STP Timișoara Forum: Autobuzele Mercedes Conecto G - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (77 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Autobuzele Mercedes Conecto G Evaluare topic: ***** 5 Voturi

#921 Useril este offline   Ciulea0 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 10 octombrie 10

Postat 25 noiembrie 2010 - 21:44

Sa speram ca si pun in practica ce au invatat.
0

#922 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 26 noiembrie 2010 - 15:21

Vezi postareaCiulea0, la 25 noiembrie 2010 - 21:33, a spus:

Au fost invatati soferii sa foloseasca toate accesoriile? Sa nu faca mutre cand vine cate o batrana sau unul in scaunul cu rotile si trebuie sa aduca rampa.

Aici aş aduce o observaţie, bazată pe propria-mi experienţă. Având în vedere că rampele pt accesul persoanelor cu afecţiuni motorii sunt acţionate manual prin basculare (rabatare), garantez că, până să coboare şoferul de la volan, până face apel la ceilalţi călători să elibereze spaţiul unde este montată rampa, persoanele mai sus numite se vor fi aflat de mult urcate în autobuz. Vine iarna, iar spaţiul afectat mânerului rampei se va umple cu zăpadă, gheaţă şi noroi. O dată rampa ridicată, toată mizeria aflată pe marginea ei, va cădea în locaşul destinat ei, astfel încât închiderea va deveni imposibilă.
Paranteză: Au trecut ani de serviciu, fără să fi avut măcar un astfel de călător în autobuz. Cazurile în care aceştia apelează la transportul public sunt extrem de rare. Datorită facilităţii numită "îngenunchiere", rampele devin aproape inutile. Autobuzul se "lasă" pe partea dreaptă astfel încât orice cărucior sau scaun cu rotile poate fi tras în interior, fără niciun fel de problemă.

Vezi postareaBogdanTm, la 25 noiembrie 2010 - 17:32, a spus:

exact. adica de categoriile subventionate electoral de onor primarie. circulind gratuit, chiar nu vad motivul pentru care sa fie considerata o linie prioritara.

Prioritară sau nu, este o linie foarte solicitată. Deşi numărul de validări nu relevă faptul, unităţile circulă mai tot timpul încărcate la capacitate maximă.
Pe marginea eficienţei sistemului de monitorizare a numărului de validări, este mult de discutat. Aud zilnic în autobuz, cum persoane de vârste din cele mai variate, declară senin că nimeni nu le poate imputa nevalidarea cardului. Singura soluţie pt asigurarea veridicităţii informaţiei, este revenirea la sistemul clasic, de urmărire prin vizualizare. Măcar o perioadă.
0

#923 Useril este offline   AMD 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 303
  • Inregistrat: 14 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:TM
  • Interese:fan AMD,PC-uri, masini...

Postat 26 noiembrie 2010 - 19:15

da, din cate am auzit, rampele de pe skode n-au fost folosite deloc pana acum.
n-am vazut nici o data scaun pe rotile in autobuz sau troleu
0

#924 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2371
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 26 noiembrie 2010 - 23:31

si eu am auzit deseori astfel de comentarii facute in gura mare, precum ca nimeni nu le poate impune validarea cardurilor. singura solutie de 'constringere" ca sa zic asa, este cred eu cea care sa foloseasca efectiv facilitatea acestui sistem de validare electronica pentru care s-au cheltuit asa de multi bani...adica EFECTIV sa zicem pe linia E8..dar si pe oricare alta linie...sa se repartizeze nr de unitati de transport conform gradului de utilizare aratat de sistemul de validare. iar oamenilor sa li se spuna CLAR si FARA ECHIVOC ca repartizarea nr de unitati se face IN FUNCTIE DE NR DE VALIDARI. Asadar vor simti pe propria piele ca daca nu se obosesc sa valideze...nu vor avea cu ce sa calatoreasca...sau va dura de 2 ori mai mult si va fi de 3 ori mai inghesuita calatoria.

nu are rost ca dupa ce s-au cheltuit milioane de EURO pe sistemul de validare sa cheltuim alti bani pentru plata oamenilor care sa faca acest lucru prin observare directa. daca nu reusim sa educam concetatenii sa valideze, ce rost are sistemul de carduri de trasnport? asa mai bine am ajunge la concluzia ca nu sunt suficienti de civilizati pt acest sistem, desfiintam reteaua de chioscuri de bilete, pe cea de controlori, si punem in fiecare vehicul taxatori asa cum se utilizau pina in 1965...si GARANTAT nu va mai fi nici un calator care sa urce fara bilet. si terminam odata pt totdeauna si cu acest sistem de pomeni electorale cu gratuitati. cine vrea sa calatoreasca, PLATESTE. Transportul public este o facilitate si nu o OBLIGATIE a autoritatilor locale. cine nu vrea sa plateasca, sa mearga pe jos.
0

#925 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2371
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 26 noiembrie 2010 - 23:36

in troleibuz,pe linia 11, am vazut de citeva ori persoane in carucior de invalid. de fiecare data au urcat pe la usa din mijloc, cu ajutorul calatorilor, adica s-au gasit 2 barbati bine voitori...care sa prinda fiecare de o parte a caruciorului si sa il ridice sus..si apoi sa il coboare unde vroia sa coboare omul. asadar alta forma de rampa "manuala" :)
0

#926 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 27 noiembrie 2010 - 06:01

Vezi postareaBogdanTm, la 26 noiembrie 2010 - 23:31, a spus:

si eu am auzit deseori astfel de comentarii facute in gura mare, precum ca nimeni nu le poate impune validarea cardurilor. singura solutie de 'constringere" ca sa zic asa, este cred eu cea care sa foloseasca efectiv facilitatea acestui sistem de validare electronica pentru care s-au cheltuit asa de multi bani...adica EFECTIV sa zicem pe linia E8..dar si pe oricare alta linie...sa se repartizeze nr de unitati de transport conform gradului de utilizare aratat de sistemul de validare. iar oamenilor sa li se spuna CLAR si FARA ECHIVOC ca repartizarea nr de unitati se face IN FUNCTIE DE NR DE VALIDARI. Asadar vor simti pe propria piele ca daca nu se obosesc sa valideze...nu vor avea cu ce sa calatoreasca...sau va dura de 2 ori mai mult si va fi de 3 ori mai inghesuita calatoria.

nu are rost ca dupa ce s-au cheltuit milioane de EURO pe sistemul de validare sa cheltuim alti bani pentru plata oamenilor care sa faca acest lucru prin observare directa. daca nu reusim sa educam concetatenii sa valideze, ce rost are sistemul de carduri de trasnport? asa mai bine am ajunge la concluzia ca nu sunt suficienti de civilizati pt acest sistem, desfiintam reteaua de chioscuri de bilete, pe cea de controlori, si punem in fiecare vehicul taxatori asa cum se utilizau pina in 1965...si GARANTAT nu va mai fi nici un calator care sa urce fara bilet. si terminam odata pt totdeauna si cu acest sistem de pomeni electorale cu gratuitati. cine vrea sa calatoreasca, PLATESTE. Transportul public este o facilitate si nu o OBLIGATIE a autoritatilor locale. cine nu vrea sa plateasca, sa mearga pe jos.

Ideea referitoare la atenţionarea călătorilor asupra consecinţelor nevalidării, s-a mai vehiculat pe forum. Din păcate, nu a ajuns şi la factorii de decizie din RATT. Personal, am intenţionat să lipesc în autobuz câţiva fluturaşi meniţi acestui scop. Din nou, din păcate, toate intenţiile mele asemănătoare s-au soldat cu strălucitoare eşecuri. Din ordinul conducerii secţiei, toţi fluturaşii (afişele), au fost îndepărtate, chiar din a doua zi.
În ceea ce priveşte cheltuielile suplimentare aferente celor care ar efectua măsurătorile vizuale, acestea nu ridică nici un fel de problemă. Nici înainte vreme nu existau persoane angajate special pt aşa ceva. În fiecare zi se găsesc şoferi sau vatmani care nu-şi pot practica meseria din diverse motive. Revizii, maşini defecte etc. Şi apoi, măsurătorile nu trebuiesc făcute zilnic. De 2 - 3 ori într-un an, este mai mult decât suficient.
Părerea mea: RATT se complace în această situaţie. Un număr sporit de validări ar obliga regia la suplimentarea numărului de unităţi aflate în traseu. Or, în condiţiile actuale, se doreşte diminuarea acestuia. Acest deziderat va deveni mult mai vizibil odată cu intrarea în serviciu a noilor autobuze. Intervalele de succedere se vor mări, iar călătorii se vor înghesui în ele mai abitir decât în cele deja existente.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 27 noiembrie 2010 - 06:18

0

#927 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 27 noiembrie 2010 - 06:17

Vezi postareaBogdanTm, la 26 noiembrie 2010 - 23:36, a spus:

in troleibuz,pe linia 11, am vazut de citeva ori persoane in carucior de invalid. de fiecare data au urcat pe la usa din mijloc, cu ajutorul calatorilor, adica s-au gasit 2 barbati bine voitori...care sa prinda fiecare de o parte a caruciorului si sa il ridice sus..si apoi sa il coboare unde vroia sa coboare omul. asadar alta forma de rampa "manuala" :)

După cum am subliniat mai sus, timpul necesar şoferului pt a pune în funcţiune rampa şi pt a o reloca, este substanţial în condiţiile în care graficele sunt aşa cum sunt. Un alt aspect demn de luat în considerare, ar fi acela că, dacă în locaşul rampei intră o cantitate oarecare de pământ, zăpadă sau gheaţă, rampa nu se mai poate închide, fapt care conduce către blocarea uşii în poziţia 'deschis', iar autobuzul nu mai poate pleca din staţie. Cu alte cuvinte, şoferul trebuie să posede o măturiţă, cu care să cureţe temeinic locaşul, la fiecare utilizare.
Atenţie! Nu doresc să-i scutesc pe şoferi de această îndatorire. Mă întreb doar, care va fi reacţia călătorilor nerăbdători atunci când şoferul va trage cu măturiţa în plin traseu, praful peste pantofii lor.
0

#928 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2371
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 27 noiembrie 2010 - 10:47

am inteles perfect problema, si chiar nu cred ca faptul ca nu se apeleaza la aceste rampe este un impediment asa de mare. practic datorita podelei joase, efectiv 2 oameni cu forta medie pot fara probleme sa ridice un om in carucior de pe trotuar pina pe podeaua vehiculelor..si invers cind trebuie sa coboare. daca nu este aglomeratie, operatia se face lejer in 30 de secunde. mai trist este ca nu se foloseste anuntarea automata a statiilor in majoritatea troleibuzelor...si pt asta ar fi nevoie doar sa se apese un buton.
0

#929 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 27 noiembrie 2010 - 19:32

Cea mai simpla si cea mai deasa rezolvare, la care am si asistat de 4 ori (!), folosita este lasarea caroseriei in dreapta, dupa oprirea langa bordura. Nu necesita timp.
0

#930 Useril este offline   Ciulea0 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 10 octombrie 10

Postat 27 noiembrie 2010 - 21:36

Pana la urma, care e decizia? Luni sau miercuri, de 1 decembrie le vedem pe trsee?
0

#931 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 noiembrie 2010 - 23:03

Deocamdata nu am informatii noi. Va tin la curent.
0

#932 Useril este offline   Ciulea0 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 10 octombrie 10

Postat 28 noiembrie 2010 - 21:39

Abia asteptam. Ne tineti pe noi, calatorii in suspans.
0

#933 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 29 noiembrie 2010 - 14:11

La Timisoara vor circula din decembrie autobuze cu sapte camere video si cutie neagra.

La Timisoara vor circula din decembrie autobuze cu sapte camere video si cutie neagra
Reprezentanţii Primăriei Timişoara au anunţat că începând din data de 1 decembrie, de miercuri, vor fi introduse în sfârşit în circulaţie noile autobuze Mercedes-Benz de mare capacitate, cu burduf. Noile mijloace de transport sunt dotate fiecare cu câte două monitoare LCD, şapte camere de supraveghere video şi cutie neagră pentru înregistrarea accidentelor.

Primele zece autobuze Mercedes-Benz articulate din cele 30 achiziţionate de administraţia timişoreană au fost prezentate de oficialii municipalităţii încă din luna octombrie. Iată că, după mai bine de o lună, reprezentanţii primăriei anunţă că noile vehicule vor fi puse în circulaţie de Ziua Naţională a României, din 1 decembrie.

Autobuzele Mercedes-Benz Conecto G, cu podea complet coborâtă, sunt dotate cu trapă pentru cărucioare şi loc special pentru persoanele cu handicap, dispun de instalaţii de aer condiţionat şi încălzire şi au o capacitate de transport de 143 de persoane. Noile vehicule ale RATT dispun de un sistem automat de înclinare a caroseriei, funcţia de îngenunchere, care facilitează accesul persoanelor vârstnice sau cu dizabilităţi.

Fiecare mijloc de transport este prevăzut cu nu mai puţin de şapte camere de supraveghere video: patru pentru călători, în interior, una pentru şofer şi direcţia de mers, şi încă două la exterior, care supraveghează uşile, urcarea şi coborârea. Astfel vor putea fi depistaţi cei care distrug mijloacele de transport şi de ce nu şi hoţii de buzunare.

„Camerele interioare şi exterioare de supraveghere, împreună cu unitatea specială de înregistrare a accidentelor – black box (cutia neagră – n. r.) – conferă utilizatorului posibilitatea de a determina cu certitudine cauzele în cazul unor situaţii nedorite şi ajută la prevenirea actelor de vandalism”, au explicat producătorii la evenimentul oficial de prezentare a autobuzelor de la Timişoara.

În plus, în fiecare vehicul sunt amplasate câte două monitoare LCD pe care vor fi prezentate diferite informaţii de interes pentru călători, în general despre programul de circulaţie, sau firmele interesate vor avea posibilitatea să-şi facă astfel publicitate. Bineînţeles, noile mijloace de transport au fost vopsite tot în alb-violet.

„Toate sunt pregătite pentru a ieşi în circulaţie şi le vom scoate pe liniile principale. Vor merge pe liniile 33, 40, 43, probabil Expres 2 şi Expres 7, vor fi 24-25 de autobuze folosite. De asemenea, vom folosi un autobuz articulat pentru transportul periurban pe traseul Utvin - Sânmihaiu Român - Sânmihaiu German. Treptat le vom scoate definitiv pe cele vechi din circulaţie. Cele scurte, vechile autobuze Mercedes, se vor retrage de pe liniile principale şi vor merge pe liniile periferice, de la marginea oraşului, de exemplu liniile 13, 21, 46, la aeroport. Parcul pe care îl avem la dispoziţie în prezent asigură integral programele de circulaţie cu autobuze noi”, ne-a declarat directorul general al RATT, Ioan Goia. Acesta a recunoscut însă că are ceva emoţii cu şoferii, ţinând cont că noile vehicule au o lungime de 18 metri.

Autobuzele care vor circula, din decembrie, pe străzile Timişoarei, au fost produse în Turcia, la fabrica Mercedes-Benz Turk A. S. din Hosdere – Istanbul, filială a concernului german Daimler AG.
tion.ro



:)
0

#934 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 29 noiembrie 2010 - 15:41

Vezi postareaalecs, la 29 noiembrie 2010 - 14:11, a spus:

...Toate sunt pregătite pentru a ieşi în circulaţie şi le vom scoate pe liniile principale. Vor merge pe liniile 33, 40, 43, probabil Expres 2 şi Expres 7, vor fi 24-25 de autobuze folosite...

Pe 43? Și restul de auobuse vor fii folosite pentru piese de schimb?

Vezi postareaalecs, la 29 noiembrie 2010 - 14:11, a spus:

De asemenea, vom folosi un autobuz articulat pentru transportul periurban pe traseul Utvin - Sânmihaiu Român - Sânmihaiu German.

Unde va intoarce in Sânmihaiu German?

Aceasta postare a fost editata de andy: 29 noiembrie 2010 - 15:44

0

#935 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 29 noiembrie 2010 - 16:38

Vezi postareaalecs, la 29 noiembrie 2010 - 14:11, a spus:

La Timisoara vor circula din decembrie autobuze cu sapte camere video si cutie neagra.

De asemenea, vom folosi un autobuz articulat pentru transportul periurban pe traseul Utvin - Sânmihaiu Român - Sânmihaiu German.


Sa inteleg ca, capetele traseului vor fi Utvin si Sanmihaiu German... :)
0

#936 Useril este offline   Ciulea0 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 10 octombrie 10

Postat 29 noiembrie 2010 - 17:49

Am vazut azi pe la ora 3 unul parcat la biserica sin pta Mocioni. Ce-ati mai testat acum?
0

#937 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 noiembrie 2010 - 18:01

Tu erai tanarul care facea poze? :) Testam inca sistemul de anuntare a statiilor.
0

#938 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 noiembrie 2010 - 18:04

Poze de azi:

Imagine atasata: 112910110500.jpg Rampa in pozitia deschis

Imagine atasata: 112910141325.jpg Imagine atasata: 112910141309.jpg Conecto G pe ... elevator :)
0

#939 Useril este offline   Ciulea0 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 10 octombrie 10

Postat 29 noiembrie 2010 - 18:27

Da. Am vrut sa postez pozele, dar nu le pot uploada.
0

#940 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 noiembrie 2010 - 18:29

Eu am vazut unul pe care scria E7 mergand pe b-dul V. Parvan spre intersectia de la BRD, si am crezut ca circula deja pe traseu, dar nu a luat-o spre Grozavescu ci a mers tot inainte spre Pestalozzi. Am facut si 2 poze (scuzati calitatea, pozele sunt facute cu telefonul...)
Imagine atasata: Autobuz1.jpg Imagine atasata: Autobuz2.jpg
0

Arata acest topic


  • (77 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi