STP Timișoara Forum: Autobuzele Mercedes Conecto G - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (77 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Autobuzele Mercedes Conecto G Evaluare topic: ***** 5 Voturi

#981 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 decembrie 2010 - 19:49

Problema cu 7 in loc de E7 speram sa o rezolvam curand. In rest, toate problemele provin de la neschimbarea sensului de mers pe aparatul de comanda al afisajelor. Sistemul functioneaza asa:

-se seteaza la capatul liniei (inainte de plecare in cursa) sensul de mers 1 sau 2
-sistemul stie ca s-au inchis usile si incepe sa monitorizeze viteza (impulsuri taho)
-sistemul stie ca vehiculul are peste 5 km/h si porneste o temporizare de 5 secunde (atat am setat-o eu)
-sistemul anunta : gong + urmeaza statia + nume statie.

Daca soferul deschide usile in afara statiei, trebuie sa corecteze manual (alege pe display statia) ordinea de afisare. Avem in plan sa introducem toate coordonatele GPS ale statiilor cat si distanta intre statii, dupa aceasta sistemul va functiona automat, fara sa mai conteze usa deschisa.
0

#982 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 01 decembrie 2010 - 19:56

Am fost si eu astazi cu unul singur, la care nu functiona afisajul din interior(cel de pe ecrane), nu scria nici linia nici statiile, iar sistemul de anuntare al statiilor nu functiona.In rest sunt super OK, baga caldura de te astupi, si parca uneori cand schimba viteza, o schimba cu un mic soc :)
0

#983 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 decembrie 2010 - 20:00

Vezi postareaalecs, la 01 decembrie 2010 - 19:56, a spus:

Am fost si eu astazi cu unul singur, la care nu functiona afisajul din interior(cel de pe ecrane), nu scria nici linia nici statiile, iar sistemul de anuntare al statiilor nu functiona.

Da, cei de la Gorba vor mai avea de lucru (sunt doua care nu afiseaza statiile pe TFT) :)
0

#984 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 01 decembrie 2010 - 20:00

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 01 decembrie 2010 - 19:49, a spus:

Daca soferul deschide usile in afara statiei, trebuie sa corecteze manual (alege pe display statia) ordinea de afisare.


Aha, deci e exact ca la troleibuze, dar lenea...
0

#985 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 decembrie 2010 - 20:04

Pana la a-i acuza de ceva, astept sa se familiarizeze cu aparatura (cum spuneam: sunt soferi care spuneau ca n-au condus pana acum decat Ikarus)

Sunt totusi o gramada de afisaje si butoane. Hai sa numaram numai afisajele :) :

1 OBC
2 Tahograf
3 CU5
4 Webasto
5 Monitorizare video
6 Display Combo (pe tabloul de bord)
0

#986 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 01 decembrie 2010 - 20:06

Da, corect.

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 01 decembrie 2010 - 20:00, a spus:

Da, cei de la Gorba vor mai avea de lucru (sunt doua care nu afiseaza statiile pe TFT) :)


Unul din acestea era pe E5.:coolspeak:
0

#987 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 01 decembrie 2010 - 20:07

Si unul pe 33.
0

#988 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 01 decembrie 2010 - 20:19

Evident, cand a urcat un grup de copii la Fabrica de Zahar, atata bucurie pe ei de autobuz, incat imediat au inceput sa apese butoanele de avertizare a coborarei, pe de-aproasta apasau. :coolspeak: :)
0

#989 Useril este offline   caius 

  • Membru senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 825
  • Inregistrat: 23 mai 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 01 decembrie 2010 - 20:55

As mai adauga ceva:
Pe linia 40, totul ok, afisa statiile, anunta statiile. Pe TFT afisa "COMPLEX TERRA", pe panoul interior afisa "COMPLEX TERRA", dar vocea anunta o alta statie: "DEDEMAN". Se poate face ceva in legatura cu asta? :) E singurul defect care nu l-a detectat nimeni, cred.
P.S.: Foarte reusite autobuzele! :coolspeak: Sa ne tina cat mai mult.!
0

#990 Useril este offline   Ciulea0 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 10 octombrie 10

Postat 01 decembrie 2010 - 20:58

Chiar is faine, dar la linia 33, unul nu are anuntarea statiilor pornita, iar altul are statiile date peste cap (la calea sagului arata si zice Pta Mocioni, etc).
0

#991 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 decembrie 2010 - 21:08

Se pare ca eu sunt singurul care nu a avut nicio tangenta cu autobuzele azi... :)

Oricum, e tipic romanesc: stau autobuzele aproape 2 luni pana sa circule, iar in prima zi intampina o gramada de probleme, din care, sa recunoastem, s-ar fi putut rezolva multe inainte de iesirea pe traseu :coolspeak:
Nu ar trebui sa fie o scuza ca au circulat doar pe Ikarus-uri; ar fi trebuit cei mai "apti" sa fie alesi pentru autobuzele noi. Iar faptul ca inca nu s-au obisnuit...nu ii scoti pe traseu fara sa stie ce fac 101% din optiunile autobuzului. Cursuri peste cursuri, si tot am impresia ca multi n-au habar de jumatate din facilitatile vehiculului din dotare :respekt:

Nu vreau sa par prea critic, dar daca tot a durat atat pana au fost scoase in circulatie, lumea s-ar fi asteptat ca ele sa mearga perfect. Macar in prima zi.
0

#992 Useril este offline   coracao 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 25 octombrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 decembrie 2010 - 21:40

pf....beton autobuzele. cand o sa-mi permita timpul o sa iau toate liniile pe rand si o sa ma plimb o zi intreaga de placere :))
0

#993 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 01 decembrie 2010 - 22:21

Vezi postareaVisor, la 01 decembrie 2010 - 19:35, a spus:


Chiar multa lume, laudand, ramanea gura-casca, chiar si cei din masini(!). Probabil vor mai fi adepti, pe viitor, la calatorii cu mtc-uri.



Deci azi RATT a primit un punct ROSU imens... Cat ne-am plimbat (vreo 3 ore incontinu) cu pe diferite linii, numai gura casca, + 3 masini la diverse semafoare au fost oprite, iar soferul dand jos geamul se holba. :) Poze la greu, si multi calatori entuziasmati! Udne e presa!? :no: :) Ei doar la unde trebe bagat in pamant pe cineva atuncea vin!

Vezi postareaVisor, la 01 decembrie 2010 - 19:35, a spus:


- sistemul de anuntare (lauda persoanei cu vocea cu o tonalitate :coolspeak: , suna mai fain ca acum doi ani. :) ),





Aceeasi parere! Vocea este mult mai calduroasa si primitoare! :respekt: :respekt: Sa curga sampania pentru cei 2 realizatori! :beer2: :beer2: :hooray:
0

#994 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 decembrie 2010 - 23:04

:) Ma bucur ca va place.
Vocea se aude mai bine datorita calitatii mai bune a MP3-urilor, dar si a difuzoarelor.

P.S. Despre chestia cu Complex Terra si Dedeman: numele oficial al statiei este Complex Terra, dar cum acesta nu mai exista, am spus ca e ok sa anuntam vocal "Dedeman". Daca am acordul sefilor, o sa schimb si pe afisaje.
In situatia asta mai sunt si alte statii.
0

#995 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 01 decembrie 2010 - 23:19

Vezi postareaNDY, la 01 decembrie 2010 - 21:08, a spus:

Se pare ca eu sunt singurul care nu a avut nicio tangenta cu autobuzele azi... :coolspeak:

Oricum, e tipic romanesc: stau autobuzele aproape 2 luni pana sa circule, iar in prima zi intampina o gramada de probleme, din care, sa recunoastem, s-ar fi putut rezolva multe inainte de iesirea pe traseu :respekt:
Nu ar trebui sa fie o scuza ca au circulat doar pe Ikarus-uri; ar fi trebuit cei mai "apti" sa fie alesi pentru autobuzele noi. Iar faptul ca inca nu s-au obisnuit...nu ii scoti pe traseu fara sa stie ce fac 101% din optiunile autobuzului. Cursuri peste cursuri, si tot am impresia ca multi n-au habar de jumatate din facilitatile vehiculului din dotare :no:

Nu vreau sa par prea critic, dar daca tot a durat atat pana au fost scoase in circulatie, lumea s-ar fi asteptat ca ele sa mearga perfect. Macar in prima zi.

Pretenţios, ca deobicei. Şoferii au luat pt prima dată contact cu autobuzele, abia ieri, când li s-a dat ocazia să le conducă o jumătate de oră prin oraş. La curs nu s-a făcut niciun fel de informare referitoare la sistemele auxiliare. S-a pus baza pe elementele principale.
Maniera de conducere a unui astfel de autobuz diferă radical de cea prin care se manevrau Ikarusurile. Deocamdată, esenţial este să nu dea cu ele în stâlpi, sau să facă alte minuni. Cu celelalte hangarale, se vor pune ei la punct cât de curând. Puţintică răbdare, monşer. :)
Iar, în ce priveşte pregătirea autobuzelor pt intrarea în circulaţie, te asigur că echipele care s-au ocupat de problemă, au lucrat cu îndârjire, şi cu multe ore suplimentare. Nu te grăbi în a arunca cu piatra.
0

#996 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 01 decembrie 2010 - 23:30

Iata si prima stire :)


Timisorenii circula cu autobuze noi cu burduf din 1 decembrie.



Călătorii de pe linia 33 i-au avut miercuri ca parteneri de drum atât pe cei din conducerea Primăriei Timişoara, în frunte cu primarul Gheorghe Ciuhandu, însoţit de soţie şi nepoţel, cât şi pe directorul general al Regiei locale de transport, Ioan Goia.

Cu toate că numărul autobuzelor Mercedes-Benz articulate achiziţionate de municipalitate se ridică la 30, miercuri, în prima lor zi de funcţionare pe străzile Timişoarei, pe traseu au putut fi văzute doar jumătate dintre vehicule.

„Au fost introduse în circulaţie 15 vehicule, ce deservesc deocamdată liniile 33, mai ales, precum şi Expres 4. Pe măsură ce ies actele de la înmatriculare, îşi vor lua locul pe traseu şi restul de autobuze. Toate vor fi însă în circulaţie înainte de sfârşitul anului”, promite Ionuţ Nasleu, directorul adjunct al Regiei Autonome de Transport Timişoara.

Într-unul dintre cele 15 noi mijloace de transport a urcat miercuri, alături de pasagerii obişnuiţi, întreaga conducere a Primăriei Timişoara.

Din grupul reprezentanţilor municipalităţii n-au lipsit cei doi viceprimari, Adrian Orza şi Sorin Grindeanu, secretarul Ioan Cojocari sau şeful Direcţiei Tehnice, Culiţă Chiş, şi nici directorul RATT Ioan Goia. Aproape sigur însă atenţia călătorilor a fost captată de primarul Timişoarei, Gheorghe Ciuhandu, care a urcat în 33 însoţit de soţie şi de nepotul său.

Există toate şansele aşadar ca proverbiala înghesuială din „33” să dispară, odată cu apariţia pe străzile oraşului a autobuzelor lungi de 18 metri, ce au o capacitate de transport de 143 de persoane (41 pe scaune).

Chiar dacă dimensiunile vehiculelor şi dotarea tehnică modernă au dat la început ceva bătăi de cap şoferilor, aceştia par să se fi acomodat destul de repede. „E tehnică multă pe noile autobuze, dar şoferilor li s-a făcut instructajul corespunzător chiar de un reprezentant al fabricantului. Un inginer de la Mercedes-Benz a venit la Timişoara şi le-a explicat ce face fiecare buton. În ceea ce priveşte dimensiunea mai deosebită a autobuzelor, şoferii noştri au ştiinţa volanului, aşa că sunt sigur că se vor descurca”, a afirmat directorul adjunct al RATT.

Rămâne de văzut cum o vor scoate la capăt conducătorii noilor vehicule cu camerele de supraveghere, cazurile în care şoferii RATT au fost protagoniştii a tot felul de dispute cu cei pe care îi transportau nefiind deloc rare. Supravegheaţi vor fi şi pasagerii, pentru că patru camere vor înregistra tot ce mişcă în interiorul autobuzului.

„Oamenii de bună credinţă n-au de ce să se sperie de supravegherea video. Ele ne vor ajuta la identificarea celor care comit acte de vandalism. Camerele vor fi un paznic bun, de exemplu, şi pentru cele două monitoare LCD, care vor prezenta călătorilor traseele şi staţiile autobuzelor. Nu cred însă, să avem mari probleme, pentru că eu cred încă în bunul simţ al timişorenilor”, a mai spus directorul adjunct al RATT, Ionuţ Nasleu.

Fiecare dintre noile autobuze Mercedes-Benz este dotat cu câte şapte camere de supraveghere.
tion.ro

Aceasta postare a fost editata de alecs: 01 decembrie 2010 - 23:30

0

#997 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 01 decembrie 2010 - 23:30

Vezi postareadragomir, la 01 decembrie 2010 - 18:30, a spus:

Astea macar au trapa automata pt persoane cu dizabilitati, mame cu carucioare etc? Sau se presupune ca un sofer amabil trebuie sa coboare cu carligul sa rabateze trapa sa urce stimabilul calator, sa aseze trapa sa urce la volan si sa place? Astept vara sa vedem dk si in astea se transpira (jos palaria pt firobuze in schimb, pt clima, nu pt trape:P)

Din câte cunosc, mamele cu copii în cărucioare au obligaţia de a-şi lua copiii în braţe şi să plieze cărucioarele la urcarea în autobuz. Trapele sunt prevăzute doar pt persoanele cu dizabilităţi.
Nu cu multă vreme în urmă, au urcat în autobuzul meu 5 (cinci) mămici cu cărucioarele aferente, concomitent. Vă închipuiţi ce circ a fost în autobuz.
0

#998 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 01 decembrie 2010 - 23:38

Vezi postareaalecs, la 01 decembrie 2010 - 23:30, a spus:

Iata si prima stire :)


Timisorenii circula cu autobuze noi cu burduf din 1 decembrie.



Călătorii de pe linia 33 i-au avut miercuri ca parteneri de drum atât pe cei din conducerea Primăriei Timişoara, în frunte cu primarul Gheorghe Ciuhandu, însoţit de soţie şi nepoţel, cât şi pe directorul general al Regiei locale de transport, Ioan Goia.

Cu toate că numărul autobuzelor Mercedes-Benz articulate achiziţionate de municipalitate se ridică la 30, miercuri, în prima lor zi de funcţionare pe străzile Timişoarei, pe traseu au putut fi văzute doar jumătate dintre vehicule.

„Au fost introduse în circulaţie 15 vehicule, ce deservesc deocamdată liniile 33, mai ales, precum şi Expres 4. Pe măsură ce ies actele de la înmatriculare, îşi vor lua locul pe traseu şi restul de autobuze. Toate vor fi însă în circulaţie înainte de sfârşitul anului”, promite Ionuţ Nasleu, directorul adjunct al Regiei Autonome de Transport Timişoara.

Într-unul dintre cele 15 noi mijloace de transport a urcat miercuri, alături de pasagerii obişnuiţi, întreaga conducere a Primăriei Timişoara.

Din grupul reprezentanţilor municipalităţii n-au lipsit cei doi viceprimari, Adrian Orza şi Sorin Grindeanu, secretarul Ioan Cojocari sau şeful Direcţiei Tehnice, Culiţă Chiş, şi nici directorul RATT Ioan Goia. Aproape sigur însă atenţia călătorilor a fost captată de primarul Timişoarei, Gheorghe Ciuhandu, care a urcat în 33 însoţit de soţie şi de nepotul său.

Există toate şansele aşadar ca proverbiala înghesuială din „33” să dispară, odată cu apariţia pe străzile oraşului a autobuzelor lungi de 18 metri, ce au o capacitate de transport de 143 de persoane (41 pe scaune).

Chiar dacă dimensiunile vehiculelor şi dotarea tehnică modernă au dat la început ceva bătăi de cap şoferilor, aceştia par să se fi acomodat destul de repede. „E tehnică multă pe noile autobuze, dar şoferilor li s-a făcut instructajul corespunzător chiar de un reprezentant al fabricantului. Un inginer de la Mercedes-Benz a venit la Timişoara şi le-a explicat ce face fiecare buton. În ceea ce priveşte dimensiunea mai deosebită a autobuzelor, şoferii noştri au ştiinţa volanului, aşa că sunt sigur că se vor descurca”, a afirmat directorul adjunct al RATT.

Rămâne de văzut cum o vor scoate la capăt conducătorii noilor vehicule cu camerele de supraveghere, cazurile în care şoferii RATT au fost protagoniştii a tot felul de dispute cu cei pe care îi transportau nefiind deloc rare. Supravegheaţi vor fi şi pasagerii, pentru că patru camere vor înregistra tot ce mişcă în interiorul autobuzului.

„Oamenii de bună credinţă n-au de ce să se sperie de supravegherea video. Ele ne vor ajuta la identificarea celor care comit acte de vandalism. Camerele vor fi un paznic bun, de exemplu, şi pentru cele două monitoare LCD, care vor prezenta călătorilor traseele şi staţiile autobuzelor. Nu cred însă, să avem mari probleme, pentru că eu cred încă în bunul simţ al timişorenilor”, a mai spus directorul adjunct al RATT, Ionuţ Nasleu.

Fiecare dintre noile autobuze Mercedes-Benz este dotat cu câte şapte camere de supraveghere.
tion.ro

EXPRES 4 ????????????????????????????????????????? Azi a circulat pe E4, 41644.
Ziariştii ăştia nu pierd nicio ocazie pt a se face de rîs. "cu burduf" în loc de "articulat", 7 camere în loc de 5. Inginerul de la Mercedes, era de fapt, de la EVO.
Bineînţeles, nu au ratat posibilitatea de a-i ataca din nou pe şoferi.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 01 decembrie 2010 - 23:39

0

#999 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2371
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 02 decembrie 2010 - 00:08

acesti asa zisi "ziaristi" sunt facuti la "apelul bocancilor"..sau sunt "zane" ..cu masterate la facultati fantoma...mai bine zis SRL de vinzare diplome. Este jenanta lipsa lor de documentare, si e umilitor punctul lor de vedere...pt ca nu s-au obosit nici macar 5 minute sa inteleaga munca si stresul la care sunt supusi timp de foarte multe ore in trafic soferii.

ceea ce ma uimeste, este lipsa unui comunicat oficial din partea biroului relatii cu publicul al ratt. se pare ca inca o data mi se confirma parerea ca in afara de citiva oameni entuziasti (ca si domnul Florin) si foarte multi oameni harnici care zi de zi pun SUFLET ca sa faca sa functioneze mtc-urile..cit de cit..ok...sunt o ARMATA de functionari si "pile"..a caror grea munca este plimbarea unei coli a4 din partea stinga in partea dreapta a biroului.
0

#1000 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 02 decembrie 2010 - 14:30

Vezi postareaemilut, la 01 decembrie 2010 - 23:38, a spus:

7 camere în loc de 5.

Dar chiar 7 camere au in total, nu 5. :(
0

Arata acest topic


  • (77 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi