Tramvaie noi
#421
Postat 05 iunie 2010 - 09:48
#426
Postat 05 iunie 2010 - 13:05
#427
Postat 05 iunie 2010 - 13:06
Am inteles ca RATT a facut o contestatie. Care sunt sansele sa o castige?
#428
Postat 05 iunie 2010 - 13:46
Wegmann, la 05 iunie 2010 - 13:05, a spus:
Adevărata revoluţie în transporturi (şi nu numai), va avea loc atunci când se va reuşi implementarea transportului de energie electrică wireless. Din câte am înţeles, în 2009 s-a reuşit transferul unui milivolt pe distanţa de un metru, fără conductor. Copiii noştri vor conduce maşini acţionate electric şi vor face plata prin cartelă reîncărcabilă.
Metoda "Bombardier" este un compromis între sistemul clasic şi cel al motorului electric liniar, folosit cu deosebit succes de "Maglev". Deşi e o noutate, rolul ei este doar acela de tranziţie.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 05 iunie 2010 - 13:51
#429
Postat 06 iunie 2010 - 18:03
Multe idei aparent imposibile acum 90 - 100 de ani au fost ,,resuscitate" recent. De exemplu, Rudolph Diesel îşi alimenta motorul cu ulei de alune. De ceva vreme, motoarele Diesel (de acum) mai merg şi cu ulei de rapiţă, deci s-a găsit alternativa la motorină.
#430
Postat 24 noiembrie 2010 - 15:40
Viceprimarul Timişoarei a declarat că transportul “verde” a devenit din ce în ce mai important pentru noi, timişorenii, fapt pentru care a extinderea lui a devenit o prioritate municipală. A fost menţinut transportul electric, a fost înlocuit total parcul de troleibuze fiind achiziţionate 50 de astfel de noi mijloace de transport, se păstrează transportul cu tramavaiul şi vor fi achiziţionate 50 de noi tramvaie. Totodată sunt în curs de depunere pentru finanţarea europeană un număr de nouă proiecte de extindere şi modernizare a liniilor de tramvai pe: bulevardul Cetăţii, Calea Stan Vidrighin, Calea Buziaşului, strada Ardealul, strada Ioan Slavici şi strada Polonă, Calea Bogdăneştilor, Ştefan cel Mare, Aleea Avram Imbroane şi strada Gheorghe Adam, străzile Ana Ipătescu, Victor Hugo, Aluniş şi Drubeta.
De asemenea, viceprimarul municipiului Timişoara a anunţat că sunt destul de avansate demersurile pentru cumpărarea de vaporetto pentru transportul pe Canalul Bega. “Timişoara are o strategie clară privind transportul, Vision 2030, şi o va aplica pe fiecare segment în parte, astfel încât municipiul să aibă un sistem de transport coerent şi armonizat cu: autobuze, troleibuze, tramvaie, vaporaşe, integrat cu transport feroviar şi aerian, rapid şi cât mai puţin poluant", a declarat Sorin Grindeanu.
Seminarul care a avut loc, miercuri, la Primăria Timişoara face parte din proiectul PIMMS Transfer - "TRansferring Actions iN Sustainable mobility For European Regions", finanţat în cadrul programului de cooperare interregională INTERREG IVC, cu un buget total de peste 3 milioane de euro, fiind implementat în cadrul unui parteneriat între 14 regiuni din UE. Managementul proiectului este asigurat de Consiliul Local din Londra, prin Parteneriatul European pentru Transport din Londra (London European Partnership for Transport - LEPT), fiind vizată promovarea mijloacelor de transport alternative, ecologice.
B.A.M.
sursa : tion.ro
#431
Postat 24 noiembrie 2010 - 16:42
+ ca mai avem de " renovat " Linia 3 + Linia 7 , mai trebuie sa facem si macazele alea ... si de abia atunci putem vorbi de tramvaie noi .
#432
Postat 24 noiembrie 2010 - 17:07
Haideţi, să fim serioşi. Toate astea nu sunt decât nişte pretexte pt cheltuirea banilor publici pe diverse studii fără finalitate.
#433
Postat 24 noiembrie 2010 - 17:28
BogdanTm, la 24 noiembrie 2010 - 15:40, a spus:
Viceprimarul Timişoarei a declarat că transportul “verde” a devenit din ce în ce mai important pentru noi







Si inca ceva, in 2007-2008 din cate imi amintesc o duceam destul de bine, totul era intretinut si mergea bine, ba chear vedeam ca Timisoara era laudata pe forumuri din afara tarii, pentru reteaua de tramvai (peatunci 9 linii).
Mare scofala ca s-au luat 50 de troleibuze (doar cu altceva nu se prea poate lauda nimeni din conducere), care sa nu uitam nici nu sunt destule si a mai fost si scandal pe seama lor. Oricum nu vad cum intr-un singur an au sa reuseasca "conducatorii" sa modernizeze un depou, sa faca altul nou ( ca doar asa era vorba ca vor face si unu nou), sa repare atelierele de reparatii din Dambovita si sa termine de modernizat infrastructura care in unele locuri deja e iar aproape praf (Modern- Bariera Padurea verde), la asta nu mai adaug super prostiile lor de proiecte care sunt romane SF pentru noi deja. Oricum ar ajunge 50 de tramvaie noi??! sa nu uitam ,nu avem refugii prea lungi deci precis vor luat (ca si in cazul troleibuzelor) tramvaie scurte (sau oamenii astia au un fix cu 50?).
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 24 noiembrie 2010 - 17:52
#434
Postat 24 noiembrie 2010 - 19:06
#435
Postat 24 noiembrie 2010 - 19:48
emilut, la 24 noiembrie 2010 - 17:07, a spus:
Electric e solutia de viitor.
#436
Postat 24 noiembrie 2010 - 20:53
Vali, la 24 noiembrie 2010 - 19:06, a spus:
Pana cand vor incepe ei licitatia nu vor mai exista firme constructoare de tramvaie...

In orice caz, oricate ar participa la licitatie, pentru cei care aleg tot "una" va fi.

#437
Postat 24 noiembrie 2010 - 21:22
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 24 noiembrie 2010 - 21:27
#438
Postat 24 noiembrie 2010 - 21:47