Am circulat azi cu ele pe 33, 40, E5 si E7. Impresia foarte buna, sper sa tina, dar ma indoiesc ca nu vor ajunge unele peste 4-5 ani "rable" ca vechile Conecto. De ce spun asta? Unii soferi s-au prea obisnuit cu ele, inca din prima zi, obisnuindu-se cu usorul condus, fara "mesteacan", cu accelereratia prea multa, uitand de gropile din asfalt.

Si asta fiind o zi foarte lejera!
Cateva remarci, care se vor rezolva pe parcurs, ca asa e prima zi:
- la liniile Expres, pe afisajele interioare nu aparea "E7", doar "7".
- sistemul de afisare a statiilor - doar la unul am vazut sa functioneze conform realitatii, celelalte ba erau pe sensul invers, ba cu avans/intarziere, ba erau pe la jumatatea traseului, desi autobuzul pleca din capat, ba nu functioneau deloc, fiind stinse.
- sistemul de afisare (again) - unele statii sunt scrise cu majuscula si restul literelor mici, altele intreaga statie cu litere mari, desi cea din urma nu era statie mai importanta decat cea din fata. (am presupus ca asta era criteriul, desi nu cred)
- sistemul de anuntare (lauda persoanei cu vocea cu o tonalitate

, suna mai fain ca acum doi ani.

), nu stiu cum, cateodata la anuntarea statiei urmatoare se spunea de doua ori "Statia urmatoare" dupa care numele statiei. Am circulat cu autobuze care folosea volum mic si volum maxim, deci functioneste.
Chiar multa lume, laudand, ramanea gura-casca, chiar si cei din masini(!). Probabil vor mai fi adepti, pe viitor, la calatorii cu mtc-uri.
In ciuda faptului ca am avut doliu ieri, in urma ultimelei zile de Ikarus, astazi mi-a placut!