat 04 decembrie 2010 - 08:24
NDY, la 03 decembrie 2010 - 19:38, a spus:

Ti se pare normal ca un sofer ca a condus doar Ikarus-uri sa aiba voie sa puna mana doar 30 de minute pe un autobuz nou inainte sa transporte calatori? Ti se pare normal sa lasi in traseu un om cu o experienta sumara la volan, iar daca, Doamne fereste, se intampla ceva, ce face? Rasfoieste cartea tehnica? De asemenea, ti se pare normal sa cumperi autobuze de milioane de euro, sa dispui de o echipa specializata de service, sa tii autobuzele in garaj 2 luni, si ele tot sa aiba probleme? Pai daca nici in prima zi nu e totul functional, peste 2 ani la ce sa ma astept?
Inteleg ca esti sofer, si tocmai de asta vreau sa specific clar ca nu pe ei ii acuz. Ii acuz pe cei din conducere care din nou s-au dovedit a fi incapabili de a gestiona corect o situatie cap-coada.
Hai să nu exagerăm, totuşi. Autobuzele nu stau toate în garaj de 2 luni, nici măcar de 45 de zile. În mod normal, ele ar fi trebuit să circule încă din prima zi, cu condiţia să le fi fost montate toate cele. Nimeni nu poate trasa numai din bănuieli şi suspiciuni schiţa tuturor lucrărilor care ar fi trebuit efectuate. Cel mai elocvent test este acela al traseului. Iată, o maşină a şi rămas blocată-n drum, după doar 2 zile de circulaţie. Cine s-ar fi aşteptat la aşa ceva, ţinând cont de prestigiul firmei constructoare?
Pe de altă parte, nu cred ca RATT să fi fost dispusă să aloce tone de combustibil, doar pt ca şoferii să se deprindă cu comenzile. Iar dacă şoferii s-ar fi plimbat cu "G"-urile prin oraş, cine ar mai fi deservit traseele în acest timp? Cei care au avut norocul să apuce cele 30 de minute, au făcut-o în timpul lor liber, nefiind plătiţi.
Atunci când au fost puse în circulaţie vechile Mercedes, eu lucram cu KKZ. Fără vreun avertisment prealabil, am fost trimis să preiau în traseu un Merţan, la ora de schimb. Am urcat în autobuzul plin cu călători, fără să ştiu de unde să-l apuc. Comenzile de bază le ştiam, fiind identice cu cele ale majorităţii autovehiculelor, în schimb, mi-am prins urechile la partea de butoane. Dacă voiam să claxonez, porneam ştergătoarele, când am vrut să aprind luminile în cupeu am pornit căldura, şi mă rog, alte alea.
Manualele de utilizare sunt scrise în limba engleză, şi nici pe acelea nu le-am primit. Deşi bănuiesc că nu le-ar fi fost utile nici cunoscătorilor de engleză pt că bănuiesc abundenţa termenilor tehnici specifici. Promisele traduceri nu au ajuns încă la noi.
Lista cu viitorii şoferi ai "G"-urilor a fost ţinută la secret, din motive care îmi scapă. Cei care urmau să le preia, au fost anunţaţi în seara zilei de 29 noiembrie. În 30 le-au alimentat, iar pe 1 dec au ieşit cu ele la lucru. Nici azi nu se cunosc numele celor care vor conduce cele 10 autobuze încă neînmatriculate.
#1019
Postat 04 decembrie 2010 - 11:17