
A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km
#341
Postat 10 noiembrie 2010 - 10:36

#342
Postat 10 noiembrie 2010 - 11:29
Macar atunci cand mergi in vizita, in cazul in care locuiesti in alta parte.
#343
Postat 10 noiembrie 2010 - 22:06
10 Nov 2010
Romania, ţara tuturor posibilităţilor, ne-a mai dat o lecţie: indicatoarele autostrăzii Arad-Timişoara aflată încă în construcţie, au fost furate, peste noapte. Muncitorii au găsit semnele, fără suport, aruncate pe câmp. Culmea este că reprezentanţii societăţii încearcă să nege şi să ascundă incidentul.Hoţii au furat barele de la 30 de indicatoare rutiere. Semnele au ramas pe marginea drumului, iar tevile au fost taiate.
Cel mai probabil, hotii au sustras barele pentru a le vinde la centrele de recoltare a fierului.Politistii ar fi putut verifica aceste aspecte, daca proprietarii ar fi depus plangere.Muncitorii spun ca indicatoarele, care erau noi, vor fi inlocuite, prilej bun pentru hoti sa d ea iama, din nou… pe autostradă.
http://www.analogtv....-indicatoarele/
#344
Postat 11 noiembrie 2010 - 00:35
Numai in tarile subdezvoltate se poate intampla asa ceva...
#345
Postat 11 noiembrie 2010 - 10:05
un prieten foarte bun polonez, mi-a povestit cum o firma care construia o autostrada , ziua punea piatra sparta in locul unde va venii autostrada, noaptea tot ei o furau si a doua zi si-o mai vinedeau o data prin alta firma, asta pana cand politia i-a prins in flagrant

parerea mea este ca astfel de lucruri se petrec si in occident, poate nu in tari ca germania/franta/olanda/etc
#347
Postat 11 noiembrie 2010 - 22:32
Doar ca-n Romania nu se fura asa discret ca in alte tari.
Am fost mai demult pe A1, Pitesti-Bucurest, si pot sa va spun ca gardul de protectie montata ca sa impiedice aptrunderea animalelor pe autostrada este inxistent in proportie de 80%. Doar ici-colo mai vezi cate-un stalp cu vro 2 metri de plasa.
#348
Postat 19 noiembrie 2010 - 21:24
Citeaza




Toate pozele sunt facute din tren cu vedere spre DN69 si vitoarea centura a Aradului.
Autor: bogdymol - forum SSC
#349
Postat 21 noiembrie 2010 - 19:28


merci de poze

#351
Postat 24 noiembrie 2010 - 21:39
Autor: nenea_hartia - forum SSC
Citeaza






Spre Giarmata:






#352
Postat 24 noiembrie 2010 - 21:42
Autor: nenea_hartia - forum SSC
Citeaza







Pasajul peste CF de la Giarmata/Pişchia şi zona în care s-a efectuat descărcarea arheologică:





#354
Postat 25 noiembrie 2010 - 19:56

#355
Postat 25 noiembrie 2010 - 22:23
Traseul filmat este, de fapt, TM - Arad...

#356
Postat 25 noiembrie 2010 - 22:50
#357
Postat 28 noiembrie 2010 - 13:25
#358
Postat 01 decembrie 2010 - 18:00
Oare de ce Pitesti-Bucuresti s-a facut cu strat de beton?! Oare de ce Bucuresti-Cernavoda e cu beton?
Oare de ce toate autostrazile din Franta, Italia si Germania sunt cu platforma de beton?! In Spania pana si drumurile expres sunt tot cu platforma de beton. (faza cu SUA si avionale e o mare prostie, scuze).
Adica dupa ce ca autostrazile noastre sunt mai scumpe decat cele din Vest la mai si fac cu mamaliga si scuipinol?!
De ce nu rezistau drumurile nationale la tiruri?! pt ca nu au platforma de beton si se lasa. Ei, si noi facem autostrada fix la fel?!
(In Timisoara pana si liniile de tramvai au fost puse pe o platforma de beton...).
Sincer e o bataie de joc...autostrada de pamant, ce sa zic?!
...acum ma luminez si eu de ce aluneca Autostrada Transilvania, pt k e facuta tot asa.....doamne sfinte, ce hotie.
#359
Postat 01 decembrie 2010 - 18:08
Conform proiectelor (intentiilor), Timisoara va avea două inele de centura (cel clasic tangent cu orasul si autostrada), la fel ca si in cazul Bucurestiului (inelul tangent, existent, pe care acum il extind la 4 benzi, si proiectata autostrada de centura care va trece pe la nord de Otopeni, est de Voluntari si de Pantelimon, sud de Jilava, Magurele si Bragadiru...)deci cam la aceeasi distanta.
Daca se mai face si linkul de la Sanandrei, cu 3 accese pe sectorul asta de autostrada, e ok.
Problema e dupa cum am scris si mai sus din ce o fac....fara beton e drum de tara.