STP Timișoara Forum: Autobuzele Mercedes Conecto C - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (18 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Autobuzele Mercedes Conecto C Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#161 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 30 noiembrie 2010 - 22:57

Vezi postareaemilut, la 30 noiembrie 2010 - 22:47, a spus:

De cel puţin 2 ani, nu se mai fac reviziile periodice.


Deci cu afirmatia asta ne-ai demonstrat cata grija se mai are de vechile Conecto. Conecto-urile au ajuns aproape ca tramvaiele. Acolo mai intleg ca, poate(doar poate!) nu se gasesc unele piese, dar la niste autobuze vechi de 5 ani nu cred ca se pune problema de asa ceva.
Sincer ma lasa rece acesta mare nepasare....
0

#162 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 30 noiembrie 2010 - 23:01

Vezi postareaCiulea0, la 30 noiembrie 2010 - 21:43, a spus:

Butoanele sunt folosite in Anglia, ca sa instiintezi ca vrei sa cobori la urmatoarea statie. Asa merge in Anglia. Daca nu apesi butonul, autobuzul trece vu viteza prin statie, fara sa opreasca. Daca vrei sa urci, cand se apropie autobuzul, trebuie sa ridice mana. Ar fi o idee buna sa procedam la fel ca-n toate tarile civilizate?

In Germania este exact la fel.
Desi am patit o data sa apas butonul si sa treaca de statie, cu viteza, iar atunci am strigat(la fel si alti calatori), a oprit si si-cerut scuze
0

#163 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 30 noiembrie 2010 - 23:09

Vezi postareaViktor, la 30 noiembrie 2010 - 22:57, a spus:

Deci cu afirmatia asta ne-ai demonstrat cata grija se mai are de vechile Conecto. Conecto-urile au ajuns aproape ca tramvaiele. Acolo mai intleg ca, poate(doar poate!) nu se gasesc unele piese, dar la niste autobuze vechi de 5 ani nu cred ca se pune problema de asa ceva.
Sincer ma lasa rece acesta mare nepasare....

Viktor, personalul din garaj face uneori chiar imposibilul pt a menţine maşinile în circulaţie. Se întocmesc liste cu necesarul de piese, se fac unele mici improvizaţii menite a prelungi durata lor de viaţă. Din păcate, fondurile atât de necesare nu sunt suficiente. Până una alta, s-au adus anvelope pt cam toate autobuzele. Sperăm ca revirimentul să se producă şi în celelalte planuri.
Marea problemă este aceea că, niciodată piesele nu se află în magazie. Trebuie făcută comandă, întocmite devize, milioane de semnături, până ca un pârlit de releu de 2 lei, să poată fi cumpărat.
0

#164 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 01 decembrie 2010 - 04:04

Vezi postareaalecs, la 30 noiembrie 2010 - 23:01, a spus:

In Germania este exact la fel.
Desi am patit o data sa apas butonul si sa treaca de statie, cu viteza, iar atunci am strigat(la fel si alti calatori), a oprit si si-cerut scuze


În Salzburg am păţit să oprească şoferul şi să uite să dea comanda ,,Liber uşi"... şi să facă asta 2 staţii la rând. La prima dintre staţii cobora doar o persoana şi a coborât prin faţă (unde şoferul deschisese uşa şi fugise să urce o persoană în cărucior în troleul din faţă), la a 2a s-a lăsat cu scandal (pe la uşa 1 începuseră deja să urce cei care procurau bilet de la şofer, uşile 2 - 4 erau blocate) dar s-a rezolvat până la urmă (că babele din Austria pot urla la fel de tare ca cele de pe plaiurile mioritice).

Că tot veni vorba de sistemul de presemnalizare a coborârii... la noile Conecto G, când se presemnalizează coborârea se aude şi un ţiuit (cam enervant de ascultat din minut în minut timp de 8 ore) la şofer? Începem pariurile până când şoferii îl vor dezactiva? Se cunosc mai multe metode:
- tăierea cu cleştele a sârmelor respective (dacă şoferul are chef să demonteze barele de susţinere)
- lipirea cu super-glue
- demontarea butoanelor
- spargerea cu ciocanul a butoanelor şi ,,bandajarea" barei cu bandă adezivă
Toate metodele sunt brevetate cu succes pe Citaro-urile de la RATB.
0

#165 Useril este offline   Ciulea0 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 10 octombrie 10

Postat 01 decembrie 2010 - 10:12

Daca fac asta, pierd garantia la autobuz.
0

#166 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 decembrie 2010 - 10:24

Din cate am observat se aude un singur beep si ramane be bord un semnal luminos pana se deschide o usa (oricare). Nu e prea stresant. Pe TFT-uri statia urmatoare se coloreaza in rosu si apare scris "wagen hält" (cei de la Gorba au promis, la cererea mea, sa traduca respectivul mesaj)
0

#167 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 01 decembrie 2010 - 20:31

Vezi postareaViktor, la 30 noiembrie 2010 - 22:57, a spus:

Deci cu afirmatia asta ne-ai demonstrat cata grija se mai are de vechile Conecto. Conecto-urile au ajuns aproape ca tramvaiele. Acolo mai intleg ca, poate(doar poate!) nu se gasesc unele piese, dar la niste autobuze vechi de 5 ani nu cred ca se pune problema de asa ceva.
Sincer ma lasa rece acesta mare nepasare....


MB O345 (Conecto C) s-au fabricat din 2002 pana in 2007. Dar oricum piese se gasesc.
0

#168 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 decembrie 2010 - 20:45

Din pacate nu sunt gratis... :)
0

#169 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 01 decembrie 2010 - 23:54

Vezi postareaDr2005, la 01 decembrie 2010 - 04:04, a spus:

În Salzburg am păţit să oprească şoferul şi să uite să dea comanda ,,Liber uşi"... şi să facă asta 2 staţii la rând. La prima dintre staţii cobora doar o persoana şi a coborât prin faţă (unde şoferul deschisese uşa şi fugise să urce o persoană în cărucior în troleul din faţă), la a 2a s-a lăsat cu scandal (pe la uşa 1 începuseră deja să urce cei care procurau bilet de la şofer, uşile 2 - 4 erau blocate) dar s-a rezolvat până la urmă (că babele din Austria pot urla la fel de tare ca cele de pe plaiurile mioritice).

Că tot veni vorba de sistemul de presemnalizare a coborârii... la noile Conecto G, când se presemnalizează coborârea se aude şi un ţiuit (cam enervant de ascultat din minut în minut timp de 8 ore) la şofer? Începem pariurile până când şoferii îl vor dezactiva? Se cunosc mai multe metode:
- tăierea cu cleştele a sârmelor respective (dacă şoferul are chef să demonteze barele de susţinere)
- lipirea cu super-glue
- demontarea butoanelor
- spargerea cu ciocanul a butoanelor şi ,,bandajarea" barei cu bandă adezivă
Toate metodele sunt brevetate cu succes pe Citaro-urile de la RATB.

Conecto C sunt prevăzute cu un buton pt dezactivarea semnalului acustic. La "G"-uri nu mă pricep.
0

#170 Useril este offline   alex.alexus 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 63
  • Inregistrat: 10 mai 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 decembrie 2010 - 17:23

2 Conecto in Alba Iulia langa cetate, cu un transport special pentru 1 decembrie :(

Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de alex.alexus: 02 decembrie 2010 - 17:23

0

#171 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 02 decembrie 2010 - 19:39

Uau, la Alba Iulia :uimit: . Pentru cine au fost puse la dispozitie autobuzele? :(
0

#172 Useril este offline   alex.alexus 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 63
  • Inregistrat: 10 mai 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 decembrie 2010 - 19:54

Pentru ceva asociatie ... ceva cu ``amicitia`` ... poate stie Florin sa ne spuna mai multe.
0

#173 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 02 decembrie 2010 - 19:59

Ai fost si tu, sau de unde ai poza? :(
0

#174 Useril este offline   alex.alexus 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 63
  • Inregistrat: 10 mai 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 decembrie 2010 - 20:15

Da, am fost la Alba Iulia ieri si am facut poza asta. Am citit ce scria pe foaia din geam, dar nu i-am mai facut poza. Ceva cu `` Asociatia ... amicitia `` ... :(
0

#175 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 10 decembrie 2010 - 13:33

Prezentare autobuze exterior + interior

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: B 41628-2.jpg
  • Imagine atasata: B 41661-5.jpg
  • Imagine atasata: imagine 040.jpg
  • Imagine atasata: imagine 041.jpg
  • Imagine atasata: imagine 042.jpg
  • Imagine atasata: imagine 146.jpg
  • Imagine atasata: imagine 171.jpg
  • Imagine atasata: imagine 172.jpg
  • Imagine atasata: imagine 173.jpg
  • Imagine atasata: imagine 174.jpg
  • Imagine atasata: imagine 175.jpg
  • Imagine atasata: imagine 176.jpg
  • Imagine atasata: imagine 177.jpg
  • Imagine atasata: imagine 178.jpg
  • Imagine atasata: imagine 179.jpg
  • Imagine atasata: imagine 180.jpg
  • Imagine atasata: imagine 181.jpg
  • Imagine atasata: imagine 182.jpg
  • Imagine atasata: imagine 183.jpg
  • Imagine atasata: imagine 185.jpg
  • Imagine atasata: imagine 190.jpg
  • Imagine atasata: imagine 191.jpg
  • Imagine atasata: imagine 192.jpg
  • Imagine atasata: imagine 223.jpg
  • Imagine atasata: imagine 387.jpg
  • Imagine atasata: imagine 388.jpg
  • Imagine atasata: Picture 077.jpg
  • Imagine atasata: Picture 151.jpg
  • Imagine atasata: Picture 158.jpg
  • Imagine atasata: Picture 393.jpg
  • Imagine atasata: skod (4).JPG

0

#176 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 22 decembrie 2010 - 18:44

De cateva luni au primit placute RAR:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Picture 001.jpg
  • Imagine atasata: Picture 002.jpg

0

#177 Useril este offline   Ciulea0 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 10 octombrie 10

Postat 03 februarie 2011 - 20:49

De ce doar categoria 4? Si de ce nu e insemnat ca acesta autobuze au aer conditionat? La autocare, e scris acest lucri.
0

#178 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 februarie 2011 - 21:22

Ce e in mintea celor de la RAR, numai ei pot sti. <_<
0

#179 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 februarie 2011 - 21:33

Criterii de clasificare pe categorii a autobuzelor/microbuzelor
Imagine atasata: Criterii Clasificare.jpg

Mai multe detalii :

MINISTERUL LUCRARILOR PUBLICE, TRANSPORTURILOR SI LOCUINTEI Norma metodologica din 27 martie 2002 (Norma metodologica din 2002)

Datele sunt cam incurcate zic eu dar cred ca ne putem da seama . Nu am timp acum sa fac o " analiza " <_<
0

#180 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 februarie 2011 - 01:41

Lipsa scaunelor moi şi lipsa spaţiului pentru bagaje de mână sar în ochi. În fond sunt maşini făcute pentru curse în oraş, nu distanţă lungă ...
0

Arata acest topic


  • (18 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi